Getsiequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:31 schreef Creeg het volgende:
Ik heb gewerkt bij de MC Donalds in Veenendaal naast de snelweg. Ik ben er naar zo'n 9 maanden alweer weggegaan want het was niet te houden daar. Al het eten wat op de grond viel waarmee ze bezig waren bijv met de hamburgers werden gewoon weer terug op het broodje gedaan. Ik werd heel slecht behandeld en ik moest maandenlang wachten op mijn salaris.
Ik weet niet hoe dat bij de rest van de MC Donalds filialen is?
Diegene die dat hier doet kan meteen vertrekken. Het wachten op salaris valt ook wel mee, wordt meestal de eerste week van een nieuwe maand gestort. En die slechte behandeling heeft met de managers te maken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:31 schreef Creeg het volgende:
Ik heb gewerkt bij de MC Donalds in Veenendaal naast de snelweg. Ik ben er naar zo'n 9 maanden alweer weggegaan want het was niet te houden daar. Al het eten wat op de grond viel waarmee ze bezig waren bijv met de hamburgers werden gewoon weer terug op het broodje gedaan. Ik werd heel slecht behandeld en ik moest maandenlang wachten op mijn salaris.
Ja idd, mijn manager had ook iets teveel van de Mac genoten de laatse 10 jaar ofzo hij was zo dik als een... nja vul maar in. Maargoed gelukkig dat die behandeling en wat daar allemaal gebeurd in de keuken niet overal is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:35 schreef muiterij het volgende:
[..]
Diegene die dat hier doet kan meteen vertrekken. Het wachten op salaris valt ook wel mee, wordt meestal de eerste week van een nieuwe maand gestort. En die slechte behandeling heeft met de managers te maken.
WTF?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:31 schreef Creeg het volgende:
Nah je kan rustig naar de Mac gaan hoor lol. Ik vertelde alleen wat er bij mij toen gebeurde. Ik weet niet of dat bij andere Mac Donalds filialen dat ook gebeurdquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:23 schreef ToverBami het volgende:
[..]
WTF?
Ik weet nu waar ik niet ga eten
Over het algemeen nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:25 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nah je kan rustig naar de Mac gaan hoor lol. Ik vertelde alleen wat er bij mij toen gebeurde. Ik weet niet of dat bij andere Mac Donalds filialen dat ook gebeurd
Hier dezelfde TVP.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Over het algemeen nietHier iig niet, is het gevallen dan is het regelrecht de verspilbak in..
Enfin, verder een schaampteloze tvp, zaterdag weer werken na 2 weken
;Dquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hier dezelfde TVP.
Ik ben op cursus geweest met een manager uit jouw restaurant
Nielsquote:
Nielsquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:24 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Niels
Goeie gozer
Verder vind ik dat verhaal van dat vlees over de vloer een beetje ongeloofwaardig trouwens..
Centrum, hou op..quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:33 schreef Yannick567 het volgende:
Ik kon het wel goed met hem vinden
Hoorde nog verhalen van managers uit Amersfoort Centrum, wat een slechte tent is dat en slecht georganiseerd zeg
Mijn salaris komt morgen al. Wat een luxe
Er waren daar 2 managers + 1 crewtrainer, hoorde dat ze daar eerst 2 maanden proeftijd krijgen als trainee en daarna mogen ze pas officieel trainee wordenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Centrum, hou op..Noord is ook niet alles hoor..
Morgen al?Ik moet wachten tot de 1e van de maand
Gert oud manager en rooster van Noord, hij is wel aardig maar als RM van Centrum is 't niet zo'n beste..quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Er waren daar 2 managers + 1 crewtrainer, hoorde dat ze daar eerst 2 maanden proeftijd krijgen als trainee en daarna mogen ze pas officieel trainee worden
Raar volk daar..
Ze hadden het over Gert ofzo, dat dat een sukkel was?
En ja, vast salaris heeft zo zijn voordelen
Mijn zus heeft dat toilet gisteren nog schoongemaakt, vertelde ze. Misschien heeft ze iets teveel chemicaliën laten liggen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:09 schreef Yannick567 het volgende:
Op telegraaf.nl:
http://bit.ly/a7xw2A
.....dat hoef ik dus echt niet te treffen he,gatverdamme
Kom je mee vissen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:19 schreef Yannick567 het volgende:
Die pikte je van mijn twitter![]()
BEN JE DAAR NOU ALWEER?
Ga je mee naar McDonald's?![]()
Echt lief als dat jochie gaat lachen als ze eindelijk ja zegt
Paaltjes schieten.. damnquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:21 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Nee, geen zin.
Kom je mee pijltjes schieten?
Jij hebt misschien vet in je oren, hij staat toch duidelijk met papieren pijltjes in zijn hand en een pvc pijpje ernaast vriendquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Paaltjes schieten.. damnmoeilijk luisteren hé, zeker aangekoekte vet in je oren
![]()
Hyves toevoeger
Ow jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:25 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Jij hebt misschien vet in je oren, hij staat toch duidelijk met papieren pijltjes in zijn hand en een pvc pijpje ernaast vriend
meneer Strontvlek
Faalhaas.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ow ja![]()
ik dacht dat het zo'n hamer was
Hyves prive profiel menneke
N000000b, email krijgen van Hyves, ekte mannen schakelen dat uitquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:36 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Faalhaas.
Ik moest even nadenken toen ik een e-mail kreeg van meneer strontvlek. wtf?
Ekte bazen zetten hun gewone achternaam op hyvesquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
N000000b, email krijgen van Hyves, ekte mannen schakelen dat uit
Enfin... we gaan te ver offtopic
Zaterdagquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:40 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ekte bazen zetten hun gewone achternaam op hyves![]()
Maar we gaan tever offtopic ja. Bitch.
Wanneer moet je weer werken
Weet niet, ken de roosters niet uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:44 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Morgen![]()
hihi
Moet je met Nelis werken?
Kansloosquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:50 schreef Yannick567 het volgende:
Vroegâh, toen je nog kon zeggah wat je woâ, was dit modern en een reclame, ja.
Tja, dat kan je wel van meer situaties zeggen jaquote:
Wat doe jij op het hoofdkantoor??quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:55 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Tja, dat kan je wel van meer situaties zeggen ja![]()
Dat gebouw van McDonald's Nederland he, dat heeft een kantine die is ingericht als een McDonald's counter, met allemaal apparatuur + keuken en frietstation die allemaal uit staan en niet in gebruik zijn. Er zit wel een cateringsbedrijfje in wat broodjes e.d. verkoopt.
Wel een fail van die keuken dan
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is ook het opleidingscentrum alle cursussen worden daar gegeven
Verklaard een hoop, ben maar simpel crew.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:24 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat dus.
Heb managementcursus gevolgd daar
Ligt hier (en ik denk ook wel in het algemeen) aan je ervaring, je motivatie, of je je aan de regels houdt, volgens procedures werkt, altijd op tijd komt, dat soort dingen. Bij ons kan je zelf voorstellen om crewtrainer te worden, wordt dan in de managementmeeting besproken. Kan ook zijn dat je gevraagd wordtquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:32 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Verklaard een hoop, ben maar simpel crew.
Even vraagje na hoelang word je bij jullie crewtrainer en moet je het zelf voorstellen?
Ik ga in juniquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:24 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat dus.
Heb managementcursus gevolgd daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |