abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80579061
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat heb ik inderdaad gezegd, en ik ben blij dat je mijn citaat weer naar voren haalt, zo kunnen we middels een scherptecheck perfect concluderen dat het één het andere niet uitsluit.

²
Ik en velen met mij voelen zich zeer ernstig beledigd wanneer jij zegt dat jij je beledigd voelt omdat ik een afbeelding toon van jouw profeet. Zou je daar met onmiddelijke ingang mee willen stoppen?

Dank
  woensdag 21 april 2010 @ 22:41:43 #202
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80579200
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:38 schreef Thomass het volgende:

Ik en velen met mij voelen zich zeer ernstig beledigd wanneer jij zegt dat jij je beledigd voelt omdat ik een afbeelding toon van jouw profeet. Zou je daar met onmiddelijke ingang mee willen stoppen?
Ken jij de stelling van Pythagoras? Belediging telt slechts als het de eerste schakel in een reeks is.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_80579310
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ken jij de stelling van Pythagoras? Belediging telt slechts als het de eerste schakel in een reeks is.

²
Oh, ohja natuurlijk. Wat stom van me.
pi_80579541
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:37 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Mohammed in een berenpak stoppen vind je niet hetzelfde als grappen over Mohammed maken?

Mohammed stond er om bekend dat hij zijn legercampagnes in een berenpak uitvoerde? Of droeg hij tijdens het gebed altijd een berenpak?
Ze hebben mohammed niet getoond uiteindelijk, daar gaat het om, aan het eind van het verhaal, na al die ophef ziet niemand de profeet, alleen maar een berenpak.
Ze hebben geen afbeelding van de profeet gemaakt, ze hebben geen grapjes over de profeet zelf gemaakt, ze hebben het alleen over de reactie's van mensen rondom dit onderwerp gehad.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 21 april 2010 @ 23:04:19 #205
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_80580405
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik begrijp hun beweegredenen. Als ik jouw moeder belachelijk maak, hoe reageer jij daar op?

²
Dan lach ik je uit.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 21 april 2010 @ 23:06:45 #206
13462 BansheeBoy
pi_80580517
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan lach ik je uit.
Ok. En als ik toevallig weet (for the sake of the argument) dat zij in haar jeugd is misbruikt door de buurman, en ik ga daar grappen over maken en er mee spotten. Wat doe je dan?

Je kunt een kind wel uit de oorlog halen, maar hoe haal je de oorlog uit het kind.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 21 april 2010 @ 23:09:34 #207
pi_80580667
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok. En als ik toevallig weet (for the sake of the argument) dat zij in haar jeugd is misbruikt door de buurman, en ik ga daar grappen over maken en er mee spotten. Wat doe je dan?
Dan lach ik je weer uit. Je kan me niet beledigen omdat ik daar voor kies. Daar kan iedereen voor kiezen.
quote:
Je kunt een kind wel uit de oorlog halen, maar hoe haal je de oorlog uit het kind.

²
Het kind afslachten.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  Donald Duck held woensdag 21 april 2010 @ 23:10:41 #208
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_80580723
Dat is inderdaad het hele punt. Moslims nemen het zelf als belediging op. Terwijl ze het ook gewoon kunnen negeren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 21 april 2010 @ 23:14:16 #209
13462 BansheeBoy
pi_80580882
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan lach ik je weer uit. Je kan me niet beledigen omdat ik daar voor kies. Daar kan iedereen voor kiezen.
Als je me negeert of het laat je koud wanneer ik je moeder beledig en met haar meest dierbare zaken spot, dan ben je écht geestelijk failliet. Ik mag hopen dat je puur voor de discussie de poot stijf houd maar je dit niet echt meent.

²
  woensdag 21 april 2010 @ 23:18:46 #210
pi_80581074
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als je me negeert of het laat je koud wanneer ik je moeder beledig en met haar meest dierbare zaken spot, dan ben je écht geestelijk failliet.
Nee, ik ben gewoon verstandig en negeer jouw stopzinnige "beledigingen". Ik ben gewoon superieur aan jou.
quote:
Ik mag hopen dat je puur voor de discussie de poot stijf houd maar je dit niet echt meent.

²
Ja, ik meen het echt.
  woensdag 21 april 2010 @ 23:22:03 #211
13462 BansheeBoy
pi_80581209
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee, ik ben gewoon verstandig en negeer jouw stopzinnige "beledigingen". Ik ben gewoon superieur aan jou.
Ok, een andere vraag. Dus met geen enkele uitspraak over jouw moeder, vrouw of peetkind krijg ik je boos?

²
  woensdag 21 april 2010 @ 23:27:00 #212
178394 afdak
tubgirl.jpg
pi_80581420
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als je me negeert of het laat je koud wanneer ik je moeder beledig en met haar meest dierbare zaken spot, dan ben je écht geestelijk failliet. Ik mag hopen dat je puur voor de discussie de poot stijf houd maar je dit niet echt meent.

²
Iemands moeder beledigen is iets anders dan een sprookjesfiguur beledigen...
Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
pi_80581466
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Dus Mohammed is als kind mishandelt door een beer en daarom mogen we hem niet in een berenpak laten zien
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  woensdag 21 april 2010 @ 23:33:55 #214
pi_80581671
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok, een andere vraag. Dus met geen enkele uitspraak over jouw moeder, vrouw of peetkind krijg ik je boos?

²
Nee. Omdat jouw mening over mijn moeder totaal onbelangrijk is. Net zoals de mening van andersdenkenden onbelangrijk zou moeten zijn voor moslims. Moslims bewijzen dat ik superieur aan hen ben door zich beledigt te voelen.
  woensdag 21 april 2010 @ 23:34:44 #215
13462 BansheeBoy
pi_80581698
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:27 schreef afdak het volgende:
Iemands moeder beledigen is iets anders dan een sprookjesfiguur beledigen...
Voor ons Moslims dus niet, de Profeet vrede zij met hem is ons meer lief dan onze ouders. Nu weet je dus ongeveer hoe we beledigingen richting hem vrede zij met hem opvatten.

²
  Donald Duck held woensdag 21 april 2010 @ 23:37:25 #216
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_80581776
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Voor ons Moslims dus niet, de Profeet vrede zij met hem is ons meer lief dan onze ouders. Nu weet je dus ongeveer hoe we beledigingen richting hem vrede zij met hem opvatten.

²
De oplossing is toch o zo lekker simpel: negeer het
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Redactie Frontpage donderdag 22 april 2010 @ 00:49:43 #217
145738 superworm
is erbij
pi_80583638
quote:

[..]

²
Kun je dat vrede zij met hem niet gewoon afkorten tot RIP? Dat maakt het ook meteen een stuk amusanter als je over de profeet RIP rept. Zeker in bepaalde zinsconstructies, als 'loopt Mohammed RIP rap' of 'Mohammed RIP ript rapper Rob'.

Al is het natuurlijk ook belangrijk om de oorspronkelijke Arabische taal die hij ooit gebruikte en schreef, te blijven hanteren. sallallahu alaihi wa sallam zegt wikipedia, dus dan is het waar, vaak afgekort als saws. Dit kan in het Engels weer voor nodige hilariteiten zorgen.

[ Bericht 7% gewijzigd door superworm op 22-04-2010 00:55:46 ]
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  donderdag 22 april 2010 @ 04:22:15 #218
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_80584896
Welke aflevering betreft het eigenlijk? Op www.southpark.nl kun je alle afleveringen zien. Welke episode is het?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2010 @ 06:14:46 #219
21290 NorthernStar
Insurgent
  donderdag 22 april 2010 @ 07:26:19 #220
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_80585240
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Wat de neuk heeft A2 + B2 = C2 hiermee te maken?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 22 april 2010 @ 07:33:01 #221
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_80585275
quote:

²
Dat zegt iets over de geestelijke gesteldheid van de gemiddelde moslim. Zo'n sterke band hebben met een overleden persoon is ernstig ongezond (profeet of niet).

Zijn Mohammed en Allah werkelijk zulke zwakke personages dat ze met hand en tand verdedigd moeten worden? Of hebben de moslims zo weinig vertrouwen in de almacht van hun eigen god?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Eindredactie Games donderdag 22 april 2010 @ 09:06:11 #222
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_80586550
Watskebeurt met islam=vrede?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 22 april 2010 @ 09:18:06 #223
176916 Karrs
2007-2017
pi_80586823
quote:

[..]

²
En zolang "jullie" dit soort uitspraken blijven doen, blijven de bespottingen van de islam in 't algemeen en Mohammed in het byzonder, noodzakelijk.

Net zolang tot "jullie" leren te relativeren en één en ander met een korrel zout te nemen. De andere grote religies kunnen het al, nu de islam nog.

Zoals al eerder is gezegd: religie is macht en macht corrumpeert. Het belachelijk maken van religie is pure noodzaak, anders bukt de mensheid onder die macht - en dat is iets waar we ons nou juist van ontdaan hebben de afgelopen eeuwen.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_80586869
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:18 schreef Karrs het volgende:

[..]

En zolang "jullie" dit soort uitspraken blijven doen, blijven de bespottingen van de islam in 't algemeen en Mohammed in het byzonder, noodzakelijk.

Net zolang tot "jullie" leren te relativeren en één en ander met een korrel zout te nemen. De andere grote religies kunnen het al, nu de islam nog.

Zoals al eerder is gezegd: religie is macht en macht corrumpeert. Het belachelijk maken van religie is pure noodzaak, anders bukt de mensheid onder die macht - en dat is iets waar we ons nou juist van ontdaan hebben de afgelopen eeuwen.
Inderdaad.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  donderdag 22 april 2010 @ 09:49:32 #225
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_80587609
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:18 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ik steun deze motie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')