Je snapt wel dat zij dan de feeder is en niet andersom he?quote:
Als je het vergelijkt met die gast vind ik het een echte hottie hoor.quote:
Zij is toch ook ranzig als ze al dat vet over zich heen laat gaan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je snapt wel dat zij dan de feeder is en niet andersom he?
Dus als ik het goed begrijp is hier sprake van gezichtsbedrog?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Zij lijkt knapper omdat hij zo lellik is
Ik ook hoor. Ik zeg alleen dat ik haar heel zo knap niet vindquote:
Apart van dat varkenshoofd naast haar op die foto's, vind ik haar ook niet heel knap. Maar ik vind 9/10 Aziatische meisjes ook niet knap.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik zeg alleen dat ik haar heel zo knap niet vind
Van www.chinasmack.comquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:39 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ben nu wel benieuwd waar die foto's vanaf komen?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:38 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Moet jij niet weer eens een topic openen over een vrouw die jou niet wil?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:36 schreef __Saviour__ het volgende:
misschien heeft ie wel een heel grote pik
ow nee wacht, het is een chinees he
Zeg je nu dat die fatboy er een beetje leuk uit ziet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef Ascendancy het volgende:
Peachcore wat ben je toch een oppervlakkige hoer.
Zolang het er maar een beetje leuk uit ziet en een aardige hoeveelheid geld heeft, neuk je het. Maar anders
Als je zo lekker bent, heb dan het lef foto's te posten.
Ik vind het meisje overigens niet bijzonder knap. Ik zou haar doen, maar mijn (aziatische) vriendin is veel lekkerder![]()
Je snapt het nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:47 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Zeg je nu dat die fatboy er een beetje leuk uit ziet?
Nee, ik zeg dat jij alleen maar naar uiterlijk kijkt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:47 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Zeg je nu dat die fatboy er een beetje leuk uit ziet?
Haha Yajirobequote:
quote:
Iedereen beoordeelt op uiterlijk. Ga me niet zeggen dat je de foto's in de OP normaal vindt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat jij alleen maar naar uiterlijk kijkt.
Dus post dan een foto. Als jij alleen op uiterlijk beoordeeld, zal ik dat ook doen.
unhappy belly is unhappyquote:
Met zo'n kop zekerquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:53 schreef Ascendancy het volgende:
Ik denk dat TS het meisje is en had gehoopt dat iedereen zou zeggen dat ze lekker is.
Waarom heeft die vetklep een hello kitty tattooquote:
Coz it's the only pussy he'll ever getquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarom heeft die vetklep een hello kitty tattoo
Het gaat toch ook over schenkstroopquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:59 schreef Catbert het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Schenkstroop ging
Wel een bazenactie overigens, hello kitty is een held.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Coz it's the only pussy he'll ever get
Ik was eerstquote:
lolquote:
Minstensquote:
Tot hun 40e, dan is het *klatsboem* wrinkly old Asian hag. Er is geen tussenwegquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:54 schreef CarolusV het volgende:
Knap? Lijkt wel een 10 jarig kind, net als de meeste aziatische vrouwtjes.
Ik vond het eerst niet grappig maar toen ik even wat langer keek naar die buik zag ik er toch wel een bedroefd gezicht inquote:
Je zit vet te bashen hier. Laat je eigen heufd dan zien. sletje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Tot hun 40e, dan is het *klatsboem* wrinkly old Asian hag. Er is geen tussenweg
misschien zit ze wel on top!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:37 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Zij is toch ook ranzig als ze al dat vet over zich heen laat gaan?
Vergeleken met hem wel.. Damn! toch heel even een shock hoorquote:
meh iemand anders linkte hem al :/quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:40 schreef Peachcore het volgende:
http://www.chinasmack.com(...)etty-girlfriend.html
Ja, maar vergeleken met hem is ieder meisje knapquote:Op maandag 6 september 2010 15:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Vergeleken met hem wel.. Damn! toch heel even een shock hoor
quote:Op maandag 6 september 2010 14:34 schreef Aethereal het volgende:
Waar is die knappe vriendin van hem dan waar je het over hebt?
Iets met Chinezen en Japanners, TS is japanofiel.quote:Op maandag 6 september 2010 15:55 schreef trolololo het volgende:
Terechte klacht ;')
Verder wil ik wel weten op wat voor vadsige websites TS zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |