Ik vind ze juist veel beterquote:Op maandag 3 mei 2010 18:17 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat soort SOC's zijn lekker onduidelijkKutsysteem.
Ja, maar als je zo bij elk punt een plaatje en uitleg hebt heb je wel een tekstboek nodig, is niet het geval, maar ik ben meer van 'to the point' en zelf uitleggenquote:Op maandag 3 mei 2010 18:35 schreef mstyle het volgende:
Ik vind de nieuwe SOC's... echt velen malen beter! "Controleert status van de apparatuur".... Juist, natuurlijk doe je dat. Maar 'Waar' let je nou precies op? In die nieuwe SOC staat dat precies. Vind ik tof!
Nee man. Garnalen gingen HAAAAAAAAAAARRRRDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:58 schreef Battlefan het volgende:
Ze hadden die uienringen terug moeten halen, die waren lekker
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:45 schreef Jetfly het volgende:
Hebben jullie de garnalen dan? Wij niet meer hoor.
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:07 schreef Yannick567 het volgende:
Nieuwe euroknallers zijn bekend. Wel geteld 1 wijzigingen. Bitterballen eruit, garnalen erin. 4 stk met chilidip voor ¤2,-
Team roodquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:35 schreef laydlin het volgende:
gisteren en vandaag zijn de crewtrainers rallies...
Misschien iets met die automatische frietmandjes?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef Battlefan het volgende:
Whehe, net als het bij ons was dusBij ons hadden ze zelf het antwoord van een van de vragen fout, dus toen was het helemaal geweldig
![]()
Presentatie vandaag was wel interessant, werd gedaan door de BOP begeleider (die belg, die geen belg is) We krijgen een mini BOP, iets met ruimte enzo, dat met die voortap rekjes wat bij andere McD's is dat is een Full Service Station wat nog niet wordt gebruikt, want dan mag je niet meer voortappen ofzoEn er zit ook iets nieuws aan te komen voor het frietstation, want daar krijgen we geen scherm 'want daar komt over een tijdje toch iets nieuws voor', maar wat wilde ie niet zeggen
![]()
Oh, en we krijgen geen nieuwe vriezers, en die zijn nou net stuk
De mcwattes?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:33 schreef MaskOfSanity het volgende:
Is er al iets meer bekend over het feit wanneer de McPangang in Ned. verkrijgbaar is?
De Mac Pangang.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:38 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
De mcwattes?
Voor degene die naar die presentatie geweest zijn trouwens, jullie hebben toch ook een stukje uit dat nieuwe trainingsprogramma gezien? Onze hostess speelde mee als crewtrainer
Jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:32 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Misschien iets met die automatische frietmandjes?
DIe belg die geen belg is, was dat die kale man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |