quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:02 schreef noobdeswoop het volgende:oh Ensaf brenger van hulp en juiste antwoorden.
er zit een brandgaatje in mijn vest met een nogal dikke zwart geblakerde rand hoe repareer ik dit gaatje en krijg ik het zwart weg? ( het is al in de wasmachine geweest maar is nog steeds zwart )
oh en wat is het lekkerste kattenvoer?
Beste Noobdeswoop,
De stof is verbrand. Het is dan ook geen kwestie van wassen of bleek er over strooien, de draden zullen opnieuw geverfd moeten worden. Het beste kun je naar een kleermaker gaan. Via
www.goudengids.nl vindt je er ook één bij jou in de buurt! Daar kan ook het gaatje gerepareerd worden.
Whiskas is het beste kattenvoer. Maar denk erom, zodra je kat aan dit merk verknocht is wordt het moeilijk voor hem of haar om aan iets anders (goedkopers) te laten wennen!
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:15 schreef Dynd het volgende:Hoi Ensaf,
Wat is het verschil tussen een game-designer en een game developer?
Alvast bedankt,
Dynd
Beste Dynd,
Een game designer is een nerd, maar heeft nog een paar vrienden om mee in de kroeg rond te hangen (waar ze overigens niet achter de vrouwen aan durven te gaan). Een game developer is ook een nerd maar heeft buiten zijn World of Warcraftvrienden geen sociaal leven en zul je dan ook zelden in de kroeg aantreffen.
quote:
Beste Jmsls,
Een Playstation 3 natuurlijk!
quote:
Beste Porsch1,
Neem contact op met de AIVD, zij hebben speciale safehouses en kunnen je de bescherming bieden die je nodig hebt.
quote:
Het brood was op.
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:47 schreef bruinpoepvliegje het volgende:Lieve Ensaf,
Geert wilders is de vader van mijn nog ongeboren kind. Ik schaam me diep want we waren allebij stom dronken. Ik, Geert en Rita verdonk hadden een triootje, waarom moest ik zwanger worden en ria niet?
het is niet eerlijk. wat moet ik doen? ik wil geen mokka-pvv kindje!
help mij
groetjes van een bang lief meisje

Best bang lief meisje,
Ik begrijp dat je in een lastig parket zit, maar de kaarten zijn nu eenmaal zo geschud en daar kunnen we weinig meer aan veranderen.
Je zult het kind moeten houden. Het is niet raadzaam om naar de media te stappen. Het zou de aandacht van nare figuren op jou en je ongeboren kind kunnen vestigen. Benader Geert Wilders op een discrete manier en wie weet valt er wat geld voor je uit te slepen!
Veel succes!
quote:
Kut.