Beste Miepje,quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:36 schreef Pingwingei het volgende:
Lieve Ensaf,
Ik heb voor dit vraagstuk mijn sigaretje weg gelegd, om mijn verhaal te kunnen doen.
Ik heb sinds het begin van mijn leven telkens keer het idee dat ik alles fout doe. En als ik denk iets goed te doen, kraakt iedereen mij altijd af. Zo heeft mijn vader mij nooit misbruikt, maar moest ik wel vriendjes voor hem mee nemen. Zo heeft mijn moeder mij nog nooit voor gelezen maar sloeg ze me met een boek om de oren en schreeuwde ze altijd: "BOEKEN DOEN JE PIJN, DUS BLIJF ER BIJ WEG!" Hierdoor heb ik en boekenfobie ontwikkeld en durf ik geen vriendschappen aan te gaan. Kun jij me helpen? Ik ben ten einde raad
Groetjes, Anoniem miepje
Beste Liwwadder,quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:09 schreef justmattie het volgende:
Hallo stadsgenoot.
Geniet je van deze aandacht?
Groetjes.
Beste Discomfort,quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:17 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
Komt er een ijstijd zodra vulkaan-met-onuitspreekbare-naam-numero-twee uitbarst?
Beste Noobdeswoop,quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:39 schreef noobdeswoop het volgende:
Hoi ensaf
Mijn kat ligt op mijn bed te slapen moet ik haar wakker maken?
![]()
![]()
Beste Wasmachinemann,quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:46 schreef Wasmachinemann het volgende:
Hoi Ensaf
Waarom vind iedereen mij een mongool?
Gr Wasmachinemann![]()
![]()
![]()
![]()
Beste Ritse B.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:53 schreef RitseB het volgende:
Lieve Enaf,
Als Pinokio zegt: "Mijn neus groeit" Wat gebeurt er dan met zijn neus?
Beste Snow,quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Snowcold het volgende:
Lieve Ensaf,
Mijn vriend wil constant anale seks met me hebben. Hij heeft geprobeerd mij vast te binden en een pak slaag te geven, chloroform te gebruiken en hij heeft gedreigd mijn fam wat aan te doen als ik blijf weigeren, gelukkig zonder beoogd resultaat. Zoals je begrijpt zit ik met mijn handen in het haar, want hij probeert op alle mogelijke manieren toch zijn wil op te leggen. Wat moet ik nu doen?
Liefs,
Snow
Beste BaasD,quote:
Beste W. Waggel,quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat doet deze held echt voor werk? gangsta of toch rapper?
http://www.at5.nl/artikelen/39339/lift-nodig-2
Beste BanaanTelefoon,quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:34 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Beste Ensaf..
Ik zit met de volgende kwestie..
Stel, je loopt in je eentje door een woestijn...
Je komt op een zeker moment bij een T splitsing aan. Aan elke kant staat een man. De ene man liegt altijd, de andere man spreekt altijd de waarheid... je weet echter niet welke man welke is.
Nu zit het zo.. Een van de wegen loopt naar een stad, de andere weg loopt verder terug de woestijn in. Nu wil ik graag naar de stad, maar ik weet niet welke weg dat is. De twee mannen weten het wel, maar ik weet dus niet welke liegt en welke altijd de waarheid spreekt..
O, wijze Ensaf...
Wat moet ik nu doen?
Geen iemand is volmaakt, Nee, Dat Is Nou Wasmachinemann! Michael Nicht.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:30 schreef Ensaf het volgende:
Beste Wasmachinemann,
Omdat je de neiging hebt mensen op een negatieve manier te benaderen. Daarmee wek je geen sympathie wat er weer de oorzaak van is dat mensen zich op je negatieve punten focusen.
quote:Mocht dat niet werken, dan kun je wachten tot ze naar huis gaan, dan kiezen beide mannen zelf wel het de goede weg naar de stad.
Beste Snaavel,quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:43 schreef Snaavel het volgende:
Beste ensaf, hoe kan het dat als ik mijn piemel aanraak ik een grappig gevoel krijg van binnen,
ook trek ik er af en toe aan, en dan komt er wit spul uit mijn piemel.. hoe kan dit?
heeft dit te maken met 2012..?
Beste Tommy,quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:24 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
Lieve Ensaf,
Hoe zorg ik ervoor dat mijn vriendin overdag als ik aan het werk ben netjes in de kelder opgesloten blijft?
We hebben een duidelijke afspraak over kelder verlaten zonder mijn toestemming en internet gebruik sta ik nooit toe aan mijn vrouwen, help me Ensaf mijn vriendin begint een eigen wil te ontwikkelen.
groetjes Tommy
Niet zo beste BaasD,quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:29 schreef BaasD het volgende:
Ensaf, Ik ruik sperma, heb jij niet toevallig een scheet gelaten?
Beste Exentric90,quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:34 schreef Exentric90 het volgende:
Beste ensaf,
Mijn papa is net hier geweest en nu heeft mijn zusje allerlei wit spul op haar gezicht, nu zit ze op mijn schoot heen en weer te wiegen maar ze stopt niet met huilen, moet ik nu mijn piemel in haar mond stoppen? :$
Betse Dynd,quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:47 schreef Dynd het volgende:
Goedenavond Ensaf,
Hoe multi-quote je?
Groetskes,
Dynd
Beste N_uniet,quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:47 schreef n_uniet het volgende:
Is er een vraag die absoluut gesteld moet worden?
