quote:
Nee, dat wordt mij te ingewikkeld.

Of toch niet?
quote:
Beste Hendrydg!
quote:
Op maandag 3 mei 2010 00:54 schreef Onorgineel het volgende:Donzige Ducky,
ik vind ''Roelof en het vossenjong.'' heel erg spannend. Komt Japie van Paul Biegel nog eens in je blad?
Japie Bakker - Ede
Beste Japie,
De laatste tijd beleeft Roelof wat minder avonturen Japie. Maar deze week maakte hij weer iets spannends mee hoor Japie! Blader maar snel door naar pagina 32 Japie!
Groet,
Oom Ensaf
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:06 schreef Frummpie het volgende:Beste Ensaf,
Ik heb ruzie met mijn baas omdat ik teveel op FOK kijk. Wat moet ik doen?
Beste Frummpie,
Je baas heeft gelijk. Je hoort werk en prive tot op zekere hoogte gescheiden te houden. Met 'op zekere hoogte' bedoel ik dat je best met collega's prima een biertje in de kroeg kunt drinken, maar dat zaken al privé-internetten niet op de werkvloer thuis horen.
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:27 schreef rissiekoe het volgende:LIeve ensaf
Waarom krijgt een mens niet gratis geld?
LIefs Rissiekoe
Beste Rissiekoe,
Dan zou door hyperinflatie geld al snel niets meer waard zijn. Kijk maar naar het Duitsland van de jaren '30 of het Zimbabwe van een jaar geleden.
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:29 schreef Jmsls het volgende:Door dit antwoord op iemand anders vraag;
[..]
dacht ik; dat moet ik ook doen.
Daarom vraag ik me af waarom mensen veel planten in hun huis hebben in Nederland?
Beste Jmsls,
In een dichtbevolkt land als Nederland hebben we niet overdreven veel natuur meer over. Dat proberen we te compenseren door de natuur in huis te halen. Stel je bijvoorbeeld eens een dorpje in een regenwoud op Borneo voor. Daar zul je niet snel een plant in de huiskamer aantreffen, en al helemaal niet een tertarium met een slang erin. De inwoners hoeven immers maar een paar meter te lopen om de natuur te zien! Denk hierbij ook aan de paradox van Mauve. Zodra er in Nederland geen ongerepte natuur meer was, verlande men naar de ongerepte natuur!