Okay dan houd ik op met lezenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is een vaag winkeltje met tarotkaarten, zoals ze horen te zijn..lees de site verder maar niet
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NatuurlijkIk heb geen talent je weet.
Ik moest wel stiekem lachen op de terugweg, er reed een auto voor ons met als nummerbord 00-EZ-51
Slaap Lekker Huppelquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dan houd ik op met lezen![]()
Ik ga naar bed schatjes.![]()
[..]
Lekker slapen wijffiequote:Op dinsdag 20 april 2010 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dan houd ik op met lezen![]()
Ik ga naar bed schatjes.![]()
[..]
O hai Trevquote:
Het nieuwe topicquote:
Lekker slapen lief stoepjequote:
c0nnielief!quote:
jammer genoeg kunnen we die hier nergens krijgenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Groene limonade dus. Want hij is GROEN!
Ja superquote:
je klikt op nieuw topic, vult 'UDOWU SC' in bij de TT, gevolgd door wat onzin, en typt nog wat onzin en je ramt op alt+s.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ze niet meer zo vaak dus moet nadenken wat ik moet doen
Alles goed?quote:
Ja maar ik moest er toch nog bij nadenkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je klikt op nieuw topic, vult 'UDOWU SC' in bij de TT, gevolgd door wat onzin, en typt nog wat onzin en je ramt op alt+s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |