Beste Ensaf ik heb dat niet gedaan...en nu ben ik nog meer moe dan dat ik eerst was..quote:Op maandag 26 april 2010 15:13 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste Snaavel,
Het is bijna kwart over 3, de ideale tijd voor een middagdutje! Zet de wekker op 16.00 en je zult merken dat je er weer de hele dag en avond tegenaan kan!
Beste Twizu!quote:Op maandag 26 april 2010 18:56 schreef Twizu het volgende:
Beste Ensaf,
Ik ga zometeen hardlopen met een maat, maar ik weet dat ik onderweg ontzettende aandrang ga krijgen.
Wat moet ik doen?
Beste Mendeljev,quote:Op maandag 26 april 2010 19:01 schreef Mendeljev het volgende:
Beste Ensaf,
Waarom is de Milkakoe paars gekleurd?
Een buitengewoon vervelend, humorloos ventje.quote:
Beste Argo,quote:Op maandag 26 april 2010 19:16 schreef Argo het volgende:
Beste Ensaf, alles goed ? Met mij niet! Ik zit nu dagen achter de pc en tv, te spelen op de wii etc. Ik denk dat ik eens naar buiten moet komen en eens uit moet gaan! Om eens een leuke meid te leren kennen, in plaats van naar plaatjes kijken! Hoe pak je dat aan ?
Beste Smegmanus,quote:Op maandag 26 april 2010 19:17 schreef smegmanus het volgende:
Geachte Ensaf,
mijn stoma lekt en er druipt nu stront langs mijn linkerbeen.
Heb ik nu AIDS?
Vr.gr.
Smegmanus
Om te controleren of je de vergelijking foutloos gemaakt hebt!quote:Op maandag 26 april 2010 21:30 schreef marleenhoofd- het volgende:
Als je een Pell-vergelijking hebt opgelost met behulp van een kettingbreuk, waarom zou je dan nog naar de som van de teller en de noemer gaan kijken voor de echte oplossing??
Beste Snaavel,quote:Op maandag 26 april 2010 22:22 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Beste Ensaf ik heb dat niet gedaan...en nu ben ik nog meer moe dan dat ik eerst was..
Beste Lindgren,quote:Op maandag 26 april 2010 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
Beste Ensaf. Ik heb trek, wat zal ik eens nemen?
Greotjes.
Beste Ebko,quote:Op maandag 26 april 2010 23:19 schreef ebke het volgende:
Beste Ensaf
Je hebt erg veel vragen om te beantwoorden
Hoe ga je daarmee om?
Er is niets mis met een gewone relatie. Waarom al die rare dingen erbij halen?quote:
We hebben wat gemeenschappelijke kennissen, maar meer ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2010 17:51:08 ]
Ik hoop het wel.quote:
Beste Laat77,quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:43 schreef Laat77 het volgende:
Beste Ensaf,
Hoe denk je dat je dood zal gaan?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:50 schreef Argo het volgende:
Beste Esnaf ik wil je ten eerste hartelijk bedanken, voor je mooie antwoord! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu best al gewend ben aan de buiten wereld. Dus ik neem aan dat ik maar gewoon eens moet glimlachen of hoi moet zeggen! Maar nu heb ik een volgende probleem! Ik heb binnenkort vakantie, en als ik niet naar school ga. Zit ik altijd achter de pc! Weet jij misschien wat je überhaupt in je eentje buiten kan doen ? En waarmee je nog een kans hebt om een leuke meid te ontmoeten! En ik wil je nogmaals bedanken en zeggen dat dit een geweldig topic is! Je wijsheden kennen geen eind!Beste Argo,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor je vriendelijke woorden! Ze zijn voor mij net dat steuntje in de rug om door te gaan met dit topic.
Dan je probleem. Je zegt dat je binnenkort vakantie hebt. Heb je het over de meivakantie of over de zomervakantie? De meivakantie biedt een aantal uitgelezen mogelijkheden om leuke meisjes tegen te komen. In de grote steden zijn op Koninginnedag en Bevrijdingsdag grote mensenmenigten op de been. Ook als eenling kun je daar rustig tussendoor struinen. Tussen zulke massa's raken mensen elkaar al snel kwijt, en je zult dan ook ongetwijfeld een paar alleenstaande meisjes tegenkomen. Of ze nu anderen kwijt zijn geraakt, op iemand wachten of ook alleen rondlopen is niet eens zo belangrijk. Probeer maar eens een gesprekje te beginnen. Een simpele vraag als 'Weet je hoe laat het is?' en 'Ik zou hier om dan en dan iemand treffen, wacht je ook op iemand?' kan al tot heel wat leiden.
Veel succes!Nee.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:20 schreef Sietse_Vliegen het volgende:
Als je nou poep eet en je laat een boer, mag je die dan een scheet noemen?Misschien ligt het aan je dagbesteding? Als je overdag drukker bezig bent, is het niets dan logisch om langer te slapen. Als je er van af wilt, kun je proberen met de gordijnen open te slapen. Laat het zonlicht je wekken!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik slaap de laatste tijd 2x zo lang als normaal, weet je een mogelijke oorzaak?Beste Jynx,quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:00 schreef -Jynx- het volgende:
Hallo Esnaf,
Wanneer een gouden gloed door het raam van de schuurdeur schijnt terwijl er gezouten paardenvlees hangt te drogen, radbraken de patjepeeërs dan linksom of totaal niet?
Dat hangt er vanaf of die gouden gloed van een zonsopkomst of zonsondergang afkomstig is. In het eerste geval radbraken ze linksom, in het tweede geval totaal niet.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Beste Frummpie,quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:35 schreef Frummpie het volgende:
Ensaf;
er rijden 2 treinen naar elkaar toe, beiden met een snelheid van 10 meter per seconde. wanneer de tijd ingaat zijn ze 2500 meter van elkaar verwijdert. tussen de twee treinen vliegt een vlinder met een snelheid van 15 meter per seconde. deze vlinder begint op de ene trein, vliegt naar de ander, draait zich om en vliegt weer terug. hoeveel meter heeft de vlinder afgelegd voordat hij bruut om het leven komt?
Beste Tussendoortje,quote:Op donderdag 29 april 2010 18:02 schreef Tussendoortje het volgende:
Beste Ensaf,
Vind jij mij een hottie?
Beste Runselpink,quote:Op donderdag 29 april 2010 18:05 schreef Runselpink het volgende:
Beste Ensaf,
Mijn babykatje Bert is nu een baby-mol aan het mishandelen. Ik vind dit zielig voor het Molletje, want hij piept de hele tijd, maar wanneer ik Bert weg haal, dan loopt de Mol naar Bert toe. Wat moet ik doen?
Groeten Runselpink.
Jij steekt geen vingers op. Je hebt er tien op het toetsenbord liggen.quote:
Beste sinterklaaskapoentje,quote:Op donderdag 29 april 2010 18:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ensaf:
Wat heeft FoK! veranderd in je leven. Eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |