Welnee, als er straks weer sneeuw bovenop ligt zie je er toch niks van.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:17 schreef NoCigar het volgende:
Zal ik eens herfstbladeren gaan verwijderen in de tuin? Mwa, misschien.
Waarom worden er in Den Haag bomen midden op de weg geplant?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:48 schreef Ringo het volgende:
Men zat een kwartier te wachten voordat een bomenman zijn boom uit de vrachtwagen had getild, de takken gesnoeid, een kuil gegraven en de boom geplant. Dat alles midden op de weg. Daarna mocht men op de koffie bij twee mooie dames van de Rabobank, en een heer.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik heb helemaal geen tijd om haar vijf studenten te begeleiden, maar ze klaagt niet en ze blijven maar aan m'n kop zeuren.
URL?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:30 schreef Gellius het volgende:
Ik ben al een week helemaal verslaafd aan de twitter van Frollo's echtgenote.
Ik zou het niet weten.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:57 schreef k_man het volgende:
Shit, wat is er dan op Utrecht CS? Ik moet straks wel naar huis.
Volgens mij kan ze gewoon naar Nijmegen, maar ja, ze zegt zelf van niet en zij zit er dichter bovenop dan ik.quote:Utrecht C-'s-Hertogenbosch/Ede-Wageningen/Rhenen/Tiel Vrijdag 23 April 14:47
Oorzaak Tussen Utrecht C en Lunetten rijden geen treinen door een stroomstoring.
Verwachting Houdt u rekening met extra overstappen en een extra reistijd van 15 - 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 16:00 uur verholpen.
Reisadvies Reizigers tussen Eindhoven en Amsterdam C/Schiphol reizen via Rotterdam C.
Reizigers tussen Utrecht C en Breda/Tilburg reizen via Rotterdam C.
Reizigers tussen Utrecht C en Zutphen reizen via Amersfoort.
Reizigers tussen Utrecht C en Brummen reizen via Amersfoort.
Reizigers tussen Utrecht C en Dieren reizen via Amersfoort.
Reizigers tussen 's-Hertogenbosch en Amersfoort reizen via Arnhem.
quote:Iedere vogeltje sjinkt zoals het gewreckt is #onbegrijpelijkehiphopspreekwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |