abonnement Unibet Coolblue
pi_80482992
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_80482999


Ik ben op vakantie als NEC-Ajax wordt gespeeld. Heb mijn SCC aan mijn buurman beloofd.
Volgens bovenstaand stuk moet ik dus eerst met hem naar de Goffert om een CC voor hem aan te vragen en dan mijn SCC voor 1 dagje over te zetten.
Iedereen zal zogenaamd gecontroleerd worden.
Leen je je kaart toch uit, krijg je een boete en een stadionverbod.

Kutregeltjes
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_80483379
Inderdaad kutregels. Maar ergens ook begrijpelijk, als er een ajacied naast mij zit te juichen en ajax aanmoedigt dan zal ik hem wel vriendelijk vragen weg te gaan. Maar als er eentje in vak H ofzo zit weet ik zeker dat er (helaas) klappen gaan vallen.
Ik snap dit allemaal wel.
pi_80484962
Natuurlijk heb ik begrip voor de angst, maar ik vind het jammer dat dit weer een voorbeeld is waar de goede supporters moeten lijden onder de kwaden.
Ik heb dan ook een mail naar NEC gestuurd waarin ik stel dat het voor mij onmogelijk is om dit te regelen. Mijn buurman en ik moeten dus allebei een vrije dag opnemen en naar de Goffert komen om een clubcard voor hem aan te vragen en daarna de zaken daar zo te regelen dat hij mijn SCC kan lenen.
Absoluut onhaalbaar voor ons. Echt jammer dat dit niet via internet/telefonisch geregeld kan worden. Het aanvragen van een CC wel, maar het overzetten niet.
Hier zal mijn buurman niet blij mee zijn, want ik laat hem niet gaan met het risico van een boete en stadionverbod voor mij.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 19 april 2010 @ 16:13:05 #5
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_80485342
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:11 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben op vakantie als NEC-Ajax wordt gespeeld. Heb mijn SCC aan mijn buurman beloofd.
Volgens bovenstaand stuk moet ik dus eerst met hem naar de Goffert om een CC voor hem aan te vragen en dan mijn SCC voor 1 dagje over te zetten.
Iedereen zal zogenaamd gecontroleerd worden.
Leen je je kaart toch uit, krijg je een boete en een stadionverbod.

Kutregeltjes
Gewoon terecht.

Bij AZ is het ook dat je via een kaartenmarkt alleen met je CC een kaart van een SCC-er kan kopen
pi_80487929
Maarja ook de losse verkoop kaarten staat marktplaats vol mee, dat kun je toch niet controleren..
  maandag 19 april 2010 @ 17:25:40 #7
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_80487985
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:11 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben op vakantie als NEC-Ajax wordt gespeeld. Heb mijn SCC aan mijn buurman beloofd.
Volgens bovenstaand stuk moet ik dus eerst met hem naar de Goffert om een CC voor hem aan te vragen en dan mijn SCC voor 1 dagje over te zetten.
Iedereen zal zogenaamd gecontroleerd worden.
Leen je je kaart toch uit, krijg je een boete en een stadionverbod.

Kutregeltjes

Ik bén een Ajax-supporter maar heb altijd al een NEC clubkaart gehad.
Er zijn nog 3,5 miljoen andere Ajaxsupporters in Nederland die vaak clubkaarten van andere clubs hebben.
Hoe willen ze die allemaal screenen?
Wie dit leest is gek
pi_80492047
quote:
Beste Johan,

Ik snap uw probleem. Als uw buurman met uw kaart en zijn legitimatie naar ons komt nemen wij contact met u op en dan gaan wij voor hem een nieuwe kaart maken met zijn naam erop. Ik hoop dat dit een goede oplossing is. Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
N.E.C. BV

Jan Bluyssen
Manager Operations
024-3590388
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 19 april 2010 @ 19:22:25 #9
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_80492325
Geen premie voor NEC

FC Twente gaat geen premie uitloven voor de spelers van NEC, als ze extra hun best doen tegen Ajax over twee weken. Dit maakte de club vandaag bekend.

De laatste speelronde is de eredivisie is zinderend spannend, aangezien de nummers een en twee op slechts een punt van elkaar staan. FC Twente en Ajax nemen het op tegen respectievelijk NAC Breda en NEC.

Beide teams kunnen een aanmoedigingspremie uitloven voor de tegenstander van de concurrent. De KNVB zal hier niet tegen optreden, zo maakte de voetbalbond onlangs bekend. Trainer Martin Jol van Ajax zei te overwegen om NAC een premie in het vooruitzicht te stellen.

FC Twente zou dit kunnen doen met NEC, maar ziet hiervan af. Als de Tukkers uit in Breda afrekenen met NAC, is de eerste landstitel een feit.


He, nu had NEC wat kunnen verdienen gaat het niet door.
Wie dit leest is gek
pi_80504509
mooie tt
als dit geen ajacieden lokt naar ons topic...
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  dinsdag 20 april 2010 @ 08:39:43 #11
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_80508811
quote:
Op maandag 19 april 2010 23:33 schreef sjeppert het volgende:
mooie tt
als dit geen Ajacieden lokt naar ons topic...
Ehm... topics op Fok! zijn van iedereen.
Wie dit leest is gek
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:30:27 #12
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_80511566
Ik zal wel een van de weinigen zijn die er geen probleem mee heeft als Ajax kampioen wordt?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:14:24 #13
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_80515301
TVP daarnaast is Schone weer terug
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_80518917
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:11 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben op vakantie als NEC-Ajax wordt gespeeld. Heb mijn SCC aan mijn buurman beloofd.
Volgens bovenstaand stuk moet ik dus eerst met hem naar de Goffert om een CC voor hem aan te vragen en dan mijn SCC voor 1 dagje over te zetten.
Iedereen zal zogenaamd gecontroleerd worden.
Leen je je kaart toch uit, krijg je een boete en een stadionverbod.

Kutregeltjes
Jammer, kon met een maat mee (scc houder), op de scc van een familielid van hem.
Tja, ik kan altijd nog gokken dat er geen controle komt.. maar het laatste wat ik wil is iemand een SV aansmeren..

Zonde!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 21 april 2010 @ 01:14:04 #15
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_80546792
Twente Verlootgeen Premie
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 21 april 2010 @ 01:16:08 #16
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_80546820
Hier moet ik gepost hebben
  woensdag 21 april 2010 @ 01:21:07 #17
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80546882
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:30 schreef Mark het volgende:
Ik zal wel een van de weinigen zijn die er geen probleem mee heeft als Ajax kampioen wordt?
Dank U.Ken wat diehard NEC supporters, en die zeggen er ook geen probleem mee te hebben.Die zeggen dat Ajax op dit moment goed voetbalt(bij vlagen dan), en dat ze dat waarderen.Dat is wel weer mooi, dat ze kijken naar het voetbal.Hoewel ik als Ajacied het ook niet altijd goed vind, maar een Ajax hand is deze jaren snel gevuld.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 21 april 2010 @ 09:48:14 #18
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_80550313
Zo, de nieuwe prijs vor een seizoenskaart komt ook als een koude douche binnen. Heb het nog niet nagekeken maar volgens mij zit ik ruim boven de "gemiddelde" prijsverhoging van 4,5 -5% die ze in de brief noemen.
En wat heb ik er dit jaar voor teruggekregen???
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 21 april 2010 @ 18:08:37 #19
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_80567319
Vandaag in De Gelderlander:

NEC-manager Veiligheidszaken Jan Bluyssen moet er niet aan denken dat bij een Amsterdams doelpunt het halve stadion opveert. "Onze supporters zullen meer dan negatief reageren, zeker als dit in hun eigen vak gebeurt."

Met andere woorden: wie voor Ajax juicht mag er op rekenen in elkaar geslagen te worden en dat is ook heel normaal bij NEC.
Wie dit leest is gek
pi_80571944
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:48 schreef Mark het volgende:
Zo, de nieuwe prijs vor een seizoenskaart komt ook als een koude douche binnen. Heb het nog niet nagekeken maar volgens mij zit ik ruim boven de "gemiddelde" prijsverhoging van 4,5 -5% die ze in de brief noemen.
En wat heb ik er dit jaar voor teruggekregen???
't is gewoon schandalig. Normaal verkopen ze dat nog door te zeggen dat het door de inflatie komt, maar die was er dit jaar niet of nauwelijks. Maar ik verleng wel gewoon.
pi_80576472
Ik ga dit jaar toch maar proberen een seizoenskaart te krijgen, vak M lijkt me wel leuk maar die kan zit altijd zo snel vol..
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_80576679
600 wachtenden voor u
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_80588886
Eerste SV's (18 maanden) zijn in Breda al uitgedeeld wegens doorverkopen kaartjes.
Het is dus iig geen bluf
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  vrijdag 23 april 2010 @ 07:24:11 #24
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_80621831
seizoenskaarten zijn toch ook gewoon persoonsgebonden?!!

nou ja, in elk geval veel succes tegen Ajax
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_80661519
Een jeugdopleiding samen met een club uit de Topklasse
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 24 april 2010 @ 21:58:21 #26
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_80678392
Wel zuur als je de Gelderlander leest: een van de weinige clubs die financieel goed bezig is, en dan daar de dupe van worden.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 25 april 2010 @ 12:54:53 #27
230675 appeltjap
omdat appel
pi_80691712
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:51 schreef -J-D- het volgende:
600 wachtenden voor u
Helaas wel
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_80845809
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_80857944
Bouaouzan geel en El Kabir twee geel in Zweden vandaag
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 29 april 2010 @ 23:33:41 #30
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_80860927
quote:
Niet meer online
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:02:00 #31
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_80914977
Alleen maar slechte youtubefilmpjes van die kans van Tshibamba.
Ach, hij was niet eens zo heel enorm, ik kan me eredivisten herinneren die grotere kansen missen voor een leeg doel. Zoek even op youtube naar Tshibamba en dan Polonia oid.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_80915124
Stad zit op dit moment vol met ME. Vind dit wel allemaal een beetje te ver gaan...
  zondag 2 mei 2010 @ 13:37:57 #33
230675 appeltjap
omdat appel
pi_80929661
COMMMMMMMMMMME ONNN NEC!
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_80940373
Hehe, dit rampseizoen zit erop . Gelukkig zijn we wel weer gewoon de nummer 1 van Gelderland geworden
  zondag 2 mei 2010 @ 21:15:42 #35
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_80947456
Nog meer positief: de terugkeer van Schone en Otten, en natuurlijk het record voor Potje

Benieuwd wat er met de selectie gaat gebeuren
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_80947710
potje...wat een baas is het toch ook
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_80950012
Wat een triest publiek hebben jullie zeg. De hele wedstrijd niet gehoord en als het dan 2-0 wordt bij een andere wedstrijd die jullie helemaal niet aan gaat ineens gaan juichen. En dat terwijl je zelf geen deuk in een pakje boter schiet...
  zondag 2 mei 2010 @ 22:20:06 #38
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_80950657
Klopt, we worden vaak Ajax-publiek genoemd
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_80952042
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:07 schreef Cavalier het volgende:
Wat een triest publiek hebben jullie zeg. De hele wedstrijd niet gehoord en als het dan 2-0 wordt bij een andere wedstrijd die jullie helemaal niet aan gaat ineens gaan juichen. En dat terwijl je zelf geen deuk in een pakje boter schiet...
Hehe je bent gefrustreerd Stel je niet zo aan en zie er eens de lol van in. Wij zien al 34 wedstrijden lang alleen maar ellende en nu kunnen we eindelijk eens wat leedvermaak hebben, komt er weer eentje nuilen dat het maar triest is (oké dat twente enschede zingen wat een paar deden sloeg idd nergens op). Ik vind het maar zielig van je, maar ja je kunt er waarschijnlijk gewoon niet mee omgaan
  maandag 3 mei 2010 @ 08:32:31 #40
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_80958260
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:07 schreef Cavalier het volgende:
Wat een triest publiek hebben jullie zeg. De hele wedstrijd niet gehoord en als het dan 2-0 wordt bij een andere wedstrijd die jullie helemaal niet aan gaat ineens gaan juichen. En dat terwijl je zelf geen deuk in een pakje boter schiet...
Frusti

Deze reactie had je op alle velden van het thuispubliek dus als je ook even alle andere clubtopics gaat vol baggeren veel plezier.

Daarnaast vond ik het "Siem de Jong je broer wordt kampioen" een van de hoogtepunten net zoals het shirt van Potje
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_80972013
Nee het hoogtepunt was de wave die door het stadion ging

Ben d'r weer.... niet door gehad dat er een nieuw topic was
Website: Sneaker-forum.nl
pi_80975054
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:04 schreef BasNijmegen het volgende:
Nee het hoogtepunt was de wave die door het stadion ging

Ben d'r weer.... niet door gehad dat er een nieuw topic was
Die ging niet verder dan twee halve vakken hoor.
Als jullie dat van Pothuizen al mooi vinden dan hou ik m'n mond verder.
pi_80976176
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:23 schreef Cavalier het volgende:

[..]

Die ging niet verder dan twee halve vakken hoor.
Als jullie dat van Pothuizen al mooi vinden dan hou ik m'n mond verder.
Wave begon in vak N en eindigde naast het uitvak.... zelfs de Hazenkamp deed mee. Dus wat je zegt klopt niet.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 3 mei 2010 @ 18:28:15 #44
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_80977045
Ach ja...de toeschouwers.
De NEC-selectie legde Ajax in elk geval geen strobreed in de weg.
Wie dit leest is gek
  maandag 3 mei 2010 @ 19:41:46 #45
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_80979828
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:23 schreef Cavalier het volgende:

[..]

Die ging niet verder dan twee halve vakken hoor.
Als jullie dat van Pothuizen al mooi vinden dan hou ik m'n mond verder.
Die wave stelde inderdaad geen ene fuck voor, en maar goed ook, want ik vond het beschamend. Zoals vooraf gezegd was ik waarschijnlijk een van de weinigen die geen probleem had gehad met een Amsterdams kampioenschap, maar ik sta te kijken van de haat die er af en toe naar boven komt.

Pothuizen vind ik wel mooi De man is nu eenmaal geen Messi, en als je dan toch een mijlpaal kunt neerzetten in je lange carriere dan is dat mooi. Overigens zal hij zelf NEC -Sparta uit 2008 als zijn hoogtepunt bestempelen, en terecht.

En zoals al gezegd: Schone en Otten terug, meer positiefs was er niet te melden qua NEC.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_80980093
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:41 schreef Mark het volgende:

[..]

Die wave stelde inderdaad geen ene fuck voor, en maar goed ook, want ik vond het beschamend. Zoals vooraf gezegd was ik waarschijnlijk een van de weinigen die geen probleem had gehad met een Amsterdams kampioenschap, maar ik sta te kijken van de haat die er af en toe naar boven komt.

Ik vind 'haat' wat overdreven. Het is gewoon de misplaatste arrogantie van een club als Ajax, die op dit soort momenten de kop in wordt gedrukt. Er zijn geen kwetsende spreekkoren geweest of wat dan ook. Bovendien heeft dit niet zo heel veel met Ajax te maken. Wanneer het PSV was geweest, en zij worden op deze manier geen kampioen in Nijmegen, dan was er hetzelfde gebeurd.

Je moet je niet zo snel schamen joh. Juichen om de 1-4 alsof het de winnende is, de wave inzetten (hoe kansloos een wave ook is)..... dat noemen ze voetbal humor.
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:41 schreef Mark het volgende:

[..]

En zoals al gezegd: Schone en Otten terug, meer positiefs was er niet te melden qua NEC.

Jawel, het bier bij het eindfeest was weer lekker
Website: Sneaker-forum.nl
pi_80980393
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:12 schreef larry91 het volgende:
Hehe, dit rampseizoen zit erop . Gelukkig zijn we wel weer gewoon de nummer 1 van Gelderland geworden
Larry we hadden een weddeschap dus waar is je Ajax avatar
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 3 mei 2010 @ 20:21:57 #48
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_80981594
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:48 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Ik vind 'haat' wat overdreven. Het is gewoon de misplaatste arrogantie van een club als Ajax, die op dit soort momenten de kop in wordt gedrukt.
[..]
Het is misplaatst Calimero-gedrag.
want Ajax regelt wat met de scheidsrechters
want Ajax regelt altijd wat de KNVB
want Ajax doet altijd alsof ze de nr. 1 Nederland zijn
etc.

Het enige wat Ajax doet is voor uitverkochte stadions en verdubbelde toegangsprijzen bij uitwedstrijden zorgen. Daar mag wel eens wat meer respect voor komen.
Wie dit leest is gek
pi_80984196
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:21 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Het is misplaatst Calimero-gedrag.
want Ajax regelt wat met de scheidsrechters
want Ajax regelt altijd wat de KNVB
want Ajax doet altijd alsof ze de nr. 1 Nederland zijn
etc.

Het enige wat Ajax doet is voor uitverkochte stadions en verdubbelde toegangsprijzen bij uitwedstrijden zorgen. Daar mag wel eens wat meer respect voor komen.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 3 mei 2010 @ 21:33:51 #50
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_80985004
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:14 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Over arrogantie gesproken...
Wie dit leest is gek
pi_80989260
Het feit dat heel Ajax, supporters en media op z'n kop staat als iedereen in de rest van de stadions pro Twente en anti Ajax is...... Als je fan bent van een topclub en je wint veel prijzen, dan weet je dat elk ander team alles op alles zal zetten om ervoor te zorgen dat een team minder succesvol wordt in het volgende seizoen. Een club als NEC zal meer moeite hebben om dit op sportief vlak (in het veld te doen).... maar daardoor is het gevoel om Ajax te verslaan bij de supporters niet minder. Dat is geen calimero gedrag, maar dat is een gegeven die bij sport hoor, namelijk rivaliteit. Je hebt rivaliteit in de vorm dat meer nijgt richting haat (NEC en Vitesse of Ajax en Feyenoord), maar je hebt ook rivaliteit in de vorm van een club iets misgunnen. Dat hoort erbij........ dat is de andere kant van de medaille wanneer je als club succesvol bent.

Zou ik fan van Ajax zijn, dan zou ik met genoegen kijken naar het feit dat tegenstanders juichen omdat Ajax geen kampioen geworden is. Dit betekend dat Ajax succesvol is. Zie het als erkenning ipv zielig te gaan zitten doen, omdat supporters van andere clubs zitten te pesten.
Je hoort ons toch ook niet klagen over het feit dat de Ajax aanhang gister 'gemene' liedjes zongen over NEC. En leedvermaak aan de hand van Pro vitesse liedjes. De pot verwijt de ketel.......
Website: Sneaker-forum.nl
pi_80991741
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Larry we hadden een weddeschap dus waar is je Ajax avatar
Was het vergeten Doe dit tot zondagavond 0:00. Moet wel zeggen dat het me absoluut niet staat..
pi_80991758
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:55 schreef larry91 het volgende:

[..]

Was het vergeten Doe dit tot zondagavond 0:00. Moet wel zeggen dat het me absoluut niet staat..
Held

Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_80991840
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Held


Tja, ik had beter moeten weten. NEC is nou eenmaal vreselijk slecht en ik ongeloofelijk eigenwijs, ik zal vanaf nu maar in het ajax topic gaan reageren
pi_80993368
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:53 schreef BasNijmegen het volgende:
Het feit dat heel Ajax, supporters en media op z'n kop staat als iedereen in de rest van de stadions pro Twente en anti Ajax is...... Als je fan bent van een topclub en je wint veel prijzen, dan weet je dat elk ander team alles op alles zal zetten om ervoor te zorgen dat een team minder succesvol wordt in het volgende seizoen. Een club als NEC zal meer moeite hebben om dit op sportief vlak (in het veld te doen).... maar daardoor is het gevoel om Ajax te verslaan bij de supporters niet minder. Dat is geen calimero gedrag, maar dat is een gegeven die bij sport hoor, namelijk rivaliteit. Je hebt rivaliteit in de vorm dat meer nijgt richting haat (NEC en Vitesse of Ajax en Feyenoord), maar je hebt ook rivaliteit in de vorm van een club iets misgunnen. Dat hoort erbij........ dat is de andere kant van de medaille wanneer je als club succesvol bent.

Zou ik fan van Ajax zijn, dan zou ik met genoegen kijken naar het feit dat tegenstanders juichen omdat Ajax geen kampioen geworden is. Dit betekend dat Ajax succesvol is. Zie het als erkenning ipv zielig te gaan zitten doen, omdat supporters van andere clubs zitten te pesten.
Je hoort ons toch ook niet klagen over het feit dat de Ajax aanhang gister 'gemene' liedjes zongen over NEC. En leedvermaak aan de hand van Pro vitesse liedjes. De pot verwijt de ketel.......
Hier kan ik me wel helemaal vinden. Haat heb ik niet tegen Ajax of tegen welke andere club ook behalve tegen vitesse. Wat alle andere clubs doen kan me werkelijk een reet roesten, maar als een club geen kampioen wordt of wat dan ook kan ik daar wel om lachen.
Maar die hele heisa die er nu nog wordt gemaakt kan ik niet begrijpen. Ik noem een Jol, vorig jaar na NEC-HSV waren we nog topsupporters omdat we NEC bleven aanmoedigen ook met 3-0 achter en waren we volgens martin een voorbeeld voor alle supporters. En nu moeten we ons weer kapot schamen. Alleen omdat we wat leedvermaak hebben en een ongelooflijk cynisch volk zijn? Ik vind het allemaal maar hysterie om niks.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 07:31:42 #56
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_80995781
Laten we gewoon maar een punt achter dit seizoen zetten en vanaf nu vooruit gaan kijken
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_80998075
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 07:31 schreef Mark het volgende:
Laten we gewoon maar een punt achter dit seizoen zetten en vanaf nu vooruit gaan kijken
Ik heb zo'n gevoel dat we volgend seizoen een geheel ander seizoen gaan krijgen. Hopelijk gaat Schone niet naar het WK, zodat hij niet verkocht wordt. Financieel zal een WK voor Schone aantrekkelijk zijn, maar volgend seizoen hebben we die jongen gewoon nodig. Gister tegen Ajax zag je al hoe stabiel deze speler is. Erg belangrijk voor NEC.

Het doet me ook goed om te zien dat we wel een paar jonge krachten klaar hebben staan. Nuytinck is dit jaar al doorgebroken en zal alleen maar beter kunnen worden. Daarnaast hebben we nog 2 spitsen die staan te trappelen om door te breken. Zo hebben we Shapoul Ali. Deze jongen heeft zijn Eredivisie debuut al gehad, maar raakte geblesseerd. Hij is nu weer terug bij het 2e, en scoort er weer lustig op los. Hetzelfde geld voor Furkan Alakmak. Twee creatieve spelers die een neusje voor een goal hebben. Hopelijk laten deze speler hun voeten spreken ipv hun gedrag. Hierdoor behouden we rust in de groep en krijgen we niet weer van die El-Kabir taferelen. Trots zijn dat je mag voetballen in de Eredivisie en niet al te trots zijn op jezelf.

Ik hoop dat Saidi verkocht kan worden. Niet omdat ik anti Saidi ben, maar omdat het de sfeer binnen NEC en op de tribune ten goede zal komen. Daarnaast moeten we ons ook niet gaan vastklampen aan Sarpong. Deze jongen is te trots om voor NEC te spelen (in tegenstelling tot Goossens). Dus die moet gewoon lekker terug naar Ajax.

Vloet moet werken aan het team gebeuren. Alleen wanneer er een hecht team staat, dan kunnen we boven ons uitstijgen (zie 2008). Niet dat ik hetzelfde als in 208 verwacht, maar als het team beter draait, dan heb je meer aan spelers als Vleminckx. Daarnaast hoop ik dat Vloet in gaat zien dat Davids een verdedigende middenvelder is. Hij wordt nu te ver naar voren gestuurd, zodat hij meer in de aanval staat. Dit moet Davids niet gaan doen.

Hopplakee, heb nu alweer zin in het volgende seizoen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_80998426
Ik ben blij dat jij altijd het positieve ergens van inziet, want dat kan ik na dit seizoen echt niet meer.
Ik geloof best dat de terugkeer van Otten en schöne voor meer voetbal gaan zorgen etc. maar dan nog zie ik niet in waarom deze selectie met deze trainer(ik vind vloet een erg matige trainer en zijn uitspraken over ons maken dat beeld alleen maar slechter, die man moet eens leren zijn waffel te houden) opeens wel genoeg kwaliteit heeft om zich simpel veilig te spelen.
Er is totaal geen geld voor aankopen en denk zelfs dat de selectie erop achteruit gaat want er moet fors bezuinigd worden en de enige manier om geld voor nieuwe spelers binnen te krijgen is door de verkoop van spelers. En laat de enige speler bij NEC die echt geld op kan brengen lasse schöne zijn....
En daarnaast met het huidige bestuur, waren een complete nono commercieel directeur is en de TD een lijstje met miskopen heeft ter grote van het boek van Sinterklaas heb ik 0,0 vertrouwen erin dat zij voldoende sponsers/middelen aan kunnen boren om daarmee spelers te kunnen kopen/huren/salaris betalen om de selectie de nodige kwaliteit impuls te geven.

Ik heb dus geen zin in het volgende seizoen
pi_81000622
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:17 schreef larry91 het volgende:
Ik ben blij dat jij altijd het positieve ergens van inziet, want dat kan ik na dit seizoen echt niet meer.
Ik geloof best dat de terugkeer van Otten en schöne voor meer voetbal gaan zorgen etc. maar dan nog zie ik niet in waarom deze selectie met deze trainer(ik vind vloet een erg matige trainer en zijn uitspraken over ons maken dat beeld alleen maar slechter, die man moet eens leren zijn waffel te houden) opeens wel genoeg kwaliteit heeft om zich simpel veilig te spelen.
Er is totaal geen geld voor aankopen en denk zelfs dat de selectie erop achteruit gaat want er moet fors bezuinigd worden en de enige manier om geld voor nieuwe spelers binnen te krijgen is door de verkoop van spelers. En laat de enige speler bij NEC die echt geld op kan brengen lasse schöne zijn....
En daarnaast met het huidige bestuur, waren een complete nono commercieel directeur is en de TD een lijstje met miskopen heeft ter grote van het boek van Sinterklaas heb ik 0,0 vertrouwen erin dat zij voldoende sponsers/middelen aan kunnen boren om daarmee spelers te kunnen kopen/huren/salaris betalen om de selectie de nodige kwaliteit impuls te geven.

Ik heb dus geen zin in het volgende seizoen
Snap ik ook wel. Ik probeer daar doorheen te prikken. Dit bestuur etc, zat er namelijk ook in 2008. En ik neem aan dat je toen wel genoten hebt?
Ga je wel eens bij de wedstrijden van Jong NEC kijken? Daar spelen een paar lui waar je echt vrolijk van wordt. Ik weet dat het niveau van het 2e lager is dan het niveau in de Eredivisie, maar de lui met potentie pik je er zo uit. In tijden dat je geen aankopen kunt doen moet je het hebben van eigen jeugd etc. En daar zie ik wel potentie. Ik ben het met je eens dat Schöne geld zal opbrengen, echter is dat onze sleutel speler om een team te creëren. Dus hopelijk kunnen ze hem houden.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_81000901
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:25 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Snap ik ook wel. Ik probeer daar doorheen te prikken. Dit bestuur etc, zat er namelijk ook in 2008. En ik neem aan dat je toen wel genoten hebt?
Ga je wel eens bij de wedstrijden van Jong NEC kijken? Daar spelen een paar lui waar je echt vrolijk van wordt. Ik weet dat het niveau van het 2e lager is dan het niveau in de Eredivisie, maar de lui met potentie pik je er zo uit. In tijden dat je geen aankopen kunt doen moet je het hebben van eigen jeugd etc. En daar zie ik wel potentie. Ik ben het met je eens dat Schöne geld zal opbrengen, echter is dat onze sleutel speler om een team te creëren. Dus hopelijk kunnen ze hem houden.
Nee, ik ga er eigenlijk nooit kijken maar wat je zegt klinkt iig positief. Ik hoop echt dat er een hoop talenten tussen zitten want spelers kopen zit er niet echt in.
En over het bestuur, ik heb genoten in 2008 en wat ze toendertijd hebben gedaan was geweldig. Maar ik moet nog steeds wel zeggen dat ze enorm veel mazzel hebben gehad. Was Lens niet gaan voetballen dan waren we uiteindelijk nooit Europa ingegaan. Maar ja dat is als, als, als. Dat is natuurlijk ook niet eerlijk, ze krijgen voor 2008 alle credits. Maar niet voor dit seizoen, Aalbers heeft een brevet van onkunde afgegeven na dit seizoen dus het liefst zie ik hem vandaag nog vertrekken.
En ik hoop ook dat ze schone kunnen behouden (hij heeft overigens nog een één jarig contract maar wel met een optie voor nog een jaar!) maar als ze willen cashen is hij de enige waarvoor dat kan.
pi_81008798
Aisatti mag weg bij Ajax. Misschien iets voor NEC? een huur wel te verstaan. Neem aan dat ie niet al te veel verdient omdat ie nog behoorlijk jong is.
Maar of het haalbaar is...
pi_81151555
Verhoek in belangstelling NEC. Al meerdere gesprekken geweest, persoonlijk vind ik hem niks maar wordt wel het niveau waarop NEC naar spelers moet zoeken..
pi_81153666
Onbegrijpelijk dat ADO dit laat gebeuren..
pi_81171312
Leuk spelertje voor NEC
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:54:39 #65
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_81175836
Inderdaad, verhoek is het type speler waar wij naar moeten kijken.. Leuk voor de buitenposities!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 10 mei 2010 @ 10:23:16 #66
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_81243883
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:05 schreef BasNijmegen het volgende:
Daarnaast hoop ik dat Vloet in gaat zien dat Davids een verdedigende middenvelder is. Hij wordt nu te ver naar voren gestuurd, zodat hij meer in de aanval staat. Dit moet Davids niet gaan doen.
Ik denk dat Davids wel eens verkocht kan gaan worden. Ik geloof dat volgend seizoen zijn contract afloopt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_81342475
Pothuizen moet/gaat ook weg. Contract loopt af en wordt niet verlengd. Bron

Ook Radomski en Burgzorg blijven niet.
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:44:11 #68
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_81346832
Pothuizen is jammer omdat het een icoon is, maar uit sportief oogpunt is het begrijpelijk. Potje kwam afgelopen jaar toch ook een paar keer tekort (Biseswar was heel duidelijk) en met Zomer, Otten, van Eijnden en Nuytinck heb je genoeg mensen voor die positie.

Burgzorg is gewogen en te licht bevonden, en Radomski maakte ook geen onmisbare indruk.

Kortom: ik begrijp het wel.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:47:10 #69
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_81346951
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 16:44 schreef Mark het volgende:
met Zomer, Otten, van Eijnden en Nuytinck heb je genoeg mensen voor die positie.
Lol, zie ik op de NEC site Potje precies hetzelfde zeggen:

Met name voor Patrick Pothuizen kwam de boodschap hard aan. ‘Ik was wel even emotioneel ja, het is afgelopen nu. We hebben een goed gesprek gehad. Carlos Aalbers heeft het standpunt van de club uitgelegd en dat begrijp ik volkomen. Met Rens van Eijden, Mark Otten, Ramon Zomer en Bram Nuytinck heeft de club al 4 spelers voor de centrale posities achterin
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_81347022
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 20:50 schreef larry91 het volgende:
Verhoek in belangstelling NEC. Al meerdere gesprekken geweest, persoonlijk vind ik hem niks
ik ook niet
pi_81347288
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef Ebbao het volgende:
Pothuizen moet/gaat ook weg. Contract loopt af en wordt niet verlengd. Bron

Ook Radomski en Burgzorg blijven niet.
Whoei, dat is verrassend.
Ik wacht nog even met een oordeel tot de transfermarkt dichtzit
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_81349077
Als ze maar een afscheid krijgen.... sowieso voor Potje
Website: Sneaker-forum.nl
pi_81359322
Burgzorg jammer, maar is gewogen en te licht bevonden. Radomski vond ik altijd defensief te matig voor de positie waarop die speelde.
Potje is gewoon ontzettend balen, die man is een fenomeen. Jammer dat hij niet meer in het plaatje past, ben het met Bas eens dat ie een groots afscheid verdiend.
pi_81365596
Van mij mag het nieuwe seizoen wel weer beginnen
Website: Sneaker-forum.nl
pi_81408863
Rutger Worm
Dominique Kivuvu
Rein Baart
Jeroen Heubach
Mitchell Burgzorg
Arek Radomski
Patrick Pothuizen
Jeffrey Sarpong
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_81408919
Blijft er nog wat van de selectie over ? Als Schone weer een seizoen uitvalt kun je lachen :p
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:46:22 #77
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_81409685
Tja ook NEC moet bezuinigen op de salarislasten
Maar kijkende naar het lijstje zijn het allemaal begrijpelijke beslissingen. Ook hebben we gezien dat er in de jeugd ook wat talentjes rondlopen die misschien nu de kans krijgen. Als er weer een Nuytinck bij zit dan zitten we goed
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_81421150
hopplakee de bezem erdoor.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:31:22 #79
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_81421857
Het zijn inderdaad begrijpelijke beslissingen Al met al toch al 8 man de deur uit, dat schept ruimte voor een wat kleiner aantal betere (lees: duurdere) spelers.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:44:12 #80
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_81422260
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:31 schreef Mark het volgende:
Het zijn inderdaad begrijpelijke beslissingen Al met al toch al 8 man de deur uit, dat schept ruimte voor een wat kleiner aantal betere (lees: duurdere) spelers.
Ik heb liever dat ze 'gewoon' gaan bezuinigen door de kosten te drukken om zo weer een gezonde club te worden en vanuit daar doorgroeien... We hebben geen elftal dat zal degraderen ook al deed het afgelopen seizoen dat soms vermoeden.
Play-off posities zijn uitzondering de afgelopen jaren. Ik zeg rustig bouwen al zullen velen dat niet met mij eens zijn
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_81455732
Vleminckx gelinkt aan Club Brugge
Geplaatst op: 15-05-10 om: 11:36 door:
Door: Jeroen

Bjorn Vleminckx is in beeld bij Club Brugge, dat meldt althans de niet onbetrouwbare Belgische krant Het Nieuwsblad. De 24-jarige aanvaller zou aangeboden zijn in het Jan Breydelstadion. De onderhandelingen zijn vooralsnog niet opgestart maar naast een rechtsback is Club naarstig op zoek naar een spits.

ForzaNEC informeerde bij Carlos Aalbers. "Wij hebben Vleminckx niet aangeboden, mij is niks bekend", aldus de technisch directeur. "In het geruchtencircuit horen wij wel namen van geïnteresseerde clubs, maar er is nog geen club die zich concreet voor hem heeft gemeld."
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_81455824
Tja, mij heeft hij niet echt kunnen overtuigen. Indien hij vertrekt hoop ik echter wel dat de transferkosten worden terugverdiend, anders gun ik hem nog wel een tweede kans
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:37:49 #83
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_81457034
Ik denk nog steeds dat Bjorn met de juiste mensen om zich heen van waarde kan zijn (zie NEC-Heerenveen met Lasse er nog bij). Mocht hij inderdaad vertrekken dan hoop ik dat dat met winst gebeurt. Al kunnen we dan wel helemaal weer opnieuw beginnen met een ploeg opbouwen....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_81458917
Als dit waar is, bewijst het maar weer eens wat voor een wanbeleid er wordt gevoerd door Swart en co.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:21:34 #85
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_81463408
Die vertrekt niet
Onzin en pappen van de mensen van Club denk ik...
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_81466836
Ik kan het ook niet geloven. Heb nog steeds vertrouwen in Bjorn. Rond de 10 doelpunten in zo'n kut seizoen waarin het hele team onder de maat presteerde is niet slecht. Zou het zonde vinden.
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:53:02 #87
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_81468380
Zo'n verdwaald talent als indertijd Lens zou NEC goed doen. Een echte voetballer er bij.
Wie dit leest is gek
  Forum Admin zaterdag 15 mei 2010 @ 22:27:07 #88
35723 crew  GGMM
pi_81471547
//edit: geen idee waarom ik dit heer postte.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:49:43 #89
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_81652071
NIJMEGEN - Burgemeester Thom de Graaf van Nijmegen stuurt aan op een nieuwe botsing met voetbalclub NEC en voetbalbond KNVB. Net als vorig jaar staat hij NEC geen thuisduels toe in de eerste helft van augustus.

Van de KNVB mag de gemeente Nijmegen bepalen wanneer NEC de eerste thuiswedstrijd van het nieuwe seizoen speelt. In het eerste of het tweede weekeinde. Nijmegen mag ook de tegenstander kiezen: Excelsior, VVV-Venlo, Heerenveen, De Graafschap of Heracles Almelo. Clubs uit de categorie A, waarbij hooguit vijftien agenten nodig zijn<NO1> om de orde te handhaven<NO>.

Maar de gemeente heeft de hakken in het zand gezet. Burgemeester De Graaf wil bij de opening van het seizoen (6, 7, 8 augustus) en het weekend erna geen wedstrijd in De Goffert. De Vierdaagse en de Zomerfeesten in de derde week van juli vereisen een maximale inzet van politie. Daarna gaan de meeste agenten op vakantie.

Voor de voetbalbond is de maat nu vol. „We handhaven de regel dat elke club het seizoen begint met een uit- en een thuiswedstrijd”, zegt Gijs de Jong, manager competitiezaken bij de KNVB. „Op 9 juni presenteren we het nieuwe competitieprogramma.

Heeft NEC geen accommodatie, dan zullen we de club in het uiterste geval uit de competitie nemen.”


http://www.gelderlander.n(...)euw-in-vaarwater.ece

Wat is nu eigenlijk belangrijker voor de stad? NEC of die vierdaagse?
Wie dit leest is gek
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:44:24 #90
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_81655926
Veuillez m'excuser, maar fucking 15 (!) agenten niet kunnen leveren, ca. 3 weken na de vierdaagse feesten?
Wat een ongelofelijke onzin. Natuurlijk is de vierdaagse een groter evenement, maar er is toch nog nooit een popconcert gecancelled omdat er drie weken daarvoor of daarna een risicowedstrijd door NEC werd gespeeld?

Wat een schijnprincipes van de Gemeente!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_81656408
Het is gewoon een schande. Die De graaf is de weg kwijt. Vorig jaar met Utrecht geen 50 agenten kunnen leveren na de vierdaagse in begin augustus oké. Maar hoogstens 15 agenten, kiezen welke datum en zelfs een tegenstander kiezen. Meer kun je toch niet bieden.
Bah wat een kut burgemeester
pi_81661902
Nijmegen...
^ To je nesmysl ^
pi_81662710
Nec heeft een vierjarig contract voorgelegd aan Linssen van MVV. Ik ken hem niet, jullie?

Bron: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=106533
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:40:21 #94
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_81662806
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:44 schreef GSbrder het volgende:
Veuillez m'excuser, maar fucking 15 (!) agenten niet kunnen leveren, ca. 3 weken na de vierdaagse feesten?
Wat een ongelofelijke onzin. Natuurlijk is de vierdaagse een groter evenement, maar er is toch nog nooit een popconcert gecancelled omdat er drie weken daarvoor of daarna een risicowedstrijd door NEC werd gespeeld?

Wat een schijnprincipes van de Gemeente!
Zoals ik net op een ander forum zei gaat het denk ik niet dat de Graaf niet wil maar dat de politievakbond hier een rol inspeelt die niet willen tornen aan de vakantiedagen oid
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:21:01 #95
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_81668333
Niki Zimling, 25-jarige Deen van Udinese, op proef mee naar Curacao.
I don't really come from outer space || Last.fm
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:04:08 #96
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_81669845
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:40 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Zoals ik net op een ander forum zei gaat het denk ik niet dat de Graaf niet wil maar dat de politievakbond hier een rol inspeelt die niet willen tornen aan de vakantiedagen oid
En dan kunnen we niet een stel politiemannen uit een andere stad overnemen voor ca. 3 uur?
Denk ook niet dat de gemeente heel erg haar best doet een wedstrijd door te laten gaan.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_81673669
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:36 schreef Ebbao het volgende:
Nec heeft een vierjarig contract voorgelegd aan Linssen van MVV. Ik ken hem niet, jullie?

Bron: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=106533
Ja, dat is echt een geweldige speler. Het beste talent uit de JL met een geweldig inzicht en traptechniek.
pi_81679900
Jemig wat een gedoe rondom die politie... pff wordt je wel moe van. En maar lekker als Burgemeester in het Bobovak zitten.... schamen moet ie zich
Website: Sneaker-forum.nl
pi_81715971
wat een kneus
alsof er geen politie kan worden geleverd door de aanliggende gemeenten/korpsen als de nood aan de man is
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:42:15 #100
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_81717573
De KNVB roept al 10 jaar dat ze het liefste een Eredivisie met 16 clubs hebben.
En ze willen natuurlijk een voorbeeld stellen.
Wie dit leest is gek
  donderdag 27 mei 2010 @ 00:13:26 #101
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_81952669
Burgermeester Nijmegen draait


NIJMEGEN - Burgemeester Thom de Graaf van Nijmegen wil nu tóch overleggen met de KNVB over thuiswedstrijden die NEC in augustus moet spelen. Dat liet De Graaf woensdag weten in antwoord op vragen van de Nijmeegse gemeenteraad.

De Graaf beweerde eerder dat er in augustus geen politie beschikbaar zou zijn voor thuiswedstrijden van NEC, omdat de Nijmeegse politie in juli de handen al vol heeft aan de Vierdaagse. Augustus is dan de vakantiemaand voor veel agenten. De Graaf wilde over de kwestie niet overleggen.

De Nijmeegse burgemeester gaat er vanuit dat in de komende weken alsnog een oplossing wordt gevonden. Uitsluiting van NEC uit de competitie , noemt De Graaf "disproportioneel''.


[ Bericht 2% gewijzigd door Nieuwschierig op 27-05-2010 00:20:14 ]
Wie dit leest is gek
pi_81958373
Wat een fijne burgervader
Website: Sneaker-forum.nl
pi_81960163
D'66. De partij waar ik dus niet op ga stemmen
pi_82019768
Naar emmen dus de eerste thuiswedstrijd
pi_82021862
Te triest voor woorden.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 28 mei 2010 @ 15:05:22 #106
230675 appeltjap
omdat appel
pi_82022500
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:01 schreef larry91 het volgende:
Naar emmen dus de eerste thuiswedstrijd
Echt te lelijk gewoon. Meteen een goed visitekaartje voor de rest van het seizoen. Dank U o inflexibele Thom de Nicht.
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
  maandag 31 mei 2010 @ 09:04:59 #107
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_82132182
Arek naar Polen terug:

Arek Radomski keert terug naar Polen. De middenvelder, die niet in aanmerking kwam voor een nieuwe verbintenis, gaat volgens AD/Sportwereld bij Cracovia Krakow spelen. Deze ploeg komt uit op het hoogste niveau in Polen.

Cracovia eindigde in het afgelopen seizoen als twaalfde, met een voorsprong van zes punten op het gedegradeerde Arka Gdynia. Met Radomski erbij hoopt de ploeg volgend jaar de stap naar de middenmoot te kunnen zetten. Het is niet bekend voor welke periode de middenvelder gaat tekenen.

De 32-jarige Radomski speelde twee jaar voor NEC en kwam in die periode tot veertig competitiewedstrijden. Eerder in zijn loopbaan speelde de dertigvoudig international nog jarenlang voor SC Heerenveen en stond hij bij BV Veendam onder contract. In eigen land kwam hij al uit voor Austria Wien.


http://www.detrouwehonden(...)adomski-naar-cracovi
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_82134520
Prima speler geweest, maar was het beste ook wel vanaf.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_82134749
Bryan Linssen komt niet. Hij kiest voor VVV
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 31 mei 2010 @ 14:49:11 #110
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_82143682
Spijtig, maar zegt genoeg over onze inmiddels "directe concurrentie".
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:29:30 #111
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_82148563
Mwah, hij kiest wellicht ook voor de club waar hij het meest aan speeltijd toekomt. Als nummer 10 zou hij bij NEC toch echt Schöne voor zich moeten dulden. Bij VVV hebben ze een vacature voor die positie.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_82150199
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Mwah, hij kiest wellicht ook voor de club waar hij het meest aan speeltijd toekomt. Als nummer 10 zou hij bij NEC toch echt Schöne voor zich moeten dulden. Bij VVV hebben ze een vacature voor die positie.
true, en bovendien is het een Limburger. Meer affiniteit met VVV
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 31 mei 2010 @ 17:32:56 #113
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_82152115
Mitchell Burgzorg staat nu ook bij ADO Den Haag op de verlanglijst. De vleugelverdediger die regelmatig die het afgelopen seizoen voor NEC uitkwam, staat ook in de belangstelling van VVV. ADO Den Haag wil zich in de strijd gaan mengen, maar moet de onderhandelingen met Burgzorg, die een aflopend contract heeft, nog beginnen. (RAI)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  maandag 31 mei 2010 @ 18:01:41 #114
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_82153403
Opvallend. Had niet verwacht hem nog terug te zien in de eredivisie. Heeft weliswaar een geweldige wedstrijdmentaliteit, maar komt toch echt tekort voor het hoogste niveau.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_82161483
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 08:58:17 #116
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_82177822
Daar keek ik ook van op, gaan ze met Bram naar het centrum schuiven?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_82177833
Zal wel in het kader van dubbele bezetting zijn.
pi_82182153
Kan niet veel gekost hebben. 24 jaar... kan nog tijdje mee. Ik ben benieuwd
Website: Sneaker-forum.nl
pi_82185088
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 08:59 schreef larry91 het volgende:
Zal wel in het kader van dubbele bezetting zijn.
Dat lijkt me ook. El Ak en Heubach zijn er zeker niet bij, dus vandaar.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_82186308
Het is goed om concurrentie in het team te hebben. Blijven ze gemotiveerd.
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 1 juni 2010 @ 14:10:39 #121
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_82188380
Aan 1 Denneboom hadden we wel genoeg
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_82192986
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:01 schreef larry91 het volgende:
Naar emmen dus de eerste thuiswedstrijd
quote:
Voetbalclub NEC speelt toch een thuiswedstrijd in de eerste twee weken van augustus. Voetbalbond KNVB heeft dit afgesproken met de gemeente Nijmegen.

Burgemeester Thom de Graaf wilde aanvankelijk geen duel toestaan, omdat er te weinig agenten beschikbaar zouden zijn. De KNVB wilde daarentegen het speelschema niet wijzigen.

Na nieuw overleg zijn beide partijen er dinsdagmiddag uitgekomen. De KNVB zegt de problemen rond politieinzet landelijk aan de orde te willen stellen. Ook in andere gemeenten loopt de KNVB aan tegen de capaciteitsproblemen van de politie.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_82193297
quote:
De Graaf gaat overstag en staat duel in Nijmegen toe

NEC mag in de eerste helft van augustus toch een thuiswedstrijd spelen. Burgemeester Thom de Graaf van Nijmegen staat dat alsnog toe. "Ik doe dat in het belang van NEC", aldus De Graaf tegen De Gelderlander.

De burgervader wilde in eerste instantie niet dat NEC tijdens de eerste twee speelweekenden een thuiswedstrijd zou spelen. Dit vanwege het gebrek aan politiecapaciteit zo kort na de Nijmeegse Vierdaagse. De KNVB was echter stellig en wilde dat NEC een van de twee eerste speelronden in De Goffert zou spelen.

De Graaf na het stellen van strenge voorwaarden alsnog groen licht, maar heeft in een brief aan de KNVB beklag gedaan.
Bron: voetbalprimeur

och och och wat een fijne burgemeester
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:18:26 #124
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_82205221
Wel goed van de KNVB dat ze meteen het zwaarste middel uit de kast hebben gehaald om de Graaf op de knieën te dwingen. Vini Vidi Vici
Wie dit leest is gek
pi_82216686
Gelukkig maar dat we gewoon in de Goffert mogen spelen. Maar het blijft een kut burgemeester
pi_82225688
De Graaf had natuurlijk wel gelijk wat veiligheid betreft. Als het mis gaat wordt hij immers ook op het matje geroepen. Echter is het van de zotte dat het 'maar' om 15 agenten ging.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_82270468
Amieux nog niet zeker volgens Aalbers op elfvoetbal.nl
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:37:14 #128
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_82280852
Lekkere binnenkomert
Die Amieux zal ook wel denken: "in wat voor zinkend schip ben ik beland dat de TD van niets weet!"

Of het is gewoon door een of andere investeerder zelf gedaan zonder bestuur erbij
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_82287903
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:37 schreef GSbrder het volgende:
Lekkere binnenkomert
Die Amieux zal ook wel denken: "in wat voor zinkend schip ben ik beland dat de TD van niets weet!"

Of het is gewoon door een of andere investeerder zelf gedaan zonder bestuur erbij
Of het is een Johan Derksen die een gerucht de wereld in hielp.... en dat op dit citaat de berichten gebaseerd zijn. Waarom moet de TD nu weer de dupe zijn?
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 3 juni 2010 @ 17:31:00 #130
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_82290985
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 16:21 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Of het is een Johan Derksen die een gerucht de wereld in hielp.... en dat op dit citaat de berichten gebaseerd zijn. Waarom moet de TD nu weer de dupe zijn?
Oh dat hoeft niet, alleen de door de TD bedachte oplossing: "ik weet nog van niets" is vrij lullig.
Een TD kan niet van niets weten. Of het is onjuist en een loos gerucht, of het is wel waar maar ze zijn er nog niet uit.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_82296469
Of het is verzonnen door een journalist.... Je kan als journalist niet bij je baas aankomen wanneer de TD heeft gezegd dat hij niet ingaat op namen. Een titel is zo verzonnen immers.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_82298426
Hoe is het mogelijk dat El Kabir in 16 wedstrijden 5 keer gescoord heeft...
pi_82298484
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:17 schreef Ebbao het volgende:
Hoe is het mogelijk dat El Kabir in 16 wedstrijden 5 keer gescoord heeft...
Vertrouwen + in de spits.
Daarnaast ook 2x rood gepakt in friendlies
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_82301892
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:17 schreef Ebbao het volgende:
Hoe is het mogelijk dat El Kabir in 16 wedstrijden 5 keer gescoord heeft...
Ander niveau.... bij Jong NEC scoorde hij ook aan de lopende band. Maar ook wat JD zei. Vertrouwen is belangrijk voor zo'n jong. Tim Janssen scoorde ook nooit in de Goffert, maar in utiwedstrijden en waar ie nu speelt wel.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_82334313
Niki Zimling (middenvelder, 25, udinese) en Nathaniel Will (rechtsback, 21, ajax) zijn binnen. Kent iemand deze spelers?
pi_82334849
Nope, ik weet alleen dat Zimling mee is gegaan om trainingskamp naar Curacao en daar wel een goede indruk heeft achter gelaten. Hij wordt gezien als de vervanger van Radomski.
Will ken ik niet, maar was aanvoerder van Jong ajax en is transfervrij overgenomen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:51:24 #137
230675 appeltjap
omdat appel
pi_82335013
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef Ebbao het volgende:
Niki Zimling (middenvelder, 25, udinese) en Nathaniel Will (rechtsback, 21, ajax) zijn binnen. Kent iemand deze spelers?
Ja die voetballen bij NEC

Nee, maar ben benieuwd hoe ze t gaan doen. Will was toch aanvoerder bij Jong Ajax.. dus zal er vast iets inzitten neem ik aan.
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:26:11 #138
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_82336409
Ik ben benieuwd!
We worden wel een Jong Ajax dependance zo, met Goossens, Sarpong (iets minder) en dan nu Will weer.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_82336551
Sarpong is alweer pleite maar voor de rest heb je gelijk. Ajax heeft momenteel gewoon veel spelers die het beoogde Ajax-niveau niet (gaan) halen, maar wel meekunnen met andere Eredivisieclubs, dus ik zie het niet echt als nadeel.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:38:52 #140
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_82336815
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:30 schreef Ebbao het volgende:
Sarpong is alweer pleite maar voor de rest heb je gelijk. Ajax heeft momenteel gewoon veel spelers die het beoogde Ajax-niveau niet (gaan) halen, maar wel meekunnen met andere Eredivisieclubs, dus ik zie het niet echt als nadeel.
Nee, natuurlijk, ik bedoelde ook spelers die we gehad hebben de afgelopen twee jaar.
Prima jongen die Goossens en ook Will lijkt me een solide verdediger!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:05:54 #141
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_82337646
Wordt zowaar een concurrentiestrijd op de backs. Nuytinck vs Amieux, Wellenberg vs Will.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_82340833
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:05 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wordt zowaar een concurrentiestrijd op de backs. Nuytinck vs Amieux, Wellenberg vs Will.
Dat is inderdaad goed nieuws. Al is de komst van Amieux nog niet helemaal in kannen en kruiken.
pi_82341328
Gaat Nuytinck niet centraal spelen dan? Dacht dat hij had aangegeven dat hij liever daar speelde..
pi_82342078
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:43 schreef Ebbao het volgende:
Gaat Nuytinck niet centraal spelen dan? Dacht dat hij had aangegeven dat hij liever daar speelde..
Persoonlijk denk ik van niet. Zomer is bij Vloet eerste keus en de andere plek gaat tussen Rens van Eijden en Mark Otten.
pi_82349230
Goed nieuws dit! NEC is goed aan het rond koekeloeren. En als ik ajax supporters mag geloven is die Will iemand met potentie!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_82436463
De complete eerste twee speelrondes:

Eerste speelronde; 6, 7 en 8 augustus
Heracles Almelo - Willem II
NEC - VVV-Venlo
sc Heerenveen - PSV
De Graafschap - Excelsior
Roda JC - FC Twente
Vitesse - ADO Den Haag
Feyenoord - FC Utrecht
NAC Breda - AZ
FC Groningen - Ajax

Tweede speelronde; 13, 14 en 15 augustus
PSV - De Graafschap
VVV-Venlo - Heracles Almelo
Ajax - Vitesse
FC Twente - sc Heerenveen
FC Utrecht - NAC Breda
Excelsior - Feyenoord
Willem II - NEC
AZ - FC Groningen
ADO Den Haag - Roda JC

bron: trouwe honden
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:05:23 #147
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_82655848
Voor het eerst in jaren een redelijk makkelijk begin van de competitie voor NEC. toch?
pi_82655900
Kan veel slechter idd.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:53:26 #149
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_82660843
Alleen hoefde je andere jaren niet veel punten te halen in het begin, nu ligt daar toch wat meer druk op.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_82666413
Ach je moet tegen iedere tegenstander 2x. Dus makkelijk of moeilijk begin, wat maakt het uit.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 18:51:57 #151
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_82677914
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:43 schreef larry91 het volgende:
Ach je moet tegen iedere tegenstander 2x. Dus makkelijk of moeilijk begin, wat maakt het uit.
Eens
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_82705654
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:43 schreef larry91 het volgende:
Ach je moet tegen iedere tegenstander 2x. Dus makkelijk of moeilijk begin, wat maakt het uit.
Wanneer je in begin wint en punten pakt is dat beter voor het vertrouwen dan wanneer je eerst tegen clubs als Ajax en PSV moet. Dus het is wel degelijk van invloed lijkt me
Website: Sneaker-forum.nl
pi_82716576
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:06 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Wanneer je in begin wint en punten pakt is dat beter voor het vertrouwen dan wanneer je eerst tegen clubs als Ajax en PSV moet. Dus het is wel degelijk van invloed lijkt me
Als je dat in het midden van het seizoen een programma PSV, Ajax, Twente hebt gaat je zelfvertrouwen weer naar het nulpunt. Zo kun je door blijven gaan.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 19:37:54 #154
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_82716875
Dit vond ik wel leuk om te posten:
quote:
NEC verkoopt meer seizoenkaarten dan Vitesse
NEC heeft nog zo'n 300 seizoenkaarten beschikbaar. Er zijn er circa 11.000 verkocht. Voor elk duel in De Goffert worden 600 kaartjes vrijgehouden voor de losse verkoop. Het uitvak telt ook 600 plaatsen. Vitesse verkocht tot dusver 6100 kaarten. In het GelreDome is ruimte voor 26.600 mensen.

Ook bij De Graafschap, dat naar de eredivisie is gepromoveerd, verloopt de kaartverkoop voorspoedig. Er zijn zo'n 10.000 seizoenkaarten verkocht. AGOVV Apeldoorn kan nog niet zeggen hoeveel kaarten zijn verkocht. Het stadion op Berg en Bos heeft 3159 plaatsen.

Bron: Forzanec.nl


Ik weet dat hier af en toe ook wel wat Vitessenaren meeloeren en dan is dit toch wel beschamend voor een club die het afgelopen seizoen niet eens zoveel slechter dan NEC was
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 13 juni 2010 @ 00:21:49 #155
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_82728198
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:37 schreef GSbrder het volgende:
Dit vond ik wel leuk om te posten:
[..]

Ik weet dat hier af en toe ook wel wat Vitessenaren meeloeren en dan is dit toch wel beschamend voor een club die het afgelopen seizoen niet eens zoveel slechter dan NEC was
Die laatste wedstrijd van de competitie heeft Vitesse de das omgedaan wat de seizoenkaarten betreft.
Wie dit leest is gek
  zondag 13 juni 2010 @ 00:35:55 #156
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_82728666
Het toont ook maar weer eens aan dat je je stadion niet te groot moet bouwen. Als ik op sommige sites lees dat er hier supporters rondlopen die denken aan een Goffert van 40.000 man, dan denk ik alleen maar aan onze noorderburen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 13 juni 2010 @ 01:09:27 #157
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_82729601
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:35 schreef Mark het volgende:
Het toont ook maar weer eens aan dat je je stadion niet te groot moet bouwen. Als ik op sommige sites lees dat er hier supporters rondlopen die denken aan een Goffert van 40.000 man, dan denk ik alleen maar aan onze noorderburen.
Of aan Jo Janssen natuurlijk .
Maar inderdaad, ik vind 20.000 mooi om te beginnen, hou echter met de bouwplannen al rekening met een mogelijke uitbreiding. Twente is hiervan een goed voorbeeld.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_82737967
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:09 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Of aan Jo Janssen natuurlijk .
Maar inderdaad, ik vind 20.000 mooi om te beginnen, hou echter met de bouwplannen al rekening met een mogelijke uitbreiding. Twente is hiervan een goed voorbeeld.
agree
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:47:37 #159
230675 appeltjap
omdat appel
pi_82898982
quote:
Linksback Rémy Amieux maakt definitief de overstap van FC Eindhoven naar N.E.C. Nadat N.E.C. eind mei al overeenstemming bereikte met FC Eindhoven, heeft de Fransman met goed gevolg de medische keuring bij N.E.C. doorstaan en heeft hij ook persoonlijk overeenstemming bereikt met zijn nieuwe club. Hij tekent een contract wat hem voor 3 jaar aan de Nijmegen Eendracht Combinatie verbindt.
Amieux start officieel, net als zijn nieuwe collega's, op zondag 27 juni de voorbereiding op zijn eerste seizoen in het rood-groen-zwart en daar ziet hij naar uit: 'De trainer zal uiteindelijk moeten kiezen, maar mijn ambitie is absoluut om in de basis te komen en daar zal ik alles voor geven', aldus de nieuwe aanwinst.

Tijdens de medische keuring heeft de vrolijk klinkende Fransman zijn nieuwe stadion al gezien. 'Meneer Aalbers leidde me rond en de faciliteiten zagen er allemaal goed uit. Het geheel gaf me een goed gevoel. De trainer had ik eerder al gesproken en ook dat gaf vertrouwen. Hij vertelde dat hij me een paar keer had zien spelen. Toen we met FC Eindhoven afgelopen seizoen voor de KNVB beker tegen N.E.C. speelden zag je natuurlijk wel niveauverschil. Ik ben dus blij met deze stap en heb er zin in!'
Link
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_82917548
Achterhoede komt wel goed.... nu versterken op overige plaatsen
Website: Sneaker-forum.nl
pi_83066002
Daar was ik weer, er krijgt trouwens nog iemand een kratje bier aangezien NEK boven Fietstas op de ranglijst staat. PM maar.
pi_83086835
Ik zou dat kratje dus nooit opdrinken.
  maandag 21 juni 2010 @ 17:16:57 #163
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_83106435
quote:
Op maandag 21 juni 2010 07:51 schreef nexhil het volgende:
Ik zou dat kratje dus nooit opdrinken.
Want?
Wie dit leest is gek
pi_83128853
quote:
Op maandag 21 juni 2010 07:51 schreef nexhil het volgende:
Ik zou dat kratje dus nooit opdrinken.
Voor mijn part giet je alle 24 flesjes leeg in je kontgat.
pi_83355175
Vandaag training en spelerspresentatie. Mooi nieuw uitshirt
Website: Sneaker-forum.nl
pi_83371140
De ellende gaat weer beginnen

Zonder gein, ik zie het dit seizoen wel allemaal. Verwacht niks, verwacht wederom een strijd tegen degradatie. Hoop dat we ons dit jaar iets eerder veilig stellen.
pi_83383421
Nee joh, dit seizoen wordt heel anders dan vorig seizoen. Schone is terug en er is achterin een dubbele bezetting. Concurentie op je basisplaats is een super motivator die vorig jaar ontbrak.


NIeuwe uitshirt
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 29 juni 2010 @ 21:38:57 #168
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_83463003
Van Beukering bij werklozenteam

NIJMEGEN - Voormalig NEC-aanvaller Jhon van Beukering heeft zich gemeld bij het werklozenteam van de VVCS.

De 26-jarige Van Beukering besloot zich aan het Team VVCS te binden, nadat hij in de voorbije maanden geen nieuwe werkgever wist te vinden. Het laatste half jaar van het vorige seizoen werd de goaltjesdief door NEC verhuurd aan de Graafschap. Na het behalen van de titel in de Jupiler League, werd Van Beukering bedankt voor bewezen diensten.


Wie dit leest is gek
pi_83480489
Het kan hard gaan met zo'n jongen
Website: Sneaker-forum.nl
pi_83543537
FC Dordrecht - NEC in de beker!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_83560370
Meteen een mooie graadmeter hoe het zit in de koppies. Volle bak erop en dan moet je winnen.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 2 juli 2010 @ 10:01:59 #172
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_83561351
Jammer dat het uit is
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_83584433
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:01 schreef Mark het volgende:
Jammer dat het uit is
gewoon meegaan
Website: Sneaker-forum.nl
pi_83730627
Erton niet nummer 11 maar nummer 9
Allemaal goed, zolang hij maar op de bank zit.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 7 juli 2010 @ 02:02:12 #175
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_83750946
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:01 schreef Mark het volgende:
Jammer dat het uit is
Tussen Wesley en Yolanthe ?
OT: jammer dat Supersjonnie naar die geelswerten gaat.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_83755477
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef -J-D- het volgende:
Erton niet nummer 11 maar nummer 9
Allemaal goed, zolang hij maar op de bank zit.
Dit wordt het jaar van Erton.....
Website: Sneaker-forum.nl
pi_83755705
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 02:02 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Tussen Wesley en Yolanthe ?
OT: jammer dat Supersjonnie naar die geelswerten gaat.
Ach in zijn hart is ie altijd een geelzwarte gebleven. Daar vind ik het ook wel vreselijk dat juist hij europees topscoorder is van NEC.
pi_83772296
Nieuwe rechtsbuiten
pi_83775570
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 17:46 schreef essence het volgende:
Nieuwe rechtsbuiten
NIJMEGEN - Volgens het Deense Ekstra Bladet tekent Jonas Kamper een contract bij NEC. Hij wordt vrijdag gepresenteerd. De 27-jarige Deense aanvaller komt over van Arminia Bielefeld, waar hij sinds 2006 onder contract stond en 86 competitieduels speelde. Daarvoor kwam de enkelvoudig international 101 duels uit voor Brøndby IF.

bron: elfvoetbal
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 7 juli 2010 @ 20:34:32 #180
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_83778345
Kamper tæt på ny klub

Jonas Kamper kan blive den tredje dansker, der kommer på kontrakt i den hollandske klub Nijmegen


Der bliver rig mulighed for at fortælle platte, danske vittigheder i Nijmegens omklædningsrum i den kommende sæson.

Det danske stortalent Lasse Schøne fik tidligere på sommeren selskab af Niki Zimling, som er blevet lejet ud fra sin italienske arbejdsgiver, Udinese.

I slutningen af denne uge, formentlig fredag, får duoen så yderligere dansktalende selskab, når Jonas Kamper ifølge Ekstra Bladets oplysninger træder ind i omklædningsrummet og gør klar til sin første træning i det hollandske.

Kontrakten med Nijmegen er dog ikke underskrevet endnu, men hollandske pressekilder vurderer over for Ekstra Bladet, at det blot er en formalitet.
Wie dit leest is gek
pi_83789935
Sorry, gaat vd Beukering naar Vitesse!?
  donderdag 8 juli 2010 @ 00:18:08 #182
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_83790482
Alleen als jullie lekkere broodjes hebben
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_83791306
We hebben wel de MAC tegenover het stadion...
pi_83814226
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 00:39 schreef DeVinger het volgende:
We hebben wel de MAC tegenover het stadion...
dan zal ie wel tekenen ja
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:39:28 #185
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_83814486
wat verwachten jullie van de opstelling? Ik denk iets als
Bábos
Wellenberg/Nuytinck van Eijden Zomer Goossens
Zimling Sibum Davids
Schone
Vleminckx Fejzullahu

of eventueel een controleren middenvelder eruit, en dan kun je 433 spelen met Ntibazonkiza... en Goossens of die Kamper voor Fejzullahu
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_83814652
Goossens achterin?
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:45:21 #187
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_83814684
is een linksback (omgeturnd van het middenveld/vleugel)... beter dan Amieux of Ebergen of Will
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_83816182
Saidi is pleite jongens...

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=112037
pi_83816333
Het misselijke mannetje, de verrader is eindelijk weg
Het was al een schande dat hij een tweede kans heeft gekregen, voegde dan ook vrij weinig toe maar nu is ie gelukkig weg. Mooi zo
pi_83816769
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:42 schreef larry91 het volgende:
Het misselijke mannetje, de verrader is eindelijk weg
Het was al een schande dat hij een tweede kans heeft gekregen, voegde dan ook vrij weinig toe maar nu is ie gelukkig weg. Mooi zo
Zielepiet! Je moet je niet zo aanstellen. Is Potje ook een verrader? Ik heb geen zin om opnieuw deze discussie te beginnen. Vind het jammer dat hij weg gaat, maar de druk vanuit supporters was te groot voor NEC, dus ze moesten hem lozen. Zonder Saidi hadden we het vorig jaar nog moeilijker gekregen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_83817005
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:54 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Zielepiet! Je moet je niet zo aanstellen. Is Potje ook een verrader? Ik heb geen zin om opnieuw deze discussie te beginnen. Vind het jammer dat hij weg gaat, maar de druk vanuit supporters was te groot voor NEC, dus ze moesten hem lozen. Zonder Saidi hadden we het vorig jaar nog moeilijker gekregen.
Ik ook niet. Maar als je terwijl je bij een club onder contract staat en gewoon verdwijnt en even later opduikt bij een andere club waar je doodleuk mee traint voor een contract ben je in mijn ogen voor altijd een verrader. Saidi heeft daarnaast alleen maar tegen NAC uit wat toegevoegd, verder liep ie alleen wat te draven. Hij zal dus nooit gemist worden.
En om je vraag te beantwoordden: Potje vond ik ook een verrader, maar hij heeft uiteindelijk meermaals zijn excuses gegeven en laten blijken dat ie er spijt van heeft. Dus dat is hem vergeven. Daarbij vind ik het ook irrelevant want beide zaken zijn compleet verschillend.
pi_83817656
Zoal gezegd, geen zin in deze discussie.
Hopeijk halt NEC een (waardige of) betere vervanger.
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:03:18 #193
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_83821272
In potentie een uitstekende voetballer, maar je moet wel je koppie erbij hebben.

Toch zonde dat zo'n speler naar Cracovia gaat...
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_83821660
Vandaag speelde NEC tegen Alverna.

Opstelling
Babos, Wellenberg, Otten, Zomer, Amieux, Sibum, Goossens, Davids, Ten Voorde, Grootfaam, Latupeirissa.

1-0 Goossens
2-0 Vleminckx
3-0 Schone

Opstelling na rust
Cillessen, Will, Svetskov, Van Eijden, Nuytinck, Ebergen, Goossens, Schone, Loen, Latupeirissa, Vleminckx.

4-0 Vleminckx
5-0 Schone
6-0 Vleminckx
7-0 Goossens

Ondanks de tegenstander is het wel opvallend om te zien dat Vleminckx, Schone en Goossens de mannen zijn die scoren. Dit moet denk ik toch het trio worden die het in de competitie moet gaan doen. Vleminckx en Schone is een pracht duo.

Svetskov is een proefspeler.
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:14:44 #195
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_83821707
hoe 'goed' zijn jongens als Grotfaam, Latupeirissa, Alakmak, Loen en Ryan van Dijk eigenlijk?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_83825817
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:37 schreef Ebbao het volgende:
Saidi is pleite jongens...

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=112037

Heel mooi.
Los van zijn geldwolf-gedrag, vond ik hem erg zwak.. Een leuke rush, maar geen goede voorzet en zelden een schot op doel. NEC-onwaardig.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:06:26 #197
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_83827196
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:39 schreef -J-D- het volgende:

[..]


Heel mooi.
Los van zijn geldwolf-gedrag, vond ik hem erg zwak.. Een leuke rush, maar geen goede voorzet en zelden een schot op doel. NEC-onwaardig.
Maar wel de enige met dreiging en een dribbel. Ben er niet blij mee zolang er geen waardige (lees; geen toto-talent) opvolger is gevonden.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:59:28 #198
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_83837248
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:13 schreef BasNijmegen het volgende:
Vandaag speelde NEC tegen Alverna.

Opstelling
Babos, Wellenberg, Otten, Zomer, Amieux, Sibum, Goossens, Davids, Ten Voorde, Grootfaam, Latupeirissa.

1-0 Goossens
2-0 Vleminckx
3-0 Schone

Opstelling na rust
Cillessen, Will, Svetskov, Van Eijden, Nuytinck, Ebergen, Goossens, Schone, Loen, Latupeirissa, Vleminckx.

4-0 Vleminckx
5-0 Schone
6-0 Vleminckx
7-0 Goossens
Knap dat Vlem en Lasse scoorden terwijl ze er niet in stonden

Het was 0-1 bij rust.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:05:08 #199
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_83837408
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:01 schreef larry91 het volgende:
Saidi heeft daarnaast alleen maar tegen NAC uit wat toegevoegd
Sparta thuis? Verder heb ik ook geen zin in die discussie
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_83840237
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:05 schreef Mark het volgende:

[..]

Sparta thuis? Verder heb ik ook geen zin in die discussie
Knap hoor, een goal vanaf 5 meter er in tikken . Hier laat ik het ook verder bij.
pi_83841203
Mooi die mensen die niet kunnen discussieren (larry), die geven telkens alleen van die dooddoeners en praten anderen na (basnijmegen, mark) wanneer die aangeven niet verder te willen discussieren. Laatstgenoemde kunnen dat namelijk wel, maar zien ook wel dat dat meerdere pagina's in beslag gaat nemen voordat Larry zich gewonnen zal geven. En dat is met dit hete zomerweer natuurlijk not done.
pi_83846306
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:02 schreef DeVinger het volgende:
Mooi die mensen die niet kunnen discussieren (larry), die geven telkens alleen van die dooddoeners en praten anderen na (basnijmegen, mark) wanneer die aangeven niet verder te willen discussieren. Laatstgenoemde kunnen dat namelijk wel, maar zien ook wel dat dat meerdere pagina's in beslag gaat nemen voordat Larry zich gewonnen zal geven. En dat is met dit hete zomerweer natuurlijk not done.
Rot toch op man. Zij geven aan niet te willen discussieren. Ik vind dat geen probleem, maar als andere dat niet willen vind ik het prima. Mij zul je toch niet overtuigen.
Iemand die om wat voor een reden dan ook de club de rug toekeert en terwijl hij ergens nog een contract heeft, en dan gaat proef trainen bij Salzburg terwijl hij eigenlijk "vermist" is, is voor mij absoluut minderwaardig en die wil ik zo snel mogelijk uit het mooie NEC-shirt hebben. Een broodvoetballer van een ongekend soort.
Dit is geen dooddoener, dit is een mening en dat is mijn mening. En iedereen hier kan met loze argumenten aankomen dat hij is gek gemaakt door zaakwaarnemers of dat het in zijn cultuur zit (:') !). Belachelijk. Niemand heeft het recht om zomaar een club (die godverdomme ook nog in degradatie zorgen verkeerde) de rug toe te keren. Hij heeft zoveel onvergeeflijke fouten gemaakt, dat ik het hem gewoon niet kan vergeven.
Sorry dat ik het zeg, maar mensen die ze dit kunnen vergeven doordat een perschef een flauw excuus briefje opstelt die snappen het allemaal niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door larry91 op 09-07-2010 12:55:54 ]
pi_83850186
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:59 schreef Mark het volgende:

[..]

Knap dat Vlem en Lasse scoorden terwijl ze er niet in stonden

Het was 0-1 bij rust.
Volgens de NEC twitter niet. Maar kan goed dat ze eerder scoorden in 2e helft en toen pas twitter hadden bijgewerkt wat opstelling betreft.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:21:53 #204
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_83850262
Ik heb het van de NEC site: http://www.nec-nijmegen.n(...)-zege-in-alverna-0-7

Scoreverloop: 40' Goossens 0-1, 60' Vleminckx 0-2, 71' Schöne 0-3, 80' Vleminckx 0-4, 81' Schöne 0-5, 86' Goossens 0-6, 87' Vleminckx 0-7.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_83854037
Dan zal degene die twitter voor NEC bijhoudt wel halverwege de 2e helft de opstelling op twitter hebben gezet.
Welke datum spelen ze ook weer tegen AGOVV in Beuningen?
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 9 juli 2010 @ 20:37:23 #206
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_83862866
Aanstaande woensdag om 19.00 uur. Ga ik trouwens wel heen, is toch om de hoek
  vrijdag 9 juli 2010 @ 21:48:32 #207
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_83865690
Zondag niet alleen de WK-finale maar ook OSC-NEC in Nijmegen-Oosterhout.



Locatie: http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&ll=51.883962,5.845027&spn=0.013218,0.038581&z=15
Wie dit leest is gek
pi_83889149
SJN - NEC 0-6 proefspeler [Tsjech] mist penalty

SJN-NEC 0-6 Lasse Schone penalty

SJN-NEC 0-5 Rick ten Voorde penalty

SJN-NEC 0-4 Lasse Schone penalty

I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_83907621
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:39 schreef -J-D- het volgende:
SJN - NEC 0-6 proefspeler [Tsjech] mist penalty

SJN-NEC 0-6 Lasse Schone penalty

SJN-NEC 0-5 Rick ten Voorde penalty

SJN-NEC 0-4 Lasse Schone penalty


En dat dankzij Roelf Luinge
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 11 juli 2010 @ 15:47:56 #210
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_83919277
OSC-NEC 0-1 John Goossens

OSC-NEC 0-2 Bjorn Vleminckx

OSC-NEC 0-3 Niki Zimling

OSC-NEC 0-4 Bjorn Vleminckx

OSC-NEC 0-5 Bas Sibum

OSC-NEC 0-6 John Goossens

OSC-NEC 0-7 Bjorn Vleminckx penalty

OSC-NEC 0-8 Rick ten Voorde

OSC-NEC 0-9 Bas Sibum

OSC-NEC 0-10 Bas Sibum

OSC-NEC 0-11 Bjorn Vleminckx

We kunnen het wel..
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 11 juli 2010 @ 23:47:31 #211
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_83937175
3x Sibum, opmerkelijk!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_83951156
Kijk uit naar de wedstrijd tegen AGOVV, dan kun je pas echt conclusies trekken. Met alle respect voor Sint Jan natuurlijk.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 12 juli 2010 @ 13:10:03 #213
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_83953398
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:47 schreef GSbrder het volgende:
OSC-NEC 0-1 John Goossens

OSC-NEC 0-2 Bjorn Vleminckx

OSC-NEC 0-3 Niki Zimling

OSC-NEC 0-4 Bjorn Vleminckx

OSC-NEC 0-5 Bas Sibum

OSC-NEC 0-6 John Goossens

OSC-NEC 0-7 Bjorn Vleminckx penalty

OSC-NEC 0-8 Rick ten Voorde

OSC-NEC 0-9 Bas Sibum

OSC-NEC 0-10 Bas Sibum

OSC-NEC 0-11 Bjorn Vleminckx

We kunnen het wel..
0-12 Will
Wie dit leest is gek
  maandag 12 juli 2010 @ 13:40:17 #214
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_83954823
Zimling en Will gescoord? Da's altijd lekker voor een nieuwkomer
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_83958670
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:40 schreef Mark het volgende:
Zimling en Will gescoord? Da's altijd lekker voor een nieuwkomer
Ik hoor dat die zimling in al die potjes wel heel aardig speelt. Ook al is dit tegen amateur clubjes uit de 6e klasse. Weet iemand hoe Will het tot dusver doet?
pi_84041631
TVP wie gaat er vanavond?
Roken is lekker
pi_84048351
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
TVP wie gaat er vanavond?
Ik ga vanavond.... heb alleen ergens geruchten gehoord dat het niet doorgaat?!
Kan iemand dit ontkrachten of bevestigen?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_84048904
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:31 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Ik ga vanavond.... heb alleen ergens geruchten gehoord dat het niet doorgaat?!
Kan iemand dit ontkrachten of bevestigen?
Ze verwachten wel belachelijk slecht weer, windstoten in de regio tot 120 km/u. Ik raad je aan om buienradar in de gaten te houden.
pi_84049795
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:31 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Ik ga vanavond.... heb alleen ergens geruchten gehoord dat het niet doorgaat?!
Kan iemand dit ontkrachten of bevestigen?
Ja het wordt wel kut weer in het begin van de avond.
Roken is lekker
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:35:28 #220
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_84051299
Ik ga
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_84059617
Wedstrijd afgelast. Lijkt me ook wel zo verstandig.
pi_84095016
Galatasaray zal waarschijnlijk ook niet doorgaan. Wel twee belangrijke oefenpotjes
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 15 juli 2010 @ 18:59:30 #223
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_84101396
En die twee proefspelers alweer naar huis. Ben benieuwd waarmee ze nog op de proppen gaan komen. Kwalitatief is de spoeling wel erg dun voorin.. Of zit er nog wat tussen die nieuwe jeugdspelers?
I don't really come from outer space || Last.fm
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:23:45 #224
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_84114644
Eigenlijk is het ook een grote amateurbende .
Zelfs mijn zaterdagselftal laat me eerder weten dan 19:15 of de wedstrijd van half acht is afgelast.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_84169548
Leroy George..
pi_84171432


Los van de fout in de tekst.... moeten we hier blij mee zijn?
Kan me weinig goeds van die knakker herinneren, maar hij zal vast een betere balaanname hebben dan Erton.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_84176560
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:37 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]

Los van de fout in de tekst.... moeten we hier blij mee zijn?
Kan me weinig goeds van die knakker herinneren, maar hij zal vast een betere balaanname hebben dan Erton.
Ik stond ook niet te juichen toen ik het bericht las, maar ik denk dat NEC op dit moment financieel gewoon niet meer kan.
pi_84179862
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 19:35 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Ik stond ook niet te juichen toen ik het bericht las, maar ik denk dat NEC op dit moment financieel gewoon niet meer kan.
Mwah, als ze echt zo krap bij kas zitten moeten ze ook geen spelers gaan kopen, dan maar beter transfervrije spelers....
pi_84195614
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 15:15 schreef essence het volgende:
Leroy George..
Ben benieuwd of hij deze kans wel grijpt.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 18 juli 2010 @ 13:20:40 #230
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_84195795
Idd. Hoeft niet verkeerd uit te pakken. Genuil vooraf..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_84203557
quote:
Op zondag 18 juli 2010 13:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Idd. Hoeft niet verkeerd uit te pakken. Genuil vooraf..
Idd, wordt tijd dat competitie weer begint.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_84205723
Niet vanwege de kansloze selectie van Vitesse op het moment, maar ik ben echt zo nog niet 'klaar' voor de competitie. Zit nog bij te komen van het WK-circus joh
  zondag 18 juli 2010 @ 18:50:59 #233
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_84205801
Tja, ik snap dan ook nog steeds niet waarom we al weer zo snel met de competitie moeten beginnen. Er is immers geen groot toernooi volgend jaar.
Had je meteen de ellende met De Graaff kunnen vermijden
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 18 juli 2010 @ 19:44:57 #234
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_84207344
Nog maar 2 vleugelspelers te gaan nu...
Als beloftes dit jaar nagekomen worden.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_84255042
Keihard ingemaakt jullie.
  maandag 19 juli 2010 @ 23:46:40 #236
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_84257365
0-1 in de 83e minuut (you made me look )

Ach ja, wij durven nog te oefenen tegen profs
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 20 juli 2010 @ 00:55:20 #237
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_84259506
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:46 schreef Mark het volgende:
0-1 in de 83e minuut (you made me look )

Ach ja, wij durven nog te oefenen tegen profs
Jullie hebben tenminste een elftal profspelers
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_84265205
quote:
NEC heeft verdediger Pavel Cmovc aangetrokken. De twintigjarige Tsjech komt transfervrij over van Slavia Praag, tekent een eenjarig contract met de optie voor nog eens twee seizoenen, en geldt in zijn land als veelbelovend talent. De naam van Cmovc stond al langer op het lijstje van de scouting van de Nijmeegse club en de verdediger maakte vorige week tijdens zijn proefperiode een overtuigende indruk.

Aangezien trainer Wiljan Vloet al over twee rechtsbenige centrale verdedigers beschikt, wordt Cmovc komend seizoen gestald bij BV Veendam. "Het was voor ons een buitenkans om hem vast te leggen", beargumenteert Aalbers tegen VI. ‘Maar door de concurrentie, is de kans op speelminuten voor hem nog te klein. Daarom krijgt hij bij Veendam de mogelijkheid om aan de omstandigheden in Nederland te wennen en zich verder te ontwikkelen, met de gedachte dat we volgend jaar een nog betere speler terugkrijgen."
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_84265436
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:45 schreef -J-D- het volgende:

[..]


Prima ontwikkeling
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 24 juli 2010 @ 18:01:45 #241
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_84442174
quote:

quote:
De 24-jarige Waal komt over van KV Mechelen, waar hij de concurrentiestrijd met de eerste twee keepers niet kon winnen.


Dus Mechelen is na een seizoen veranderd van de club waar de topspits werd weggehaald met een gigantische smak geld, naar de club waar afgekeurde doelmannen vandaan komen zodat ze volgend seizoen Babos mogen doen vergeten :{ ?

Zijn zij zoveel beter geworden of wij zoveel slechter?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_84447695
Mwa, het is meer zo dat ze bij Mechelen twee keepers hebben die eigenlijk allebei eerste keeper zouden moeten zijn. De Vriendt is een degelijke tweede keeper, maar als je er al drie van een aardig niveau hebt heb je niet veel aan iemand als De Vriendt.

Ik denk eigenlijk ook niet dat ze hem hebben gehaald als dé opvolger van Babos, want zo goed vind ik De Vriendt niet. Het is een keeper zoals Cees Paauwe die de voorbije jaren altijd was bij Twente. Goed genoeg voor af en toe een invalbeurt, maar als eerste keeper komt hij gewoon net te kort. Ik denk dat dit gewoon een kansje was voor NEC om een degelijke tweede keeper aan te schaffen voor vrijwel niets.
Nu
  maandag 26 juli 2010 @ 21:37:51 #243
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_84522605
quote:
Nieuwe zendervormgeving voor RTL 7

RTL 7 introduceert komend seizoen een vernieuwde zendervormgeving, waarbij prominent gebruik wordt gemaakt van de kleuren geel en zwart. Het is de eerste keer dat de mannenzender van RTL haar ‘look and feel’ zo drastisch verandert. Al sinds de oprichting in 2005 maakt RTL 7 in haar logo gebruik van de paarse kleur. De tv-zender verving in dat jaar de jongerenzender Yorin, dat onder meer reallifesoaps met Patty Brard uitzond. De overige RTL-zenders veranderen hun vormgeving komend seizoen niet.
Wie dit leest is gek
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:45:00 #244
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_84582526
Ze hebben zeker ook weinig kijkers :)

Maar volgens mij staat dit in het verkeerde topic.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:55:59 #245
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_84585056
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:45 schreef Mark het volgende:
Ze hebben zeker ook weinig kijkers :)

Maar volgens mij staat dit in het verkeerde topic.
hoezo!?

nu kunnen we ook rtl7 gaan haten 8-)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_84630446


Dat is pas clubliefde, door een ambulance naar het stadion gebracht worden en dan liggend vanaf de brancard een oefenpotje tegen Cracovia Krakow kijken. _O_
pi_84632296
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:52 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is pas clubliefde, door een ambulance naar het stadion gebracht worden en dan liggend vanaf de brancard een oefenpotje tegen Cracovia Krakow kijken. _O_
Haha, en die ambulance gewoon staan wachten? :D
pi_84632844
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:37 schreef Greetings het volgende:

[..]

Haha, en die ambulance gewoon staan wachten? :D
Het lijkt erop. Kan ook een ambulance van een zorghuis of iets zijn. :P
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:24:49 #249
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_84636001
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:50 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het lijkt erop. Kan ook een ambulance van een zorghuis of iets zijn. :P
Hallo, dat is de glas-ambulance :+
Wie dit leest is gek
pi_84760847
Er moet echt nog wat bij voorin, laatste oefenwedstrijd was dramatisch.
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:20:59 #251
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_84794664
Het Nederlandse betaald voetbal verkeert in grotere financiële problemen dan ooit. Dat is de uitkomst van een onderzoek dat de KNVB deed naar de financiële status van de Nederlandse clubs.

Bij het in kaart brengen van de huidige status onderscheidt de KNVB drie categorieën. Liefst twaalf clubs staan onder curatele bij de voetbalbond. Clubs uit deze 'eerste categorie' dienen binnen drie jaar de begroting op orde te hebben om hun proflicentie te behouden.

Categorie 1: Feyenoord, MVV Maastricht, Fortuna Sittard, NEC, AGOVV Apeldoorn, Roda JC, Willem II, RKC Waalwijk, RBC Roosendaal, BV Veendam, FC Dordrecht en Almere City.

Categorie 3: SC Heerenveen, Go Ahead Eagles, Telstar en Volendam.

Categorie 2: de overige clubs uit het betaald voetbal waaronder dus PSV en Ajax.

http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)nciele-problemen.htm
Wie dit leest is gek
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:22:47 #252
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_84794741
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het Nederlandse betaald voetbal verkeert in grotere financiële problemen dan ooit. Dat is de uitkomst van een onderzoek dat de KNVB deed naar de financiële status van de Nederlandse clubs.

Bij het in kaart brengen van de huidige status onderscheidt de KNVB drie categorieën. Liefst twaalf clubs staan onder curatele bij de voetbalbond. Clubs uit deze 'eerste categorie' dienen binnen drie jaar de begroting op orde te hebben om hun proflicentie te behouden.

Categorie 1: Feyenoord, MVV Maastricht, Fortuna Sittard, NEC, AGOVV Apeldoorn, Roda JC, Willem II, RKC Waalwijk, RBC Roosendaal, BV Veendam, FC Dordrecht en Almere City.

Categorie 3: SC Heerenveen, Go Ahead Eagles, Telstar en Volendam.

Categorie 2: de overige clubs uit het betaald voetbal waaronder dus PSV en Ajax.

http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)nciele-problemen.htm
WAT?
Vitesse categorie 2?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:26:28 #253
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_84794887
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:22 schreef GSbrder het volgende:

[..]

WAT?
Vitesse categorie 2?
Daar staan jullie óók al boven ons ;(
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:29:37 #254
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_84794996
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:26 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Daar staan jullie óók al boven ons ;(
Hehe, de (categorie) 1 van Gelderland }).
Nee, eigenlijk helemaal niet grappig, het is gewoon te sneu voor woorden!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:32:15 #255
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_84795119
quote:
Naast Feyenoord verkeren ook MVV, BV Veendam en RKC Waalwijk, die vorig seizoen bijna failliet gingen, Fortuna Sittard en Roda JC, waar een jaar eerder daar al sprake van was, AGOVV Apeldoorn, Willem II, RKC Waalwijk, RBC Roosendaal, FC Dordrecht en Almere City FC in grote problemen.

Bron: nu.nl
Hier staat enniesee niet tussen :)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:37:47 #256
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_84795370
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:29 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hehe, de (categorie) 1 van Gelderland }).
Nee, eigenlijk helemaal niet grappig, het is gewoon te sneu voor woorden!
Ik las op Voetbalzone dat jullie 2 miljoen hebben gesneden in de kosten, en het streven was om zo snel mogelijk uit categorie 1 te klimmen. Ik neem dus aan dat jullie weer in cat. 2 staan. Of Vitesse dan nog bestaat durf ik geen uitspraken over te doen ;)
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_84975094
Voorbereiding en al die vriendschappelijk wedstrijdjes zijn voorbij, vanavond gaat het weer om het echie.
Ik zeg 2-0 voor NEC *O*
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 15:03:40 #258
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_84975403
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:53 schreef larry91 het volgende:
Voorbereiding en al die vriendschappelijk wedstrijdjes zijn voorbij, vanavond gaat het weer om het echie.
Ik zeg 2-0 voor NEC *O*
:{w


5-0 8-) en dan mogen ze blij zijn dat ze Gentenaar in de goal hebben staan :)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_84976832
Say Oeh ah Gentenaar say Oeh ah Gentenaar! *O*
Website: Sneaker-forum.nl
pi_84985504
koplopers!!!
pi_84985992
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:53 schreef larry91 het volgende:
Voorbereiding en al die vriendschappelijk wedstrijdjes zijn voorbij, vanavond gaat het weer om het echie.
Ik zeg 2-0 voor NEC *O*
1-0 maar de punten zijn in ieder geval binnen.
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:11:50 #262
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_84986725
Wie dit leest is gek
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:26:25 #263
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_84987324
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:52 schreef Symphonic het volgende:

[..]

1-0 maar de punten zijn in ieder geval binnen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_84989269
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
_O_

Verder aardige wedstrijd. Vond vooral Zimling erg goed, verder ook George vooral in de eerste helft erg dreigend. Maar ja we zullen zien, ik laat me verrassen dit seizoen.
  zondag 8 augustus 2010 @ 00:01:05 #265
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_84993284
Zimling was erg goed :Y maar ook Will maakte een prima debuut wat mij betreft.

Vond Schone en Goossens een beetje tegenvallen, van Eijnden verraste me daarentegen positief. Jammer van die kopbal op de lat, zou de kritiek op Vlem weer even hebben doen verstommen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 8 augustus 2010 @ 10:32:11 #266
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_85000379
Zeer aanvaardbaar niveau dacht ik zo...!
  zondag 8 augustus 2010 @ 12:36:20 #267
249756 Symphonic
Look o Look
pi_85003665
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:32 schreef abdalfawaz het volgende:
Zeer aanvaardbaar niveau dacht ik zo...!
de samenvatting zag er niet verkeerd uit.
Nou nog even het doel weten te vinden.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_85005270
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 00:01 schreef Mark het volgende:
Zimling was erg goed :Y maar ook Will maakte een prima debuut wat mij betreft.

Vond Schone en Goossens een beetje tegenvallen, van Eijnden verraste me daarentegen positief. Jammer van die kopbal op de lat, zou de kritiek op Vlem weer even hebben doen verstommen.
2e helft was Will erg slordig. Had heel veel vrijheid maar durfde er niets mee te doen.
George maakte prima indruk. Nu hopen dat hij dit vast kan houden.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85008198
Jullie denken ook maar aan één club he?
Noot noot.
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:28:02 #270
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_85009574
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
Jullie denken ook maar aan één club he?
:?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:35:41 #271
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85030179
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
Jullie denken ook maar aan één club he?
Ja :Y
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85038643
Vleminckx opgeroepen voor Belgisch nationaal elftal. Schone ook weg voor Denemarken. En Nuytinck en Goossens naar Jong Oranje. 4 belangrijke spelers met een midweekse wedstrijd.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85106204
Thomas Chatelle van Anderlecht naar N.E.C.
Rechtsbuiten Thomas Chatelle van RSC Anderlecht speelt - onder voorbehoud van de medische keuring - vanaf komend weekend tot en met het einde van het seizoen op huurbasis voor N.E.C. De 29-jarige Belgische speler speelt sinds het seizoen 2007-2008 voor Anderlecht en speelde daarvoor onder meer voor Racing Genk, KV Mechelen en AA Gent. In totaal speelde hij tot en met eind vorig seizoen 221 wedstrijden op het hoogste niveau in België waarin hij 21 doelpunten maakte. Afgelopen week nog speelde Chatelle de volledige Champions League wedstrijd tussen RSC Anderlecht en The New Saints mee. Ook speelde Chatelle in 3 A-interlands.

Technisch Directeur Carlos Aalbers is erg tevreden dat Chatelle voor N.E.C. heeft gekozen. "Thomas stond al maanden op onze lijst als een gewenste versterking voor de aanval van N.E.C. Hopelijk is dit tegelijkertijd ook het eerste resultaat van onze goede relatie tussen de grootste club van België en N.E.C. en volgen er in de toekomst nog meer spelers."

Ook speler Thomas Chatelle is opgetogen dat hij naar Nijmegen toekomt: "Ik kijk er naar uit om voor N.E.C. te gaan voetballen. De club en de organisatie maken een goede indruk op mij. N.E.C. is de competitie goed begonnen met een overwinning en ik hoop snel mijn bijdrage aan volgende overwinningen te kunnen leveren."

"Thomas is 29 en wil elke week spelen. Die garantie kan RSCA hem niet bieden daarom heeft de club meegewerkt aan de tijdelijke overgang. Hij zal in Nederland een competitie treffen die bij zijn speelstijl past en waar hij zijn talent ten toon kan spreiden in een ambitieuze club" ,verklaart Algemeen Directeur Herman Van Holsbeeck.

Thomas Chatelle zal in principe donderdagochtend voor het eerst meetrainen met de selectie van N.E.C. Hij zal gaan spelen met rugnummer 11.

Bron
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_85106501
George als linkspoot op links, Chatelle op rechts, Belg in de spits.
Maar wie gaat er dan weg uit de basis? Sibum, Zimling, Schone of Goossens?
Goossens omdat hij semi-linksbuiten speelde?
Of Sibum omdat dat de minste voetballer is van de 4?

[ Bericht 2% gewijzigd door -J-D- op 10-08-2010 19:14:02 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:47:40 #275
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85108354
Verdorie, hij heeft al CL gespeeld :(

:+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:44:21 #276
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_85110566
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
Jullie denken ook maar aan één club he?
Vitesse?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_85114384
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:03 schreef -J-D- het volgende:
George als linkspoot op links, Chatelle op rechts, Belg in de spits.
Maar wie gaat er dan weg uit de basis? Sibum, Zimling, Schone of Goossens?
Goossens omdat hij semi-linksbuiten speelde?
Of Sibum omdat dat de minste voetballer is van de 4?
Sibum eruit wat mij betreft. Al weet ik niet of Goossens goed uit de benen kan in een driemansmiddenveld, maar zorgt iig voor meer voetbal achter Schöne.

Ik denk trouwens dat Vloet wel kiest voor Sibum, en Goossens op de bank zet. Al zullen zondag dezelfde elf als afgelopen wedstrijd starten.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_85116743
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:03 schreef -J-D- het volgende:
George als linkspoot op links, Chatelle op rechts, Belg in de spits.
Maar wie gaat er dan weg uit de basis? Sibum, Zimling, Schone of Goossens?
Goossens omdat hij semi-linksbuiten speelde?
Of Sibum omdat dat de minste voetballer is van de 4?
Goossens ipv Sibum.
Vind Sibum laatste jaar niet meer zo sterk. Bovendien zouden we een iets aanvallender middenveld krijgen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85118473
Post effe snel dit topic vol a.u.b. Zodat die kut TT snel weg is :'(
pi_85127813
quote:
Patrick Kluivert wordt trainer bij N.E.C.!

Patrick Kluivert maakt vanaf donderdag deel uit van de technische staf van N.E.C. De oud-international wil ervaring opdoen als trainer bij een club uit de eredivisie en wordt in Nijmegen met open armen ontvangen.
Foto

Via zijn zaakwaarnemer Rob Jansen van SportPromotion werd in eerste instantie contact gelegd met hoofdcoach Wiljan Vloet van N.E.C., die graag aan het verzoek van de topscorer aller tijden van Oranje wilde voldoen. Kluivert behaalde dit voorjaar zijn diploma Coach Betaald Voetbal. ,,Ik ken Wiljan Vloet nog uit de periode dat hij en ik bij PSV werkten", aldus Kluivert. ,,Ik denk veel van hem te kunnen leren en ook mijn kennis met hem te kunnen delen". Ik ken Wiljan als iemand die bereid is een beginnende trainer zoals ik veel van zijn kennis en kunde bij te brengen. Dat is precies wat ik zocht. Bovendien zie ik N.E.C. als een stabiele club. Ik kijk er echt naar uit om hier aan de slag te gaan."

Technisch Directeur Carlos Aalbers ziet Kluivert graag onderdeel komen uitmaken van de trainersstaf van N.E.C. "Patrick heeft een schat aan ervaring als speler en heeft met goed gevolg de trainerscursus afgelegd. Wij beschikken over een ambitieuze spelersgroep met veel jonge spelers die alleen al enorm veel van al zijn ervaringen kunnen gaan leren. Voor N.E.C. is het geweldig dat deze jonge trainer bij N.E.C. zijn eerste echte stappen als trainer wil komen zetten,"

Patrick Kluivert vormt samen met Ron de Groot, Wilfried Brookhuis, Jack de Gier en hoofdtrainer Wiljan Vloet de trainersstaf van het eerste elftal en de beloften bij N.E.C. Bovendien loopt Anton Jansen ook stage bij de club vanuit zijn opleiding tot Coach Betaald Voetbal. N.E.C. en Patrick Kluivert hebben met elkaar afgesproken voor het seizoen 2010-2011 te gaan samenwerken waarbij Kluivert niet full/time zal gaan werken voor N.E.C. Hij staat donderdagochtend 12 augustus uur voor het eerst als trainer bij N.E.C. op het trainingsveld.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85131325
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:23 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]


Moet toch wel zo'n beetje de beste voetballer sinds Jantje Peters zijn die bij NEC in dienst is.
Wie dit leest is gek
pi_85134728
Johan Neeskens hadden we ook nog.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_85148344
Koel.
pi_85180937
Gerucht van de dag: Abramovic wil NEC overnemen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85181209
messi heeft al getekend
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:40:45 #286
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85181511
Speelt hij dan naast of achter Villa?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85181831
_O- Lol
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 01:46:08 #288
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_85215748
Ut get hert!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_85247194
quote:
De komst van Thomas Chatelle betekent slecht nieuws voor John Goossens. De middenvelder raakt zijn plek in het elftal bij NEC kwijt en zit volgens Omroep Gelderland niet eens bij de selectie voor het treffen met Willem II. “Ik ben helemaal niet ontevreden over John”, zegt trainer Wiljan Vloet desondanks in De Gelderlander.


[ Bericht 52% gewijzigd door -J-D- op 13-08-2010 18:17:32 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:03:58 #290
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_85249647
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:01 schreef -J-D- het volgende:

[..]


Jammer, ik zie Goossens altijd graag spelen. Ik had eigenlijk wel verwacht dat Sibum zijn plek zou kwijtraken.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_85259444
heeft anderlecht soms bedongen tijdens de onderhandelingen dat die knaap moet spelen?
pi_85273207
Lijkt het op het eerste oog wel op. Maar hij schijnt grote indruk gemaakt te hebben op de training.
I don't really come from outer space || Last.fm
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:27:38 #293
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85273970
Ik hoor net dat Mido in Kayseri (Turkije) is aangekomen om te tekenen bij Kayserispor.. Hij zou toch naar Ajax gaan?? :?
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
pi_85282430
Ik geloof echt niet dat hij niet bij de selectie zit. Goossens zit morgen gewoon op de bank.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85311346
jeej bjorn is los!
pi_85311383
4-2 *O*
-edit-
4-3 :{w
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:57:08 #297
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_85311454
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:54 schreef -J-D- het volgende:
4-2 *O*
-edit-
4-3 :{w

Goedmakertje was dat zeg
pi_85312226
3 goals voor onze Bjorn :D Wanneer zal hij naar Madrid gaan?
pi_85320385
Wat een eikel dat hij die goal van Schone jat :')
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:05:28 #300
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_85326175
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:21 schreef DeVinger het volgende:
Wat een eikel dat hij die goal van Schone jat :')
Hij lachte ook als een boer met kiespijn.
Maar van de andere kant: een scherpe spits is zo gefocust op elk afvallend balletje voor de goal dat het gewoon het instinct is om 'm over de doellijn te krijgen.
Wie dit leest is gek
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:17:11 #301
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85329630
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')