Okay dan houd ik op met lezenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is een vaag winkeltje met tarotkaarten, zoals ze horen te zijn..lees de site verder maar niet
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NatuurlijkIk heb geen talent je weet.
Ik moest wel stiekem lachen op de terugweg, er reed een auto voor ons met als nummerbord 00-EZ-51
Slaap Lekker Huppelquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dan houd ik op met lezen![]()
Ik ga naar bed schatjes.![]()
[..]
Lekker slapen wijffiequote:Op dinsdag 20 april 2010 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dan houd ik op met lezen![]()
Ik ga naar bed schatjes.![]()
[..]
O hai Trevquote:
Het nieuwe topicquote:
Lekker slapen lief stoepjequote:
c0nnielief!quote:
jammer genoeg kunnen we die hier nergens krijgenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Groene limonade dus. Want hij is GROEN!
Ja superquote:
je klikt op nieuw topic, vult 'UDOWU SC' in bij de TT, gevolgd door wat onzin, en typt nog wat onzin en je ramt op alt+s.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ze niet meer zo vaak dus moet nadenken wat ik moet doen
Alles goed?quote:
Ja maar ik moest er toch nog bij nadenkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je klikt op nieuw topic, vult 'UDOWU SC' in bij de TT, gevolgd door wat onzin, en typt nog wat onzin en je ramt op alt+s.
Mensen die s'nachts slapenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook goed, begin alleen een beetje moet te worden, maar gelukkig bijna weekend
Jahoooor! Net geyogaadquote:
SuikerTaartjequote:Op dinsdag 20 april 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
c0ndor, boterhamzakje, Stoep, ratel![]()
Niks moet!quote:
rare mensenquote:
Ietsje minder, beetje droevig omdat mijn konijntje vanavond is heengegaanquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jahoooor! Net geyogaad![]()
![]()
![]()
Hoe is het met jou, mon chou?
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
anders val ik er wel bij neervind je het erg dat ik daar nog een tijd mee wacht?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ietsje minder, beetje droevig omdat mijn konijntje vanavond is heengegaan, maar voor de rest gewoon goed, ma chérie
Marijkequote:Op dinsdag 20 april 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is sip
![]()
Hoe oud was je nijner?
Dit.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar ik moest er toch nog bij nadenken
Echte mannen neuken de hele nacht door?quote:
marijkequote:Op dinsdag 20 april 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is sip
![]()
Hoe oud was je nijner?
4 jaartjes jongquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is sip
![]()
Hoe oud was je nijner?
Dat zou jij toch moeten weten van mij!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echte mannen neuken de hele nacht door?
preciesquote:
Dat is ook weer zoquote:
Jij wel jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat zou jij toch moeten weten van mij!
Ach nee toch...hoe heette je konijntje? En wat was er aan de hand?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ietsje minder, beetje droevig omdat mijn konijntje vanavond is heengegaan, maar voor de rest gewoon goed, ma chérie
Ik vind het niet erg hoorquote:
Sandy (er werd ons eerst verteld dat het een vrouwtje was totdat de dierenarts zei dat het een mannetje wasquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach nee toch...hoe heette je konijntje? En wat was er aan de hand?![]()
Correctie; wij ook!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben je kloon tweeling, als of ik dat niet wist
Inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Trouwen?quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad.Die ene waar jij in ligt toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel heel supersip..was hij beige, dat hij Sandy heette?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:49 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Sandy (er werd ons eerst verteld dat het een vrouwtje was totdat de dierenarts zei dat het een mannetje was), ze weten het niet zeker, maar ze vermoeden dat zijn maag- en darmsteksel niet helemaal goed meer was, hij had ook bijna niets gegeten de afgelopen dagen
Nee, donkergrijs met witquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wel heel supersip..was hij beige, dat hij Sandy heette?
Hihi. Nou, maar konijntjeshemel is heel leuk hoor, en de mijne zijn er ook, kan hij daar leuk mee spelenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:52 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nee, donkergrijs met witik weet ook niet meer hoe we op de naam kwamen, gewoon omdat 'ie leuk was denk ik
Gelukkig maar! Ik was al bang dat ik ;t een nacht zonder mijn c0nniep0nnie moest doenquote:
Nooit!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ik was al bang dat ik ;t een nacht zonder mijn c0nniep0nnie moest doen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi. Nou, maar konijntjeshemel is heel leuk hoor, en de mijne zijn er ook, kan hij daar leuk mee spelen
Van die grote supersappige, velden vol!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:56 schreef Trollface. het volgende:En de vele wortels niet te vergeten!
En zo'n lief sympathiek konijn zal al snel een leuk meisje vindenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van die grote supersappige, velden vol!
En peterselie, bergen met verse peterselie
Zeur niet zoquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Net als ik!
Maar ik word dan weer 24 dit jaar
Met een been in het graf al!
Ik wil 22 blijvenquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Net als ik!
Maar ik word dan weer 24 dit jaar
Met een been in het graf al!
Ik ben ook in mei jarig.quote:
Ik in juni.quote:
Gelukkig niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |