Nee, dankjequote:Op dinsdag 20 april 2010 09:27 schreef eNGine10 het volgende:
Later naatje![]()
Goede TT![]()
Dus...? Wie gaat proberen? Maak even een filmpje.
Fixedquote:
Mij niet gezienquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:27 schreef eNGine10 het volgende:
Later naatje![]()
Goede TT![]()
Dus...? Wie gaat proberen? Maak even een filmpje.
Fixedquote:
Hoax, na het openen van het topic geld de PI alleen nog voor je post, niet voor het topic. 300 posts PI-loos dusquote:
DOORPOSTEN DAN, dan is hij zo dichtquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoax, na het openen van het topic geld de PI alleen nog voor je post, niet voor het topic. 300 posts PI-loos dus
Wat een ramp!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoax, na het openen van het topic geld de PI alleen nog voor je post, niet voor het topic. 300 posts PI-loos dus
Als ik de tijd had.quote:
Goed plan. Doe ik nog een keer wat nuttigs hier op mijn werk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat een ramp!![]()
Boycotten dit topic
PS: Zonder PI post
niet werken of zulks Paul?quote:
Mwa, laatste tijd gaat het niet zo snel meer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had er 80
Gaat toch sneller dan je denkt dus
Oh egtquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WIJ HADDEN GISTEREN ALLEBEI 100 POSTS![]()
![]()
![]()
Jup duh, ik heb ook nog een levenquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:06 schreef DeLuna het volgende:
Mwa, laatste tijd gaat het niet zo snel meer.
Post Iconquote:
Dat zegt me nog niks.quote:
En je bent kaal en tattooloos.quote:
En ik SWJ ook nietquote:
Ja maar daar was ik weer nietquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:25 schreef eNGine10 het volgende:
Ja maar daar was ik weer nietIk mis hem ook niet echt ofzo. Vind het eerder prettig om hem te ontlopen.
Hey das heul niet waar.quote:
Ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel hoor die zet nog elke dag slotjes
Jij weet ook heus wel wat een PI is.quote:
Ik heb het idee dat het zo'n ding boven m'n post is (gezien Luna haar comment).quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij weet ook heus wel wat een PI is.
Ja, die S die je daar nu hebt staanquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het zo'n ding boven m'n post is (gezien Luna haar comment).
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij weet ook heus wel wat een PI is.
quote:
heeyquote:
ja hoor ben net klaar met werkenquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, die S die je daar nu hebt staan![]()
(en ik nu ook)
Ook goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja hoor ben net klaar met werken
en jij?
mooiquote:
Niet zoveel vandaagquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
mooi
en wat ga jij allemaal beleven vandaag?
Succesquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Goedemorgen lieve Fok!ertjes. Bedankt voor alle SMSjes en steun gisteren en vandaag. Het gaat al een stuk beter!
Ik kan helaas even niet terug-SMSen of zelfs mijn telefoon aan laten staan, lege batterij en ik ben de lader vergeten. En huppel, een kaartje sturen heeft geen zin, ik ben hier morgenochtend weer weg wat mij betreft, dit ga ik geen 5 dagen volhouden...
En weer weg v. 'ontspanningsoefeningen'.![]()
Kom vanmiddag nog wel even kijken...
Hoewel ik het gemist heb gisteren van mij toch een dikkequote:Op dinsdag 20 april 2010 11:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Goedemorgen lieve Fok!ertjes. Bedankt voor alle SMSjes en steun gisteren en vandaag. Het gaat al een stuk beter!
Ik kan helaas even niet terug-SMSen of zelfs mijn telefoon aan laten staan, lege batterij en ik ben de lader vergeten. En huppel, een kaartje sturen heeft geen zin, ik ben hier morgenochtend weer weg wat mij betreft, dit ga ik geen 5 dagen volhouden...
ik ook nietquote:
succes kerelquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Goed nieuws kerel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Hey 8108139dpthsquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:00 schreef 8108139dpths het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Lekker slim schat. Blij dat je morgen weer naar huis kan/mag. Dan sturen we gewoon lieve kaartjes naar je huis! Kusquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Wu Tang Clan is dan ook heel goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:27 schreef Giertje het volgende:
ik ben niet echt dol op rap maar deze tekst vind ik wel effe erg goed
Jawel, van tong80quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen SC'ers.Ben ik nou gek of is er echt geen Goedemorgen topic?
Goeie morgen voor mensen die vandaag goeiemorgen zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goeie morgen voor mensen die vandaag goeiemorgen zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
mwah niet alles van ze vind ik wel goedquote:
Moet je eens zoeken op youtube naar rza- i've never seen. Die gast is ook van wu tang en dat nummer is zo mooi.quote:
es effe zoekenquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je eens zoeken op youtube naar rza- i've never seen. Die gast is ook van wu tang en dat nummer is zo mooi.
lekkere beat welquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je eens zoeken op youtube naar rza- i've never seen. Die gast is ook van wu tang en dat nummer is zo mooi.
ben je nog zo moe dan?quote:
Ik ben net wakkerquote:
quote:
HIJ ZEGT BOOTY OF A WOMANquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om een uur of 1 mn boek maar eens weggelegdquote:
wat lees je?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Om een uur of 1 mn boek maar eens weggelegd
Dagboek van een callgirl.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat lees je?
dan heb je best lang geslapen en dan nog moe
maar goed van teveel slaap kan je ook moe zijn
Klinkt als een leuk boekquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dagboek van een callgirl.
Ik slaap altijd heel onrustig en ik word ;s nachts vaak wakker, dus echt lang is ;t misschien niet geweestEn ik heb sowieso veel slaap nodig
Moederfiguur heeft ze voor me meegenomen.quote:
oke. Maar het verhaal lijkt me wel grappig als ik dat zo op bol.com zie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moederfiguur heeft ze voor me meegenomen.En ;t is niet echt een literair hoogstandje tot nu toe.
Ik vind dagboekverhalen eigenlijk vrij vervelend vaak. Maar ja, het is wel droog tot nu toequote:Op dinsdag 20 april 2010 12:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oke. Maar het verhaal lijkt me wel grappig als ik dat zo op bol.com zie.
Teringquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:29 schreef Panda72 het volgende:
Gadverdamme ik was al misselijk en nu moest ik tijdens de lunch ook nog zien hoe mijn collega een pannekoek met daarop poedersuiker, in plakjes gesneden frikandel, banaan en hagelslag wegwerkt. Lekker makkelijk zegt hij dan kan hij alles in 1 keer opeten.
Die gozer gooit altijd etenswaren doorelkaar en het is bijna altijd goor.quote:
Wie dan?quote:
Ik jou ook hoor paultjuhhhhhquote:
Liever hij dan ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die gozer gooit altijd etenswaren doorelkaar en het is bijna altijd goor.
pannekoekje vuilnisbeltquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:29 schreef Panda72 het volgende:
Gadverdamme ik was al misselijk en nu moest ik tijdens de lunch ook nog zien hoe mijn collega een pannekoek met daarop poedersuiker, in plakjes gesneden frikandel, banaan en hagelslag wegwerkt. Lekker makkelijk zegt hij dan kan hij alles in 1 keer opeten.
Klinkt best lekker anders hoor.quote:
Nee eigenlijk niet. Wel honger.quote:
quote:
Zo moeilijk zal dat niet zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb besloten dat ik jou komende week in ga halen qua postcount.
Hehehe uitsteekbaar zelfsquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Wel honger.En jij dan, werkt alles bij jou nog?
quote:
Nee inderdaad, daarom juistquote:
ben je aan het lijnen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Hehehe uitsteekbaar zelfs
Ik heb ook honger, ben er duizelig van, maar nog 1 uur en 15 minuten dan ga ik een bakje yoghurt (2 procent vet) eten.![]()
Jij en je dieetquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Hehehe uitsteekbaar zelfs
Ik heb ook honger, ben er duizelig van, maar nog 1 uur en 15 minuten dan ga ik een bakje yoghurt (2 procent vet) eten.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker slim schat. Blij dat je morgen weer naar huis kan/mag. Dan sturen we gewoon lieve kaartjes naar je huis! Kus
Erwinlief!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja.![]()
ach, ik ben hier vrijwillig, dus ik bepaal uiteindelijk zelf of ik ga of niet...
Ja ik moet er toch goed uitzien dit weekend.quote:
Hij is vannacht bij een ander het bed in gedoken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef DeLuna het volgende:
Waar blijft mijn vriendAls hij nog op bed ligt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ja dus ik toch ook ik ga toch ook niet dieeten!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja ik moet er toch goed uitzien dit weekend.
Zolang je maar goed op jezelf past. vriend-met-weinig-haar-op-zijn-hoofd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja.![]()
ach, ik ben hier vrijwillig, dus ik bepaal uiteindelijk zelf of ik ga of niet...
oke dan ga ikw el krassenquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is vannacht bij een ander het bed in gedoken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ja daar kan ik toch niks aan doen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dus ik toch ook ik ga toch ook niet dieeten!
Doe ik. Ik overleg uiteraard wel met de arts.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zolang je maar goed op jezelf past. vriend-met-weinig-haar-op-zijn-hoofd.
En dan is al dat dieeten voor niks want dan kom ik in Amsterdam en eet ik me scheel in shoarma, febo, smullers, etcquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat slechttttquote:
Maar wel naar de smullers he zondag!quote:
EN HUILENquote:
ikmisjequote:
Echt welquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar wel naar de smullers he zondag!
Volproppenquote:
Ik ookquote:
Maakt niet uit, ik ook.quote:
Ik ga me echt wel volproppen.quote:
Ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij zal nog wel met zijn luie reet in z'n nest liggen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt hier niks mee te maken. Met je stomme voetbal.quote:
goed voor je dieetquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ga me echt wel volproppen.
En daarna lekker wat drinken als het een beetje lekker weer is.
Ik houd ook van lekker etenquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
Ik dieet eigenijk ook nooit. Ik houd van lekker eten en dieten houd ik nooit lang vol. Ik word na een paar dagen ontzettend sjagrijnig.
Men moet mij maar nemen zoals ik ben en als iemand dat niet doet jammer dan.
Je kan een tijdelijke aanschaffenquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef laforest het volgende:
Hoe de fuck kom ik aan een OV chipkaart om te reizen?
Ik ken ;t ideequote:Op dinsdag 20 april 2010 12:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
Ik dieet eigenijk ook nooit. Ik houd van lekker eten en dieten houd ik nooit lang vol. Ik word na een paar dagen ontzettend sjagrijnig.
Men moet mij maar nemen zoals ik ben en als iemand dat niet doet jammer dan.
Ja maar als ik dan thuiskom ga ik weer stug verder op dieet.quote:
Waarom heb je een OV chipkaart nodig?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef laforest het volgende:
http://www.ov-chipkaart.nl/faq/quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef laforest het volgende:
Even een zondig weekend?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar als ik dan thuiskom ga ik weer stug verder op dieet.
Dat dus. Maar hij kan het wel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Dat kan echt niet op een dinsdag![]()
Zo nog 3 daagjes tot studiefinanciering. Het is weer nodig.
Inderdaad. Van zaterdagmiddag tot zondagavond niet thuis zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt hier niks mee te maken. Met je stomme voetbal.
orly?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan een tijdelijke aanschaffen
quote:
Nee heb echt een hekel aan een hongergevoel. En dieten zoek ik ook niet. Vind het wel prima zo, ook al moet het natuurlijk niet te erg worden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken ;t ideeIk houd teveel van eten om te dieeten, maar aan de andere kant vind ik het hongergevoel wel lekker
Om te kunnen reizen in Nederland?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom heb je een OV chipkaart nodig?
En die sturen ze dan naar Dublin?quote:
Ik heb er nog wel een voor je? Gebruik hem zelf toch nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:00 schreef laforest het volgende:
[..]
orly?
Waar hoe wat ?
De Engelstalige versie van de ov-chipkaart is om te huilen zo slecht. Geen mens die dat snapt.
Lijkt wel door een 10-jarige vertaald te zijn.
Ik jat je sleutels wel dan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Van zaterdagmiddag tot zondagavond niet thuis zijn
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt hier niks mee te maken. Met je stomme voetbal.
Niet in heel Nederland heb je zo'n ding nodig hèquote:
Hoe anders kan ik reizen in Nederland? Overal hebbie toch zo'n chip ding nodig?quote:
Die neem ik mee.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Hoe anders kan ik reizen in Nederland? Overal hebbie toch zo'n chip ding nodig?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet in heel Nederland heb je zo'n ding nodig hèAlleen in Amsterdam voor de metro volgens mij, de bus kom je gewoon in met een strippenkaart
Ohh en de trein?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet in heel Nederland heb je zo'n ding nodig hèAlleen in Amsterdam voor de metro volgens mij, de bus kom je gewoon in met een strippenkaart
Alleen in de metro in Amsterdam, en in heel Rotterdam. Voor de rest kan je ;t nog doen met treinkaartjes en strippekaarten.quote:
Kaartjes. Niet nodig dus. Trouwens, voor de metro kan je een 'dagkaart' halen, kost je 7 pietermannen.quote:
Nope, ik neem ze mee, en ik drop ze weer bij jou dan.quote:
Ohh pfeww gelukkig dan maar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen in de metro in Amsterdam, en in heel Rotterdam. Voor de rest kan je ;t nog doen met treinkaartjes en strippekaarten.
Dat heb jij onthouden he, van toen ik naar die expo moest en jou meesleeptequote:Op dinsdag 20 april 2010 13:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kaartjes. Niet nodig dus. Trouwens, voor de metro kan je een 'dagkaart' halen, kost je 7 pietermannen.
Oh?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, ik neem ze mee, en ik drop ze weer bij jou dan.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee heb echt een hekel aan een hongergevoel. En dieten zoek ik ook niet. Vind het wel prima zo, ook al moet het natuurlijk niet te erg worden.
Het is niet dat ik ze meeneem naar huis ofzo. Maar ik was neit van plan om door Amsterdam te huppelen met al m;n spullen, sorry.quote:
Kijk even op die site die net gegeven is (deze dus *klik*quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:00 schreef laforest het volgende:
orly?
Waar hoe wat ?
De Engelstalige versie van de ov-chipkaart is om te huilen zo slecht. Geen mens die dat snapt.
ah doe ze de groeten in mijn hometownquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ben weer even weg lieverds, straks een stevige wandeling maken naar het centrum van Alkmaar (denk ik)...
Jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:05 schreef Ezechielk het volgende:
Kijk je op de frontpage, zie je dit:
Amsterdam klaar voor afschaffen strippenkaart
Gelukkig vanaf juni pas
Tyfus.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:05 schreef Ezechielk het volgende:
Kijk je op de frontpage, zie je dit:
Amsterdam klaar voor afschaffen strippenkaart
Gelukkig vanaf juni pas
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah doe ze de groeten in mijn hometown
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ben weer even weg lieverds, straks een stevige wandeling maken naar het centrum van Alkmaar (denk ik)...
Wat ben ik blij met mijn kortingskaartquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja
En 11.90 voor een retourtje Schiphol - Amsterdam Centraal.
Nee, ik heb geen kortingskaart, zo vaak ben ik niet in NL.quote:
Ik ook tiefusdure zooiquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat ben ik blij met mijn kortingskaart
Zie edit, domme vraagquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen kortingskaart, zo vaak ben ik niet in NL.
Ja inderdaad, maar die van mij loopt bijna af verdommequote:
quote:
Ik heb hem gelukkig net aangeschaft. Zat al te denken minimaal 2 keer nijmegen (heavenstar) 1 keer utrecht en ach ik reis ergens anders ook nog wel heenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja inderdaad, maar die van mij loopt bijna af verdommeEn ik moet er de zomer nog mee.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat ben ik blij met mijn kortingskaart
Nederlands en engels staat daar door elkaarquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:00 schreef laforest het volgende:
[..]
orly?
Waar hoe wat ?
en een keer apeldoorn natuurlijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb hem gelukkig net aangeschaft. Zat al te denken minimaal 2 keer nijmegen (heavenstar) 1 keer utrecht en ach ik reis ergens anders ook nog wel heen
korting heb je er zo uit.
en ditquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nederlands en engels staat daar door elkaar
met je kids naar de julianatoren natuurlijkquote:
Ja dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nederlands en engels staat daar door elkaar
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
en dit![]()
Do you wish to collect someone from the station, or drop someone off at the train station? You still need to check in and out, but you will not be charged if your stay at the station is below 30 minutes.
Zo zat ik ook al vol verbazing te kijken. Echt niet te geloven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
en dit![]()
Do you wish to collect someone from the station, or drop someone off at the train station? You still need to check in and out, but you will not be charged if your stay at the station is below 30 minutes.
En jij hebt dus zijn om vanaf zaterdagmiddag alleen in mijn huis te zitten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is niet dat ik ze meeneem naar huis ofzo. Maar ik was neit van plan om door Amsterdam te huppelen met al m;n spullen, sorry.
Dan ga ik liever naar de aapjes, zie ik mijn familie ook weer eensquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:14 schreef Giertje het volgende:
met je kids naar de julianatoren natuurlijk
wat denk je zelf
apenheul is leuk ben er zelf 4 jaar terug nog een keer geweestquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ga ik liever naar de aapjes, zie ik mijn familie ook weer eens
Dat vraag ik me ook af. Net als op Amsterdam CS, daar staan ook van die poortje bij beide in/uitgangen. Waarom zal het mij niets verbazen als ze een paar stuivers voor doorgang gaan vragen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
En hoeveel mag het kosten als je wel langer blijft?
dat staat er niet bijquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
En hoeveel mag het kosten als je wel langer blijft?
geld klopperij noem ik datquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Net als op Amsterdam CS, daar staan ook van die poortje bij beide in/uitgangen. Waarom zal het mij niets verbazen als ze een paar stuivers voor doorgang gaan vragen?
Ik hoef niet niet naar apenheul. Aapjes genoeg hier op kantoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
apenheul is leuk ben er zelf 4 jaar terug nog een keer geweest
welcome to the clubquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik weet niet eens hoe die OV chipdinges werkt
ik ook niet heb er ook nog geen eenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik weet niet eens hoe die OV chipdinges werkt
Nou good luck met innen voor de NS.quote:
plus de prijs van je kaartje die je zou reizenquote:
Dat ben ik alwel een tijdje hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:24 schreef DeLuna het volgende:
Hehe, hij is op msn.
Pingwingert! Hoe gaat het?quote:
quote:
Ja ook welquote:
Ik ga ;m denk ik nog wel verlengen, 45,- voor 3 maanden korting vind ik wel best. Waarschijnlijk reis ik dan genoeg af met de treinquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb hem gelukkig net aangeschaft. Zat al te denken minimaal 2 keer nijmegen (heavenstar) 1 keer utrecht en ach ik reis ergens anders ook nog wel heen
korting heb je er zo uit.
Er staat niet hoe je hem krijgt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
https://www.ov-chipkaart.(...)tpastbiju/toeristen/
probleem opgelost
Dat kan geregeld wordenquote:
Zou je me zaterdag niet meenemen naar je homies?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En jij hebt dus zijn om vanaf zaterdagmiddag alleen in mijn huis te zitten?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou je me zaterdag niet meenemen naar je homies?
Beide kaarten kunt u kopen bij de automaten op het station of bij het loket.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Er staat niet hoe je hem krijgt.
Echt wat een KUT website![]()
Een vrouw meenemen naar je homiesquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Duh, die meot dan de hele tijd bier halenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Een vrouw meenemen naar je homies
Ik kan zaterdag wel langs komen dan wijden we bart zijn bedje inquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Er is nog maar weinig in te wijden volgens mij.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag wel langs komen dan wijden we bart zijn bedje in
Zo tussen de borsten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Duh, die meot dan de hele tijd bier halen
Nou laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is nog maar weinig in te wijden volgens mij.
Dat heeft geen nut als je op het bierkrat zelve zitquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Duh, die meot dan de hele tijd bier halen
Zou ik ook zijn als ik hem wasquote:
Wij kunnen wel beter inwijdenquote:
Wel als je koud bier wiltquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut als je op het bierkrat zelve zit
Die is aan ;t 'werk'quote:
Ik weet niet of ze het goed vinden eigenlijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
Ze haten me nu al hequote:Op dinsdag 20 april 2010 13:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het goed vinden eigenlijk
Bart is aan het werk.quote:
Waarom praat Bart over zichzelf in de 3e persoon?quote:
Nagellakremover?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:46 schreef Panda72 het volgende:
iemand enig idee hoe ik permanent marker uit een whiteboard krijg. 1 of andere sukkel heeft met permanent op het whiteboard van 1 van onze vergaderruimtes geschreven.
quote:
Waarom ben jij niet bij Bart's aanrecht?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom praat Bart over zichzelf in de 3e persoon?
Slijtenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:46 schreef Panda72 het volgende:
iemand enig idee hoe ik permanent marker uit een whiteboard krijg. 1 of andere sukkel heeft met permanent op het whiteboard van 1 van onze vergaderruimtes geschreven.
dat heb ik niet bij de handquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het goed vinden eigenlijk
Losgebroken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:49 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet bij Bart's aanrecht?
Nou we wachten de fotos met spanning afquote:
Dat hoort niet.quote:
Succes met wachtenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:52 schreef laforest het volgende:
Nou we wachten de fotos met spanning af
Krijg je nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou we wachten de fotos met spanning af
Even is al lang voorbijquote:
Wachten tot ;ie een ons weegtquote:
Pics or it....quote:
Dat klopt, maar ik doe het wel.quote:
Ja. Waarom weet ik niet, en ik meen ook niet wat ik nu zeg, maar ze haten jequote:
Nou dan is ;t maar niet gebeurd. Wij weten dan wel beter.quote:
Awesome. Kan ik ze klapjes geven enzoquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Waarom weet ik niet, en ik meen ook niet wat ik nu zeg, maar ze haten je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |