abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80533632
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee, ik ben een frisse spontane jonge man aan het eind van de 20. Je hebt gelijk als je mij niet schaart onder het gepeupel, maar ik verkondig geen onzin. Ik sta achter wat ik zeg. Je kunt toch niet van ons verwachten dat we het normaal blijven vinden dat we eerst 50 jaar laxeermiddelen hebben weggedragen om Nederland/het Westen op te bouwen om vervolgens van alles de schuld te krijgen en geen recht te hebben op input.
Jullie hebben recht op 'input'. Maar de vrijheid van meningsuiting inperken omdat jij niet tegen grappen over godsdienst kan, valt niet onder de noemer 'input'.
quote:
Ik ben tegen homohuwelijk, euthanasie, drugsgebruik en overspel. En ben ik ben proud on it.

²
Iran is schitterend deze tijd van het jaar en die dragen ook alle standpunten uit waar jij voor staat.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2010 @ 19:59:17 #102
137949 Disana
pi_80533720
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:57 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Jullie hebben recht op 'input'.
Ik weet dat BSB het zelf steeds heeft over 'wij' en 'ons'. Maar laten we nu niet aannemen dat hij voor alle moslims (in Nederland) staat en spreekt.
pi_80533745
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wij vragen respect voor onze heilige Profeet vrede zij met hem en wij respecteren de vrijheid van meningsuiting die uiteraard niet onbegrensd is. Fatsoen moet wel een rol hebben in deze vrijheid, en dat geldt voor beide partijen.

²
De vrijheid van meningsuiting is JUIST onbeperkt. Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat de vriiheid van meningsuiting 'uiteraard niet onbegrensd is'? Ik heb wel een vermoeden. De enige reden waarom jij vind dat fatsoen een norm zou moeten zijn in deze vrijheid is omdat jou dat ammunitie geeft om over de beperking van de vrijheid van meningsuiting te beginnen.

Waarom werkt respect bij jou één kant op?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  Donald Duck held dinsdag 20 april 2010 @ 20:00:02 #104
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_80533746
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wij vragen respect voor onze heilige Profeet vrede zij met hem en wij respecteren de vrijheid van meningsuiting die uiteraard niet onbegrensd is. Fatsoen moet wel een rol hebben in deze vrijheid, en dat geldt voor beide partijen.

²
Volgens wat of wie?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:03:19 #105
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80533883
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:57 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dus blijkbaar hecht je groot belang aan het mogen uiten van je mening.
'spotten' met die 'profeet' valt onder diezelfde vrijheid.
Ik vind het van beschaafdheid en respect tonen als je hier fatsoen als extra spice aan toevoegt.

Het lijkt wel alsof ik de enige ben die streeft naar een leefbare samenleving.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_80533997
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind het van beschaafdheid en respect tonen als je hier fatsoen als extra spice aan toevoegt.

²
Jij vind het een leefbare samenleving als een deel van de samenleving zijn mond moet houden over een fictioneel onderwerp omdat anders een ander deel van de samenleving zich beledigd voelt?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 april 2010 @ 20:08:24 #107
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_80534116
quote:

[..]

²
Je streeft naar een leefbare samenleving volgens jouw normen. Dat is een beetje het probleem.
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:10:31 #108
13462 BansheeBoy
pi_80534204
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Je streeft naar een leefbare samenleving volgens jouw normen. Dat is een beetje het probleem.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar functioneel heeft het meestal geen zin om iemand te beledigen. Dus waarom zou je?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_80534265
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Een 'beetje' het probleem?
pi_80534321
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je kunt zeggen wat je wilt, maar functioneel heeft het vaak geen zin om iemand te beledigen.

²
Dat is geen valide reden om de vrijheid van meningsuiting aan banden te leggen. Je bent overigens ook heel selectief met WIE er niet beledigd mogen worden.
  Donald Duck held dinsdag 20 april 2010 @ 20:14:20 #111
46149 __Saviour__
pi_80534371
quote:

[..]

Je kunt zeggen wat je wilt, maar functioneel heeft het vaak geen zin om iemand te beledigen.

²
Een uiting van vrije mening kan door sommigen die het zich te persoonlijk aantrekken als beledigend worden opgevat. Jammer maar helaas, dan is dat maar zo. Gevoelens van anderen hoeven je er niet van te weerhouden om te zeggen wat je wil.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 april 2010 @ 20:14:45 #112
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_80534397
quote:

[..]

Je kunt zeggen wat je wilt, maar functioneel heeft het meestal geen zin om iemand te beledigen. Dus waarom zou je?

²
Jawel hoor, daar had bv Hanms Teeuwen een prima verklaring voor. Macht corrumpeert. Religie is macht. Dat moet je dus belachelijk kunnen maken.

Eigenlijk zijn de onverdraagzame reacties op die 'beledigingen' direct de bevestiging dat het nodig is.
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:15:14 #113
13462 BansheeBoy
pi_80534418
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:13 schreef Snapcount2 het volgende:
Dat is geen valide reden om de vrijheid van meningsuiting aan banden te leggen. Je bent overigens ook heel selectief met WIE er niet beledigd mogen worden.
Nee, hoor, ik heb het ook opgenomen voor Jezus vrede zij met hem. En we hebben het nu voornamelijk over Southpark. Ofschoon ik het wel grappig vind is het natuurlijk schandalig hoe Cartman over de Joden praat.

²
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:17:05 #114
13462 BansheeBoy
pi_80534487
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Een uiting van vrije mening kan door sommigen die het zich te persoonlijk aantrekken als beledigend worden opgevat. Jammer maar helaas, dan is dat maar zo. Gevoelens van anderen hoeven je er niet van weerhouden om te zeggen wat wat je wil.
Prima, maar dan moet je de reacties ook incalculeren en geen selectieve verontwaardiging bezigen. Jullie willen spotten met heilige huisjes, prima, maar dit is dan de rekening. Is dat het waard?

Wat mij betreft niet.

²
pi_80534539
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, hoor, ik heb het ook opgenomen voor Jezus vrede zij met hem. En we hebben het nu voornamelijk over Southpark. Ofschoon ik het wel grappig vind is het natuurlijk schandalig hoe Cartman over de Joden praat.

²
Jezus is ook een figuur die in de Koran staat, dus dat verbaast me helemaal niets.
pi_80534641
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Prima, maar dan moet je de reacties ook incalculeren en geen selectieve verontwaardiging bezigen. Jullie willen spotten met heilige huisjes, prima, maar dit is dan de rekening. Is dat het waard?
In een vrije samenleving waar iedereen kan zeggen wat hij denkt horen deze reacties helemaal niet thuis. Alleen is dat geen reden om de vrijheid van meningsuiting aan banden te leggen, maar juist het teken om nog harder te roepen. Waarom moet ik me gebonden voelen omdat jij een bepaald geloof aanhangt?
quote:
Wat mij betreft niet.
Des te meer reden voor je om een samenleving op te zoeken die wat meer strookt met je denkbeelden.
  Donald Duck held dinsdag 20 april 2010 @ 20:21:32 #117
46149 __Saviour__
pi_80534661
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat mij betreft niet.

²
Laat moslims er maar boos over zijn en schreeuwen. Als het daarbij blijft, is het prima. Maar wat in ieder geval niet zullen gaan doen, is de vrijheid inperken. Integendeel. We moeten blijven doorgaan, Laten zien dat de vrijheid belangrijker is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:22:56 #118
13462 BansheeBoy
pi_80534726
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef Snapcount2 het volgende:

Jezus is ook een figuur die in de Koran staat, dus dat verbaast me helemaal niets.
Verbazing was ook geen vereiste.

²
pi_80534828
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Daar zeg je zelf al dat het grappig is. Op dezelfde manier is het grappig om mohammed in een berenpak te zien.
Iedereen wordt wel eens beledigd, verstandige mensen weten dat ze dat gewoon moeten negeren, anderen gaan doodsbedreigingen uiten.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:27:04 #120
13462 BansheeBoy
pi_80534907
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:25 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Daar zeg je zelf al dat het grappig is. Op dezelfde manier is het grappig om mohammed in een berenpak te zien.
Iedereen wordt wel eens beledigd, verstandige mensen weten dat ze dat gewoon moeten negeren, anderen gaan doodsbedreigingen uiten.
Ik kan er om lachen, de Joden niet. Dit geldt ook voor mij inzake de Profeet vrede zij met hem.

²
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:27:56 #121
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_80534937
quote:

[..]

Idd en willen op die manier hij geloofsovertuiging aan de hele wereld op dringen door angst en haat te zaaien
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_80534996
quote:

[..]

Belediging is sowieso een gevoel dat subjectief is. Een opmerking kan door een persoon als heel beledigend ervaren worden, terwijl een ander er zijn schouder over ophaalt.
pi_80535046
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik kan er om lachen, de Joden niet. Dit geldt ook voor mij inzake de Profeet vrede zij met hem.

²
Maar de Joden kunnen dan weer lachen als ze Mohammed in een berenpak zien.
Zij accepteren dat je lacht om de grappen die over hen gemaakt worden, jij zou ook moeten accepteren dat ze lachen om de grappen die over Mohammed gemaakt worden.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:33:55 #124
13462 BansheeBoy
pi_80535183
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:30 schreef Jegorex het volgende:
Zij accepteren dat je lacht om de grappen die over hen gemaakt worden, jij zou ook moeten accepteren dat ze lachen om de grappen die over Mohammed gemaakt worden.
Lachen is een emotie waar je weinig invloed op kunt uitoefenen, daarom verwijt ik de mensen die lachen weinig, de makers van Southpark des te meer.

²
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 20:34:06 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_80535191
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat mij betreft mag je er grappen c.q. onschuldige mopjes over maken. Maar spotten met de Profeten vind ik en miljoenen gelovigen met mij veels te ver gaan.

²
er werd niet gespot met je profeet er werden onschuldige grapjes en mopjes getapt over de regeltjes om die profeet heen!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_80535198
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Er zijn ook grappen waar ik niet om kan lachen. Jammer, het leven gaat gewoon door.
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 20:35:19 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_80535257
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:30 schreef Jegorex het volgende:

[..]

er werden alleen (nog?) geen grappen over mohammed gemaakt
pi_80535355
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

er werden alleen (nog?) geen grappen over mohammed gemaakt
Mohammed in een berenpak stoppen vind je niet hetzelfde als grappen over Mohammed maken?

Mohammed stond er om bekend dat hij zijn legercampagnes in een berenpak uitvoerde? Of droeg hij tijdens het gebed altijd een berenpak?
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 20:43:12 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_80535620
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:37 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Mohammed in een berenpak stoppen vind je niet hetzelfde als grappen over Mohammed maken?
nope
quote:
Mohammed stond er om bekend dat hij zijn legercampagnes in een berenpak uitvoerde? Of droeg hij tijdens het gebed altijd een berenpak?
weet ik het
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:02:22 #130
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_80536527
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Lachen is een emotie waar je weinig invloed op kunt uitoefenen, daarom verwijt ik de mensen die lachen weinig, de makers van Southpark des te meer.

²
Joden staan bekend om hun humor.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_80536745
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Zou BSB een jood zijn?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_80536859
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Matt Stone is Joods.
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:23:32 #133
pi_80537552
quote:

[..]

²
Een leefbare samenleving is een samenleving waarin je elkaars ideeën belachelijk kan maken.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:30:32 #134
pi_80537900
quote:

[..]

²
Hou dan op met het beledigen van mijn intelligentie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Papierversnipperaar op 20-04-2010 23:27:54 ]
  dinsdag 20 april 2010 @ 23:20:51 #135
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_80543497
pfff South Park moet het al jaren niet meer hebben van de humor, dus proberen ze op deze manier te scoren..

goedkoop
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  woensdag 21 april 2010 @ 00:20:49 #136
13462 BansheeBoy
pi_80545676
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hou dan op met het beledigen van mijn intelligentie.
Zeker, zeker, naar alle waarschijnlijkheid storen de intellectuele Moslims zich hier ook aan, alleen proberen die meer vanuit de ratio te reageren. Dat doe ik ook, dus in die zin kun je me inderdaad ook in die categorie scharen.

²
pi_80547058
BSB: vrees niet, niet alle autochtone Nederlanders zijn zo ver doorgeslagen als de mensen met wie jij aan het discussiëren bent. Helaas is Fok nogal een bolwerk van zelfingenomen seculieren die iedereen hun wereldbeeld op proberen te dringen.
Ut in omnibus glorificetur Deus.
pi_80547678
Wat boeit het je als er mensen zijn die religie een sprookje vinden en het belachelijk maken. Ze komen je toch niet thuis opzoeken. Zet je tv uit. Zolang ze er zo fanatiek op reageren zullen ze altijd belachelijk worden gemaakt, omdat het belachelijk is. Zelfspot mensen.

Vraag voor BSB: Vind je het terecht dat deze mensen worden bedreigd?

[ Bericht 12% gewijzigd door kadeya op 21-04-2010 04:36:54 ]
  woensdag 21 april 2010 @ 10:37:56 #139
pi_80551729
quote:
Op woensdag 21 april 2010 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeker, zeker, naar alle waarschijnlijkheid storen de intellectuele Moslims zich hier ook aan, alleen proberen die meer vanuit de ratio te reageren. Dat doe ik ook, dus in die zin kun je me inderdaad ook in die categorie scharen.

²
Het is niet erg intelligent om meningen te beperken om zodoende het onontwikkelde plebs rustig te houden. Richt je op het plebs.
pi_80552198
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:36 schreef Lathund het volgende:
BSB: vrees niet, niet alle autochtone Nederlanders zijn zo ver doorgeslagen als de mensen met wie jij aan het discussiëren bent. Helaas is Fok nogal een bolwerk van zelfingenomen seculieren die iedereen hun wereldbeeld op proberen te dringen.
Volgens mij begrijp je het verkeerd. Als mensen proberen je te weerhouden om grappen te maken over hun religie, dan zijn DIE mensen bezig HUN wereldbeeld op te dringen.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:17:45 #141
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_80552956
Ik vind vrouwen in hoofddoeken etc. ook een belediging voor de menselijke waardigheid. Toch word ik er elke keer weer mee geconfronteerd als ik naar buiten loop. Daar kunnen die vrouwen ook wel wat meer rekening mee houden.

Doe daar eens wat aan BSB!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 21 april 2010 @ 11:29:52 #142
13462 BansheeBoy
pi_80553436
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het is niet erg intelligent om meningen te beperken om zodoende het onontwikkelde plebs rustig te houden. Richt je op het plebs.
Het gaat mij om situaties waar ook je ook een nettere weg kunt bewandelen. Een voorbeeld:

- Hé poedel, het tedere gezichtje van je moeder staat me niet aan, installeer die server voor me!
- Collega, ik heb even gekeken, mij lukt het niet. Zou jij die server willen installeren?

Kijk, met de eerste zin is er geen gesprek meer mogelijk en heb je alle mogelijkheden daarop gefrustreerd. Met de 2de zin krijg je al meer voor elkaar.

Het doelbewust beledigen, ala wijlen Theo van G., schiet zijn doel voorbij. Waarbij je je kunt afvragen of de intenties van de beledigende partij wel zo zuiver zijn. Ik betwijfel het.

Lay-out zin.

²
pi_80553552
Waarom zou je iets voor elkaar moeten krijgen? Humor heeft niet altijd een dubbele moraal.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  woensdag 21 april 2010 @ 11:37:41 #144
pi_80553738
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het gaat mij om situaties waar ook je ook een nettere weg kunt bewandelen. Een voorbeeld:

- Hé poedel, het tedere gezichtje van je moeder staat me niet aan, installeer die server voor me!
- Collega, ik heb even gekeken, mij lukt het niet. Zou jij die server willen installeren?

Kijk, met de eerste zin is er geen gesprek meer mogelijk en heb je alle mogelijkheden daarop gefrustreerd. Met de 2de zin krijg je al meer voor elkaar.
Dus als je als moslim wilt dat anderen rekening met je gevoeligheden houden kan je het netjes vragen en vervolgens het antwoord accepteren. We zijn niet verplicht om met elkaar samen te wonen. Je kan anderen geen mening opdringen.
quote:
Het doelbewust beledigen, ala wijlen Theo van G., schiet zijn doel voorbij. Waarbij je je kunt afvragen of de intenties van de beledigende partij wel zo zuiver zijn. Ik betwijfel het.
De intenties van de beledigde zijn zeker niet zuiver: We kunnen onze"waarheid" niet bewijzen dus dringen we die "waarheid" op met "beledigt" doen of desnoods grof geweld.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:39:18 #145
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_80553803
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat valt reuze mee, ik ben een frisse spontane jonge man aan het eind van de 20. Je hebt gelijk als je mij niet schaart onder het gepeupel, maar ik verkondig geen onzin. Ik sta achter wat ik zeg. Je kunt toch niet van ons verwachten dat we het normaal blijven vinden dat we eerst 50 jaar laxeermiddelen hebben weggedragen om Nederland/het Westen op te bouwen om vervolgens van alles de schuld te krijgen en geen recht te hebben op input.
Hoewel ik het meeste wat je zegt een beetje onzinnig gebrabbel vanuit de slachtofferrol vind, heb je hier wel zeker een punt.
Ik ben het er echter niet mee eens dat jullie helemaal geen input hebben hier.

Niet iedereen hier is Geert Wilders, er zijn zat mensen die zich bewust zijn van de bijdrage van Turken en Marokkanen aan de maatschappij, in verleden en heden.
Als je die slachtofferrol nou een beetje los laat, depolariseert de discussie misschien een beetje. Dit gaat nu al jaren zo...
quote:
Ik ben tegen homohuwelijk, euthanasie, drugsgebruik en overspel. En ben ik ben proud on it.

²
Tja, wij in Nederland zijn (in meerderheid) voor gelijke behandeling van homoseksuelen, niet bang om de discussie over euthanasie aan te gaan en beschouwen drugsgebruik niet alleen maar als iets puur slechts. En vooral, in deze drie gevallen, zijn we van mening dat een totaal verbod meer problemen oplevert dan het oplost.
Als je het daarmee oneens bent, dan staat het je vrij dat te zeggen. Als je het wil veranderen, stem je op een partij die tegen dit soort zaken is. Bij CDA/CU/SGP moet je het allemaal wel kunnen vinden.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_80554183
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:52 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je het verkeerd. Als mensen proberen je te weerhouden om grappen te maken over hun religie, dan zijn DIE mensen bezig HUN wereldbeeld op te dringen.
Sure. Verandert dat iets aan wat jij doet? Zowel jij als zij proberen de ander hun wereldbeeld en overtuigingen op te dringen. Jij bent daarin niet anders dan zij.
Ut in omnibus glorificetur Deus.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:49:59 #147
168739 Red_85
'echt wel'
pi_80554226
Schandalig.

Vrijheid van meningsuiting met een beperking is geen vrijheid van meningsuiting, dat is onderdrukking.

13 jaar de christenen voor gek zetten, de hak nemen met de joden, de scientology met de grond gelijk maken.. maar owé, kom je aan islamietjes dan kan het opeens niet meer.
triest volk.

Wat ik me eigenlijk afvraag, de taliban verbieden alles wat met media te maken heeft. Het wordt allemaal gezien als wat hun god verboden heeft. Uit die geloofsovertuiging mag er naar niets gekeken of geluisterd worden. Maar, maar, maar... ze hebben wel internet om het op te bekijken en hun dreigementen op te zetten.
dat maakt hun een hypocriet, triest volkje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 21 april 2010 @ 11:54:37 #148
pi_80554402
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:48 schreef Lathund het volgende:

[..]

Sure. Verandert dat iets aan wat jij doet? Zowel jij als zij proberen de ander hun wereldbeeld en overtuigingen op te dringen. Jij bent daarin niet anders dan zij.
Nee hoor. Ik dwing niemand om homo te zijn, drugs te gebruiken, ongelovig te zijn, euthanasie en abortus te ondergaan. Dat opdringen gaat slechts 1 kant op.
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 11:55:29 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_80554429
lol

ik denk dat de Taliban momenteel andere dingen aan zijn hoofd heeft dan Southpark kijken
  woensdag 21 april 2010 @ 12:00:01 #150
168739 Red_85
'echt wel'
pi_80554577
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:55 schreef sp3c het volgende:
lol

ik denk dat de Taliban momenteel andere dingen aan zijn hoofd heeft dan Southpark kijken
Dat mogen ze niet eens.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')