quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
MCeuropa, deze speciale burger is alleen in Almelo te verkrijgen !
Vanaf morgen komen ze dus officieel in het assortiment?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:59 schreef Yannick567 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen maar eens zo'n ham/kipgeval proberen![]()
We hebben hier ongeveer 16 van die dozen met ingrediënten voor ham/kip gehad, er is al een doos aangebroken, schijnbaar konden sommige niet wachten tot morgen
Gelukkig is het geen oude kaasquote:
Noujazeg. Rond hoelaat ga je erheen? Overdags? Dan moet je de groeten doen aan Hasan van mij, Safa! *.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:53 schreef Battlefan het volgende:
Hehe, ik ga als het goed is komende zondag even wat dingen bij Jetfly z'n restaurant jatten, even wat UHC's omwisselen en verslepen naar ons restaurant
Gaat goed. Ik werk minder tijdens mijn examenperiode. (1 avond per week minder twee weken lang.)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:55 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Noujazeg. Rond hoelaat ga je erheen? Overdags? Dan moet je de groeten doen aan Hasan van mij, Safa! *.
EDIT:@Yannick, was een beetje nieuwsgierig. Mag het niet dan?
@muiterij, mede examenkandidaat, hoe gaat het leren? En werk je ook tijdens je examenperiode? VMBO/HAVO/VWO?
OMG! Wat ga je doen dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:21 schreef piepkuiken21 het volgende:
wij hebben ook zo'n 12 dozen ham kip staan (tov 2 griek 2 tonijn), die trechter lijkt echt te veel op een pi-mate zeg! iedereen associeerde het er mee. Overmorgen Studiotjes restaurant trashen, ik word uitgezonden:P, kijken hoe onze oude RM functioneert onder een RM.
Na sluit gok ik zoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:55 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Noujazeg. Rond hoelaat ga je erheen? Overdags? Dan moet je de groeten doen aan Hasan van mij, Safa! *.
Dat heb ik nog niet gezien/gehoord nee. Wel een grilltimer die we handmatig bedienenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef Battlefan het volgende:
Nieuwe optie?Bij ons keek de Field Consultant heel verbaasd toen de grill begon te piepen dat het brood down moest, dat had ie nog niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |