quote:
Neen, niet alles wat kan wordt gedaan. En dat is maar goed ook.
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 11:37 schreef Gezicht het volgende:Lieve Ensaf,
Ik heb geen flauw idee wat ik vandaag kan gaan doen, weet jij iets?
Kusjes,
Gezicht.
Beste Gezicht (of is het: Best Gezicht?),
Het spijt me dat ik zo laat ben met mijn antwoord, ik was er even een paar dagen tussenuit. Graag zou ik je naar mijn antwoord in
deze post verwijzen.
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:18 schreef molleymijsje het volgende:Lieve Ensaf,
waarom ben ik, als ik bij mijn ouders ben, vaak zo inmens chagerijnig?
En hoe kom ik hier vanaf?
Dank u

Beste Molleymeisje,
Je schrijft 'als ik bij mijn ouders ben'. Mag ik er van uit gaan dat je op kamers bent gegaan? Ik dat geval zou je onvrede kunnen voortvloeien uit de grote vrijheid die je hebt verworven toen je op kamers ging en weer tijdelijk inlever als je even terug gaat naar je ouders. Al je spullen staan ergens anders, dus zoveel heb je er, op je ouders na, niet te zoeken. En daar zit meteen het probleem in, want daardoor zit je het weekend dat je thuis bent nog meer op elkaars lip dan toen je nog thuis woonde en naar je kamer kon vluchten.
En je vraagt hoe je er vanaf komt. Ik zou zeggen: zorg dat je jezelf in ieder geval bezig houd! Neem een laptop mee of nog beter: een goed boek! Neem je voor om vrolijk te zijn, acteer desnoods, maar het belangrijkste is nog wel: toon begrip voor je ouders! Ze hebben je jarenlang opgevoed en zijn je opeens kwijt. Geef ze wat tijd om zich van je 'los te weken'.
Veel succes!
quote:
Nee, maar je kunt wel met een Random Reader geld overmaken.
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:44 schreef Koenitjuh het volgende:beste ensaf,
ik wil na deze vraag nog een vraag aan u stellen, heeft u een voorstel?
Beste Koenitjuh,
Als je geen vragen weet over kwesties uit je eigen belevingswereld, gooi het dan eens op een compleet andere toer! Vraag eens iets over een onderwerp dat je totaal niet interessant vindt! Je zult lezers in dit topic verbazen en kennis op doen (alleen al door het bedenken van de vraag) over iets wat je anders nooit zou leren! Gegarandeerd een voldaan gevoel.
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:30 schreef Dynd het volgende:Beste Ensaf,
Kan BaasD zelf geen kwaliteitstopics openen en rijdt hij daarom maar mee op één van jou?
Met vriendelijke groet,
Beste Dynd,
Het zou zomaar kunnen dat dat één van de oorzaken is dat hij hier post. Het zullen er vast meerdere zijn. Ik denk zelf dat het is omdat hij aandacht wil en er achter is gekomen dat ik op elke vraag in dit topic reageer. En daarmee zijn felbegeerde aandacht krijgt.