Geciteerd voor waarheid.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:22 schreef Gellius het volgende:
Je opzet om die topic zo snel mogelijk dicht te posten, voordat dwerg lucht krijgt van je diepste erotische wensdroom nog eens met een neger de koffer in te duiken, is geslaagd, Liene.
Gelukkig mag dat in dromen. Maar wat zou Freud erover zeggen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:34 schreef mane het volgende:
Echt disturbing is dat ik ooit droomde dat ik sex had met een Havo 5-leerling. Niet eens een knappe en ik vond het nog heel normaal ook. In mijn droom dan hè.
Clauwie. *up*quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het zo leuk als iemand Liene zegt.
TTK LPT partnertopic. *up*quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:39 schreef Z het volgende:
Moeten we al die meelezende ega's niet een keer een eigen topicje geven?
Otis.quote:
Jij hier, hij daar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mag ik dan hier of moet ik dan daar.
Hoeveel van die complete (en idioot grote) heb je allemaal (naast de Italo verzameling) en hoe vaak luister je die?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:54 schreef Frollo het volgende:
[..]
Otis.
Stuur maar 'ns een PM maar als je interesse hebt in de complete singles back catalog (28 cd's) van het Stax-label.
Onder andere verzamelingen van ABBA (8 cd), Cliff Richard (6 cd), The Style Council (5 cd), Scott Walker (5 cd), Bernard Haitink (10 cd) en 80's Hits (16 cd).quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:59 schreef Z het volgende:
[..]
Hoeveel van die complete (en idioot grote) heb je allemaal (naast de Italo verzameling) en hoe vaak luister je die?
DaD is veel gezelliger.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:59 schreef Claudia_x het volgende:
DO2 hier, DaD daar.
Lukt dat nog? Ben wel benieuwd wat er dan uitkomt, ken hem alleen getondeuserd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:19 schreef Lienekien het volgende:
D. laat trouwens zijn haar groeien. Als het gaat kroezen, meld ik het wel even.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Lukt dat nog? Ben wel benieuwd wat er dan uitkomt, ken hem alleen getondeuserd.
Ze zet punten achter emoticons! Zien jullie dat!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
En daarbij ben ik geen partner..
Been there. Maar met een tondeuse krijg ik flaporen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:08 schreef Lienekien het volgende:
Wij hebben nog een tondeuse.
Das niet niks.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:17 schreef Lienekien het volgende:
En ze is onlangs zo'n 80 kilo kwijtgeraakt. Of is dat meer iets voor het slank-topic?
Als het minder dan 140 tekens is en er geen smilies inzitten een tweet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:34 schreef Gellius het volgende:
Is dat een tweet of een post, IR?
Zeg, doe eens niet zo incrowd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:03 schreef sigme het volgende:
Hè gezellig!
speciaal voor mijn meelevende/meelezende liefste, die precies weet met welke intonatie dit gelezen dient te worden en waar het naar verwijst enzo. Lang leve de liefstelurkers.
Ik ben niet zo gevoelig voor mijn eigen subtiliteiten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:41 schreef Gellius het volgende:
Proberen jullie ons iets subtiel duidelijk te maken, meiden?
In welk geval moet ik dat doen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dan moet je gewoon een jenever in eik en linde happening starten, Gellius.
Dat ze gezellig is?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ging er ook al niet vanuit.
Op een ander kanaal wel, maar daar kijk jij niet naar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef k_man het volgende:
Goh, ik heb het blokje showbiznieuws weer gemist, kennelijk. Of was het DO2 en DaD item nog niet eerder uitgezonden?
Ik had het ook nog niet meegekregen. En ik ben danig in shock!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef k_man het volgende:
Goh, ik heb het blokje showbiznieuws weer gemist, kennelijk. Of was het DO2 en DaD item nog niet eerder uitgezonden?
Dit was in de LPT de primeur, k_man. Je hebt niets gemist.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef k_man het volgende:
In het geval dat je je gepasseerd voelt omdat men elkander gaat ontmoeten en al cakejes etende gaat converseren, wellicht zelfs over jou.quote:
Akkoord, in dat geval zal ik onverwijld een jenevereikenlindemeet organiseren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
In het geval dat je je gepasseerd voelt omdat men elkander gaat ontmoeten en al cakejes etende gaat converseren, wellicht zelfs over jou.
Ik ook niet. Het zal wel aan ons liggen, Gellius.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:02 schreef Gellius het volgende:
Ik begrijp er niets van.
Gaan ze trouwen? Scheiden? Dood?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn informanten hadden me de relationele ontwikkelingen al in het dagelijkse blokje fokontwikkelingen doen toekomen.
We gaan ongetwijfeld ook allebei dood, maar voor nu gaan we alleen nog maar uit elkaar.quote:
Oh, het mensenhaterschap. Dat is nogal erfgebonden. Van het erf af en met voorbedachte rade, kan ik mij een korte tijd best redelijk gedragen. En dan beter met relatief vreemden zelfs; in vertrouwd gezelschap heb ik de neiging me meer ontspannen te gedragen; lees chagrijnig en kortaf.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb je toch echt eens ergens nogal afwerende gebaren zien maken. Dat je heul niet gezellig was.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zit niet bij de pakken neer, maak een kloon aan en probeer het gewoon nog een keer.
Huh wat?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We gaan ongetwijfeld ook allebei dood, maar voor nu gaan we alleen nog maar uit elkaar.
Dat gebruikte ik in #fil, in de veronderstelling dat je dat héél erg vond. Ik zal het nu niet meer zeggen.quote:
Het heeft me erg geamuseerd dat je dacht dat het me irriteerde terwijl ik het wel best vond.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:08 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat gebruikte ik in #fil, in de veronderstelling dat je dat héél erg vond. Ik zal het nu niet meer zeggen.
Kind, was dan uit Nijmegen vertrokken, dan zit je zo in Arnhem.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:23 schreef picodealion het volgende:
2,5 uur reizen later ben ik dan weer bijna in Arnhem. En vanavond weer terug naar R'dam. Het is me wat.
Wat moet je nou in Arnhem?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:23 schreef picodealion het volgende:
2,5 uur reizen later ben ik dan weer bijna in Arnhem. En vanavond weer terug naar R'dam. Het is me wat.
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben bijna in Rotterdam. Ik zal naar je zwaaien, zodiakk. Denkbeeldig dan.
Verplichte bijeenkomst op school.quote:
Nintendo DS'en.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Ok. Frollo, toeristische vraagbaak. Weet je ook wat we in Appelscha moeten?
We gaan in huisjes op een christelijk park.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:34 schreef Gellius het volgende:
Naar de anarchistische camping natuurlijk.
Het eten wordt georganiseerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Naar het pannenkoekrestaurant!
Ik ook. Ging lekker soepel.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:33 schreef Gellius het volgende:
Ik was vandaag excact in 0,0 seconden in Amsterdam..
Nu eens wat verder naar binnen: niet in Calvados (pik onderweg wel een fles mee), maar naar Manche, vlak bij Ste Mere Eglise (waar die parachutisten in de kerk bleven haken). Ik hoop in ieder geval Mont St Michel eens te bezoeken. Een paar jaar terug rond deze tijd was het overal heerlijk rustig, met heel erg weinig Nederlanders, en prachtig weer en overal bloeiende fruitbomen.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:39 schreef Gellius het volgende:
Ha! Calvadosland. Waar ga je heen?
quote:Cursus vrienden maken kun je leren
In deze maatschappij is het bijna taboe om geen of weinig vrienden te hebben en dit is dan ook een gevoelig onderwerp. Maar het maken en onderhouden van vriendschappen gaat niet vanzelf. Zelfvertrouwen en allerlei sociale vaardigheden spelen een rol. In de cursus komen mensen samen die hier moeite mee hebben. Daardoor ontstaat een veilige plek om uit te spreken wat je lastig vind en te oefenen met je gedrag. Laagdrempelig en veilig zijn sleutelwoorden voor de cursus.
De cursus is een groot succes, draait al enkele jaren en wordt in het hele land aangeboden. Aanmeldingen binnen krijgen blijft echter lastig, juist voor deze doelgroep is het soms eng om zich aan te melden voor zoiets... Alle promotie is dus welkom!
Ik botste nog wel bijna op een groene auto op het Singel, maar verder alles fluitend.quote:
Maar toen was je al lang en breed in Amsterdam, natuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik botste nog wel bijna op een groene auto op het Singel, maar verder alles fluitend.
Inderdaad. Geen seconde vertraging.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:15 schreef Gellius het volgende:
[..]
Maar toen was je al lang en breed in Amsterdam, natuurlijk.
Ook msn-vrienden?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een collega zoekt nog deelnemers voor de cursus 'vrienden maken kun je leren'
[..]
Waarom reis je niet wat meer rond, in plaats van alleen in Lviv rond te hangen? Bovendien, Lviv is waarschijnlijk al behoorlijk gemoderniseerd (toen ik er drie jaar geleden was er nog wel genoeg 'Old World'-sfeer om een dag of twee weg te dromen, maar nu?). Ik zou zeggen, ga van Lviv naar Noord-Roemenië (Maramuren of Bucovina), dompel je daar onder in een pastorale idylle en ga dan door naar Chisinau in Moldavië; geniet van en huil om de schoonheid en tragiek van de vrouwen daar. Ik denk in ieder geval dat de post-sovjet levenslust jou vast zal aanstaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:44 schreef Ringo het volgende:
Toen ik twee jaar geleden na tien eenzame dagen Vilnius terugkwam in Nederland, bezwoer ik mezelf om nooit meer zomaar alleen op vakantie te gaan. Dit jaar kriebelt het echter weer, en qua tijd en geld zou het allemaal geen probleem moeten zijn. Ik overweeg Lviv, Oekraïne. Zijn er hier mensen die mij van dat dwaze plan willen afpraten?
In het hoogseizoen neem ik aan?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:11 schreef Z het volgende:
Een aantal jaar geleden stond ik aan de voet van Mont St Michel: een hysterische drukte, volslagen idioot, meteen weer weg gegaan.
Klopt, dat is een beter plan. Het was de zware regen die me twee jaar geleden in Vilnius hield. En een kleine mentale crisis, wellicht. Heel tragische dagen waren het. Stuck in a drinking mood. De laatste dag vond ik mezelf om tien uur 's ochtends terug in een plantsoentje voor het centraal station, in de stralende zon, naborrelend van de wodka, beroofd van al mijn geld. De apotheose van een mislukte onderneming.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:19 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Waarom reis je niet wat meer rond, in plaats van alleen in Lviv rond te hangen? Bovendien, Lviv is waarschijnlijk al behoorlijk gemoderniseerd (toen ik er drie jaar geleden was er nog wel genoeg 'Old World'-sfeer om een dag of twee weg te dromen, maar nu?). Ik zou zeggen, ga van Lviv naar Noord-Roemenië (Maramuren of Bucovina), dompel je daar onder in een pastorale idylle en ga dan door naar Chisinau in Moldavië en geniet/huil om de schoonheid/tragiek van de vrouwen daar. Ik denk dat de post-sovjet levenslust zal jou vast zal aanstaan.
Mooi, mooi! Vooral Georgië en Armenië staan hoog op mijn wenslijst.quote:Ik ga over een dikke maand naar Turkije, Georgië en Armenië. Ik krijg er zin in!
Maar jij bent toch degene hier die de gansche wereld over reist, k_man? Én je hebt een snelle auto. Dan hoef je je toch niet meer druk te maken om een weekje Normandië?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:39 schreef k_man het volgende:
Hoe pakken jullie dat reizen naar Normandië eigenlijk aan? Per auto?
En praat je terplekke dan ook met die Fransen?
Ik was niet geheel serieus, R.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar jij bent toch degene hier die de gansche wereld over reist, k_man? Én je hebt een snelle auto. Dan hoef je je toch niet meer druk te maken om een weekje Normandië?
Niet in de drukste maand maar wel in het 'vakantieseizoen'. Ik weet niet precies meer wanneer. We waren op vakantie met de kever weet ik nog. Die is eruit gegaan toen er kinderen kwamen.quote:
Warsberg toevallig?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:24 schreef Z het volgende:
Dit jaar gaan we naar Duitsland, huisje vlak bij Saarburg. Ben benieuwd.
Ah.quote:
Ik denk dat die megaverbouwing een van de meest voortvarende, efficiënte én klantvriendelijke bouwprojecten ooit is. Maar Rotterdam is acquired taste, ik weet het.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:35 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een teringbende is het hier nog steeds, zoodje. *down*
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:00 schreef Gellius het volgende:
Dus eigenlijk ligt de CS-omgeving in iedere grote stad in de Biereco herverherbouw, begrijp ik?
Welk gebouw is dat? Ik was erg onder de indruk van de weerspiegeling van de lucht in de gebouwen rechts.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:00 schreef zodiakk het volgende:
Let trouwens op het prachtig gerenoveerde post-cs gebouw op de achtergrond!
In Utrecht zijn ze bezig om zonnepanelen op de overkappingen te monteren.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:00 schreef Gellius het volgende:
Dus eigenlijk ligt de CS-omgeving in iedere grote stad in de Biereco herverherbouw, begrijp ik?
Ja, die weerspiegeling vind ik een van de sterke kanten van dat gebouw; er zijn alleen niet zoveel mensen die reflecties van wolken waarderen,quote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welk gebouw is dat? Ik was erg onder de indruk van de weerspiegeling van de lucht in de gebouwen rechts.
Da's maar op één perron. Wat er in de omgeving van het station gebeurt is veel ingrijpender.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In Utrecht zijn ze bezig om zonnepanelen op de overkappingen te monteren.
Ik kwam in 1994 in Groningen, het oude museum is van voor mijn tijd. Dat was sowieso te klein, toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:11 schreef sigme het volgende:
Het museum was inderdaad erg snel gedateerd en niet lang daarna ook wat sjofeltjes.
Van mij hadden we wel gewoon het oude museum mogen houden.
Het is wel net mijn perron.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Da's maar op één perron. Wat er in de omgeving van het station gebeurt is veel ingrijpender.
Als je weet dat ze tot ca. 2013 bezig zullen zijn om met grof materieel pal voor je neus een tunnelbak om te bouwen tot gracht, wordt het iets minder gezellig. Dan liever wat lieflijk kwetterende sijsjes.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het wel gezellig eigenlijk hoor, die bouwactiviteiten.
Ik blijf optimistisch, ondanks het feit dat ik al drie jaar niet meer onder het Rijks heb kunnen doorfietsen, nog slechts een vage herinnering heb aan het interieur van het Centraal Station, aan de Ferdinand Bol als een normale straat en aan de tijd dat er nog mensen woonden aan de Vijzelgracht.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Als je weet dat ze tot ca. 2013 bezig zullen zijn om met grof materieel pal voor je neus een tunnelbak om te bouwen tot gracht, wordt het iets minder gezellig. Dan liever wat lieflijk kwetterende sijsjes.
He, dat ken ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Hele avond beziggeweest om tabellen te corrigeren vanwege 1 klotefoutje.
Ons nageslacht zal genieten van een des te mooiere stad.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik blijf optimistisch, ondanks het feit dat ik al drie jaar niet meer onder het Rijks heb kunnen doorfietsen, nog slechts een vage herinnering heb aan het interieur van het Centraal Station, aan de Ferdinand Bol als een normale straat en aan de tijd dat er nog mensen woonden aan de Vijzelgracht.
Eén van de leukste uitgaansgelegenheden in Amsterdam imho.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vanavond was ik voor het eerst in mijn leven in De Nieuwe Anita. Het was erg leuk.
Ja, we dachten al, waar blijf je.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:55 schreef picodealion het volgende:
Drie uur te laten wegens verslapen. Goed begin.
Ik werd vanochtend ook maar toevallig wakker. k kreeg een sms-je en het piepje van m'n telefoon wekte me, maar anders had ik me ook verslapen.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:55 schreef picodealion het volgende:
Drie uur te laten wegens verslapen. Goed begin.
Jeroen Wielaert (van de radioreportages oa over de tour) kwam van alles vertellen. Er was bijna niemand, een paar vrienden die ik mee had gesleept waren er ook alleen maar uit loyaliteit met mij en ik dronk veel te veel, maar ik ga zeker vaker langs (het zit ook heel vlakbij natuurlijk).quote:Op donderdag 22 april 2010 08:58 schreef Z het volgende:
[..]
Eén van de leukste uitgaansgelegenheden in Amsterdam imho.
Een van de weinige dingen op Twitter waar ik om kan lachen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
BolderbastNL: Oude LP aan het draaien van De Bietjes! Het blijft een heerlijk nummer, dat "Krent bami lof"!
Welnee, als er straks weer sneeuw bovenop ligt zie je er toch niks van.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:17 schreef NoCigar het volgende:
Zal ik eens herfstbladeren gaan verwijderen in de tuin? Mwa, misschien.
Waarom worden er in Den Haag bomen midden op de weg geplant?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:48 schreef Ringo het volgende:
Men zat een kwartier te wachten voordat een bomenman zijn boom uit de vrachtwagen had getild, de takken gesnoeid, een kuil gegraven en de boom geplant. Dat alles midden op de weg. Daarna mocht men op de koffie bij twee mooie dames van de Rabobank, en een heer.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik heb helemaal geen tijd om haar vijf studenten te begeleiden, maar ze klaagt niet en ze blijven maar aan m'n kop zeuren.
URL?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:30 schreef Gellius het volgende:
Ik ben al een week helemaal verslaafd aan de twitter van Frollo's echtgenote.
Ik zou het niet weten.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:57 schreef k_man het volgende:
Shit, wat is er dan op Utrecht CS? Ik moet straks wel naar huis.
Volgens mij kan ze gewoon naar Nijmegen, maar ja, ze zegt zelf van niet en zij zit er dichter bovenop dan ik.quote:Utrecht C-'s-Hertogenbosch/Ede-Wageningen/Rhenen/Tiel Vrijdag 23 April 14:47
Oorzaak Tussen Utrecht C en Lunetten rijden geen treinen door een stroomstoring.
Verwachting Houdt u rekening met extra overstappen en een extra reistijd van 15 - 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 16:00 uur verholpen.
Reisadvies Reizigers tussen Eindhoven en Amsterdam C/Schiphol reizen via Rotterdam C.
Reizigers tussen Utrecht C en Breda/Tilburg reizen via Rotterdam C.
Reizigers tussen Utrecht C en Zutphen reizen via Amersfoort.
Reizigers tussen Utrecht C en Brummen reizen via Amersfoort.
Reizigers tussen Utrecht C en Dieren reizen via Amersfoort.
Reizigers tussen 's-Hertogenbosch en Amersfoort reizen via Arnhem.
quote:Iedere vogeltje sjinkt zoals het gewreckt is #onbegrijpelijkehiphopspreekwoorden
Waarom zou je dat willen weten? Volgens Frollo vertelt ze alleen maar wanneer ze naar de wc gaat.quote:
Welk straatje?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:01 schreef Z het volgende:
Valt Pantha du Prince in jouw straatje zodiakk?
Jawel, je weet het wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Overigens zit ze nu vast op Utrecht CS en probeert ze een lift te regelen via twitter. Ik ben benieuwd.
Ben je bezig een huis te kopen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:48 schreef Ringo het volgende:
Daarna mocht men op de koffie bij twee mooie dames van de Rabobank, en een heer.
Bedankt voor het meeleven allemaal.quote:Utrecht C-'s-Hertogenbosch/Ede-Wageningen/Rhenen/Tiel Vrijdag 23 April 16:07
Oorzaak De beperkingen tussen Utrecht C en Lunetten als gevolg van een stroomstoring zijn voorbij.
Verwachting Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Behalve Frollo's echtgenote stalken volgen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:46 schreef Gellius het volgende:
Ik heb ook wel een account, maar ik doe d'r niks mee. Niemendal.
Nee, voor mijn werk. Ik kom daar regelmatig op bezoek. Dan praten we over bankgerelateerde zaken en andere mooie dingen des levens, waar ik vervolgens een mooi stukje over schrijf.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:39 schreef Frollo het volgende:
Maar ja, daar houden de hogere heren bji de NS natuurlijk geen rekening mee.
Is dit een aanzet tot een godwin?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:51 schreef Frollo het volgende:
Wedden dat onder Geertje de treinen wel op tijd rijden?
Nee natuurlijk niet, hoe kom je erbij? Je probeert me toch niet de demoniseren hoop ik?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Is dit een aanzet tot een godwin?
Is dit een doodsverwensing?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:01 schreef broer het volgende:
Het zou goed zijn als de treinen over Geertje eens op tijd zouden rijden.
Ik dacht eigenlijk dat dat wel kon, maar tot mijn verbazing vermeldt Van Dale deze betekenis niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:23 schreef Maartel het volgende:
Even een snelle taalvraag, kun je zeggen dat iemand 'een instituut' is om zijn/haar impact aan te duiden?
(Het zou rijmtechnisch erg goed uitkomen, maar ik ben niet zeker of het klopt)
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat wel kan, maar tot mijn verbazing vermeldt Van Dale deze betekenis niet.
Je bent er op tijd bij trouwens. Is de surprise al af?
Onzin, G., je bent gewoon een rassarcast.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:24 schreef Gellius het volgende:
Eénmaal daags het gezonde volksgevoel de vrije loop laten. Het is mijn nieuwe strategie tegen de somberheid. Het werkt geweldig hoor.
Wacht maar tot de teerbeminde voorweeën krijgt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:50 schreef Gellius het volgende:
'Roest. Ontmaskerd. Maar het is helaas zo: ik ben eigenlijk zelden somber.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:07 schreef JAM het volgende:
In Den Haag ga ik theater regisseren en in Japan ga ik een film opnemen. Zo. JAM heeft eindelijk succes. Het mocht ook weleens een keertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |