Ja ik ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 06:10 schreef heavenstar het volgende:
Goedemorgen iedereen.....![]()
![]()
mis de OP....![]()
Ik ben meteen helemaal van slagquote:Op dinsdag 20 april 2010 06:13 schreef Ezechielk het volgende:
Goedemorgen Nederland!
inderdaad, Tongtopic
quote:Op dinsdag 20 april 2010 06:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Het weer:
[ afbeelding ]
Verwachting
dinsdag 20 en woensdag 21 april 2010
Af en toe zon
De dag begint in het noorden met bewolking en lichte regen. In het zuiden is het vrijwel onbewolkt en schijnt de zon af en toe. In de loop van de ochtend klaart het ook in het noorden iets op en is het op de meeste plaatsen droog. De middagtemperatuur loopt uiteen van een graad of 8 aan de kust tot rond 13 graden in het zuidoosten. De wind draait naar west tot noordwest en wordt overwegend matig, aan de kust vrij krachtig en langs de Wadden krachtig.
Komende nacht zijn er wolkenvelden en blijft het vrijwel overal droog. Alleen in het noorden kan wat lichte regen vallen. De minimumtemperatuur ligt tussen 6 graden aan de kust tot 2 graden plaatselijk in het oosten. De wind is westelijk, zwak tot matig, aan de Hollandse kust noordwest en vrij krachtig, en in het noordelijk kustgebied krachtig.
Morgen zijn er perioden met zon en overdag kan er landinwaarts een heel licht buitje voorkomen. De middagtemperatuur ligt tussen 7 graden in het Waddengebied en 13 graden in het zuiden. De wind is noordwestelijk, meest matig, aan de kust vrij krachtig en in het noordelijk kustgebied krachtig
Degene die jarig zijn, gefeliciteerd allemaal
Het Nieuws
deze op vind je hier
_____________________________________________________________________________________
Let op:
Dit is GEEN SlowChat-topic.
Vraag rustig aan elkaar hoe het gaat, enz. Maar maak er geen uitgebreid gesprek van. Daarvoor kun je terecht in één van de vele SC-topics op FOK!, ook zijn er topics in ONZ te vinden met het mod seal of permitted slowchat.
Notoire Slowchatters zullen worden genote.
_____________________________________________________________________________________
Ik weet dat het wel vroeg is maar toch....neuken ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 06:20 schreef Littlebutterfly het volgende:
Goedemorgen van deze nieuweling!
Wil je dat aub in de OP zettenquote:
Goedemorgen, welkom en succesquote:Op dinsdag 20 april 2010 06:20 schreef Littlebutterfly het volgende:
Ik zag dat je je belabberd voelt. Dacht even haar gemoed opkrikken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 06:24 schreef Littlebutterfly het volgende:
haha, wat denk je? Die is nieuw eens even uittesten?
wat ben jij vroegquote:Op dinsdag 20 april 2010 06:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je dat aub in de OP zetten![]()
Wij autistjes worden helemaalanders
Awh dat is lief van je!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 06:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag dat je je belabberd voelt. Dacht even haar gemoed opkrikken.
Ik gaat weer legge, trusten Littlebutterfly en andere Fokkers.
9 minuten voor mn wekker wakkerquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 06:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh allemaal!
tja tong ken ik niet
O M Gquote:Op dinsdag 20 april 2010 06:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh allemaal!
ga gelijk vandoorvoor hm en eze en heavenstar en tja tong ken ik niet
mja daar werd ik niet wakker van wel door de wekkerquote:Op dinsdag 20 april 2010 06:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
9 minuten voor mn wekker wakker![]()
stomme vogels
melatomine nemenquote:Op dinsdag 20 april 2010 06:48 schreef Esmerallda17 het volgende:
goedemorgen
weer een slechte nachtrust achter de rug
werd 7 a 8 x wakker in een tijd van 6 a 7 uur. Ben dus dood moe
wat valt er aan te doen als je slecht slaapt? Ik weet dat het door stress en te veel druk komt, maar kan er weinig aan veranderen
vandaag van 09.15 tot 17.15
goeiemorgen LovelyLadyquote:
Een nieuwelingquote:Op dinsdag 20 april 2010 06:20 schreef Littlebutterfly het volgende:
Morge Esmeraldaquote:Op dinsdag 20 april 2010 07:59 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nog paar minuten en ik ga er vandoor ik wens iedereen een fijne dag![]()
mogguh treviequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |