Omdat het kan, of niet Ensaf?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:05 schreef Dynd het volgende:
Beste Ensaf,
Waarom verpest de bovenstaande user het?
Groetjes,
Hoewel ik niet ensaf ben geeft ik jou het advies om lekker met jezelf te gaan spelenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:37 schreef Gezicht het volgende:
Lieve Ensaf,
Ik heb geen flauw idee wat ik vandaag kan gaan doen, weet jij iets?
Kusjes,
Gezicht.
Dat vind je wel lekker he, viezerik!quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:39 schreef BaasD het volgende:
[..]
Hoewel ik niet ensaf ben geeft ik jou het advies om lekker met jezelf te gaan spelen
Jij provinciaalquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:48 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Het lijkt er anders verdacht veel op, o.a. van dat bamkwakken
Beste Jos de Man,quote:Op donderdag 29 april 2010 19:33 schreef josdeman het volgende:
Lieve Ensaf,
Welke brandstof kan ik het best gebruiken voor een flesraket?
Лучший Dynd,quote:
Beste Vannilesoep,quote:Op donderdag 29 april 2010 21:01 schreef vannilesoep het volgende:
Beste Ens (mag ik Ens zeggen?)
Waarom vraagt bovenstaande of google translate handig is?
Beste Dynd,quote:Op donderdag 29 april 2010 21:05 schreef Dynd het volgende:
Beste Ensaf,
Waarom verpest de bovenstaande user het?
Groetjes,
Beste Limbofan,quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:43 schreef LimboFan het volgende:
Beste Ensaf,
Ik ga vandaag een dag naar Maastricht, wat zou ik daar doen?
Limburg is een flink eind van mijn bescheiden flatje vandaan. Ik kom er dan ook niet elke dag, des te interessanter misschien voor je om te horen wat een buitenstaander er van vindt.quote:Vraag 2 want ik ben hebberig vandaag: Wat vind je van Limburg?
Groetjes!
Neen, niet alles wat kan wordt gedaan. En dat is maar goed ook.quote:
Beste Gezicht (of is het: Best Gezicht?),quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:37 schreef Gezicht het volgende:
Lieve Ensaf,
Ik heb geen flauw idee wat ik vandaag kan gaan doen, weet jij iets?
Kusjes,
Gezicht.
Beste Molleymeisje,quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:18 schreef molleymijsje het volgende:
Lieve Ensaf,
waarom ben ik, als ik bij mijn ouders ben, vaak zo inmens chagerijnig?
En hoe kom ik hier vanaf?
Dank u
quote:
Beste Koenitjuh,quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:44 schreef Koenitjuh het volgende:
beste ensaf,
ik wil na deze vraag nog een vraag aan u stellen, heeft u een voorstel?
Beste Dynd,quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:30 schreef Dynd het volgende:
Beste Ensaf,
Kan BaasD zelf geen kwaliteitstopics openen en rijdt hij daarom maar mee op één van jou?
Met vriendelijke groet,
dacht ik; dat moet ik ook doen.quote:Beste Koenitjuh,
Als je geen vragen weet over kwesties uit je eigen belevingswereld, gooi het dan eens op een compleet andere toer! Vraag eens iets over een onderwerp dat je totaal niet interessant vindt! Je zult lezers in dit topic verbazen en kennis op doen (alleen al door het bedenken van de vraag) over iets wat je anders nooit zou leren! Gegarandeerd een voldaan gevoel.
dankje ensaf!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:50 schreef Ensaf het volgende:
Beste Koenitjuh,
Als je geen vragen weet over kwesties uit je eigen belevingswereld, gooi het dan eens op een compleet andere toer! Vraag eens iets over een onderwerp dat je totaal niet interessant vindt! Je zult lezers in dit topic verbazen en kennis op doen (alleen al door het bedenken van de vraag) over iets wat je anders nooit zou leren! Gegarandeerd een voldaan gevoel.
Die geiten worden halal geslacht en verwerkt tot een broodje Dürüm Döner.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:59 schreef henrydg het volgende:
Beste Ensaf,
Waarom verandert het plaatje in het logo van FOK! steeds? Nu ligt er een geit maar zometeen niet meer
Nee, dat wordt mij te ingewikkeld.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:01 schreef Haque het volgende:
Beste Ensaf,
Kunt u deze vraag met een wedervraag beantwoorden?
Beste Hendrydg!quote:
Beste Japie,quote:Op maandag 3 mei 2010 00:54 schreef Onorgineel het volgende:
Donzige Ducky,
ik vind ''Roelof en het vossenjong.'' heel erg spannend. Komt Japie van Paul Biegel nog eens in je blad?
Japie Bakker - Ede
Beste Frummpie,quote:Op maandag 3 mei 2010 12:06 schreef Frummpie het volgende:
Beste Ensaf,
Ik heb ruzie met mijn baas omdat ik teveel op FOK kijk. Wat moet ik doen?
Beste Rissiekoe,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:27 schreef rissiekoe het volgende:
LIeve ensaf
Waarom krijgt een mens niet gratis geld?
LIefs Rissiekoe
Beste Jmsls,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:29 schreef Jmsls het volgende:
Door dit antwoord op iemand anders vraag;
[..]
dacht ik; dat moet ik ook doen.
Daarom vraag ik me af waarom mensen veel planten in hun huis hebben in Nederland?
Geen nood! Als je een baard laat staan gaat het haar al snel krullen. Da's heel gewoon, het is een kweste van wachten. Overigens zul je na een week door een 'jeukfase' gaan, deze zal na een week al weer over zijn. Geen paniek dus!quote:
Beste Koenitjuh,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:58 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
dankje ensaf!
oke nu een vraag wat ik totaal niet interesant vind
waarom is kaas geel?
Beste Henrydg,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:59 schreef henrydg het volgende:
Beste Ensaf,
Waarom verandert het plaatje in het logo van FOK! steeds? Nu ligt er een geit maar zometeen niet meer
Beste Hugo Chavez,quote:
Misschien als ze dan wel tijd voor me hebben.quote:
Mijn gebrek aan vrouwlijke intuïtie gecombineerd met goeie vragen.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:20 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Misschien als ze dan wel tijd voor me hebben.
Bij mij eigenlijk 290, maar ik wilde niet opscheppen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:22 schreef Chowi het volgende:
Bij mij heeft het topic nog maar één pagina, lieve Ensaf.
Niet jouw fout!quote:
Door niet op dit topic te wachten op een antwoordquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:01 schreef plokmijn het volgende:
[..]
Door niet op dit topic te wachten op een antwoord
Beste Dynd,quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:04 schreef Dynd het volgende:
hoi ensaf
dnek jij dat deze topc een sucesvole topircreeks gta worde?
greoten,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |