Naar Gran Canariaquote:Op maandag 19 april 2010 19:16 schreef trui het volgende:
met het vliegtuig oxy? wow! waarnaartoe? en succes met je kookdrukte!
ik vind het wel meevallen, zo'n 17 euro per les(uur) denk ik. (Benzine goedkoper, lonen lager, en het is niet verplicht, ik rijd al wel, met de man naast me, maar dat is ehmmmm niet zo goed voor onze relatie geloof ikquote:Op maandag 19 april 2010 19:17 schreef trui het volgende:
hi basboussa. wat stoer dat je op rijles bent. is dat in canada ook zo duur?
en een bonensoepdieet? succes!
Ja ik lig er al een week wakker vanquote:
zie editquote:
hahahha dat klinkt herkenbaarquote:Op maandag 19 april 2010 19:22 schreef Basboussa het volgende:
Over pittig eten gesproken, de man ging gisteren rijst maken (dat eet ie 1 keer per week) had ie maar even flink wat tandoori kruiden door gegooid. Mooi kleurtje vond ie. Voortaan verstop ik de scherpe kruiden, want het was niet te eten (en dit flikt ie me vaker...)... Wel mooi rood...
mijn vriend kan beter koken dan ikquote:Op maandag 19 april 2010 19:25 schreef Oxymoron het volgende:
Mijn vader doet altijd zout op de sla![]()
En mijn broer doet ook gek met koken
Kunnen mannen dat wel?![]()
koken, bedoel ik
he Basboussa!quote:Op maandag 19 april 2010 19:16 schreef Basboussa het volgende:
En oeke, kaal? Ik zie het verschil nooit, eerlijk gezegd, na het epileren.... Het is een bietsje rood! Dat was het!
Het duurde ook nogal een tijd voor ik hem gevonden had hoorquote:Op maandag 19 april 2010 19:48 schreef Oxymoron het volgende:
Nou dan heb ik zeker de verkeerde, mannen in de buurt
hey hebben wij dezelfde vriendquote:Op maandag 19 april 2010 19:49 schreef huuphuup het volgende:
mijn lief heeft een vast repertoire dat hij heel goed kan koken.Erg lekker
maar hij is wel van het euh 'bijzonder koken' zeg maar. Uitsloven in de keuken, dat vindt ie leuk. Experimentele dingen klaarmaken die veel ingrediënten hebben, dat vindt ie ook leuk.
Dagelijkse hap klaarmaken vindt ie niet zo boeiend dus dat doe ik eigenlijk meestal.
quote:Op maandag 19 april 2010 19:49 schreef huuphuup het volgende:
mijn lief heeft een vast repertoire dat hij heel goed kan koken.![]()
Ja, dat je iedere dag een ander spannend Jamie gerecht hebt, terwijl jij ook wel eens gewoon aardappelen, groenten en vlees wiltquote:Op maandag 19 april 2010 19:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb wel een man die kan koken... Alleen het moet altijd bijzonder...Terwijl ik gewoon normaal eten wil.
Wat hebben we dat goed geregeld hèquote:Op maandag 19 april 2010 20:07 schreef Orea het volgende:
Die van mij kookt elke dag!![]()
Kan ie ook heel goed
Ik haat het, koken... serieusde ene keer in de 3 jaar dat ik het doe gaat het ook altijd mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |