abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 april 2010 @ 22:22:16 #226
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_80745708
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:13 schreef Ensaf het volgende:

[..]

Beste Snaavel,

Het is bijna kwart over 3, de ideale tijd voor een middagdutje! Zet de wekker op 16.00 en je zult merken dat je er weer de hele dag en avond tegenaan kan!
Beste Ensaf ik heb dat niet gedaan...en nu ben ik nog meer moe dan dat ik eerst was..
  maandag 26 april 2010 @ 22:30:15 #227
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_80746141
Beste Ensaf. Ik heb trek, wat zal ik eens nemen?
Greotjes.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_80749094
Beste Ensaf

Je hebt erg veel vragen om te beantwoorden
Hoe ga je daarmee om?
pi_80752400
een butt plug of een penis plug?
--- ҉ ---
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:25:30 #230
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_80764156
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:56 schreef Twizu het volgende:
Beste Ensaf,

Ik ga zometeen hardlopen met een maat, maar ik weet dat ik onderweg ontzettende aandrang ga krijgen.

Wat moet ik doen?
Beste Twizu!

Geen paniek, je bent een man! Bomen zijn er niet alleen om zuurstof te produceren. De wereld is jou toilet!
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:01 schreef Mendeljev het volgende:
Beste Ensaf,

Waarom is de Milkakoe paars gekleurd?
Beste Mendeljev,

Da's om hem te onderscheiden van de rode koe van La Vache Qui Rit!
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:15 schreef j0rdii het volgende:
Wat vind je van BaasD?
Een buitengewoon vervelend, humorloos ventje.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:29:14 #231
300379 Frummpie
Mooie jongen :)
pi_80764311
Ensaf,

Hoe goed ken jij mijn vader?
Volgens al mijn ex-vriendinnen die het uitmaakte, lag het vooral niet aan mij.
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:30:16 #232
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_80764351
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:16 schreef Argo het volgende:
Beste Ensaf, alles goed ? Met mij niet! Ik zit nu dagen achter de pc en tv, te spelen op de wii etc. Ik denk dat ik eens naar buiten moet komen en eens uit moet gaan! Om eens een leuke meid te leren kennen, in plaats van naar plaatjes kijken! Hoe pak je dat aan ?
Beste Argo,

Het gaat prima met mij! Bedankt voor de interesse die je in me toont! En jammer dat het met jou niet zo goed gaat. Leuke meiden ontmoeten is een hele kunst, die ik eerlijk gezegd zelf ook nog niet tot in de puntjes beheers. Het is belangrijk om het stap voor stap aan te pakken. Verwacht niet dat de meisjes voor je voeten zullen vallen zodra je een stap buiten zet.

De eerste keren dat je naar de boze buitenwereldgaat hoef je nog niets te doen. Het is om te wennen aan het omgaan met leuke meisjes. Daar zijn er genoeg van. Kijk er subtiel naar, geniet er van. Probeer met meisjes te praten die beroepshalve met jou dienen te praten. Denk aan cassieres en serveersters. Op die manier wen je vast een beetje om niet met je mond vol tanden te staan als jou grote moment er daadwerkelijk is.

De volgende stap is het voorzicht flirten. Glimlach eens vriendelijk tegen dat mooie meisje die tegenover je in de bus plaats neemt. Zeg gewoon eens 'hallo' tegen een willekeurige deerne die je op straat tegenkomt. Meer hoeft het niet te zijn. Aan de reacties kun je zien of je al een kans begint te maken. Je zult verbazingwekkend veel goede feedback krijgen, laat dat je steunen om je over de paar boze blikken die je krijgt heen te zetten.

De laatste stap is om ze daadwerkelijk tegemoet te treden. Dat kan toch het makkelijkste in een kroeg. Ga bij de bar zitten en spreek een meisje aan die naast je komt staan om te bestellen. Vraag haar bijvoorbeeld wat ze gaat bestellen, en begin een gesprek over drinken. Let wel: ga niet voor haar bestellen/betalen! Dan verval je al snel tot de meelijwekkende man die alleen bij de bar zit om met geld vrouwen probeert te krijgen.

Veel succes!
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:31:38 #233
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_80764408
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:17 schreef smegmanus het volgende:
Geachte Ensaf,

mijn stoma lekt en er druipt nu stront langs mijn linkerbeen.
Heb ik nu AIDS?

Vr.gr.

Smegmanus
Beste Smegmanus,

Nee hoor.
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:30 schreef marleenhoofd- het volgende:
Als je een Pell-vergelijking hebt opgelost met behulp van een kettingbreuk, waarom zou je dan nog naar de som van de teller en de noemer gaan kijken voor de echte oplossing??
Om te controleren of je de vergelijking foutloos gemaakt hebt!
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:35:52 #234
300379 Frummpie
Mooie jongen :)
pi_80764577
Ensaf;

er rijden 2 treinen naar elkaar toe, beiden met een snelheid van 10 meter per seconde. wanneer de tijd ingaat zijn ze 2500 meter van elkaar verwijdert. tussen de twee treinen vliegt een vlinder met een snelheid van 15 meter per seconde. deze vlinder begint op de ene trein, vliegt naar de ander, draait zich om en vliegt weer terug. hoeveel meter heeft de vlinder afgelegd voordat hij bruut om het leven komt?
Volgens al mijn ex-vriendinnen die het uitmaakte, lag het vooral niet aan mij.
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:38:28 #235
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_80764687
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:22 schreef Snaavel het volgende:

[..]

Beste Ensaf ik heb dat niet gedaan...en nu ben ik nog meer moe dan dat ik eerst was..
Beste Snaavel,

De les die je hier uit kunt trekken is dat je mijn adviezen maar beter kunt opvolgen. Maar wees getroost: Vandaag een nieuwe kans om een middagdutje te doen!
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
Beste Ensaf. Ik heb trek, wat zal ik eens nemen?
Greotjes.
Beste Lindgren,

Natuurlijk kun je gaan voor de klassiek chips. Maar is een bordje warme knakworstjes niet eigenlijk veel lekkerder? Dus in de benen, ga naar de keuken en maak ze even warm!

quote:
Op maandag 26 april 2010 23:19 schreef ebke het volgende:
Beste Ensaf

Je hebt erg veel vragen om te beantwoorden
Hoe ga je daarmee om?
Beste Ebko,

Weglopen is geen oplossing. Ik probeer het aantal open vragen dan ook nooit te veel te laten oplopen. Van uitstel komt geen afstel, maar het levert alleen meer werk op.
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 00:34 schreef Wells.p het volgende:
een butt plug of een penis plug?
Er is niets mis met een gewone relatie. Waarom al die rare dingen erbij halen?
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:29 schreef Frummpie het volgende:
Ensaf,

Hoe goed ken jij mijn vader?
We hebben wat gemeenschappelijke kennissen, maar meer ook niet.
  dinsdag 27 april 2010 @ 15:37:07 #236
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_80769105
Goed topic?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  dinsdag 27 april 2010 @ 15:43:04 #237
185420 Laat77
Laat maar hangen
pi_80769317
Beste Ensaf,

Hoe denk je dat je dood zal gaan?
pi_80774344
Beste Esnaf ik wil je ten eerste hartelijk bedanken, voor je mooie antwoord! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu best al gewend ben aan de buiten wereld. Dus ik neem aan dat ik maar gewoon eens moet glimlachen of hoi moet zeggen! Maar nu heb ik een volgende probleem! Ik heb binnenkort vakantie, en als ik niet naar school ga. Zit ik altijd achter de pc! Weet jij misschien wat je überhaupt in je eentje buiten kan doen ? En waarmee je nog een kans hebt om een leuke meid te ontmoeten! En ik wil je nogmaals bedanken en zeggen dat dit een geweldig topic is! Je wijsheden kennen geen eind!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2010 17:51:08 ]
pi_80779930
Als je nou poep eet en je laat een boer, mag je die dan een scheet noemen?
  † In Memoriam † dinsdag 27 april 2010 @ 20:25:40 #240
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_80780142
Ik slaap de laatste tijd 2x zo lang als normaal, weet je een mogelijke oorzaak?
:')
pi_80784735
Hallo Esnaf,

Wanneer een gouden gloed door het raam van de schuurdeur schijnt terwijl er gezouten paardenvlees hangt te drogen, radbraken de patjepeeërs dan linksom of totaal niet?
// www.geboortejaarshirts.nl //
Vette prints met een geboortejaar naar keuze.
  donderdag 29 april 2010 @ 17:41:35 #242
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_80849487
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:37 schreef Twizu het volgende:
Goed topic?
Ik hoop het wel.

quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:43 schreef Laat77 het volgende:
Beste Ensaf,

Hoe denk je dat je dood zal gaan?
Beste Laat77,

Ik denk dat ik mij als oude man te pletter rijdt tegen de geven van een bakkerij in een, tegen de tijd, klassieke Audi A7.
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:50 schreef Argo het volgende:
Beste Esnaf ik wil je ten eerste hartelijk bedanken, voor je mooie antwoord! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu best al gewend ben aan de buiten wereld. Dus ik neem aan dat ik maar gewoon eens moet glimlachen of hoi moet zeggen! Maar nu heb ik een volgende probleem! Ik heb binnenkort vakantie, en als ik niet naar school ga. Zit ik altijd achter de pc! Weet jij misschien wat je überhaupt in je eentje buiten kan doen ? En waarmee je nog een kans hebt om een leuke meid te ontmoeten! En ik wil je nogmaals bedanken en zeggen dat dit een geweldig topic is! Je wijsheden kennen geen eind!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste Argo,

Bedankt voor je vriendelijke woorden! Ze zijn voor mij net dat steuntje in de rug om door te gaan met dit topic.

Dan je probleem. Je zegt dat je binnenkort vakantie hebt. Heb je het over de meivakantie of over de zomervakantie? De meivakantie biedt een aantal uitgelezen mogelijkheden om leuke meisjes tegen te komen. In de grote steden zijn op Koninginnedag en Bevrijdingsdag grote mensenmenigten op de been. Ook als eenling kun je daar rustig tussendoor struinen. Tussen zulke massa's raken mensen elkaar al snel kwijt, en je zult dan ook ongetwijfeld een paar alleenstaande meisjes tegenkomen. Of ze nu anderen kwijt zijn geraakt, op iemand wachten of ook alleen rondlopen is niet eens zo belangrijk. Probeer maar eens een gesprekje te beginnen. Een simpele vraag als 'Weet je hoe laat het is?' en 'Ik zou hier om dan en dan iemand treffen, wacht je ook op iemand?' kan al tot heel wat leiden.

Veel succes!
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:20 schreef Sietse_Vliegen het volgende:
Als je nou poep eet en je laat een boer, mag je die dan een scheet noemen?
Nee.
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik slaap de laatste tijd 2x zo lang als normaal, weet je een mogelijke oorzaak?
Misschien ligt het aan je dagbesteding? Als je overdag drukker bezig bent, is het niets dan logisch om langer te slapen. Als je er van af wilt, kun je proberen met de gordijnen open te slapen. Laat het zonlicht je wekken!
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:00 schreef -Jynx- het volgende:
Hallo Esnaf,

Wanneer een gouden gloed door het raam van de schuurdeur schijnt terwijl er gezouten paardenvlees hangt te drogen, radbraken de patjepeeërs dan linksom of totaal niet?
Beste Jynx,

Dat hangt er vanaf of die gouden gloed van een zonsopkomst of zonsondergang afkomstig is. In het eerste geval radbraken ze linksom, in het tweede geval totaal niet.
  donderdag 29 april 2010 @ 17:42:35 #243
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_80849516
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:35 schreef Frummpie het volgende:
Ensaf;

er rijden 2 treinen naar elkaar toe, beiden met een snelheid van 10 meter per seconde. wanneer de tijd ingaat zijn ze 2500 meter van elkaar verwijdert. tussen de twee treinen vliegt een vlinder met een snelheid van 15 meter per seconde. deze vlinder begint op de ene trein, vliegt naar de ander, draait zich om en vliegt weer terug. hoeveel meter heeft de vlinder afgelegd voordat hij bruut om het leven komt?
Beste Frummpie,

1875.
  donderdag 29 april 2010 @ 18:02:36 #244
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_80850079
Beste Ensaf,
Vind jij mij een hottie?
Beter te veel dan te weinig
  donderdag 29 april 2010 @ 18:05:28 #245
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_80850154
Beste Ensaf,

Mijn babykatje Bert is nu een baby-mol aan het mishandelen. Ik vind dit zielig voor het Molletje, want hij piept de hele tijd, maar wanneer ik Bert weg haal, dan loopt de Mol naar Bert toe. Wat moet ik doen?

Groeten Runselpink.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  donderdag 29 april 2010 @ 18:06:14 #246
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_80850172
Hoeveel vingers steek ik op?
Laffe huichelaar
  † In Memoriam † donderdag 29 april 2010 @ 18:06:26 #247
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_80850176
Ensaf:

Wat heeft FoK! veranderd in je leven. Eerlijk.
:')
  donderdag 29 april 2010 @ 19:32:47 #248
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_80852621
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:02 schreef Tussendoortje het volgende:
Beste Ensaf,
Vind jij mij een hottie?
Beste Tussendoortje,

Kan ik moeilijk zeggen. Ik zou niet weten wie je bent, en je hebt geen fotoboek.
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:05 schreef Runselpink het volgende:
Beste Ensaf,

Mijn babykatje Bert is nu een baby-mol aan het mishandelen. Ik vind dit zielig voor het Molletje, want hij piept de hele tijd, maar wanneer ik Bert weg haal, dan loopt de Mol naar Bert toe. Wat moet ik doen?

Groeten Runselpink.
Beste Runselpink,

Erg sneu voor de mol. Tenzij deze sadomasogistische neigingen heeft, maar dat lijkt me sterk. Is het een optie om Bert even binnen te houden? De mol zal misschien even voor de deur wachten, maar uiteindelijk wel weer de veilige grond opzoeken.
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:06 schreef timmmmm het volgende:
Hoeveel vingers steek ik op?
Jij steekt geen vingers op. Je hebt er tien op het toetsenbord liggen.
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ensaf:

Wat heeft FoK! veranderd in je leven. Eerlijk.
Beste sinterklaaskapoentje,

Een gewetensvraag. Ik heb als gouden stelregel dat ik nooit iets op de computer (lees: het internet) voor het dagelijks leven laat gaan. Ik houd mij daar maar tot op zekere hoogte aan. Ik heb nog nooit een dag niet gewerkt omdat ik liever achter een computerspel ging spelen; ik heb nog nooit een avondje met vrienden rondhangen laten schieten omdat ik liever op Fok rondhing.

Toch is het een illusie om te denken dat het helemaal geen invloed heeft. Ik ben wel eens naar de snackbar geweest terwijl ik zonder computer waarschijnlijk wel de tijd had genomen om te koken; ik heb wel eens iets minder aandacht aan schoolopdrachten besteed omdat ik op het internet aan het surfen was.

Ik geloof dat ik het prima in balans heb.
pi_80852654
Lieve Ensaf,

Welke brandstof kan ik het best gebruiken voor een flesraket?
kebaab
pi_80853301
Халло Энсаф,
Ис гугле вертален хандиг?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')