Ja, dat las ik wel in de OP, maar er staat alleen op- of aanmerkingen... Waarmee ik interpreteer, of je het leuk lijkt of niet, niet concreet samenvattend wat je voor klussen hebt of kan klussen.quote:
Kom je mij dan ook halen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De verf is er net af en moet nog nieuwe bestellen
Juni-Juli ws, als mits tenzij enz. dan kan ik je gewoon ophalen hoor
Maar wie weet woont er wel iemand lekker dichtbij je.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Kom je mij dan ook halen?
Wat een ontzettend leuk initiatief! Ik ga eens met mijnhier in conclaaf
.
Ik zit heel hard te denken of we niet nog een klusje voor jou hebben VonkenboerAlmelo - Neede is toch goed te doen vind je niet?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Een paar klusjes die bij ons gedaan kunnen worden.
De oprit opnieuw bestraten
En wellicht heeft iemand ideeën voor onze tuin. Het is nu nog een zandbak.
Daar zou ik wel mee kunnen helpenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:22 schreef CollinDH het volgende:
Leuk idee !
Ik heb o.a. in de aanbieding:
- Interieurontwerp
- Vloeren leggen
- Monteren van kasten en keukens enzo.
- Installatie van verlichting, audio, video, multimedia e.d.
En zoek:
- Paar keer transport van (marktplaats) meubels en bouwmateriaal met een busje ofzo.
- Opknappen keuken (wandtegels verwijderen, electra uitbreiden, stuccen, CV-ketel omhangen)
Woon in Den Haag
Voeg je toe aan onze lijst en pm je evenquote:Op zondag 9 mei 2010 19:40 schreef omearos het volgende:
ik heb geen hulp nodig, maar wil wel helpen.
ik kan boren, timmeren, beetje electra, schilderen, behangen, en ben bereid veel ter plekke te proberen/leren (HTS gedaan, veel geleerd door gewoon te doen)
Vaak zo met leuke ideeën..quote:Op maandag 10 mei 2010 18:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Leuk dat er zo enthousiast gereageerd wordt
Hé getver Cassandra, balen zeg!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik haak af, mijn oplevering is uitgesteld tot november
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:47 schreef Tamayo het volgende:
K&W,
Ik kom net kijken op dit forum...
...ga niet alles lezen wat anderen mekkeren over je idee, dus weet ook niet hoe de stand is...
Kennelijk wel enthousiastelingen; maar gaat het werken?
...hoever ben je?
...dat je daar allemaal tijd voor hebt...
Kan wel (betaalde) hulp gebruiken, maar kan nauwelijks iets terug doen... hooguit cateren... en onbenullige hand- en spandiensten... weet zelf wel in theorie vele oplossingen, maar fysiek niet meer 'je dat'...
Heb samen met mijn zuster een huis gekocht waar veel dingen á la 'houtje/touwtje' zijn opgelost.
Mijn zuster is een handige donder en doet veel (alles), en ik mag helpen vasthouden en voer d'r indouwen, cq de rekeningen betalen... HAH!
Als zij zulk werk als 'vrijwilligerswerk' mag aanmerken, zit ze misschien voor de Algemene Bijstandswet geramd... ook best... reiskosten/gereedsschapshuur vergoeden vind ik wel het minimale wat men mag verlangen; boterhammetje en drinken heeft iedereen wel gratis weg te geven, dus...
Wij wonen in Scheemda waar de (hout)kachel ook moet branden.
Je bent er intussen vast wel achter dat voor de meeste mensen vrijwel alleen de zon voor niks opgaat...
What say you?
Tamayo (63)
Ik zie punten maar dat zijn punten om aan te geven dat deze actie niets kan worden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:32 schreef Tamayo het volgende:
...ik dacht wel een stuk of 10 punten genoemd te hebben...
als je er niets bij ziet zijn we klaar...
Je verhaal is niet erg duidelijk. Aan de ene kant geef je een hoop kritiek, terwijl je ook de moeite niet wil nemen om het topic even door te nemen. Dat maakt dat je niet bepaald sympathiek overkomt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:32 schreef Tamayo het volgende:
...ik dacht wel een stuk of 10 punten genoemd te hebben...
als je er niets bij ziet zijn we klaar...
Ja zeker. Maar als er kleine klusjes omgeving amsterdam/almere gedaan moeten worden ben ik wel bereid om te helpen, kan ik alvast oefenenquote:
Uit jou reactie begrijp ik dat je niet wat in deze actie ziet zitten omdat je geen vergoeding krijgt voor het gereedschap of de reiskosten die je maakt. En dat je het idee hebt dat het draait om het spreekwoord "voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten". m.a.w. mensen komen bij mij klussen en ik hoef alleen maar te zorgen voor hand en spandiensten en een maaltijd / drinken op ze tijd en op die manier kan ik makkelijk een huis verbouwen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:47 schreef Tamayo het volgende:
K&W,
Ik kom net kijken op dit forum...
...ga niet alles lezen wat anderen mekkeren over je idee, dus weet ook niet hoe de stand is...
Kennelijk wel enthousiastelingen; maar gaat het werken?
...hoever ben je?
...dat je daar allemaal tijd voor hebt...
Kan wel (betaalde) hulp gebruiken, maar kan nauwelijks iets terug doen... hooguit cateren... en onbenullige hand- en spandiensten... weet zelf wel in theorie vele oplossingen, maar fysiek niet meer 'je dat'...
Heb samen met mijn zuster een huis gekocht waar veel dingen á la 'houtje/touwtje' zijn opgelost.
Mijn zuster is een handige donder en doet veel (alles), en ik mag helpen vasthouden en voer d'r indouwen, cq de rekeningen betalen... HAH!
Als zij zulk werk als 'vrijwilligerswerk' mag aanmerken, zit ze misschien voor de Algemene Bijstandswet geramd... ook best... reiskosten/gereedsschapshuur vergoeden vind ik wel het minimale wat men mag verlangen; boterhammetje en drinken heeft iedereen wel gratis weg te geven, dus...
Wij wonen in Scheemda waar de (hout)kachel ook moet branden.
Je bent er intussen vast wel achter dat voor de meeste mensen vrijwel alleen de zon voor niks opgaat...
What say you?
Tamayo (63)
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar als er kleine klusjes omgeving amsterdam/almere gedaan moeten worden ben ik wel bereid om te helpen, kan ik alvast oefenenVind ik ook wel leuk. Al ben ik niet heeel erg handig, verven moet lukken
Hoe ben jij met dakramen of bomen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar als er kleine klusjes omgeving amsterdam/almere gedaan moeten worden ben ik wel bereid om te helpen, kan ik alvast oefenenVind ik ook wel leuk. Al ben ik niet heeel erg handig, verven moet lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |