Zeg, doe eens niet zo incrowd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:03 schreef sigme het volgende:
Hè gezellig!
speciaal voor mijn meelevende/meelezende liefste, die precies weet met welke intonatie dit gelezen dient te worden en waar het naar verwijst enzo. Lang leve de liefstelurkers.
Ik ben niet zo gevoelig voor mijn eigen subtiliteiten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:41 schreef Gellius het volgende:
Proberen jullie ons iets subtiel duidelijk te maken, meiden?
In welk geval moet ik dat doen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dan moet je gewoon een jenever in eik en linde happening starten, Gellius.
Dat ze gezellig is?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ging er ook al niet vanuit.
Op een ander kanaal wel, maar daar kijk jij niet naar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef k_man het volgende:
Goh, ik heb het blokje showbiznieuws weer gemist, kennelijk. Of was het DO2 en DaD item nog niet eerder uitgezonden?
Ik had het ook nog niet meegekregen. En ik ben danig in shock!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef k_man het volgende:
Goh, ik heb het blokje showbiznieuws weer gemist, kennelijk. Of was het DO2 en DaD item nog niet eerder uitgezonden?
Dit was in de LPT de primeur, k_man. Je hebt niets gemist.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef k_man het volgende:
In het geval dat je je gepasseerd voelt omdat men elkander gaat ontmoeten en al cakejes etende gaat converseren, wellicht zelfs over jou.quote:
Akkoord, in dat geval zal ik onverwijld een jenevereikenlindemeet organiseren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
In het geval dat je je gepasseerd voelt omdat men elkander gaat ontmoeten en al cakejes etende gaat converseren, wellicht zelfs over jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |