Beste LimboFan,quote:Op woensdag 21 april 2010 20:21 schreef LimboFan het volgende:
Beste Ensaf,
Wat kan ik doen tegen mijn luiheid?
Beste Stevenn,quote:Op woensdag 21 april 2010 20:34 schreef Stevennn het volgende:
Lieve, lieve Ensaf,
Waarom zijn koetjesrepen zo goor?
Groetjes Stevennn
Beste IHVGS,quote:Op woensdag 21 april 2010 23:01 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Lieve Ensaf,
Ik ben al een hele tijd stiekem verliefd op een jongen. Hij kan heel mooi tekenen en maakt ook altijd mooie tekeningetjes met roze poppetjes erin, dus hij moet wel heel romantisch zijn. Helaas ziet hij mij niet staan. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij ook zijn oog op mij laat vallen?
Groetjes,
IHVGS
Beste Kwiwi,quote:Op woensdag 21 april 2010 23:04 schreef kwiwi het volgende:
Lieve Ensaf,
Ik heb een portemonnee gevonden en die zelf gehouden in plaats van aan oom agent te geven, omdat ik lui ben. Kom ik nu in de hel terecht?
Groetjes, kwiwi
Beste Rissiekoe,quote:Op donderdag 22 april 2010 07:15 schreef rissiekoe het volgende:
Geweldige Ensaf
waarom heten in sprookjes altijd de prins, 'De Prins'
ze hebben nooit een naam.
Liefs, je trouwe fan Rissiekoe
Beste JanPiraat,quote:
Beste Man_Bijt_Hond,quote:Op donderdag 22 april 2010 12:27 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Beste Ensaf,
Allereerst wil ik je een goede morgen wensen. Ik heb net me hond uitgelaten. En zo vrouw ging stoer doen tegen mij dat honden niet op het speelveld van de kinderen mochten schijten. Ik zal je het hele verhaal en de details besparen maar uiteindelijk heb ik haar een combinatie links-rechts-high kick gegeven. En toen ze op de grond lag heb ik haar 5 minuten na zitten trappen. Ik voel me nu best wel schuldig, maar het is me eer te na om mijn excuses aan te bieden.Wat zou jij doen in mijn situatie?
Mvg,
Man_bijt_hond
Omdat appelquote:Op donderdag 22 april 2010 13:15 schreef haakon het volgende:
waarom blauw ?
EN BEDANKTquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:30 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste Miepje,
Goed dat je hiermee naar buiten durft te komen! Er over praten is een altijd de eerste stap naar een goede oplossing. Je trekt je veel aan van wat andere mensen van je denken. Dat is ook niet vreemd, omdat andere mensen altijd veel invloed op je gehad hebben.
Je geeft aan een boekenfobie te hebben. Tien jaar geleden was dat een groot probleem geweest, maar met de huidige E-Books en Luisterboeken is het heel goed mogelijk om kennis tot je te nemen zonder zelf een boek te hoeven aanraken.
Het niet aandruven van vriendschappen is een heel ander punt. Probeer iets te doen wat je leuk vindt. Ga bij een sportvereniging, politieke partij of zoek een baan die je echt leuk vindt. Je zult vanzelf mensen ontmoeten en wie weet komt die klik er dan wel.
Veel succes!
Beste JanPiraat,quote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef JanPiraat het volgende:
Geachte Ensaf,
Wat raad je aan voor een jongeman die al 30 uur wakker is en geen speed of zoiets in huis heeft om toch nog even een oppepper te krijgen zodat deze desbetreffende jongeman nog een paar uur wakker kan blijven ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |