WAT?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het Nederlandse betaald voetbal verkeert in grotere financiële problemen dan ooit. Dat is de uitkomst van een onderzoek dat de KNVB deed naar de financiële status van de Nederlandse clubs.
Bij het in kaart brengen van de huidige status onderscheidt de KNVB drie categorieën. Liefst twaalf clubs staan onder curatele bij de voetbalbond. Clubs uit deze 'eerste categorie' dienen binnen drie jaar de begroting op orde te hebben om hun proflicentie te behouden.
Categorie 1: Feyenoord, MVV Maastricht, Fortuna Sittard, NEC, AGOVV Apeldoorn, Roda JC, Willem II, RKC Waalwijk, RBC Roosendaal, BV Veendam, FC Dordrecht en Almere City.
Categorie 3: SC Heerenveen, Go Ahead Eagles, Telstar en Volendam.
Categorie 2: de overige clubs uit het betaald voetbal waaronder dus PSV en Ajax.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)nciele-problemen.htm
Hehe, de (categorie) 1 van Gelderlandquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:26 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Daar staan jullie óók al boven ons
Hier staat enniesee niet tussenquote:Naast Feyenoord verkeren ook MVV, BV Veendam en RKC Waalwijk, die vorig seizoen bijna failliet gingen, Fortuna Sittard en Roda JC, waar een jaar eerder daar al sprake van was, AGOVV Apeldoorn, Willem II, RKC Waalwijk, RBC Roosendaal, FC Dordrecht en Almere City FC in grote problemen.
Bron: nu.nl
Ik las op Voetbalzone dat jullie 2 miljoen hebben gesneden in de kosten, en het streven was om zo snel mogelijk uit categorie 1 te klimmen. Ik neem dus aan dat jullie weer in cat. 2 staan. Of Vitesse dan nog bestaat durf ik geen uitspraken over te doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hehe, de (categorie) 1 van Gelderland.
Nee, eigenlijk helemaal niet grappig, het is gewoon te sneu voor woorden!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:53 schreef larry91 het volgende:
Voorbereiding en al die vriendschappelijk wedstrijdjes zijn voorbij, vanavond gaat het weer om het echie.
Ik zeg 2-0 voor NEC
1-0 maar de punten zijn in ieder geval binnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:53 schreef larry91 het volgende:
Voorbereiding en al die vriendschappelijk wedstrijdjes zijn voorbij, vanavond gaat het weer om het echie.
Ik zeg 2-0 voor NEC
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
1-0 maar de punten zijn in ieder geval binnen.
quote:
de samenvatting zag er niet verkeerd uit.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:32 schreef abdalfawaz het volgende:
Zeer aanvaardbaar niveau dacht ik zo...!
2e helft was Will erg slordig. Had heel veel vrijheid maar durfde er niets mee te doen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:01 schreef Mark het volgende:
Zimling was erg goedmaar ook Will maakte een prima debuut wat mij betreft.
Vond Schone en Goossens een beetje tegenvallen, van Eijnden verraste me daarentegen positief. Jammer van die kopbal op de lat, zou de kritiek op Vlem weer even hebben doen verstommen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
Jullie denken ook maar aan één club he?
Jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
Vitesse?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
Sibum eruit wat mij betreft. Al weet ik niet of Goossens goed uit de benen kan in een driemansmiddenveld, maar zorgt iig voor meer voetbal achter Schöne.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:03 schreef -J-D- het volgende:
George als linkspoot op links, Chatelle op rechts, Belg in de spits.
Maar wie gaat er dan weg uit de basis? Sibum, Zimling, Schone of Goossens?
Goossens omdat hij semi-linksbuiten speelde?
Of Sibum omdat dat de minste voetballer is van de 4?
Goossens ipv Sibum.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:03 schreef -J-D- het volgende:
George als linkspoot op links, Chatelle op rechts, Belg in de spits.
Maar wie gaat er dan weg uit de basis? Sibum, Zimling, Schone of Goossens?
Goossens omdat hij semi-linksbuiten speelde?
Of Sibum omdat dat de minste voetballer is van de 4?
quote:Patrick Kluivert wordt trainer bij N.E.C.!
Patrick Kluivert maakt vanaf donderdag deel uit van de technische staf van N.E.C. De oud-international wil ervaring opdoen als trainer bij een club uit de eredivisie en wordt in Nijmegen met open armen ontvangen.
Foto
Via zijn zaakwaarnemer Rob Jansen van SportPromotion werd in eerste instantie contact gelegd met hoofdcoach Wiljan Vloet van N.E.C., die graag aan het verzoek van de topscorer aller tijden van Oranje wilde voldoen. Kluivert behaalde dit voorjaar zijn diploma Coach Betaald Voetbal. ,,Ik ken Wiljan Vloet nog uit de periode dat hij en ik bij PSV werkten", aldus Kluivert. ,,Ik denk veel van hem te kunnen leren en ook mijn kennis met hem te kunnen delen". Ik ken Wiljan als iemand die bereid is een beginnende trainer zoals ik veel van zijn kennis en kunde bij te brengen. Dat is precies wat ik zocht. Bovendien zie ik N.E.C. als een stabiele club. Ik kijk er echt naar uit om hier aan de slag te gaan."
Technisch Directeur Carlos Aalbers ziet Kluivert graag onderdeel komen uitmaken van de trainersstaf van N.E.C. "Patrick heeft een schat aan ervaring als speler en heeft met goed gevolg de trainerscursus afgelegd. Wij beschikken over een ambitieuze spelersgroep met veel jonge spelers die alleen al enorm veel van al zijn ervaringen kunnen gaan leren. Voor N.E.C. is het geweldig dat deze jonge trainer bij N.E.C. zijn eerste echte stappen als trainer wil komen zetten,"
Patrick Kluivert vormt samen met Ron de Groot, Wilfried Brookhuis, Jack de Gier en hoofdtrainer Wiljan Vloet de trainersstaf van het eerste elftal en de beloften bij N.E.C. Bovendien loopt Anton Jansen ook stage bij de club vanuit zijn opleiding tot Coach Betaald Voetbal. N.E.C. en Patrick Kluivert hebben met elkaar afgesproken voor het seizoen 2010-2011 te gaan samenwerken waarbij Kluivert niet full/time zal gaan werken voor N.E.C. Hij staat donderdagochtend 12 augustus uur voor het eerst als trainer bij N.E.C. op het trainingsveld.
Moet toch wel zo'n beetje de beste voetballer sinds Jantje Peters zijn die bij NEC in dienst is.quote:
quote:De komst van Thomas Chatelle betekent slecht nieuws voor John Goossens. De middenvelder raakt zijn plek in het elftal bij NEC kwijt en zit volgens Omroep Gelderland niet eens bij de selectie voor het treffen met Willem II. “Ik ben helemaal niet ontevreden over John”, zegt trainer Wiljan Vloet desondanks in De Gelderlander.
Jammer, ik zie Goossens altijd graag spelen. Ik had eigenlijk wel verwacht dat Sibum zijn plek zou kwijtraken.quote:
Hij lachte ook als een boer met kiespijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:21 schreef DeVinger het volgende:
Wat een eikel dat hij die goal van Schone jat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |