Naar Gran Canariaquote:Op maandag 19 april 2010 19:16 schreef trui het volgende:
met het vliegtuig oxy? wow! waarnaartoe? en succes met je kookdrukte!
ik vind het wel meevallen, zo'n 17 euro per les(uur) denk ik. (Benzine goedkoper, lonen lager, en het is niet verplicht, ik rijd al wel, met de man naast me, maar dat is ehmmmm niet zo goed voor onze relatie geloof ikquote:Op maandag 19 april 2010 19:17 schreef trui het volgende:
hi basboussa. wat stoer dat je op rijles bent. is dat in canada ook zo duur?
en een bonensoepdieet? succes!
Ja ik lig er al een week wakker vanquote:
zie editquote:
hahahha dat klinkt herkenbaarquote:Op maandag 19 april 2010 19:22 schreef Basboussa het volgende:
Over pittig eten gesproken, de man ging gisteren rijst maken (dat eet ie 1 keer per week) had ie maar even flink wat tandoori kruiden door gegooid. Mooi kleurtje vond ie. Voortaan verstop ik de scherpe kruiden, want het was niet te eten (en dit flikt ie me vaker...)... Wel mooi rood...
mijn vriend kan beter koken dan ikquote:Op maandag 19 april 2010 19:25 schreef Oxymoron het volgende:
Mijn vader doet altijd zout op de sla![]()
En mijn broer doet ook gek met koken
Kunnen mannen dat wel?![]()
koken, bedoel ik
he Basboussa!quote:Op maandag 19 april 2010 19:16 schreef Basboussa het volgende:
En oeke, kaal? Ik zie het verschil nooit, eerlijk gezegd, na het epileren.... Het is een bietsje rood! Dat was het!
Het duurde ook nogal een tijd voor ik hem gevonden had hoorquote:Op maandag 19 april 2010 19:48 schreef Oxymoron het volgende:
Nou dan heb ik zeker de verkeerde, mannen in de buurt
hey hebben wij dezelfde vriendquote:Op maandag 19 april 2010 19:49 schreef huuphuup het volgende:
mijn lief heeft een vast repertoire dat hij heel goed kan koken.Erg lekker
maar hij is wel van het euh 'bijzonder koken' zeg maar. Uitsloven in de keuken, dat vindt ie leuk. Experimentele dingen klaarmaken die veel ingrediënten hebben, dat vindt ie ook leuk.
Dagelijkse hap klaarmaken vindt ie niet zo boeiend dus dat doe ik eigenlijk meestal.
quote:Op maandag 19 april 2010 19:49 schreef huuphuup het volgende:
mijn lief heeft een vast repertoire dat hij heel goed kan koken.![]()
Ja, dat je iedere dag een ander spannend Jamie gerecht hebt, terwijl jij ook wel eens gewoon aardappelen, groenten en vlees wiltquote:Op maandag 19 april 2010 19:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb wel een man die kan koken... Alleen het moet altijd bijzonder...Terwijl ik gewoon normaal eten wil.
Wat hebben we dat goed geregeld hèquote:Op maandag 19 april 2010 20:07 schreef Orea het volgende:
Die van mij kookt elke dag!![]()
Kan ie ook heel goed
Ik haat het, koken... serieusde ene keer in de 3 jaar dat ik het doe gaat het ook altijd mis
hier ook een man die heerlijk kan koken, ik kook inmiddels beter dan hem, maar ik heb veel van hem geleerd en ik doe het vaker. Vandaag was ook de eerste keer dat in 3 jaar dat het niet te eten wasquote:Op maandag 19 april 2010 19:48 schreef Oxymoron het volgende:
Nou dan heb ik zeker de verkeerde, mannen in de buurt
Dat dus.quote:Op maandag 19 april 2010 20:40 schreef Linda2205 het volgende:
mijnes is kokdus ik moet altijd koken
Boodschapjes doe ik ook zelf, hij brengt toch niks in. Behalve alsie vrij is, dan moettie mee om te slepen
En dan moet je omelet eten.quote:Op maandag 19 april 2010 21:01 schreef innepin het volgende:
Dat dus.
Die van mij kan zo goed koken dat die ervoor betaald krijgt om dat voor andere mensen te doen. En er dus nooit is om voor mij te koken![]()
Ik ook! Heerlijk, in den vreemde in de supermarkt rondhopsen. Mijn vriend begrijpt dat niet zo goed. Markten begrijpt hij gelukkig wel. Vers fruit!quote:Op maandag 19 april 2010 21:03 schreef huuphuup het volgende:
boodschappen doenik hou ervan.
Echt heel erg
het eerste dat ik doe op vakantie is ook altijd de lokale supermarkt helemaal uitpluizen
gelukkig houdt mn lief ook van boodschapjes doen. En van over de markt struinen, dus dat doen we zoveel mogelijk samen.
quote:Op maandag 19 april 2010 21:06 schreef oeke het volgende:
[..]
En dan moet je omelet eten.![]()
Dat is niet leuk.
Net als mijn zwager die elektromonteur was nooit werkende lampen in huis had en overal losse draden uit de muur had hangen.![]()
Verder klinkt het heerlijk al die teutende mannen in de supermarkt. Koffie drinken.![]()
Oh! Ik dacht omdat hij thuis niet wil koken en jij dan ook geen zin had om iets te koken en dan dus maar omeletten at. ofzo.quote:Op maandag 19 april 2010 21:08 schreef innepin het volgende:
Nee dat komt omdat ik gewoon zelf niet kan koken
Is ook zo. Ik kan het niet, dus ik vind het niet leuk. Of andersom.quote:Op maandag 19 april 2010 21:11 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht omdat hij thuis niet wil koken en jij dan ook geen zin had om iets te koken en dan dus maar omeletten at. ofzo.Eh... nouja lamaar....
ik kan me dus zo erg niet voorstellen dat je koken niet leuk kan vindenquote:Op maandag 19 april 2010 21:18 schreef innepin het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik kan het niet, dus ik vind het niet leuk. Of andersom.
je hebt ook lekkere alcoholvrije wijnquote:Op maandag 19 april 2010 21:23 schreef Orea het volgende:
Oooh ik zie net een reclame van Bavaria 0.0 witbier![]()
Iwitbier, maarja dat zit er voorlopig nog even niet in
maar hier zit écht 0 alcohol in! (in tegenstelling tot malt waar gewoon 0.01 promille inzit
)
Daar ga ik van de week even naar op zoek en dan maar hopen dat het beter te drinken is dan de alcoholvrije wijn die ik met kerst & oud en nieuw had
jaaaaaaaaaaaaaaa, heeeeeeeeeeeeeeeerlijk, ik drink zo een fles achter elkaar leeg... De man blieft dat niet, nepwijn...quote:Op maandag 19 april 2010 21:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
je hebt ook lekkere alcoholvrije wijn
Mijn lief en ik vullen elkaar goed aanquote:Op maandag 19 april 2010 21:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik kan me dus zo erg niet voorstellen dat je koken niet leuk kan vindenmaargoed het is bij mij echt mijn grote hobby en soms ook heel serieus zoals de catering van een bruiloftsreceptie verzorgen voor 80 man
Orea, ik heb het vorige week gedronken en het was echt niet lekker. Het zag er lekker uit, maar ik kreeg het nog slechter weg dan het gewone alcoholvrije bier. Geen aanrader, maar je moet het toch maar zelf proberen, want wie weet.quote:Op maandag 19 april 2010 21:23 schreef Orea het volgende:
Oooh ik zie net een reclame van Bavaria 0.0 witbier![]()
Iwitbier, maarja dat zit er voorlopig nog even niet in
maar hier zit écht 0 alcohol in! (in tegenstelling tot malt waar gewoon 0.01 promille inzit
)
Daar ga ik van de week even naar op zoek en dan maar hopen dat het beter te drinken is dan de alcoholvrije wijn die ik met kerst & oud en nieuw had
als je goeie heb is t echt wel te doenquote:Op maandag 19 april 2010 21:37 schreef Basboussa het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa, heeeeeeeeeeeeeeeerlijk, ik drink zo een fles achter elkaar leeg... De man blieft dat niet, nepwijn...
quote:Op maandag 19 april 2010 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Orea, ik heb het vorige week gedronken en het was echt niet lekker. Het zag er lekker uit, maar ik kreeg het nog slechter weg dan het gewone alcoholvrije bier. Geen aanrader, maar je moet het toch maar zelf proberen, want wie weet.
Welke wijn had je dan met o&n??quote:Op maandag 19 april 2010 21:54 schreef Orea het volgende:
Die ik had zou goede zijn, maar wat een bocht![]()
Had van vrienden wel een fles alcoholvrije brut gekregen uit Duitsland en die was behoorlijkbijna niet van echte te onderscheiden! (op het feit na dat ik einde van de avond nog recht op mijn benen stond
)
Geen idee meer hoe hij heet... Wij waren altijd vaste klant bij de wijnboer hier in het dorpquote:
De Wielewaal is een organisatie die vakanties organiseert voor kinderen en volwassenen met een beperking. Zelf ben ik twee keer meegeweest als vrijwilliger, maar p_iglet veel vaker.quote:Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef SeaOfLove het volgende:
YPPY, wat is de wielewaal? ik heb ook eftelingkaarten over namelijk
wat leuk! waar kan je je aanmelden als vrijwilliger? ik kan dus geen linkjes kijken met telefoon.quote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef YPPY het volgende:
[..]
De Wielewaal is een organisatie die vakanties organiseert voor kinderen en volwassenen met een beperking. Zelf ben ik twee keer meegeweest als vrijwilliger, maar p_iglet veel vaker.
Inmiddels heb ik gevonden dat ze zegeltjes willen hebben, dus ik ga er een heleboel opsturen.![]()
via www.wielewaal.nlquote:Op maandag 19 april 2010 23:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat leuk! waar kan je je aanmelden als vrijwilliger? ik kan dus geen linkjes kijken met telefoon.
wat ontzettend tof zeg! ik vind het altijd heerlijk om bij milou op school te helpen, zijn allemaal verst. gehandicapten, ben altijd helemaal vrolijk na zo'n ochtend/middag. Zal Milou zo maar eens wakker maken, ze ligt nog heerlijk te slapen en ik ben er al weer een uur uitquote:Op maandag 19 april 2010 23:26 schreef p_iglet het volgende:
JA, wielewaal is leuk!!!
efteling zegels en aanmeldingen als vrijwilliger allemaal via de website (www.wielewaal.nl)
ik ga in juni een weekend naar funpop. Kamperen op een popfestival met meervoudig gehandicapten die afhankelijk zijn van electrische rolstoel, tillift, douchebrancard etc...
quote:Op dinsdag 20 april 2010 06:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat ontzettend tof zeg! ik vind het altijd heerlijk om bij milou op school te helpen, zijn allemaal verst. gehandicapten, ben altijd helemaal vrolijk na zo'n ochtend/middag.
Waterleliesquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:53 schreef Estrys het volgende:
Vraagje over de Efteling. In de reclame van de AH zit zo'n irritant Eftelingdeuntje. Van welke attractie is dat deuntje? Dat is een discussiepunt thuis
quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:53 schreef Estrys het volgende:
Vraagje over de Efteling. In de reclame van de AH zit zo'n irritant Eftelingdeuntje. Van welke attractie is dat deuntje? Dat is een discussiepunt thuis
Wat dacht jij?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:10 schreef Estrys het volgende:
ah de waterlelies, had ie toch gelijk met zijn: 'dat is dat deuntje van die bloemen'
Ik wist het echt niet. Dacht iets in het sprookjesbos of zoquote:
Zat jij gisteren dan in tram 1 toevallig?quote:
Ik doe niet aan OV.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zat jij gisteren dan in tram 1 toevallig?
linkje naar de advertentie?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:40 schreef Lelijkerd het volgende:
omg elin ziet er zo schattig uit dat ik bijna mn plas niet in kan houden
(hockeymeisjezo'n kort broekje met flap ervoor, wat is daar de term voor? met een wit polootje en een lichtblauw vestje omg omg maar ze wil niet goed op de foto, stomme beweeglijke aankleedpop
en ja ik ben hormonaal want ik was net al bijna in staat om een mevrouw op marktplaats boos te emailen omdat ze al haar verkoopsels 'snoepjes'noemt
stomme big
hullo
is dat je buurvrouw?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:54 schreef huuphuup het volgende:
oh huuuuu daar krijg je ook jeuk van ja![]()
zo is er in mijn durp iemand die kinderkleren verkoopt en daar bij alles "superrrrrrrleuke ... " bij zetdaar krijg ik ook jeuk van. Die overbodige rrrr-en en dat superleuke blabla overal bij
JA! :dquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:55 schreef lily het volgende:
heheh
de bekenden van de snoepjes voor de klerenkast
NOU IDD, VAN DIE KERMISLEUZEN, SLAAN MET EEN DRAAIMOLEN MOT JE ZE!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:54 schreef huuphuup het volgende:
oh huuuuu daar krijg je ook jeuk van ja![]()
zo is er in mijn durp iemand die kinderkleren verkoopt en daar bij alles "superrrrrrrleuke ... " bij zetdaar krijg ik ook jeuk van. Die overbodige rrrr-en en dat superleuke blabla overal bij
Wat een snoepjequote:Op dinsdag 20 april 2010 09:57 schreef Lelijkerd het volgende:
[ afbeelding ]
krijg m er niet beter opkind rent steeds weg
van achter een broekje en van voor een rokje
heb er nu 3.. mexx is best tof
Ja, ik heb m ook als ringtone, en een vriendin die dat nummer niet meer uit haar hoofd krijgt als ze het hoort, dus als ik bij de Efteling ben dan bel ik haar altijd even als ik bij de Indische waterlelies sta, en als ik bij haar ben vraag ik haar even mij te bellen.... die ringtone is uiteraard ingesteld bij de groep waar zij onder valtquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:59 schreef huuphuup het volgende:
ik had de waterlelies altijd als beltoon
Ik vind koken ook echt niet leuk, noodzakelijk kwaad vind ik het. Komt misschien ook wel omdat ik veel niet lust...quote:Op maandag 19 april 2010 21:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik kan me dus zo erg niet voorstellen dat je koken niet leuk kan vindenmaargoed het is bij mij echt mijn grote hobby en soms ook heel serieus zoals de catering van een bruiloftsreceptie verzorgen voor 80 man
wachten tot je aderen dichtslibbenquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:43 schreef Chell het volgende:
Mijn collega heeft vier (vier!) puddingbroodjes en eet ze allemaal alleen op
damnquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:43 schreef Chell het volgende:
Ik ben daar minstens zo erg in.... eigenlijk erger.... maar laat ik daar maar niet over beginnenquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:15 schreef huuphuup het volgende:
t ergste is nog dat er best wel erg leuke dingen tussen zitten bij die kledingmaar door dat snoepjes geneuzel ben ik gelijk al geneigd om t scherm weer dicht te klikken
Ik vind het knap.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:43 schreef Chell het volgende:
ik word al misselijk bij het idee alleen alquote:
Kaatsheuvelquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Waalwijk ofniet? euh waar is dat?
Is ze zwanger en heeft ze last van enorme honger trek en een overdosis hormonaal egoïsme??quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:43 schreef Chell het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:56 schreef trui het volgende:
tikkeltje asociaal wel, die collega van je, chell.maar ik vind 't ook wel weer een soort van stoer dat ze ongegeneerd hopla 4 puddingbroodjes naar binnen schuift.
Ik heb eens met verbazing zitten kijken hoe iemand een sixpack met marsrepen naar binnen stouwde..quote:
Ik kan wel prima overweg met zo'n KitKat big break.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb eens met verbazing zitten kijken hoe iemand een sixpack met marsrepen naar binnen stouwde..
Verantwoorde keuzes.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:40 schreef Chell het volgende:
't Is een hij die collega![]()
Hij is mijn opvolger hier en zit hier sinds gister. En hij ging dus vandaag naar de supermarkt en kwam terug met vier puddingbroodjes, en zak chips, twee blikjes red bull en een pak optimel...
En die puddingbroodjes zijn nu op. En de zak chips half. En gister hard ie een enorme lading minichocoladedingen.
Darn, dan is ie dus niet zwanger en heeft geen last van hormonaal egoïsme.... wat een eikelquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:40 schreef Chell het volgende:
't Is een hij die collega![]()
Hij is mijn opvolger hier en zit hier sinds gister. En hij ging dus vandaag naar de supermarkt en kwam terug met vier puddingbroodjes, en zak chips, twee blikjes red bull en een pak optimel...
En die puddingbroodjes zijn nu op. En de zak chips half. En gister hard ie een enorme lading minichocoladedingen.
Ik heb genoeg tomaatjes bij me, wil je er een?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb mn chips ook al op en nog steeds honger...
ja okay ik ook welquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan wel prima overweg met zo'n KitKat big break.
En wel 2 ook.![]()
Ik heller niet voor niets.![]()
![]()
oh! misschien is t dat wel!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh dat heb ik ook wel eens. Dan kan ik m`n ei niet kwijt zeg ik dan altijd maar
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh dat heb ik ook wel eens. Dan kan ik m`n ei niet kwijt zeg ik dan altijd maar
Nee, hij is heel slankquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:17 schreef trui het volgende:
en is 't 'm ook aan te zien, deze hoeveelheden (en soorten) voeding?
Hij slibt dicht van binnen.quote:
Oblok oblok! Ik vond het lekker.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:37 schreef pinquit het volgende:
Huupp! pasgeleden twitterde je een of ander stoofschotel iets? ik weet niet meer hoe het heette, iets van plokplok ofzo, gezien alles uit het verre oosten heet zoals het klinkt![]()
en ja dat wil ik dus wetenhoe heette het, wat is het, hoe smaakt het? en weet je uberhaupt wel wat ik bedoel?
![]()
danku!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:27 schreef Ticootje het volgende:
Thuis heb ik nog ijs, maar daarmee moet ik wachten tot kind op bed ligt anders wilt ze ook.. En ik wil niet delen.
mja. Dat hadden ze laatst toch getest? bleken hyperslanke mensen een heel hoog vetpercentage te hebben. dus slank zegt niks.quote:
Je gaat toch naar italie?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:31 schreef Vicky het volgende:
whahahahaaaaaaaaaaaa
ik heb net in mijn beste duits een parkeerplaats gereserveerd bij het hotel
ja maar met overnachtignquote:
Oh okequote:
wij rijden het zelfs in 3xquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh oke![]()
Ik wil in 1x rijden. Vorig jaar ging dat goed...
Dat wil M niet.quote:
mijn M welquote:
Succes, ik hoop dat je het straks een stuk fijner voor je wordtquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
De directie was nog niet op de hoogte.
En er moet nog wat geschoven worden met roosters.....daarom moet het nog geheim blijven, eerst moet de desbetreffende persoon akkoord met de roosterwisseling (wat wel goed gaat komen, want het is een collega die heel makkelijk is) Ik hoop dat ze deze week meer duidelijkheid hebben en ik het eindelijk mag zeggen.
Hey wat goed! En helemaal echt met een dietiste dus!quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:40 schreef innepin het volgende:
PuddingbroodjeMaar nee. Vanmorgen bij de diëtiste geweest, wat aanpassingen in 't menu om wat sneller af te vallen. Dus geen puddingbroodjes, maar koolhydraatarm brood enzo. Nou maar hopen dat 't werkt
![]()
-3 kg in elk geval (het duurt even, maar hopelijk blijft het dan ook gewoon weg)
Dat ziet er leuk uit! Naar welke streek in Italië ga je? (ik zoek ook nog betaalbare overnachtingsadressen, wij gaan ook naar Italië, maar ik vrees dat het met 4 volwassenen en 8 kinderen nog best moeilijk gaat worden)quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn M wel
We overnachten in Duitsland en in Oostenrijk
's nachts rijden vind ik verschrikkelijk. Ik slaap voor geen meter in een auto
Die in Oostenrijk is een traditionele boerderij
[ afbeelding ]
wat goed zeg! ik mot er juist wat kilo's bij hebbenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:40 schreef innepin het volgende:
PuddingbroodjeMaar nee. Vanmorgen bij de diëtiste geweest, wat aanpassingen in 't menu om wat sneller af te vallen. Dus geen puddingbroodjes, maar koolhydraatarm brood enzo. Nou maar hopen dat 't werkt
![]()
-3 kg in elk geval (het duurt even, maar hopelijk blijft het dan ook gewoon weg)
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:34 schreef Ticootje het volgende:
Nog maar 10 nachtjes slapen... Ik ben echt toe aan vakantie. Volgend jaar de wintersport maar niet meer overslaan, anders is het zo lang wachten op de zomervakantie.
Onze ringen waren gratisquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:52 schreef innepin het volgende:
Heerlijk zeg Tico en Vicky!Vakantie
Nog 3 nachtjes en dan gaan we in ondertrouw... vandaag de veel te dure ringen gekocht
Whahaha nou jij liever dan ik. Wat een puinhoop daar!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga de 30e nog even in de herenstraat neuzen hoor!
quote:Lelijkerd, kloon van gebande, prullenbak.
Heel vaag, via via... Vriend van de moeder van M. Die is goudsmit en heeft gewoon een paar ringen zomaar gegeven..quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:24 schreef innepin het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Yaaaay, supergoed bezig!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:19 schreef huuphuup het volgende:
ik heb een bericht van onze mysteryguestgeen idee hoe en wat maar bij deze:
[..]
damn, relax!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heel vaag, via via... Vriend van de moeder van M. Die is goudsmit en heeft gewoon een paar ringen zomaar gegeven..
jeuj!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:43 schreef k_i_m het volgende:
Oja; de bouwvergunning is verleend. Ze gaan ons huis dus toch ooit nog eens in ons leven bouwen
. Straks moet ik echt nog een keuken uitzoeken
.
Het zou eigenlijk volgende lente af zijn. Maar ik weet niet of het half jaar vertraging er nu bij komt of dat ze gewoon wat sneller gaan werken zodat het volgend jaar af is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
damn, relax!![]()
Oeh das wel goed nieuws Kim! Hoe lang duurt zo'n bouw nou eigenlijk nog dan?
Roerbakpannekoeken FTW!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:58 schreef Orea het volgende:
Mijn kerel staat te vloeken omdat het pannenkoeken bakken niet lukt...
yay!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:43 schreef k_i_m het volgende:
Oja; de bouwvergunning is verleend. Ze gaan ons huis dus toch ooit nog eens in ons leven bouwen
. Straks moet ik echt nog een keuken uitzoeken
.
Wat ontzettend gaaf dat het is gelukt Innepin!! Ik ben helemaal blij voor julliequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:24 schreef innepin het volgende:
Woeiiiii KimHet gaat gewoon gebeuren, in dit leven krijg jij je huis!
Tico,relaxedWij zijn maar gewoon gegaan voor de ringen die we het mooist vonden. Ze waren wel duur, maar de prijs die ik in mijn hoofd had bleek de setprijs en niet de ringprijs, dus was het toch maar mooi de helft van wat ik dacht! lijkt het bijna goedkoop... leuk joh, jezelf voor de gek houden
whaha dan moet je de auto nemen om naar mij toe te komen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:29 schreef Saffier het volgende:
[..]
Wat ontzettend gaaf dat het is gelukt Innepin!! Ik ben helemaal blij voor jullie
Kim, niet te geloven, eindelijkbouwen!
Vicky, ik weet niet waar jij op vakantie gaat, maar ik zit straks maar 35 km van Venetië vandaan en niet 50, anders is het zo'n takke-eind lopen naar de buren straks(zal wel hemelsbreed 35 zijn
)
SOL ik heb er 8 kilo bij and countingBen alleen bang dat dat over een paar maanden als sneeuw van de zon weer verdwijnt
Trui hoe is het met koken? Hou je het nog even uit tot je nieuwe keuken er is?
ah zoquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:34 schreef trui het volgende:
ja, zo'n lange levertijd. heel speciale keuken he.
ook een goeie!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:39 schreef lily het volgende:
of gewoon een heleboel eenpansgerechten posten
Zwanger gewordenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:57 schreef SeaOfLove het volgende:
saffier hoe ben je aan die extra kilo's gekomen, ik wil er ongeveer 3 of 4 kilo bij hebben maar dat wil niet echt lukken, dan weeg ik een kilo of 54/55, is mooi zat voor mijn lichaamsbouw en leeftijd.
nou de helft danquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:08 schreef Vicky het volgende:
SoL, je mag wel een kilotje of 10 van mij hoor.. gratis en voor niks!
We zijn met Sasha al wel geweest, maar het is voor het eerst met Oscar idd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:42 schreef SeaOfLove het volgende:
waar gaan jullie heen BE? Is dit de eerste x op vakantie met kinderen?
wie van de mannen blijft thuis??quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Zooo, voortent besteld!![]()
![]()
Spannend!
We gaan volgende maand een weekend weg met de club van mensen die ons type caravan hebben.
Met mijn ouders en zus met gezin. Gewoon voor de leut, eens zien hoe dat is, zo'n club-weekend. Als er niks aan is zijn wij iig met zijn drietjes en hebben we ook wel een leuk weekend.![]()
Texel...quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
wij hebben vandaag een kort weekje Texel geboekt voor volgende week
Het is een slechte hooikoortsdag vandaag.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen! Wat zweeft er door de lucht zeg, ineens? aan pollen? niet normaal zeg. Of zou ik as-allergie hebben?![]()
Hortensia's in de voortuin.Da's vast mooi geworden.
quote:Op woensdag 21 april 2010 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen! Wat zweeft er door de lucht zeg, ineens? aan pollen? niet normaal zeg. Of zou ik as-allergie hebben?![]()
Hortensia's in de voortuin.Da's vast mooi geworden.
ik ga vandaag ook eens aan de hooikoortspillen.. ff testen of het hooikoorts is of verkoudheidquote:Op woensdag 21 april 2010 09:06 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het is een slechte hooikoortsdag vandaag.Mijn man houdt het nieuws daarover altijd in de gaten, voor hem en Wouter. Dan weten ze of ze een pilletje moeten nemen.
oh! zou dat het zijn!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:19 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik ga vandaag ook eens aan de hooikoortspillen.. ff testen of het hooikoorts is of verkoudheid
Elke keer loop ik weer eerst een week te tobben voor ik aan hooikoorts denk![]()
Ah, thanks. Maandag ook al, toen had mijn beddegoed buiten gedroogd.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:06 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het is een slechte hooikoortsdag vandaag.Mijn man houdt het nieuws daarover altijd in de gaten, voor hem en Wouter. Dan weten ze of ze een pilletje moeten nemen.
ik ben al wéken snotterig, incl snot-ogen en af en toe keelpijn, was voor het gemak maar vergeten dat ik ooit eens met een allergietest de uitslag hooikoorts heb gekregenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh! zou dat het zijn!![]()
ik denk al een week dat ik tegen verkoudheid aan zit te hikken ofzo.![]()
hm dan hier ook maar eens de pillen tevoorschijn toveren.
En goeiemorgen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:55 schreef Linda2205 het volgende:
Hoi! Wie is er zo lief om iets voor me te photo-shoppen?
Ja, Jen knutselt best vaak op het kdv. En met lekker weer lekker buitenspelen enzo. Maar hetzelfde centrum is ook een voorschoolse opvang.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:47 schreef YPPY het volgende:
Dat verschil wordt steeds kleiner Ticootje. Ons kdv is fanatieker met knutselen en voorschools gebeuren dan de psz. Wij hebben gekozen voor alleen kdv, anders wordt het zoveel.
Nee ze gaat nog niet. Ik heb een hele sterke voorkeur voor een psz die 7km verderop zitquote:Op woensdag 21 april 2010 10:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
TF ik dacht dat je gebakje al naar de psz ging.
Maar je bent je dus nog aan het orienteren?
Hier is 1 psz, dus geen keuze.
buh lekker is dat he? Komt ie leggen?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:12 schreef k_i_m het volgende:
Goedemorgen. Ik zit hier te wachten op de tapijtboer die 's ochtends vroeg zou komen
.
Oh, het valt wel mee hoor. De woonkamer hebben we een jaar geleden opnieuw in de verf gezet, het kamertje van Beppie was twee jaar geleden helemaal aangepakt en dit was het enige wat nog over was. Ik heb er ook al eerder om gezeurd, maar het kwam er niet van. Het heeft ons nu het goedkoopste stuk vloerbedekking en twee emmers latex gekostquote:Op woensdag 21 april 2010 11:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh ga je verhuizen Kim?
Zonde eigenlijk he, dat je er dan nog zo'n stuk geld in moet pompen.
Zo moet ons huis dit jaar geverfd worden, zodat het goed in de verf zit als we volgend jaar willen verkopen....maar zo zonde van het geld...maar goed, als het daardoor beter verkoopt moet het maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |