7.95? Jezus. Bij ons is hij 7.25. Wij kregen vandaag ook een nieuwe prijslijst binnen, ik zag op het oog geen prijswijzigingen, alleen de saladshaker stond eropquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:49 schreef piepkuiken21 het volgende:
dat was hij al bij ons, een cheeseburger is hier 2,15 en een kip 20 7,95
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:43 schreef Battlefan het volgende:
Officiële waarschuwing gok ik, dat niet mogen inklokken snap ik niet trouwens, dat gebeurd hier nooit.
We kregen vandaag een nieuwe prijslijst binnen, kroket is nu 2,50
MCeuropa, deze speciale burger is alleen in Almelo te verkrijgen !quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:41 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik ben van plan binnenkort eens deftig te gaan dineren bij Mcdonalds. Zijn er hier nog kenners die een menu of een bepaalde burger oid kunnen aanbevelen?
Tja, als de plaatselijke voetbalclub nooit in Europa zal spelen, dan ga je als lokale Mac vanzelf fantaseren over zulke dingen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
MCeuropa, deze speciale burger is alleen in Almelo te verkrijgen !
Ok!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:27 schreef piepkuiken21 het volgende:
mac kroketten, het blijft het lekkerste broodje
Jou grote vriend Yannickquote:Op zondag 9 mei 2010 12:34 schreef Jetfly het volgende:
Zijn er hier nog managers op het forum of niet?
Zompigheid hangt ook af van hoe lang ie al compleet klaar is, de saus maakt hem na een tijdje extra zompigquote:Op zondag 9 mei 2010 11:35 schreef piepkuiken21 het volgende:
hij mag een half uur in het UHC liggen, daarna moet het weggegooid worden of op een broodje waardoor het nog 5 minuten verkocht mag worden, overigens hangt de zompigheid ook af hoe snel de kroket het in het UHC beland na de frituur
Restaurantmanager?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:58 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die eerste 3 woorden mag je weglaten hoor merko
Mja, na een tijdje is het kneedbaarquote:Op zondag 9 mei 2010 13:57 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Zompigheid hangt ook af van hoe lang ie al compleet klaar is, de saus maakt hem na een tijdje extra zompig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |