Nee, dankjequote:Op dinsdag 20 april 2010 09:27 schreef eNGine10 het volgende:
Later naatje![]()
Goede TT![]()
Dus...? Wie gaat proberen? Maak even een filmpje.
Fixedquote:
Mij niet gezienquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:27 schreef eNGine10 het volgende:
Later naatje![]()
Goede TT![]()
Dus...? Wie gaat proberen? Maak even een filmpje.
Fixedquote:
Hoax, na het openen van het topic geld de PI alleen nog voor je post, niet voor het topic. 300 posts PI-loos dusquote:
DOORPOSTEN DAN, dan is hij zo dichtquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoax, na het openen van het topic geld de PI alleen nog voor je post, niet voor het topic. 300 posts PI-loos dus
Wat een ramp!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoax, na het openen van het topic geld de PI alleen nog voor je post, niet voor het topic. 300 posts PI-loos dus
Als ik de tijd had.quote:
Goed plan. Doe ik nog een keer wat nuttigs hier op mijn werk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat een ramp!![]()
Boycotten dit topic
PS: Zonder PI post
niet werken of zulks Paul?quote:
Mwa, laatste tijd gaat het niet zo snel meer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had er 80
Gaat toch sneller dan je denkt dus
Oh egtquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WIJ HADDEN GISTEREN ALLEBEI 100 POSTS![]()
![]()
![]()
Jup duh, ik heb ook nog een levenquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:06 schreef DeLuna het volgende:
Mwa, laatste tijd gaat het niet zo snel meer.
Post Iconquote:
Dat zegt me nog niks.quote:
En je bent kaal en tattooloos.quote:
En ik SWJ ook nietquote:
Ja maar daar was ik weer nietquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:25 schreef eNGine10 het volgende:
Ja maar daar was ik weer nietIk mis hem ook niet echt ofzo. Vind het eerder prettig om hem te ontlopen.
Hey das heul niet waar.quote:
Ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel hoor die zet nog elke dag slotjes
Jij weet ook heus wel wat een PI is.quote:
Ik heb het idee dat het zo'n ding boven m'n post is (gezien Luna haar comment).quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij weet ook heus wel wat een PI is.
Ja, die S die je daar nu hebt staanquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het zo'n ding boven m'n post is (gezien Luna haar comment).
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij weet ook heus wel wat een PI is.
quote:
heeyquote:
ja hoor ben net klaar met werkenquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, die S die je daar nu hebt staan![]()
(en ik nu ook)
Ook goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja hoor ben net klaar met werken
en jij?
mooiquote:
Niet zoveel vandaagquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
mooi
en wat ga jij allemaal beleven vandaag?
Succesquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Goedemorgen lieve Fok!ertjes. Bedankt voor alle SMSjes en steun gisteren en vandaag. Het gaat al een stuk beter!
Ik kan helaas even niet terug-SMSen of zelfs mijn telefoon aan laten staan, lege batterij en ik ben de lader vergeten. En huppel, een kaartje sturen heeft geen zin, ik ben hier morgenochtend weer weg wat mij betreft, dit ga ik geen 5 dagen volhouden...
En weer weg v. 'ontspanningsoefeningen'.![]()
Kom vanmiddag nog wel even kijken...
Hoewel ik het gemist heb gisteren van mij toch een dikkequote:Op dinsdag 20 april 2010 11:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Goedemorgen lieve Fok!ertjes. Bedankt voor alle SMSjes en steun gisteren en vandaag. Het gaat al een stuk beter!
Ik kan helaas even niet terug-SMSen of zelfs mijn telefoon aan laten staan, lege batterij en ik ben de lader vergeten. En huppel, een kaartje sturen heeft geen zin, ik ben hier morgenochtend weer weg wat mij betreft, dit ga ik geen 5 dagen volhouden...
ik ook nietquote:
succes kerelquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Goed nieuws kerel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Hey 8108139dpthsquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:00 schreef 8108139dpths het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Lekker slim schat. Blij dat je morgen weer naar huis kan/mag. Dan sturen we gewoon lieve kaartjes naar je huis! Kusquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Wu Tang Clan is dan ook heel goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:27 schreef Giertje het volgende:
ik ben niet echt dol op rap maar deze tekst vind ik wel effe erg goed
Jawel, van tong80quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen SC'ers.Ben ik nou gek of is er echt geen Goedemorgen topic?
Goeie morgen voor mensen die vandaag goeiemorgen zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goeie morgen voor mensen die vandaag goeiemorgen zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
mwah niet alles van ze vind ik wel goedquote:
Moet je eens zoeken op youtube naar rza- i've never seen. Die gast is ook van wu tang en dat nummer is zo mooi.quote:
es effe zoekenquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je eens zoeken op youtube naar rza- i've never seen. Die gast is ook van wu tang en dat nummer is zo mooi.
lekkere beat welquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je eens zoeken op youtube naar rza- i've never seen. Die gast is ook van wu tang en dat nummer is zo mooi.
ben je nog zo moe dan?quote:
Ik ben net wakkerquote:
quote:
HIJ ZEGT BOOTY OF A WOMANquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om een uur of 1 mn boek maar eens weggelegdquote:
wat lees je?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Om een uur of 1 mn boek maar eens weggelegd
Dagboek van een callgirl.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat lees je?
dan heb je best lang geslapen en dan nog moe
maar goed van teveel slaap kan je ook moe zijn
Klinkt als een leuk boekquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dagboek van een callgirl.
Ik slaap altijd heel onrustig en ik word ;s nachts vaak wakker, dus echt lang is ;t misschien niet geweestEn ik heb sowieso veel slaap nodig
Moederfiguur heeft ze voor me meegenomen.quote:
oke. Maar het verhaal lijkt me wel grappig als ik dat zo op bol.com zie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moederfiguur heeft ze voor me meegenomen.En ;t is niet echt een literair hoogstandje tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |