Geciteerd voor waarheid.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:22 schreef Gellius het volgende:
Je opzet om die topic zo snel mogelijk dicht te posten, voordat dwerg lucht krijgt van je diepste erotische wensdroom nog eens met een neger de koffer in te duiken, is geslaagd, Liene.
Gelukkig mag dat in dromen. Maar wat zou Freud erover zeggen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:34 schreef mane het volgende:
Echt disturbing is dat ik ooit droomde dat ik sex had met een Havo 5-leerling. Niet eens een knappe en ik vond het nog heel normaal ook. In mijn droom dan hè.
Clauwie. *up*quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het zo leuk als iemand Liene zegt.
TTK LPT partnertopic. *up*quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:39 schreef Z het volgende:
Moeten we al die meelezende ega's niet een keer een eigen topicje geven?
Otis.quote:
Jij hier, hij daar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mag ik dan hier of moet ik dan daar.
Hoeveel van die complete (en idioot grote) heb je allemaal (naast de Italo verzameling) en hoe vaak luister je die?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:54 schreef Frollo het volgende:
[..]
Otis.
Stuur maar 'ns een PM maar als je interesse hebt in de complete singles back catalog (28 cd's) van het Stax-label.
Onder andere verzamelingen van ABBA (8 cd), Cliff Richard (6 cd), The Style Council (5 cd), Scott Walker (5 cd), Bernard Haitink (10 cd) en 80's Hits (16 cd).quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:59 schreef Z het volgende:
[..]
Hoeveel van die complete (en idioot grote) heb je allemaal (naast de Italo verzameling) en hoe vaak luister je die?
DaD is veel gezelliger.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:59 schreef Claudia_x het volgende:
DO2 hier, DaD daar.
Lukt dat nog? Ben wel benieuwd wat er dan uitkomt, ken hem alleen getondeuserd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:19 schreef Lienekien het volgende:
D. laat trouwens zijn haar groeien. Als het gaat kroezen, meld ik het wel even.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Lukt dat nog? Ben wel benieuwd wat er dan uitkomt, ken hem alleen getondeuserd.
Ze zet punten achter emoticons! Zien jullie dat!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
En daarbij ben ik geen partner..
Been there. Maar met een tondeuse krijg ik flaporen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:08 schreef Lienekien het volgende:
Wij hebben nog een tondeuse.
Das niet niks.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:17 schreef Lienekien het volgende:
En ze is onlangs zo'n 80 kilo kwijtgeraakt. Of is dat meer iets voor het slank-topic?
Als het minder dan 140 tekens is en er geen smilies inzitten een tweet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:34 schreef Gellius het volgende:
Is dat een tweet of een post, IR?
Zeg, doe eens niet zo incrowd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:03 schreef sigme het volgende:
Hè gezellig!
speciaal voor mijn meelevende/meelezende liefste, die precies weet met welke intonatie dit gelezen dient te worden en waar het naar verwijst enzo. Lang leve de liefstelurkers.
Ik ben niet zo gevoelig voor mijn eigen subtiliteiten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:41 schreef Gellius het volgende:
Proberen jullie ons iets subtiel duidelijk te maken, meiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |