Hengelo heeft idd vv.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Misschien de eerste botsing die door ATB-VV voorkomen is?
Sprinter is duidelijk te ver doorgeschoten. Lijkt geen gevaarlijke situatie te zijn, maar het is wel goed dat er onderzoek naar gedaan is.quote:
Iedere boerenlul kan dat zo opzoeken door erheen te lopen en op dat sein te gaan kijken natuurlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 13:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik weet wel om welk trein- en seinnummer het gaat, maar heb geen zin in gedonder als ik die noem.
Staat het dwergsein waar de trein voorbij is geschoten op gelijke hoogte als het dwergsein links op de foto?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik weet wel om welk trein- en seinnummer het gaat, maar heb geen zin in gedonder als ik die noem.
zo ongeveer wel jaquote:Op woensdag 21 april 2010 13:11 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Staat het dwergsein waar de trein voorbij is geschoten op gelijke hoogte als het dwergsein links op de foto?
Sein 168 denk ik. Is wel voorzien van ATB-Vv lijkt me, want het dekt een gevaarpunt.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat doe je hier dan nog?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere boerenlul kan dat zo opzoeken door erheen te lopen en op dat sein te gaan kijken natuurlijk
Denk je dat ik naar Hgl ga lopen om een nummer van een sein op te lezen?quote:
Gedonder ja?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Trouwens, jullie mogen nooit meer raden.
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:44 schreef Guppyfriend het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)jdelijk-eindpunt.htm
Oosterbeek was tot daaraan toe, maar Ede-Wageningen
Ja, want Ede-Wageningen is daar wel groot genoeg voor zeker?quote:Lange tijd waren er plannen om Oosterbeek aan te wijzen als zogeheten 'kopstation', maar dat station is veel te klein voor zo'n grote stroom reizigers. Daarom wil de NS uitwijken naar Ede-Wageningen.
Niet echt nee. Dat gaat een grote puinhoop worden daar.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ja, want Ede-Wageningen is daar wel groot genoeg voor zeker?
quote:Inderdaad, urineren tijdens het oponthoud op de stations is eigenlijk niet toegestaan. Toch is dit geen wijzend vingertje-topic naar meneer de conducteur, want die is natuurlijk ook gewoon slachtoffer. Wij bedoelen: je zal er maar werken! En dat dan ook nog op verjaardagen moeten vertellen enzo. Man! Daarom: zeiken op de NS doen we allemaal graag. Geen punt.
ICE gaat van de zomer Amsterdam Centraal - Utrecht Centraal - Eindhoven - Mönchengladbach Hbf - Köln Hbf en verder.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ICE/CNL wordt zeker omgegooid via Venlo - Eindhoven dan of zo?
Nou maar hopen dat het geen emplacement met psssl (prikspanningspoorstroomloop) is, want dan krijg je 110 volt door je kruis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |