Ik denk ongeveer 27,quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef LimboFan het volgende:
Hoe oud denk je dat de gemiddelde Fok!er is? En hoe oud denk je dat ik ben en hoe oud ben je zelf?
Beste Myraela,quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef Myraela het volgende:
Lieve Ensaf.
Ik krijg veel te weinig aandacht op een bepaald internetforum, ik zal geen verdere namen noemen. Maar heeft u wat algemene tips om mijn bekendheid te verhogen? Met name onder de mannelijk mede-forum-genoten.
Groetjes,
Anoniempje
Nou dat kenstou anders oek wel even gewoan fragen ju.quote:
Nee, als ik later baby's krijg wil ik ze zelf houden.quote:
Jazeker, maar die durf ik hier niet te plaatsen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Lieve Ensaf,
heb je een foto van jezelf?
Ik denk omdat ik niet stoer genoeg ben om een foto van mijzelf te plaatsen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:35 schreef LimboFan het volgende:
Waarom vindt Isetmyfriendsonfire jou stom?
Ditquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hé, dit wist ik niet. Ik opende altijd alle quotes in meerdere tabbladen. Er gaat een wereld voor mij open nu, bedankt Ensaf.
Lieve Ensaf,quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beste Ritse B.
De neus van pinokio zal groeien als hij daarvoor een leugen verteld heeft. Anders liegt hij en zal zijn neus ná de uitspraak groeien, dus niet er tijdens.
Beste Man_bijt_hond,quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Lieve Ensaf ik heb je hulp dringend nodig.
Ik moet vannacht me scriptie afmaken. Hoe blijf ik wakker Red Bull is al op sta te stuiteren. En heb nog koffie, redt ik het daarmee?
Beste RitseB,quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Lieve Ensaf,
Hij zegt alleen maar mijn neus groeit, wat nu?
Op het moment dat je aan anderen stemadvies gaat vragen, voel je je blijkbaar niet duidelijk vertegenwoordigd door één van de politieke partijen. Laat je stem niet verloren gaan, maar geef een signaal af: Stem blanco.quote:
Goede vraagquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Waarom heet het een verdieping als je omhoog gaat?
Beste GuitarJJ,quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Waarom heet het een verdieping als je omhoog gaat?
Beste Dynd,quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:53 schreef Dynd het volgende:
Hoi Ensaf,
Wie is hier nou de snackbar jonguh? Gij of ik?
Groetjes,
Dynd
Beste Kwiews,quote:Op woensdag 21 april 2010 00:12 schreef kwiwi het volgende:
Beste Ensaf,
Door jou is gisteren mijn poging om Paul voor me te winnen misluktWaar kan ik een claim indienen?
Groetjes,
kwiews
[..]
Goede vraag
De PvdA heeft in een meerpartijenstelsel altijd compromissen moeten sluiten. Dat heeft tot gevolg dat ze niet in die mate achter hun standpunten kunnen blijven staan als ze wel willen. Als je standpunten van de partij wilt veranderen raad ik je aan om lid te worden en via de lokale afdeling van je partij amadementen in te dienen op het partijprogramma.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
PvdA is een kutpartij. Waarom ?
Beste Aron7120,quote:Op woensdag 21 april 2010 08:04 schreef Aron7120 het volgende:
Beste Ensaf,
Waarom is dit epische topic aan het sterven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |