Okay dan houd ik op met lezenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is een vaag winkeltje met tarotkaarten, zoals ze horen te zijn..lees de site verder maar niet
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NatuurlijkIk heb geen talent je weet.
Ik moest wel stiekem lachen op de terugweg, er reed een auto voor ons met als nummerbord 00-EZ-51
Slaap Lekker Huppelquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dan houd ik op met lezen![]()
Ik ga naar bed schatjes.![]()
[..]
Lekker slapen wijffiequote:Op dinsdag 20 april 2010 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dan houd ik op met lezen![]()
Ik ga naar bed schatjes.![]()
[..]
O hai Trevquote:
Het nieuwe topicquote:
Lekker slapen lief stoepjequote:
c0nnielief!quote:
jammer genoeg kunnen we die hier nergens krijgenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Groene limonade dus. Want hij is GROEN!
Ja superquote:
je klikt op nieuw topic, vult 'UDOWU SC' in bij de TT, gevolgd door wat onzin, en typt nog wat onzin en je ramt op alt+s.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ze niet meer zo vaak dus moet nadenken wat ik moet doen
Alles goed?quote:
Ja maar ik moest er toch nog bij nadenkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je klikt op nieuw topic, vult 'UDOWU SC' in bij de TT, gevolgd door wat onzin, en typt nog wat onzin en je ramt op alt+s.
Mensen die s'nachts slapenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook goed, begin alleen een beetje moet te worden, maar gelukkig bijna weekend
Jahoooor! Net geyogaadquote:
SuikerTaartjequote:Op dinsdag 20 april 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
c0ndor, boterhamzakje, Stoep, ratel![]()
Niks moet!quote:
rare mensenquote:
Ietsje minder, beetje droevig omdat mijn konijntje vanavond is heengegaanquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jahoooor! Net geyogaad![]()
![]()
![]()
Hoe is het met jou, mon chou?
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
anders val ik er wel bij neervind je het erg dat ik daar nog een tijd mee wacht?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ietsje minder, beetje droevig omdat mijn konijntje vanavond is heengegaan, maar voor de rest gewoon goed, ma chérie
Marijkequote:Op dinsdag 20 april 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is sip
![]()
Hoe oud was je nijner?
Dit.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar ik moest er toch nog bij nadenken
Echte mannen neuken de hele nacht door?quote:
marijkequote:Op dinsdag 20 april 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is sip
![]()
Hoe oud was je nijner?
4 jaartjes jongquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is sip
![]()
Hoe oud was je nijner?
Dat zou jij toch moeten weten van mij!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echte mannen neuken de hele nacht door?
preciesquote:
Dat is ook weer zoquote:
Jij wel jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat zou jij toch moeten weten van mij!
Ach nee toch...hoe heette je konijntje? En wat was er aan de hand?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ietsje minder, beetje droevig omdat mijn konijntje vanavond is heengegaan, maar voor de rest gewoon goed, ma chérie
Ik vind het niet erg hoorquote:
Sandy (er werd ons eerst verteld dat het een vrouwtje was totdat de dierenarts zei dat het een mannetje wasquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach nee toch...hoe heette je konijntje? En wat was er aan de hand?![]()
Correctie; wij ook!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben je kloon tweeling, als of ik dat niet wist
Inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Trouwen?quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad.Die ene waar jij in ligt toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel heel supersip..was hij beige, dat hij Sandy heette?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:49 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Sandy (er werd ons eerst verteld dat het een vrouwtje was totdat de dierenarts zei dat het een mannetje was), ze weten het niet zeker, maar ze vermoeden dat zijn maag- en darmsteksel niet helemaal goed meer was, hij had ook bijna niets gegeten de afgelopen dagen
Nee, donkergrijs met witquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wel heel supersip..was hij beige, dat hij Sandy heette?
Hihi. Nou, maar konijntjeshemel is heel leuk hoor, en de mijne zijn er ook, kan hij daar leuk mee spelenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:52 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nee, donkergrijs met witik weet ook niet meer hoe we op de naam kwamen, gewoon omdat 'ie leuk was denk ik
Gelukkig maar! Ik was al bang dat ik ;t een nacht zonder mijn c0nniep0nnie moest doenquote:
Nooit!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ik was al bang dat ik ;t een nacht zonder mijn c0nniep0nnie moest doen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi. Nou, maar konijntjeshemel is heel leuk hoor, en de mijne zijn er ook, kan hij daar leuk mee spelen
Van die grote supersappige, velden vol!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:56 schreef Trollface. het volgende:En de vele wortels niet te vergeten!
En zo'n lief sympathiek konijn zal al snel een leuk meisje vindenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van die grote supersappige, velden vol!
En peterselie, bergen met verse peterselie
Zeur niet zoquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Net als ik!
Maar ik word dan weer 24 dit jaar
Met een been in het graf al!
Ik wil 22 blijvenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Net als ik!
Ik ben ook in mei jarig.quote:
Ik in juni.quote:
Gelukkig niet!quote:
Ez is ouderquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Net als ik!
Wie is nu dan het slachtoffer?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:01 schreef Paul het volgende:
Hoi liefies daar ben ik weer, ik ben zo druk met mijn nieuwe fokliefje
Ik wil 18 blijvenquote:
Nope. Tweelingen ftw!quote:
Ik ben nog een knopjequote:
Waarom is 18 nou weer een kutleeftijd?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
18 is een kutleeftijd
22 is perfect
Dan ben je een newbie op de autobaan en sterke drank etcquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom is 18 nou weer een kutleeftijd?
Joh, die staan hem al op te wachtenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:00 schreef Trollface. het volgende:
[..]
En zo'n lief sympathiek konijn zal al snel een leuk meisje vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Allang niet meer op je 18e toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan ben je een newbie op de autobaan en sterke drank etc
Sterke drank zat ik allang aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan ben je een newbie op de autobaan en sterke drank etc
Mag ik je ontmaagden?quote:
Bier vanaf 16 en sterke drank vanaf 18 volgens de regelsquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Allang niet meer op je 18e toch?![]()
Op zich een mooie leeftijd 18.. Je mag wel alles maar je bent nog wel financieel afhankelijk van je ouders!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je soms wel leuke grapjes mee uithalen
Alsof IEMAND zich daaraan houdtquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bier vanaf 16 en sterke drank vanaf 18 volgens de regels
Tof. Ga je mee 'slapen' ?quote:
That;s the pointquote:
Hoeveel mensen houden zich eraan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bier vanaf 16 en sterke drank vanaf 18 volgens de regels
Oudersquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Vanaf 18 moet je ziekenfonds betalen terwijl je naar school gaat
Sja, dat is Nederland.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Vanaf 18 moet je ziekenfonds betalen terwijl je naar school gaat
Ik kleed me wel vast uitquote:
Natuurlijk, het is c0n.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja doeg
Ik pak mn eigen cadeau's uit.
Dat gaat niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sja, dat is Nederland.
If you can't stand the heat get out of the kitchen
Klopt, maar goed iedereen zeurt maar over dat alles zo duur is.. Maar aan de andere kant is in Nederland dan ook wel alles geregeld. En sja dat kost geld maar dat heb ik er wel voor over.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo makkelijk.
Ik betaal gewoon alles zelf en heb nooit problemen gehad, maar niet iedereen kan dat zomaar
Niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ahaquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Kijk maar goed naar m'n ondertitel enzo
Ik kan ;t niet zelf betalenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo makkelijk.
Ik betaal gewoon alles zelf en heb nooit problemen gehad, maar niet iedereen kan dat zomaar
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet?Hallo ik ken je langer dan vandaag en weet dat jij niet wil delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wil ik ook niet, tenzij ik er iets goeds voor terugkrijg.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hallo ik ken je langer dan vandaag en weet dat jij niet wil delen
Nederland heeft lange wachtlijsten terwijl Belgie goedkoper en beter is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Klopt, maar goed iedereen zeurt maar over dat alles zo duur is.. Maar aan de andere kant is in Nederland dan ook wel alles geregeld. En sja dat kost geld maar dat heb ik er wel voor over.
Dan heb je het alleen over zorg (??) uiteraard is er ruimte voor verbetering dat zal ik niet ontkennen maar als je bijv. weer kijkt naar infrastructuur in Belgie.. Dat is niet je van het.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nederland heeft lange wachtlijsten terwijl Belgie goedkoper en beter is.
Nouja als ik zelf m;n ziekenfonds mag betalen mag ik ook m;n medicijnen gaan betalen, dus komt er nog eens 40,- bovenop per maand.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus toch idioot die hoge zieknfonds ?
De wegen zijn waardeloos maar bv de huizen zijn hier ook weer idioot duur !quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan heb je het alleen over zorg (??) uiteraard is er ruimte voor verbetering dat zal ik niet ontkennen maar als je bijv. weer kijkt naar infrastructuur in Belgie.. Dat is niet je van het.
Dus het is gewoon ziek duurquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja als ik zelf m;n ziekenfonds mag betalen mag ik ook m;n medicijnen gaan betalen, dus komt er nog eens 40,- bovenop per maand.
In Nederland is de hypotheekrente ook aftrekbaarquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De wegen zijn waardeloos maar bv de huizen zijn hier ook weer idioot duur !
Belgie en Duitsland ownt Nederland gewoon op de huizenmarkt.
In Limburg zijn de huizen een stuk goedkoper want anders gaat iedereen naar het buitenland voor een huis, maar de rest laat zich gewoon oplichten
Belgie heeft ook meer kindergeld enzo
Precies. Dat bedoel ik maar in Nederland is 'alles' 'duur' dat klopt. Maar het kan dan ook bijna niet voorkomen dat jij op straat beland zonder eten of whatever. Sterker nog ze vinden internet een grondrecht! Dus je krijgt er ook heus wel wat voor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In Nederland is de hypotheekrente ook aftrekbaar
De hypotheekrente aftrek kost teveel geld dus daar moeten ze op bezuinigen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In Nederland is de hypotheekrente ook aftrekbaar
Inderdaad. Dan houd ik helemaal niks meer over.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus het is gewoon ziek duur
GEILSTE MOD VAN HEEL FOK!quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan houd ik helemaal niks meer over.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga in m;n bed liggen en lezen.
Toodls![]()
Niet om kwaad bloed te zetten hoor maar waarom pak je de arbeidsongeschikten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En ze gaan het nog duurder maken.
Dat komt gewoon omdat ons land overbevolkt is
Is las dat iets van 800 000 mensen arbeidsongeschikt is
Ups en downs, maar momenteel erg goed. Met een Laphroaig zit ik een ongelooflijk geniale live DVD van Goethes Erben te kijken. Ik zat net werkelijk met mijn mond open met ogen als schoteltjes naar het scherm te staren en moest net echt moeite doen om een impuls om KEIHARD te gaan aapplaudiseren (in mijn eigen woonkamer he!quote:
quote:
Ik vind meer dan 800 000 mensen veel op 16 miljoen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet om kwaad bloed te zetten hoor maar waarom pak je de arbeidsongeschikten?
Die je kleren uit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het warm.
waaroverquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:33 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nogsteeds dat kutverslag schrijven.
.....nee ik ga 'm niet inkoppen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:33 schreef Myraela het volgende:
Dat is niet alleen een gevoel dat doe je ook.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind meer dan 800 000 mensen veel op 16 miljoen.
Ik heb er niets tegen hoor, maar in Nederland heb je het gevoel dat je moet betalen voor anderen.
Doe eens verslag van je kut ja!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:33 schreef Myraela het volgende:
Slaap lekker DWquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga in m;n bed liggen en lezen.
Toodls![]()
Ik vind het ook niet erg, maar dan moeten wij dat soort bijzaken wat jij beschrijft gewoon laten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is niet alleen een gevoel dat doe je ook.
Op zich inderdaad kan de criteria voor arbeidsongeschikt vast iets meer omhoog. Daarbij wordt het ook niet erg aantrekkelijk gemaakt om te gaan werken als je deels afgekeurd bent.
Maar om even terug te komen op het betalen voor anderen. Dat is een verzorgingsstaat, dat zul je altijd doen. En ik persoonlijk heb daar geen moeite mee, ik heb best iets over voor de medemens. Dat wil niet zeggen dat ik bijv. een Balkenende een gigantische bonus gun of dat ik wil gaan betalen voor eventuele overheidssteun voor Schiphol of dat we weet ik hoeveel miljard moeten besparen maar WEL het WK willen binnenhalen terwijl we Ajax en Feijenoord nog niet eens in 1 wedstrijd kunnen laten spelen. Maar er zijn ook heus wel goeie zaken waar je geld naartoe gaat, geld wat jij nu of in de toekomst ook graag ontvangt.
Nee dat gebeurd inderdaad helaas niet en dat is ook frustrerend. Maar al met al. Ja Nederland is kut, maar kritiek hebben is makkelijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg, maar dan moeten wij dat soort bijzaken wat jij beschrijft gewoon laten.
Helaas zie ik dat niet gebeuren, maar dat is natuurlijk afwachten
Nederland heeft ook zijn mooie dingen al vergeten we die snelquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee dat gebeurd inderdaad helaas niet en dat is ook frustrerend. Maar al met al. Ja Nederland is kut, maar kritiek hebben is makkelijk
Dat klinkt saaiquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
De chemische processen van snoepjes.
Precies, we zijn gelukkig ook heel goed in zeikenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nederland heeft ook zijn mooie dingen al vergeten we die snel
Opzich ben ik wel blij hier te wonen.
Ze kunnen die vliegen toch etenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Precies, we zijn gelukkig ook heel goed in zeiken
Jaa zoeen hongerbuikje en vliegen op je oogbal is ook niet alles
Eureka!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze kunnen die vliegen toch eten
Ik heb laatst wel gehoord hoe beter het met het land gaat hoe meer de mensen gaan lopen zeuren over dingen, dus zo slecht gaat het nog nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Precies, we zijn gelukkig ook heel goed in zeiken
Jaa zoeen hongerbuikje en vliegen op je oogbal is ook niet alles
Of elkaarquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Eureka!
Dat ze daar niet aan gedacht hebben!
Precies, het 'volk' is net een klein kind, raakt op een gegeven moment verwend. En dan gaan ze zeuren, dat is op zich ook aan de hand in Nederland denk ik. Nogmaals, het is heus niet perfect hier en dat zal het ook nooit worden. Maar in vergelijking met directe andere buurlanden (heb nog niet alles in de wereld gezien) hebben we het in Nederland echt niet slecht! Maar dat heeft dan ook een prijskaartje..quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:43 schreef Trevland het volgende:
Ik heb laatst wel gehoord hoe beter het met het land gaat hoe meer de mensen gaan lopen zeuren over dingen, dus zo slecht gaat het nog niet
Pressies want het gras lijkt altijd groener aan de overkant, ik ben ook zeer blij dat ik hier woon en niet ergens andersquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Precies, het 'volk' is net een klein kind, raakt op een gegeven moment verwend. En dan gaan ze zeuren, dat is op zich ook aan de hand in Nederland denk ik. Nogmaals, het is heus niet perfect hier en dat zal het ook nooit worden. Maar in vergelijking met directe andere buurlanden (heb nog niet alles in de wereld gezien) hebben we het in Nederland echt niet slecht! Maar dat heeft dan ook een prijskaartje..
Ja dat verhaal ken ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Doet me denken aan de film/waargebeurd verhaal Alive
Ik sta er toch echt niet van te kijkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En je bewijst onze bloedband maar weer
Dat wist ik og nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach het schijnt naar kip te smaken dus dat vind ik prima
Volgens mij schijnt alles naar kip te smaken wat je niet kentquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach het schijnt naar kip te smaken dus dat vind ik prima
je weet niet wat je mistquote:
Dat hebben ze zo bepaald in The Matrixquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij schijnt alles naar kip te smaken wat je niet kentwaarom ik heb geen idee
Die stomme Matrix ook altijd weerquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat hebben ze zo bepaald in The Matrix
Hollanders die denken alle Hollanders te kennenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:51 schreef Myraela het volgende:
Vis is lekker.
Hollanders die vis al afkeuren zonder dat ze het kennen.
echt welquote:
Ik ken het wel maar vind het gewoon niet lekker en ja heb het wel een aantal keer geprobeerd lekker te vindenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:51 schreef Myraela het volgende:
Vis is lekker.
Hollanders die vis al afkeuren zonder dat ze het kennen.
Ergens na je 80ste of zoquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
The matrix
Wanneer gaan ze mij een onpluggen
Wacht maar evenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
The matrix
slaap ze Stquote:
preciesquote:
Ja en ik heb verschillende vissoorten geprobeerd en vind ze allemaal niet lekker tot nog toe.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:52 schreef Myraela het volgende:
Je zegt toch ook niet, ik vind snitzel niet lekker dus ik lust ook geen biefstuk.
Vis smaakt ook allemaal anders.
Dat zeg ik ook niet, heb verschillende soorten vis geprobeerd wat me wel lekker leek maar dus niet zo was, gewoon mijn ding niet, smaken verschillen nu een maalquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:52 schreef Myraela het volgende:
Je zegt toch ook niet, ik vind snitzel niet lekker dus ik lust ook geen biefstuk.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, heb verschillende soorten vis geprobeerd wat me wel lekker leek maar dus niet zo was, gewoon mijn ding niet, smaken verschillen nu een maal
En remember! There is no spoon!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hopelijk kan k dan vliegen
idd er zijn ook wel wat soorten vis die ik niet lekker vindquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:52 schreef Myraela het volgende:
Is maar goed dat je niet bij een maat van mij bent, als deel 1 gaat dan volgen deel 2 en 3 meteenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kut, nu moet ik de film opzetten
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kut, nu moet ik de film opzetten
Ik heb alleen deel1quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is maar goed dat je niet bij een maat van mij bent, als deel 1 gaat dan volgen deel 2 en 3 meteen
ik vind ze ook minder maar als je het dan doet doe het dan goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb alleen deel1
Deel 2 en 3 zijn slecht
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik vind ze ook minder maar als je het dan doet doe het dan goed
Dat klotpt wel, maar ik ben zowiezo geen Matrix fanquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik vind ze ook minder maar als je het dan doet doe het dan goed
slaap zequote:
Ow ik kan wel ff een permban van The Matrix aanvragen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
The matrix
quote:Op woensdag 21 april 2010 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik kan wel ff een permban van The Matrix aanvragen?
Als ze mij onpluggen dan blijf ik wel fokken !quote:Op woensdag 21 april 2010 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik kan wel ff een permban van The Matrix aanvragen?
7uquote:Op woensdag 21 april 2010 00:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoelaat moet je opstaan ?
Ik heb vakantie
ik nietquote:
Ik heb crisisbestrijdingsdagen vandaar vakantiequote:Op woensdag 21 april 2010 00:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
7u
Ik als noeste arbeider geen vakantie
Tenminste.. Tot over een maandje oid dan lekker met mn luie kont op Griekenland
Goed bezig!quote:Op woensdag 21 april 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb crisisbestrijdingsdagen vandaar vakantie
wel betaalde hoop ik voor jequote:Op woensdag 21 april 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb crisisbestrijdingsdagen vandaar vakantie
Als het crisisbestrijdend is denk ik van nietquote:Op woensdag 21 april 2010 00:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel betaalde hoop ik voor je
Ja wat denk je zelfquote:Op woensdag 21 april 2010 00:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel betaalde hoop ik voor je
Haha serieus?quote:Op woensdag 21 april 2010 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja zo heb ik extra tijd op stiekem te solliciteren
Ik maak aluminium ramen ramen, deuren en schuifpui.quote:
Aah ok altijd leuk een carriere switch!quote:Op woensdag 21 april 2010 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik maak aluminium ramen ramen, deuren en schuifpui.
Ben bezig om bij de Politie te komen.
Misschien dat ik bij de Belgische ook eens ga kijken.
Moet van de week naar bereau voor info over de functie
Ja ik moest info opvragen over de functie dus dat ik ga ik doen en dan in Juni pas een 2de gesprek.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Aah ok altijd leuk een carriere switch!Al enigzins vordering?
Ah ok! Mooiquote:Op woensdag 21 april 2010 00:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik moest info opvragen over de functie dus dat ik ga ik doen en dan in Juni pas een 2de gesprek.
Eerste gesprek was wel goed, maar ik moest dus me beter laten informeren
Ja, ik laat iedereen al weten hoe het gaat dus jouw nu ookquote:Op woensdag 21 april 2010 00:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ok! Mooi
Veel succes! Laat horen hoe het gaat
Ik ga maar eens even mijn bed ook opzoeken! Geniet van je vrije dag(en)
Nu welquote:
Nee.quote:
Ik kon gisteren maar moeilijk in slaap komen ik was in mijn bed nog aan het nalachen over het handboeien/de chocoladelul/gelovige met chrysant aan de deurquote:Op woensdag 21 april 2010 07:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem mn laptop mee naar de bejaarden. Kan ik ze laten zien hoe de foto's er ingescand uitzien
Nu alweer het is 7:44 lieve Trev. Ik stond vanochtend al om 05:45 naast mijn bedquote:Op woensdag 21 april 2010 07:43 schreef Trevland het volgende:
Waarom moet ik er al weer uit, mijn bed lag nog net zo lekker
Het was een gedroogde hyacintquote:Op woensdag 21 april 2010 07:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik kon gisteren maar moeilijk in slaap komen ik was in mijn bed nog aan het nalachen over het handboeien/de chocoladelul/gelovige met chrysant aan de deur
Damm, das vroegquote:Op woensdag 21 april 2010 07:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nu alweer het is 7:44 lieve Trev. Ik stond vanochtend al om 05:45 naast mijn bed
oh ja het was een gedroogde hyacint.quote:Op woensdag 21 april 2010 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was een gedroogde hyacinten sorry. Ik heb nog veel meer grappige anekdotes hoor.
Ik een kwartiertje later, was een kwartier voor de wekker wakkerquote:Op woensdag 21 april 2010 07:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nu alweer het is 7:44 lieve Trev. Ik stond vanochtend al om 05:45 naast mijn bed
Maar waarom al zo vroeg?quote:Op woensdag 21 april 2010 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik een kwartiertje later, was een kwartier voor de wekker wakker
Ja maar dan niet gaan klagen als je slaaptekort hebtquote:Op woensdag 21 april 2010 07:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oh ja het was een gedroogde hyacint.. Grappige anekdotes zijn leuk
Zal ik niet doenquote:Op woensdag 21 april 2010 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan niet gaan klagen als je slaaptekort hebt
Gadverdammequote:Op woensdag 21 april 2010 07:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah bah bah. Gast in de bus moest niezen. Grote groene klodder tegen het raam nu. Hij dacht dat niemand het zag, iedereen heeft het gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |