Dat is echt overal en nergens opgenomen dan, want ze waren ook bij The Wall in Utrecht, alwaar een manager iets niet goed deed met de Big Macs (zat niet op te letten dus ik miste dat, maar de reactie van de mensen achter ons was duidelijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:38 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
De mcwattes?
Voor degene die naar die presentatie geweest zijn trouwens, jullie hebben toch ook een stukje uit dat nieuwe trainingsprogramma gezien? Onze hostess speelde mee als crewtrainer
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:38 schreef Battlefan het volgende:
[..]
JaDie eigenlijk voor McOpCo werkt
![]()
Hij wist ook nog te vertellen dat wij voorlopig geen BOP (of eigenlijk Made For You) krijgen voor de Grill kant, dat heeft te maken met minder vet vlees wat we hier hebben, en andere wetgeving die dat verhinderd
quote:
quote:
Die van ons kostte (die zwart kleurige met touchscreen) rond de 20.000,-.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:55 schreef Battlefan het volgende:
20.000? Doe maar 35.000 voor een nieuwe hoor
Retail ja. De McDonaldsen kopen ze in voor (iig de Taylors) 15k ~ 20k.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:55 schreef Battlefan het volgende:
20.000? Doe maar 35.000 voor een nieuwe hoor
Gapsetting voor 4:1 en 3:1 is anders, voor optimized beef ofzo, maar dat gaat nog niet gelijk in. Flurry staat nu zonder cup, ipv metquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:25 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die van ons kostte (die zwart kleurige met touchscreen) rond de 20.000,-.
Verder hoorde ik van wat CT's bij ons dat de gegevens uit die nieuwe referentiegids anders waren. Flurry's waren zwaarder in gewicht ofzo? Paar kleine dingetjes
Optimized beef?quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:10 schreef Battlefan het volgende:
Ah, ja de retail prijzen wist ik wel, maar die voor de McD nietAnyway, dan heb ik me vandaag aan een 20k kostend apparaat open gehaald, was hem aan het schoonmaken en haalde m'n vinger langs een randje, klein stukje mist nu
Bloeden dat het deed
![]()
Maar 60k omzet kunnen wij echt nooit draaien, bij iets van 30k zitten we echt tegen de limiet aan en dat is ook al weer een paar koninginnedagen terug![]()
[..]
Gapsetting voor 4:1 en 3:1 is anders, voor optimized beef ofzo, maar dat gaat nog niet gelijk in. Flurry staat nu zonder cup, ipv met
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:37 schreef bierjoost het volgende:
Al iets bekend over de Mc Pangang?
Dat staat er, en dat is ook het enige wat er staatquote:
Dan werd ik gerickrolled hier.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:37 schreef bierjoost het volgende:
Al iets bekend over de Mc Pangang? Of andere speciale burgers na de Holland Burger/Chicken Sensation?
Ga er maar wel vanuit dat daar consequenties aanzitten.. Zo is er bij ons ook 1 bijna ontslagen (let wel, ik zeg bijnaquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:35 schreef Dalf03 het volgende:
^ En wat is daar het praktisch nut van?![]()
Vandaag trouwens kwaad naar huis gegaan.. Ik moest van 11 tot 19:30 maar het zat me zo hoog, dat ik een uur geleden me fiets hebt gepakt en naar huis ben gereden.
Ik kwam aan om 11 uur, toen de beste manager mij vertelde dat ik nog wel even kon blijven zitten het is immers toch nog zo rustig. Na een uur wachten, werd ik ongeduldig, dus ging de keuken weer in en vroeg: kan ik mij al inklokken? De manager werd boos.. Als je mag komen roep ik je wel!
Dus weer een half uur gewacht, opeens mocht ik wel beginnen het werd druk. Daarbij kwam ook nog is dat McDonalds Nederland er was..... Ik deed alles fout, ik kon niks goed. En toen gaf de restaurant manager me ook nog een snauw.. En toen heb ik een rekje bij KVA met mcchickens zo eruit gehaald en keihard tegen de muur aan gegooid. En heb mijn tas gepakt en ben naar huis gefietst. Ik kreeg net nog een belletje van McDonalds maar ik heb niet opgepakt. ik zit er helemaal doorheen.![]()
Morgen om 12 uur weer beginnen, ik hoop dat er geen gevolgen zijn van mijn gedrag. Op dat moment kon ik er niks aan doen ik was echt kwaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |