Een van de beste games ooit. Zeker een aanrader en ga je schamen dat je die nog nooit gespeeld hebtquote:Op maandag 24 mei 2010 23:16 schreef arucard het volgende:
Mafia 1 nog nooit gespeeld, aanrader?
Er zit een hoop tijd tussen ja, maar een game als Alan Wake is toch vele malen langer in ontwikkeling geweestquote:Maffia II heeft heel en heel lang op zich laten wachten
Gozer als je die game hebt gespeeld ga je bijna zelf met een Italiaans accent pratenquote:
The Godfather was dan wel weer een flutgame eerste klas.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:42 schreef pagadder het volgende:
[..]
Mafia heeft het beste verhaal ooit. The Godfather waardig zou ik zelfs zeggen.
Idd, maar ik bedoelde de film, of beter gezegd het boek, want dat is nog uitgebreider.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:57 schreef vosss het volgende:
[..]
The Godfather was dan wel weer een flutgame eerste klas.
Mafia staat op een gedeelte eerste plek met tofste games ever samen met Max Payne
Wow, als die beschikbaar komt voor pre-order dan gaat deze er komen.quote:
http://www.gamed.nl/view/76792quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:37 schreef WSquater het volgende:
Tear-resistant paper? Ben benieuwd of mensen het gaan uitproberenZiet er trouwens wel gaaf uit. Als het voor een mooie prijs is, koop ik de CE.
Dat snapte ik wel hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:30 schreef pagadder het volgende:
[..]
Idd, maar ik bedoelde de film, of beter gezegd het boek, want dat is nog uitgebreider.![]()
Kan hem in NL nog niet vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |