Die speech is gewoon gemaakt achter de schermen en uitgedeeld aan deze 2 heren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:28 schreef Salvad0R het volgende:
Canadian Prime Minister Stephen Harper and Australian Prime Minister John Howard give the same speech on Iraq. Still believe politicians call the shots? Think again.
Wat?quote:Op maandag 26 juli 2010 06:35 schreef Futureone het volgende:
Shitt man, dat van Google Streetview is wel eng.
Maar buiten dat is het systeem ook niks en hier ben ik al veel eerder achter gekomen als kind al.
De taak voor je in Nederand is:
- School
- Werk
- Bejaardehuis/Saai leven na je pensioen.
- Dood
Waar is genieten?, daarom wil ik ook zo snel mogenlijk weg hier.
Het liefst naar een andere planeet, maar dat gaat hem niet worden.
Wat je ook vaker hoort/leest is dat mensen die in de zakelijke wereld zitten
paar maanden/jaren hebben opgetrokken in de rimboe bij wijze van spreken
en daar veel gelukkiger waren dan in een "maatschappij".
Shit happens, but shit is scary for real.
Edit: Na deze post kreeg ik een blauw scherm, HD-transfer.![]()
Edit2: BTW, hier staat het ook gewoon op de Wikipedia van Mat Herben.
[..]
Exact.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:56 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Die speech is gewoon gemaakt achter de schermen en uitgedeeld aan deze 2 heren.
Neuh.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik droom er steeds vaker van om ook zo'n sellout baan te hebben als politicus. Lekker 10.000 p/maand verdienen door mn ziel te verkopen. Wat kan mij het schelen, de kritiek van de mensen om mij heen zou mij niks doen. Omdat, zoals george Carlin ook al zei, het precies die mensen zijn die het tegelijk geen reet kan schelen en niets doen en alles best vinden.
Sex, geld en plezier is voor mij het belangrijkste. Wat kan mij de wereld nog verrotten na een tijdje ben ik er toch niet meer. En ik ben 23 jaar kwijt door ziekte. Plus ik ken de verrotte mentaliteit van mensen an sich.. Ik wil ze allemaal verkopen en bedriegen voor roem en macht. Hebben jullie dat nou ook welleens?
Hoe. Oh infiltreren, ik las "irriteren"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:37 schreef Orchestra. het volgende:
Kom we infiltreren het systeem gewoon!
quote:Miljardairs VS beloven geld te doneren
Veertig steenrijke Amerikaanse families en personen hebben zich woensdag aangesloten bij de oprichter van Microsoft, Bill Gates, en superbelegger Warren Buffet, en hebben beloofd ten minste de helft van hun vermogen te doneren aan goede doelen.
Zes weken na het lanceren van een campagne om miljardairs over te halen het grootste deel van hun fortuin te doneren werd woensdag een eerste lijst bekendgemaakt met namen van mensen die gehoor hebben gegeven aan de oproep.
Buffett besloot in 2006 99 procent van zijn vermogen aan liefdadigheidsinstellingen te geven. Dat kwam toen neer op een bedrag van ongeveer 44 miljard dollar (ruim 33 miljard euro). Na vijf jaar van beleggingsrendementen is het vermogen van Buffet weer gestegen tot 46 miljard dollar (bijna 35 miljard euro).
Gates en Buffet vroegen de steenrijken niet alleen om te beloven een donatie te doen, maar vroegen hen eveneens op een wijze manier te schenken.
Daar zijn we te lui voor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:37 schreef Orchestra. het volgende:
Kom we infiltreren het systeem gewoon!
simpel, daarmee kunnen ze onderwijs geven in de onderontwikkelde landen (lees kinderen klaarstomen voor consumptie maatschappij). Subsidies geven aan eigen fabrieken onder het mom van ontwikkelingswerk om in de landen te gaan zitten met fabrieken etc. etc. etc.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:32 schreef Dlocks het volgende:
Hoe past onderstaande bericht eigenlijk in deze theorie?
Miljardairs VS beloven geld te doneren
[..]
Maar de NWO wil toch juist het bevolkingsaantal sterk verminderen? Of zijn er meerdere NWO's die achter de schermen tegen elkaar aan het strijden zijn?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:37 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
simpel, daarmee kunnen ze onderwijs geven in de onderontwikkelde landen (lees kinderen klaarstomen voor consumptie maatschappij). Subsidies geven aan eigen fabrieken onder het mom van ontwikkelingswerk om in de landen te gaan zitten met fabrieken etc. etc. etc.
ze willen inderdaad bevolkingsaantallen verminderen, en waar gebeurt dat momenteel? In het westen waar je krimpende bevolkingen hebt, in de onderontwikkelde landen gaat men rustig verder met doorgroeien, want daar zijn kinderen nog je pensioen. Oftewel degenen die later voor je zorgen als je ouder bent ipv je in een verpleegtehuis te stoppen.....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:24 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Maar de NWO wil toch juist het bevolkingsaantal sterk verminderen? Of zijn er meerdere NWO's die achter de schermen tegen elkaar aan het strijden zijn?
Men is aardig op weg om het te volbrengen.quote:Ex-Illuminati Doc Marquis: '7-stappenplan totale wereldcontrole bijna voltooid'
'Dit is een echt gecodeerd Illuminati geschrift,' aldus Marquis, die eerder een boek over het onderwerp schreef. Vervolgens toont Marquis aan de hand van dit document en zijn ervaringen in Illuminati kringen aan dat het in de Protocollen aangekondigde 7-stappenplan om de hele wereld te controleren, bijna voltooid is. Dit 7-stappenplan werd al in 1737 door Adam Weishaupt, de vader van de Illuminati, opgesteld
1. Het opheffen van onafhankelijke overheden
2. Het afschaffen van alle private bezittingen
3. Het in beslag nemen van alle geldelijke eigendommen
4. Het uitbannen van patriottisme (/nationalisme)
5. Het vernietigen van alle religies
6. Het verwoesten van het gezin als basis van de samenleving
7. De oprichting van een Nieuwe Wereld Orde
bron deel 1 / deel 2
Dat is nu ook weer niet nodig voor dat stupide geloof. Maar boontje komt om zijn loontje. Want Christen hebben het grootste wangedrag vertoond door te eeuwen heen. Die twijfelachtig eer gaat men kwijt raken aan de Illuminati zo te lezen.quote:Doc Marquis waarschuwt de christenen in het (nog) vrije Westen dat het na de komst van de wereldregering plotseling afgelopen zal zijn met de vrijheid van godsdienst, en ook in de nu nog 'democratische' landen massale christenvervolgingen zullen losbarsten. 'Als ze hun zin krijgen dan zullen jullie er vanzelf achterkomen wat martelaarschap inhoudt. Bereid jullie je er maar alvast op voor, want we gaan een zeer gevaarlijke periode in de geschiedenis tegemoet. Er komt een christenvervolging die zo zwaar en zo massaal is, dat wat onze broeders en zusters in het verleden (en in onze tijd in landen zoals Noord Korea, Iran en de islamitische wereld) moesten meemaken, niets is vergeleken bij al het bloed dat dan vergoten zal worden.'
Domme naïeve (mede verantwoordelijk door het verachterlijke onderwijs) mensen (en dan vooral de gemiddelde fok!ker) bestempelen alles zonder onderzoek direct naar het land der fabelen. Het devies is blind de overheid vertrouwen. Maar een paar mensen die wel de 'guts' hadden om het te onderzoeken maar te ridiculiseren. Ik snap niet waarom de messenger belachelijk gemaakt dient te worden. Man on man wat is men dom gemaakt met het indoctrinerende misselijkmakende linkse onderwijs. David Icke en dergelijke hebben al die losstaande zaken al lang aan elkaar geknoopt. Men is gewoon te hokjesdenkend (wolter-noordhoffdenkend) om te beseffen wat er echt speelt.quote:'Om de mensheid onder onze weldadige heerschappij van ons koninkrijk te brengen zal de mensheid door enorme problemen op zijn kop gezet geworden. Wie zal ooit vermoeden dat al die zaken door ons in scène zijn gezet, volgens een politiek plan waar eeuwenlang niemand ook maar het bestaan van heeft vermoed?
Dat partijen als Groenlinks bestaan heb ik dan ook nooit als toeval gezien. Ze zijn daar geplant in de politiek. Niks was toeval, wat links gebeurde of rechts. Ik vrees die hele eco-bullshit ook. Niet omdat ik niet van een schone millieu zou houden. Maar omdat rothschild met zn plastiki en iedereen applaudiseert..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:56 schreef Lambiekje het volgende:
Zo Xander Nieuws heeft wel weer een heftige geplaatst
[..]
Men is aardig op weg om het te volbrengen.
1. Vorming EU. Ondemocratische gekozen nitwit president. Rompuy. Financieel Bank/Land-crisis
2. Invoering Euro. Bankencrisis>>Landencris. Ontmantelen cashgeld.
3. Ziekelijk hoge belastingen en premies om extreme wanbeleid af te dekken.
4. Vorming van VN/NATO/EU. Global Warming en het CO2-fascisme.
5. War on Terror is het uitspelen van islam tegen het Christendom.
6. Educatie, Vaccineren. En het vernederen van bejaarden. 9/5-baan. Werkdruk. Milieunbelastingen.
7. Dat lijkt me duidelijk nu ook de politieke frontfiguren als Brown en Sarkozy de term bezigen.
We gaan echt groengeweld krijgen en dat men zware zware gevangenis/boete krijgen voor langer dan 5 min douchen of het niet in bezit zijn van een Classe-A koelkast of wasmachine. Fascistische groenpolitie is al in het leven geroepen die zonder enige weerstand toegang hebben tot onze huizen. In Vernederland loopt het nog wel iets achter maar hier hebben we de Gestapo Pandbrigade. Milieubelastingen gaat ons middenklasse kapot maken.
[..]
Dat is nu ook weer niet nodig voor dat stupide geloof. Maar boontje komt om zijn loontje. Want Christen hebben het grootste wangedrag vertoond door te eeuwen heen. Die twijfelachtig eer gaat men kwijt raken aan de Illuminati zo te lezen.
[..]
Domme naïeve (mede verantwoordelijk door het verachterlijke onderwijs) mensen (en dan vooral de gemiddelde fok!ker) bestempelen alles zonder onderzoek direct naar het land der fabelen. Het devies is blind de overheid vertrouwen. Maar een paar mensen die wel de 'guts' hadden om het te onderzoeken maar te ridiculiseren. Ik snap niet waarom de messenger belachelijk gemaakt dient te worden. Man on man wat is men dom gemaakt met het indoctrinerende misselijkmakende linkse onderwijs. David Icke en dergelijke hebben al die losstaande zaken al lang aan elkaar geknoopt. Men is gewoon te hokjesdenkend (wolter-noordhoffdenkend) om te beseffen wat er echt speelt.
vervang "wereldje" door "ego" en ik zeg: spijker op de kop!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dus als ik een bloedhekel heb aan Lambiekje omdat-ie een antisemitische christenhater is, dan ben ik angstig mijn eigen wereldje aan het verdedigen? (....)
war of the worlds je weet tog, wel die leijpe eckte oldschool stylowtjes natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |