Pokémon kan niet grappig zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:33 schreef The_Flash het volgende:
Gewoon iets verzinnen dat grappig is als het uit oak's mond komt en in het plaatje zetten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n übertrainer van Pokémon die de hoofdrolspeler van die serie begeleidt, of zo.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:12 schreef Bertus-in-de-bouw het volgende:
WIe is oak
Professor Oak, De Pokemon professor, Gaf Ash Ketchup zijn eerste pokemon [We weten we wel wie, Pikachu natuurlijk]quote:Op woensdag 21 april 2010 12:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n übertrainer van Pokémon die de hoofdrolspeler van die serie begeleidt, of zo.
linkje voor luie niet-paintersquote:Op woensdag 21 april 2010 14:30 schreef Argo het volgende:
Te lui om te painten.
No there's nothing strange in my pocket.
I think my arbok is evolving. (arbok die slang pokemon)
quote:
Albertoquote:
Het duurde even voordat ik hem door had, maar hij is echt masterlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 15:50 schreef The_Flash het volgende:
Schaamteloze copypasta van andere meme.
[ afbeelding ]
Je moet create meme klikken dan krijg een betere.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:13 schreef Aurelianus het volgende:
[ afbeelding ]
(De site doet trouwens kut, heb moeten printscreenen.)
Dan krijg ik dus een server error.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je moet create meme klikken dan krijg een betere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Mensen die denken dat Arbok niet bekend is bij het volk.quote:
Nee tochquote:Op donderdag 22 april 2010 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij gaat echt ZO'N Fatwa aan je reet krijgen he!
Wat is er zo fout aan dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:35 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Och jezus wat een engels weer.
Je pakt het tekstloze plaatje uit de OP en typt daar tekst in met Photoshop of Paint en zet 'm vervolgens bijvoorbeeld op tinypic of zo.quote:Op zondag 25 april 2010 10:04 schreef AsWolk95 het volgende:
Hoe doe je dit?
geniaalquote:
die is echtquote:
ach het geeft niksquote:
Whehequote:
heeft dan niemand het echt gelezen aan het begin van het spel?quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:41 schreef Hoeplakidé het volgende:
[..]
heeft dan niemand het echt gelezen aan het begin van het spel?
hij zegt toch duidelijk dat hij nog maar 3 pokemon heeft, de rest heeft hij vrijgelaten!
Oh mijn god ik hoor het hem zo zeggen neequote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef n_uniet het volgende:
[ afbeelding ]Linkje is niet te quotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jappaner?
Op maandag 2 augustus 2010 08:26 schreef TagForce het volgende:
8 want bijtende stof.
quote:
Juist!quote:
Eerst de afbeelding groot maken met rechtermuisknop en dan afbeelding bekijken.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef Phones666 het volgende:
Godverdomme, waarom pakt ie m'n URL niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
hahahahaha moest zo hard lachenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:45 schreef LastClick het volgende:
zet er "lees" voor (lees achterstevoren)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Inderdaadquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |