Naar Gran Canariaquote:Op maandag 19 april 2010 19:16 schreef trui het volgende:
met het vliegtuig oxy? wow! waarnaartoe? en succes met je kookdrukte!
ik vind het wel meevallen, zo'n 17 euro per les(uur) denk ik. (Benzine goedkoper, lonen lager, en het is niet verplicht, ik rijd al wel, met de man naast me, maar dat is ehmmmm niet zo goed voor onze relatie geloof ikquote:Op maandag 19 april 2010 19:17 schreef trui het volgende:
hi basboussa. wat stoer dat je op rijles bent. is dat in canada ook zo duur?
en een bonensoepdieet? succes!
Ja ik lig er al een week wakker vanquote:
zie editquote:
hahahha dat klinkt herkenbaarquote:Op maandag 19 april 2010 19:22 schreef Basboussa het volgende:
Over pittig eten gesproken, de man ging gisteren rijst maken (dat eet ie 1 keer per week) had ie maar even flink wat tandoori kruiden door gegooid. Mooi kleurtje vond ie. Voortaan verstop ik de scherpe kruiden, want het was niet te eten (en dit flikt ie me vaker...)... Wel mooi rood...
mijn vriend kan beter koken dan ikquote:Op maandag 19 april 2010 19:25 schreef Oxymoron het volgende:
Mijn vader doet altijd zout op de sla![]()
En mijn broer doet ook gek met koken
Kunnen mannen dat wel?![]()
koken, bedoel ik
he Basboussa!quote:Op maandag 19 april 2010 19:16 schreef Basboussa het volgende:
En oeke, kaal? Ik zie het verschil nooit, eerlijk gezegd, na het epileren.... Het is een bietsje rood! Dat was het!
Het duurde ook nogal een tijd voor ik hem gevonden had hoorquote:Op maandag 19 april 2010 19:48 schreef Oxymoron het volgende:
Nou dan heb ik zeker de verkeerde, mannen in de buurt
hey hebben wij dezelfde vriendquote:Op maandag 19 april 2010 19:49 schreef huuphuup het volgende:
mijn lief heeft een vast repertoire dat hij heel goed kan koken.Erg lekker
maar hij is wel van het euh 'bijzonder koken' zeg maar. Uitsloven in de keuken, dat vindt ie leuk. Experimentele dingen klaarmaken die veel ingrediënten hebben, dat vindt ie ook leuk.
Dagelijkse hap klaarmaken vindt ie niet zo boeiend dus dat doe ik eigenlijk meestal.
quote:Op maandag 19 april 2010 19:49 schreef huuphuup het volgende:
mijn lief heeft een vast repertoire dat hij heel goed kan koken.![]()
Ja, dat je iedere dag een ander spannend Jamie gerecht hebt, terwijl jij ook wel eens gewoon aardappelen, groenten en vlees wiltquote:Op maandag 19 april 2010 19:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb wel een man die kan koken... Alleen het moet altijd bijzonder...Terwijl ik gewoon normaal eten wil.
Wat hebben we dat goed geregeld hèquote:Op maandag 19 april 2010 20:07 schreef Orea het volgende:
Die van mij kookt elke dag!![]()
Kan ie ook heel goed
Ik haat het, koken... serieusde ene keer in de 3 jaar dat ik het doe gaat het ook altijd mis
hier ook een man die heerlijk kan koken, ik kook inmiddels beter dan hem, maar ik heb veel van hem geleerd en ik doe het vaker. Vandaag was ook de eerste keer dat in 3 jaar dat het niet te eten wasquote:Op maandag 19 april 2010 19:48 schreef Oxymoron het volgende:
Nou dan heb ik zeker de verkeerde, mannen in de buurt
Dat dus.quote:Op maandag 19 april 2010 20:40 schreef Linda2205 het volgende:
mijnes is kokdus ik moet altijd koken
Boodschapjes doe ik ook zelf, hij brengt toch niks in. Behalve alsie vrij is, dan moettie mee om te slepen
En dan moet je omelet eten.quote:Op maandag 19 april 2010 21:01 schreef innepin het volgende:
Dat dus.
Die van mij kan zo goed koken dat die ervoor betaald krijgt om dat voor andere mensen te doen. En er dus nooit is om voor mij te koken![]()
Ik ook! Heerlijk, in den vreemde in de supermarkt rondhopsen. Mijn vriend begrijpt dat niet zo goed. Markten begrijpt hij gelukkig wel. Vers fruit!quote:Op maandag 19 april 2010 21:03 schreef huuphuup het volgende:
boodschappen doenik hou ervan.
Echt heel erg
het eerste dat ik doe op vakantie is ook altijd de lokale supermarkt helemaal uitpluizen
gelukkig houdt mn lief ook van boodschapjes doen. En van over de markt struinen, dus dat doen we zoveel mogelijk samen.
quote:Op maandag 19 april 2010 21:06 schreef oeke het volgende:
[..]
En dan moet je omelet eten.![]()
Dat is niet leuk.
Net als mijn zwager die elektromonteur was nooit werkende lampen in huis had en overal losse draden uit de muur had hangen.![]()
Verder klinkt het heerlijk al die teutende mannen in de supermarkt. Koffie drinken.![]()
Oh! Ik dacht omdat hij thuis niet wil koken en jij dan ook geen zin had om iets te koken en dan dus maar omeletten at. ofzo.quote:Op maandag 19 april 2010 21:08 schreef innepin het volgende:
Nee dat komt omdat ik gewoon zelf niet kan koken
Is ook zo. Ik kan het niet, dus ik vind het niet leuk. Of andersom.quote:Op maandag 19 april 2010 21:11 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht omdat hij thuis niet wil koken en jij dan ook geen zin had om iets te koken en dan dus maar omeletten at. ofzo.Eh... nouja lamaar....
ik kan me dus zo erg niet voorstellen dat je koken niet leuk kan vindenquote:Op maandag 19 april 2010 21:18 schreef innepin het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik kan het niet, dus ik vind het niet leuk. Of andersom.
je hebt ook lekkere alcoholvrije wijnquote:Op maandag 19 april 2010 21:23 schreef Orea het volgende:
Oooh ik zie net een reclame van Bavaria 0.0 witbier![]()
Iwitbier, maarja dat zit er voorlopig nog even niet in
maar hier zit écht 0 alcohol in! (in tegenstelling tot malt waar gewoon 0.01 promille inzit
)
Daar ga ik van de week even naar op zoek en dan maar hopen dat het beter te drinken is dan de alcoholvrije wijn die ik met kerst & oud en nieuw had
jaaaaaaaaaaaaaaa, heeeeeeeeeeeeeeeerlijk, ik drink zo een fles achter elkaar leeg... De man blieft dat niet, nepwijn...quote:Op maandag 19 april 2010 21:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
je hebt ook lekkere alcoholvrije wijn
Mijn lief en ik vullen elkaar goed aanquote:Op maandag 19 april 2010 21:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik kan me dus zo erg niet voorstellen dat je koken niet leuk kan vindenmaargoed het is bij mij echt mijn grote hobby en soms ook heel serieus zoals de catering van een bruiloftsreceptie verzorgen voor 80 man
Orea, ik heb het vorige week gedronken en het was echt niet lekker. Het zag er lekker uit, maar ik kreeg het nog slechter weg dan het gewone alcoholvrije bier. Geen aanrader, maar je moet het toch maar zelf proberen, want wie weet.quote:Op maandag 19 april 2010 21:23 schreef Orea het volgende:
Oooh ik zie net een reclame van Bavaria 0.0 witbier![]()
Iwitbier, maarja dat zit er voorlopig nog even niet in
maar hier zit écht 0 alcohol in! (in tegenstelling tot malt waar gewoon 0.01 promille inzit
)
Daar ga ik van de week even naar op zoek en dan maar hopen dat het beter te drinken is dan de alcoholvrije wijn die ik met kerst & oud en nieuw had
als je goeie heb is t echt wel te doenquote:Op maandag 19 april 2010 21:37 schreef Basboussa het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa, heeeeeeeeeeeeeeeerlijk, ik drink zo een fles achter elkaar leeg... De man blieft dat niet, nepwijn...
quote:Op maandag 19 april 2010 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Orea, ik heb het vorige week gedronken en het was echt niet lekker. Het zag er lekker uit, maar ik kreeg het nog slechter weg dan het gewone alcoholvrije bier. Geen aanrader, maar je moet het toch maar zelf proberen, want wie weet.
Welke wijn had je dan met o&n??quote:Op maandag 19 april 2010 21:54 schreef Orea het volgende:
Die ik had zou goede zijn, maar wat een bocht![]()
Had van vrienden wel een fles alcoholvrije brut gekregen uit Duitsland en die was behoorlijkbijna niet van echte te onderscheiden! (op het feit na dat ik einde van de avond nog recht op mijn benen stond
)
Geen idee meer hoe hij heet... Wij waren altijd vaste klant bij de wijnboer hier in het dorpquote:
De Wielewaal is een organisatie die vakanties organiseert voor kinderen en volwassenen met een beperking. Zelf ben ik twee keer meegeweest als vrijwilliger, maar p_iglet veel vaker.quote:Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef SeaOfLove het volgende:
YPPY, wat is de wielewaal? ik heb ook eftelingkaarten over namelijk
wat leuk! waar kan je je aanmelden als vrijwilliger? ik kan dus geen linkjes kijken met telefoon.quote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef YPPY het volgende:
[..]
De Wielewaal is een organisatie die vakanties organiseert voor kinderen en volwassenen met een beperking. Zelf ben ik twee keer meegeweest als vrijwilliger, maar p_iglet veel vaker.
Inmiddels heb ik gevonden dat ze zegeltjes willen hebben, dus ik ga er een heleboel opsturen.![]()
via www.wielewaal.nlquote:Op maandag 19 april 2010 23:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat leuk! waar kan je je aanmelden als vrijwilliger? ik kan dus geen linkjes kijken met telefoon.
wat ontzettend tof zeg! ik vind het altijd heerlijk om bij milou op school te helpen, zijn allemaal verst. gehandicapten, ben altijd helemaal vrolijk na zo'n ochtend/middag. Zal Milou zo maar eens wakker maken, ze ligt nog heerlijk te slapen en ik ben er al weer een uur uitquote:Op maandag 19 april 2010 23:26 schreef p_iglet het volgende:
JA, wielewaal is leuk!!!
efteling zegels en aanmeldingen als vrijwilliger allemaal via de website (www.wielewaal.nl)
ik ga in juni een weekend naar funpop. Kamperen op een popfestival met meervoudig gehandicapten die afhankelijk zijn van electrische rolstoel, tillift, douchebrancard etc...
quote:Op dinsdag 20 april 2010 06:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat ontzettend tof zeg! ik vind het altijd heerlijk om bij milou op school te helpen, zijn allemaal verst. gehandicapten, ben altijd helemaal vrolijk na zo'n ochtend/middag.
Waterleliesquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:53 schreef Estrys het volgende:
Vraagje over de Efteling. In de reclame van de AH zit zo'n irritant Eftelingdeuntje. Van welke attractie is dat deuntje? Dat is een discussiepunt thuis
quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:53 schreef Estrys het volgende:
Vraagje over de Efteling. In de reclame van de AH zit zo'n irritant Eftelingdeuntje. Van welke attractie is dat deuntje? Dat is een discussiepunt thuis
Wat dacht jij?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:10 schreef Estrys het volgende:
ah de waterlelies, had ie toch gelijk met zijn: 'dat is dat deuntje van die bloemen'
Ik wist het echt niet. Dacht iets in het sprookjesbos of zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |