abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:24:01 #51
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_82818960
NATIONAL SECURITY STRATEGY

Zo.. dat is wel een heel mooi plan van aanpak.
quote:
[..]

At the dawn of the 21st century, the United States of America faces a broad and complex array of challenges
to our national security. Just as America helped to determine the course of the 20th century,
we must now build the sources of American strength and influence, and shape an international order
capable of overcoming the challenges of the 21st century.

The World as It Is, A Strategy for the World We Seek
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  maandag 21 juni 2010 @ 21:09:09 #52
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_83117706
Op welke bank stort jij je spaargeld?
Weet jij waar je spaargeld naartoe gaat?

Een interessante docu voor iedereen. Weliswaar uit 2007 , maar een must see voor degenen die hem niet hebben gezien?

Zembla - Spaargeld bloedgeld?
http://player.omroep.nl/?aflID=4766349

Zou jij bij een bank blijven die investeert in landmijnen en wapenhandel?
En hoe kan je met 100 procent zekerheid vaststellen dat bijv. de Rabobank of de ASN bank echt niet in deze zaken beleggen met het spaargeld van burgers die dat niet eens weten.
Volg je hart, gebruik je verstand.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 01:19:02 #53
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_83129522
Ali naar mijn weten is het mes NL ( ...ik heb 'm hier ) en de Cutlass GB voor de rite van de eerste graad

De herrijzing vind al plaats in de eerste graad !."

Dus waarom jij hem naar de derde wilt ophemelijken is me een raadsel ?.

Voor film lovers "From Hell

P.S. Vincere Aut Mori

[ Bericht 10% gewijzigd door DeMolay op 22-06-2010 02:17:45 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 22 juni 2010 @ 02:01:17 #54
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_83130135
Ali quote
quote:
De Koran staat wat mij betreft vol onwaarheden
Wat van de vertaling van Barabass en Jezus.

De een was "King of the jews"en de ander "Son of god".

Wie weet na die vertalingen wat er werkelijk is gebeurd

Het Fijt is dat de Koran zecht dat er GEEN Jezuz aan het kruis is gesrorven

Aramees,Hybreeuwse vertalingen klopte niet altijd

P.S. Vincere Aut Mori

TripleTau

http://www.google.nl/#hl=nl&&sa=X&ei=fQEgTIaoNoLbsAaK2NDfDg&ved=0CBgQBSgA&q=Triple+Tau&spell=1&fp=cd916cfe141b530

[ Bericht 27% gewijzigd door DeMolay op 22-06-2010 02:20:44 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:34:02 #55
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83132684
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 02:01 schreef DeMolay het volgende:
Ali quote
[..]

P.S. Vincere Aut Mori

TripleTau

http://www.google.nl/#hl=nl&&sa=X&ei=fQEgTIaoNoLbsAaK2NDfDg&ved=0CBgQBSgA&q=Triple+Tau&spell=1&fp=cd916cfe141b530
Wat bedoel je hier precies mee? Barabas en Christus zijn dezelfde? Of Barabas is eigenlijk vermoord en niet Christus?

Ik vind het sowieso weer typisch cryptisch.. dat er 2 met een en dezelfde voornaam op het punt geëxecuteerd staan te worden..
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:36:44 #56
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_83134416
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 02:01 schreef DeMolay het volgende:
Ali quote
[..]

P.S. Vincere Aut Mori

TripleTau

woensdag 23 juni 2010 @ 23:59:16 #57
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83224788
  donderdag 24 juni 2010 @ 00:11:50 #58
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_83225365
Tja, wat moeten we er van vinden?

Er zouden best aspecten van waarheid in kunnen zitten, al is het nooit volledig te verifiëren. Maar dat er oproer gaat komen in het Midden-Oosten lijkt me 99% juist.
  donderdag 24 juni 2010 @ 00:18:10 #59
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83225634

Dan deze nog, puur informatief. Voor fokkers die het filmpje niet beluisteren waarschijnlijk een schokkende koptekst, maar je moet hem dus wel even afluisteren om te begrijpen waarom die tekst er staat.
  Moderator donderdag 24 juni 2010 @ 10:43:37 #60
249559 crew  Lavenderr
pi_83233473
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:18 schreef Ticker het volgende:

Dan deze nog, puur informatief. Voor fokkers die het filmpje niet beluisteren waarschijnlijk een schokkende koptekst, maar je moet hem dus wel even afluisteren om te begrijpen waarom die tekst er staat.
Heb het hele filmpje gezien en beluisrterd en ik begrijp eruit dat sommige Joden niet echt Joods zijn, maar 'Austranaties'? Zoals die man het uitlegde? En dat Marylin Monroe of Sammy DavisJr. eventueel president van Israël hadden kunnen worden omdat ze zich tot het jodendom bekeerd hadden? Dat is niet gebeurd, dat is dus speculeren.
Het Joodse volk is een mengeling van mensen uit Europa die hun naam veranderd hebben in een Joodse naam en Joden die al langer in Israël woonden?
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:27:17 #61
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83235252
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb het hele filmpje gezien en beluisrterd en ik begrijp eruit dat sommige Joden niet echt Joods zijn, maar 'Austranaties'? Zoals die man het uitlegde? En dat Marylin Monroe of Sammy DavisJr. eventueel president van Israël hadden kunnen worden omdat ze zich tot het jodendom bekeerd hadden? Dat is niet gebeurd, dat is dus speculeren.
Het Joodse volk is een mengeling van mensen uit Europa die hun naam veranderd hebben in een Joodse naam en Joden die al langer in Israël woonden?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Asjkenazische_Joden

Volgens mij haal jij iets anders dan ik uit het Marilyn Monroe verhaal hoor..

Voor de rest klopt het, maar is dit echt de eerste keer dat je begrijpt dat iedereen in BNW het hier over heeft?

Oh en deze bevolkingsgroep is ook belangrijk in dit verhaal
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hyksos
Let goed op het verhaal wat er staat.. deze bevolking heeft 100 jaar egypte gedomineerd
Wacht even.. ik ken 1 andere groep, rond exact dezelfde tijd, te lezen in het oude testament, die beweren dat zij voor tientallen jaren 'gedwongen' werden om onder de Egyptenaren te leven. Ken jij deze groep ook?

[ Bericht 4% gewijzigd door Ticker op 24-06-2010 11:36:19 ]
  Moderator donderdag 24 juni 2010 @ 11:36:05 #62
249559 crew  Lavenderr
pi_83235750
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:27 schreef Ticker het volgende:

[..]

Voor de rest klopt het, maar is dit echt de eerste keer dat je begrijpt dat iedereen in BNW het hier over heeft?

Let goed op het verhaal wat er staat.. deze bevolking heeft 100 jaar egypte gedomineerd
Wacht even.. ik ken 1 andere groep, te lezen in het oude testament, die beweren dat zij voor tientallen jaren 'gedwongen' werden om onder de Egyptenaren te leven. Ken jij deze groep ook?
Ja, het Joodse volk, daarom hebben ze 40 jaar door de woestijn getrokken met Mozes op weg naar het 'Beloofde Land'.
Tenminste, zo heb ik dat altijd begrepen uit de bijbel.
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:37:37 #63
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83235829
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, het Joodse volk, daarom hebben ze 40 jaar door de woestijn getrokken met Mozes.
Tenminste, zo heb ik dat altijd begrepen uit de bijbel.
Mozes
Tut-moses

Get.. it
Vergis je niet in het OT, het blijft een apart verhaal van het NT.
pi_83235861
Dat verklaart ook dat "westerse" dna van de farao's?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:39:02 #65
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83235903
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:38 schreef Amos_ het volgende:
Dat verklaart ook dat "westerse" dna van de farao's?
Tum-tum-tummmm
pi_83236037
I may be a BNW-virgin but I'm starting to get the hang of things...
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  Moderator donderdag 24 juni 2010 @ 11:45:16 #67
249559 crew  Lavenderr
pi_83236247
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef Ticker het volgende:

[..]

Tum-tum-tummmm
You've lost me.

Werken, later
pi_83296402
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:41 schreef Amos_ het volgende:
I may be a BNW-virgin but I'm starting to get the hang of things...
Toch lijk je hier al aardig vertrouw te zijn! Hartstikke goed in ieder geval.

Anyway, die nieuwe rel rondom Google, zou dat ook in het NWO-straatje passen?
Met het maken van de foto's voor Streetview hebben ze niet alleen...."per ongeluk" (Kuch! Kuch!) op wifi-verbindingen van mensen zitten inbreken, maar nu blijkt ook dat ze o.a. wachtwoorden en e-mails gekopieerd hebben van mensen!
  Moderator vrijdag 25 juni 2010 @ 18:53:23 #69
249559 crew  Lavenderr
pi_83297148
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Toch lijk je hier al aardig vertrouw te zijn! Hartstikke goed in ieder geval.

Anyway, die nieuwe rel rondom Google, zou dat ook in het NWO-straatje passen?
Met het maken van de foto's voor Streetview hebben ze niet alleen...."per ongeluk" (Kuch! Kuch!) op wifi-verbindingen van mensen zitten inbreken, maar nu blijkt ook dat ze o.a. wachtwoorden en e-mails gekopieerd hebben van mensen!

Ja, ik vind het echt in het straatje NWO passen!

Fijn dat je er weer bent
pi_83336258
quote:
De Duitse minister van justitie wil dat iPhone-fabrikant Apple uitlegt wat voor gegevens van gebruikers worden bekeken en opgeslagen.

De website van het weekblad Der Spiegel haalt zaterdag minister Sabine Leutheusser-Schnarrenberger aan met de woorden dat zij 'verwacht dat Apple zijn databases openstelt voor Duitse privacybewakers' en uitlegt wat er bewaard wordt en met welk doel.

Apple vraagt iPhone-gebruikers toestemming om, onder meer, hun locatie op te slaan. Critici zeggen dat het volstrekt onduidelijk is wat Apple met de informatie wil en aan wie die eventueel wordt doorgegeven.

Leutheusser-Schnarrenberger stelt dat Apple moreel verplicht is te voldoen aan transparantiestandaarden die Apple-baas Steve Jobs zelf publiekelijk heeft aangekondigd.
Nu met dat schandaal rondom Google begin ik me ook zorgen te maken om mijn Android telefoontje....
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:46:41 #71
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_83336307
Ach, ik kijk er niet van op eigenlijk.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:49:00 #72
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83336395
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef ToT het volgende:

[..]

Nu met dat schandaal rondom Google begin ik me ook zorgen te maken om mijn Android telefoontje....
Dit zijn echt de minst erge dingen om je zorgen over te maken.
Defencie/leger etc heeft genoeg manier om die informatie te bekijken die ze willen inzien.

Google zelf zal er weinig mee doen.. net als Apple.
pi_83336431
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:46 schreef Mummiepak het volgende:
Ach, ik kijk er niet van op eigenlijk.
Dat ze zo actief bezig waren om wachtwoorden enzo te ondervangen vind ik om eerlijk te zijn wel enorm schokkend. Een beursgenoteerd bedrijf die zich zo met illegale zaken bezigh.........okee, dat klinkt naïef! ___!
  zondag 27 juni 2010 @ 04:43:47 #74
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83348522
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat ze zo actief bezig waren om wachtwoorden enzo te ondervangen vind ik om eerlijk te zijn wel enorm schokkend. Een beursgenoteerd bedrijf die zich zo met illegale zaken bezigh.........okee, dat klinkt naïef! ___!
Blame it on Alejandro.
pi_83348651
}\
  zondag 27 juni 2010 @ 08:09:07 #76
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83348868
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, ik vind het echt in het straatje NWO passen!

Fijn dat je er weer bent
En vervolgens bepalen Europarlementariërs o.a. gristelijke partijen dat er een bewaarplicht moet komen voor zoekmachines.

NWO gaat nu met rasse schreden een 1984 totalitaire staat invoeren
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 27 juni 2010 @ 08:20:58 #77
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83348923
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:27 schreef Ticker het volgende:

[..]

Wacht even.. ik ken 1 andere groep, rond exact dezelfde tijd, te lezen in het oude testament, die beweren dat zij voor tientallen jaren 'gedwongen' werden om onder de Egyptenaren te leven. Ken jij deze groep ook?
Heb je Icke's verhaal over de Asjkenazische Joden gelezen is z'n nieuwste boek.

Dacht overigens ook dat Ring of Power er over had.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:13:49 #78
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_83499542
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Er is niet actief gezocht naar passwords door google. De wagens gebruikten beschikbare draadloze netwerken om hun data te versturen. Helaas werd er bij dat proces ook gedurende 0,2 seconden willekeurige data van het betreffende draadloze netwerk opgeslagen (cache?).
Iedereen die zijn draadloze netwerk niet openlijk beschikbaar had staan heeft hier niet mee te maken gehad.
Als je netwerk publiekelijk toegankelijk is dan maakt dat wat google deed ook niet veel meer uit want dan heb je toch reeds al je niet versleutelde data op straat gegooid.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:17:27 #79
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_83499673
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:11 schreef Ticker het volgende:

[..]

Hoewel ik nog steeds betwijfel dat er op zo'n publiek toegankelijk en bekende bijeenkomst, dergelijke uitspraken worden gedaan, ben ik toch wel nieuwsgierig naar de oorsprong van je uitspraak.

Die oorlog met Iran zit er al diverse jaren aan te komen. En dat is het mooie van de NWO.. het neemt zijn tijd.
Waarom hebben ze het dan niet al lang gedaan?
Ze zijn toch dusdanig machtig dat ze dit gewoon kunnen uitvoeren.
Dat ze zo machtig zijn en toch moeten wachten met hun plannen lijkt me volledig tegenstrijdig.
Of ze hebben nauwelijks macht, of ze hebben geen snode plannen.

Zijn jullie trouwens als tegenstanders van de NWO dan dus voorstanders van de oude wereld orde?
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  woensdag 30 juni 2010 @ 19:02:35 #80
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_83501524
quote:
Zijn jullie voorstanders van de oude wereld orde?
De nieuwe wereldorde = de oude wereldorde alleen anders.
  woensdag 30 juni 2010 @ 19:07:53 #81
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_83501765
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef francorex het volgende:

[..]

De nieuwe wereldorde = de oude wereldorde alleen anders.
Wat een Orwelliaanse zinsnede.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_83502231
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Waarom hebben ze het dan niet al lang gedaan?
Ze zijn toch dusdanig machtig dat ze dit gewoon kunnen uitvoeren.
Dat ze zo machtig zijn en toch moeten wachten met hun plannen lijkt me volledig tegenstrijdig.
Of ze hebben nauwelijks macht, of ze hebben geen snode plannen.

Zijn jullie trouwens als tegenstanders van de NWO dan dus voorstanders van de oude wereld orde?
Het gaat hier om de controle over religie, educatie, voedsel, transport, geld, olie, farmaceutische industrie, en nog een paar van die puntjes.
De veelzijdigheid en brute groteskheid van deze machine maakt het vormen van een globale natie een traag, gecompliceerd proces, vol met het invoeren van verboden en plichten op internationaal niveau, het leveren van lokjodenstreken (9/11, 7/7, Hofkwartier) en het managen van de internationale economie.

Voorstander zijn van de "oude" orde, waar onze huidige controllers een consequentie van zijn, is voorstander zijn van degradatie van het menselijk ras tot een gedweeë groep gedomesticeerde kuddedieren, introvert gericht op het vernietigen van elkaar op hun eigen planeet ten koste van diezelfde planeet.
Voorstander van die Orde zijn betekent voorstander zijn de letterlijke kaping van de oorspronkelijke toekomst van de mensheid.

Als je dat een goede toekomst vindt voor de kinderen van je kinderen, heb je het gewoon fout. De mens is bedoeld voor extraverte richting het universum. Bouwen. Groeien.

Niet andersom. Iedereen die het eens is met de huidige Orde is een natuurlijke vijand van de soevereine mens.
pi_83502316
Tenzij ze vanuit hun slaafse arbeidersverleden zover gedomesticeerd zijn dat ze zich juist schikken in hun slaafse lot als kuddedier.

Maar die moeten dan maar gezellig samen in een concentratiekamp gaan wonen, waar Arbeit Frei Macht.
  woensdag 30 juni 2010 @ 19:27:52 #84
235357 TitusPullo
pi_83502685
Een kuddedier is niet slaafs.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:05:53 #85
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83504529

Als dat echt is ^^

echt eng.. powertrippende pliessie. met orders van hogerhand, ws. de banken en g20 zelf. als dat geen politiestaat is...
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:06:40 #86
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83504574
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 19:27 schreef TitusPullo het volgende:
slaafs aan de kudde.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83505228
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 19:27 schreef TitusPullo het volgende:
Goed opgemerkt man. Jij gaat door voor de koelkast.
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:25:15 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_83505538
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

slaafs aan de kudde.
En dan is iedereen in de kudde slaafs aan elkaar. Aan wie ben je dan nog slaafs?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:31:32 #89
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83505854
Nog een filmpje van de 'realnews' erg opmerkelijk mbt. 'freedom of assembly'. Of eigenlijk, hoe men dat tot iets illegaals heeft gemaakt voor vredige demonstranten op de G20. En zo steekt de wereld dus in mekaar. "niks complot".

woensdag 30 juni 2010 @ 21:54:38 #90
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83509725
G8, G20 summit costs climb, surpass $1 billion

peperdure overtrokken reacties met "anti-terrorisme" als excuus

Nog een, mening van een journalist. zo gaan overheden en instanties om met burgerrechten:
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:19:50 #91
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83552869

... ik weet niet of het echt is.. ik vermoed van wel, uit een ver verleden omdat de site ondertussen een .org site is.. maar het zevenkoppig beest... duidelijker kunnen we niet zijn.
Wake UP

info: Trilateral Commission
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:02:39 #92
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_83554657
Net via een spelletje een gesprek gehad met welgesteld en geleerd iemand uit Palestina. Gek genoeg draaide het gesprek ook op de NWO, zeer interessant. De man had masters in theologie, computer engineering en sprak 4 talen vloeiend.

Kort gezegd gaf hij ook aan dat er 'een groot plan is om ons te misleiden' (ook had hij had bepaalde passages uit de Koran laten zien), en hij vond het toch verbazingwekkend dat ik als 18-jarige kon meepraten over deze onderwerpen.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:04:43 #93
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_83563255
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef Mummiepak het volgende:
Net via een spelletje een gesprek gehad met welgesteld en geleerd iemand uit Palestina. Gek genoeg draaide het gesprek ook op de NWO, zeer interessant. De man had masters in theologie, computer engineering en sprak 4 talen vloeiend.

Kort gezegd gaf hij ook aan dat er 'een groot plan is om ons te misleiden' (ook had hij had bepaalde passages uit de Koran laten zien), en hij vond het toch verbazingwekkend dat ik als 18-jarige kon meepraten over deze onderwerpen.
Mensen over de hele wereld beginnen echt wakker te worden. Ik spreek ook mensen uit verschillende landen en je ziet dat bijv zeker 2 van de 10 weten wat er speelt, misschien zelfs 3 van de 10. Of dit gaat groeien?
Alleen de meerderheid lijkt nog steeds niet te weten wat er speelt. Ach we zulen wel zien..... in de tussen tijd blijf ik me ook inzetten.

Maar het ontkennen van de Illuminati en de Masons en de NWO is echt naief.
Mtv is bijv gewoon openllijk 'een mason'. Er zijn gewoon belachelijk veel conspiracy's'.
Maar dat we onrecht worden aangedaan in onze kennis moge duidelijk zijn.
Just an old brainwash. Brainwash is vrij oud.
Volg je hart, gebruik je verstand.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 13:56:44 #94
235357 TitusPullo
pi_83569428
MTV is een mason? Hoe kan een corporatie een vrijmetselaar zijn?
pi_83570513
Ik vraag me af hoeveel figuren op dit forum worden betaald door het Department of Defense om het bestaan van World Government te ridiculiseren/ontkennen, en hoeveel figuren het gratis uit zichzelf doen omdat ze een volgzame kneus zijn.

pi_83571088
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dan is iedereen in de kudde slaafs aan elkaar. Aan wie ben je dan nog slaafs?
Aan diegene die de kudde weet te sturen op subtiele, onopgemerkte manieren (oftewel de Illuminati vlgs. dit subforum), zolang men denkt dat men "vrije" keus heeft zal men de kudde blijven volgen zonder in de gaten te hebben dat ze gestuurd worden....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_83571741
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:24 schreef Salvad0R het volgende:
Ik vraag me af hoeveel figuren op dit forum worden betaald door het Department of Defense om het bestaan van World Government te ridiculiseren/ontkennen, en hoeveel figuren het gratis uit zichzelf doen omdat ze een volgzame kneus zijn.

[ afbeelding ]
Onderschat niet hoeveel mensen het uit zichzelf doen omdat het een natuurlijke reaktie van angst is. Als iemand anders is of een andere mening hebt die jij als een bedreiging ziet, dan ben je ook tegen die persoon. (zie homohaat, rassenhaat, zelf pesterijen op school zijn er all een voorbeeld van)

Het hele truth gebeuren, in welke opzicht dan ook, veranderd gewoon je hele wereld. Voor veel mensen is dat veel te moeilijk en het is veel makkelijker om in denial te blijven, en hoe meer je met waarheid geconfronteerd wordt hoe veller je ertegen gaat vechten. Daarom krijg je ook complotter-jagers die gewoon standard tegen iederen met een ander geluid in gaan. In hun ogen beschermen zij de realiteit waarin zij geloven. Zij willen vasthouden aan het beeld wat zij in hun hoofd hebben want het beeld dat de thruthers tekenen is veel te eng.
白い付
付いて行く
  vrijdag 2 juli 2010 @ 16:46:13 #98
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_83576332
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:53 schreef Jungpionier het volgende:

[..]

Onderschat niet hoeveel mensen het uit zichzelf doen omdat het een natuurlijke reaktie van angst is. Als iemand anders is of een andere mening hebt die jij als een bedreiging ziet, dan ben je ook tegen die persoon. (zie homohaat, rassenhaat, zelf pesterijen op school zijn er all een voorbeeld van)

Het hele truth gebeuren, in welke opzicht dan ook, veranderd gewoon je hele wereld. Voor veel mensen is dat veel te moeilijk en het is veel makkelijker om in denial te blijven, en hoe meer je met waarheid geconfronteerd wordt hoe veller je ertegen gaat vechten. Daarom krijg je ook complotter-jagers die gewoon standard tegen iederen met een ander geluid in gaan. In hun ogen beschermen zij de realiteit waarin zij geloven. Zij willen vasthouden aan het beeld wat zij in hun hoofd hebben want het beeld dat de thruthers tekenen is veel te eng.
Wijze taal, wat niet wil zeggen dat er geen proffesionels aan het werk zijn.

Counter intelligence heet zo iets dacht ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door francorex op 02-07-2010 16:53:02 ]
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:43:27 #99
235357 TitusPullo
pi_83588568
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:53 schreef Jungpionier het volgende:

[..]

Dus als ik een bloedhekel heb aan Lambiekje omdat-ie een antisemitische christenhater is, dan ben ik angstig mijn eigen wereldje aan het verdedigen? Heb je enig idee wat voor paternalistisch gelul dat is?
  Moderator vrijdag 2 juli 2010 @ 22:09:51 #100
249559 crew  Lavenderr
pi_83589536
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 16:46 schreef francorex het volgende:

[..]

Wijze taal, wat niet wil zeggen dat er geen proffesionels aan het werk zijn.

Counter intelligence heet zo iets dacht ik.

Counter intelligence, vertel eens? Als je wilt natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')