Hé, dit wist ik niet. Ik opende altijd alle quotes in meerdere tabbladen. Er gaat een wereld voor mij open nu, bedankt Ensaf.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:57 schreef Ensaf het volgende:
Klik bovenin je scherm op 'Opties' en dan op '(Quick)reply'. Zorg dat de bovenste twee opties beide 'Ja' aangeven. Vervolgens kun je heel gemakkelijk meerdere mensen quoten door op de Rode Quoteknop bij een post te klikken, deze vindt je rechtsboven elke post.
Ongewaardeerde BaasD,quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:05 schreef BaasD het volgende:
Ensaf, ben jij vroeger vaker misbruikt door je vader?
Beste LimboFan,quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:11 schreef LimboFan het volgende:
Zou ik vanavond naturel of bolognese ships eten?
Julius Caesar! Leuk dat je het vraagt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:14 schreef LimboFan het volgende:
Uit welk toneelstuk komt ''Of all wonders that I yet have seen, it seems to me most strange that men should fear,, for death, an inevitable end, will come when it will come" ?
Trouwens, valt een olifant op het toneelstuk, toneelstuk!
Bedankt o wijze heer!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:17 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste LimboFan,
Waarom kiezen als dat niet nodig is? Neem beide!
Maar voor als het wel nodig is: Bolognese.
[..]
Julius Caesar! Leuk dat je het vraagt.
En
Ik ben dak en thuisloos.quote:
Jazeker! Ik ben vandaag net begonnen in 'De Welwillenden' van Jonathan Littell, daarvoor heb ik 'Overvloed en Onbehagen' gelezen van Simon Schama.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:20 schreef LimboFan het volgende:
Lees je ook wel eens boeken of verneuk je ze alleen maar?
Beste Jacobus,quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:20 schreef Jac0bus het volgende:
Ensaf dat je paints koning zijn kan niemand ontkennen maar waar komen de skills achter die paints precies vandaan?
Die was al eerder voorbij gekomen.quote:
D'r zit zo'n aankop aan, en dan start 'ie vanzelf op. Het schijnt dat je er precies hetzelfde mee kan als met een PC maar dat het er allemaal niet iets leuker uitziet. Nou ja, dan moeten mensen 'm vooral kopen natuurlijk. Als ze geld over hebben.quote:Oh enne:
Hoe werkt een appel?
Ook die was al eerder voorbij gekomen!quote:BTW:
Patat of friet?
Ik denk ongeveer 27,quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef LimboFan het volgende:
Hoe oud denk je dat de gemiddelde Fok!er is? En hoe oud denk je dat ik ben en hoe oud ben je zelf?
Beste Myraela,quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef Myraela het volgende:
Lieve Ensaf.
Ik krijg veel te weinig aandacht op een bepaald internetforum, ik zal geen verdere namen noemen. Maar heeft u wat algemene tips om mijn bekendheid te verhogen? Met name onder de mannelijk mede-forum-genoten.
Groetjes,
Anoniempje
Nou dat kenstou anders oek wel even gewoan fragen ju.quote:
Nee, als ik later baby's krijg wil ik ze zelf houden.quote:
Jazeker, maar die durf ik hier niet te plaatsen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Lieve Ensaf,
heb je een foto van jezelf?
Ik denk omdat ik niet stoer genoeg ben om een foto van mijzelf te plaatsen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:35 schreef LimboFan het volgende:
Waarom vindt Isetmyfriendsonfire jou stom?
Ditquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hé, dit wist ik niet. Ik opende altijd alle quotes in meerdere tabbladen. Er gaat een wereld voor mij open nu, bedankt Ensaf.
Lieve Ensaf,quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste Ritse B.
De neus van pinokio zal groeien als hij daarvoor een leugen verteld heeft. Anders liegt hij en zal zijn neus ná de uitspraak groeien, dus niet er tijdens.
Beste Man_bijt_hond,quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Lieve Ensaf ik heb je hulp dringend nodig.
Ik moet vannacht me scriptie afmaken. Hoe blijf ik wakker Red Bull is al op sta te stuiteren. En heb nog koffie, redt ik het daarmee?
Beste RitseB,quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Lieve Ensaf,
Hij zegt alleen maar mijn neus groeit, wat nu?
Op het moment dat je aan anderen stemadvies gaat vragen, voel je je blijkbaar niet duidelijk vertegenwoordigd door één van de politieke partijen. Laat je stem niet verloren gaan, maar geef een signaal af: Stem blanco.quote:
Goede vraagquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Waarom heet het een verdieping als je omhoog gaat?
Beste GuitarJJ,quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Waarom heet het een verdieping als je omhoog gaat?
Beste Dynd,quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:53 schreef Dynd het volgende:
Hoi Ensaf,
Wie is hier nou de snackbar jonguh? Gij of ik?
Groetjes,
Dynd
Beste Kwiews,quote:Op woensdag 21 april 2010 00:12 schreef kwiwi het volgende:
Beste Ensaf,
Door jou is gisteren mijn poging om Paul voor me te winnen misluktWaar kan ik een claim indienen?
Groetjes,
kwiews
[..]
Goede vraag
De PvdA heeft in een meerpartijenstelsel altijd compromissen moeten sluiten. Dat heeft tot gevolg dat ze niet in die mate achter hun standpunten kunnen blijven staan als ze wel willen. Als je standpunten van de partij wilt veranderen raad ik je aan om lid te worden en via de lokale afdeling van je partij amadementen in te dienen op het partijprogramma.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
PvdA is een kutpartij. Waarom ?
Beste Aron7120,quote:Op woensdag 21 april 2010 08:04 schreef Aron7120 het volgende:
Beste Ensaf,
Waarom is dit epische topic aan het sterven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |