Mensen die dit soort uitspraken doen, mogen wat mij betreft opgehangen worden.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
JC2_! Mensen die dat spel gekocht hebben, mogen direct opgehangen worden.
doe die Roflpantoffel eens bannen, doodsbedreiging que?quote:
True, maar 1/3e van GTA 4 is wel erg klein.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:41 schreef Nielsch het volgende:
Het gaat er wat mij betreft vooral om wat je in die wereld kan doen.
De auto's zullen ook wel weer langzamer zijn dan in GTA en dus doe je er nog net zo lang over om van de ene kant naar de andere kant te rijdenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:42 schreef bascross het volgende:
[..]
True, maar 1/3e van GTA 4 is wel erg klein.
Zo ja, dat weet ik nog van Mafia1. Moest je echt engelengeduld hebben in die bakkies. Dat had wel zijn charme. Mooi spel, hoop echt dat 2 een waardig opvolger is. De trailers doen vermoeden van wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef Jegorex het volgende:
[..]
De auto's zullen ook wel weer langzamer zijn dan in GTA en dus doe je er nog net zo lang over om van de ene kant naar de andere kant te rijden
Het was dan ook echt een verademing toen ik in die race auto zatquote:Op woensdag 21 april 2010 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo ja, dat weet ik nog van Mafia1. Moest je echt engelengeduld hebben in die bakkies. Dat had wel zijn charme. Mooi spel, hoop echt dat 2 een waardig opvolger is. De trailers doen vermoeden van wel.
Wat overdreven.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
doe die Roflpantoffel eens bannen, doodsbedreiging que?
Vanaf het moment je kon rijden met een Schubert Extra Six, ging het best vooruit.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Het was dan ook echt een verademing toen ik in die race auto zat
Wat vond ik dat een KUT missie zeg.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Het was dan ook echt een verademing toen ik in die race auto zat
Precies.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:39 schreef Nielsch het volgende:
Ja eind augustus is wel prima eigenlijk. Dan is Red Dead Redemption zo'n 3 maanden oud en wordt het wellicht tijd om weer aan iets nieuws te beginnen.
Ik snap echt niet waarom iedereen die missie moeilijk vond.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Wat vond ik dat een KUT missie zeg.
Wat een pareltje is het toch ook he..quote:
De praat animaties kunnen wel wat beter.....quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |