darmee kan je het inderdaad doen, is nu de beste oplossing, zeker met windows 7quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:18 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Nee, dat is niet in eerste instantie niet de bedoeling.
Dit zou dan eventueel opgelost kunnen worden met zoiets toch? (Ik heb digitale TV van Ziggo).
Niet goedkoop, dus hier wacht ik nog wel even mee.
alleen jammer dat USB DVB tuners lang zo stabiel niet zijn als hun PCI/ PCI-E broertjesquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
darmee kan je het inderdaad doen, is nu de beste oplossing, zeker met windows 7
Helaas is de FloppyDTV niet meer leverbaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
alleen jammer dat USB DVB tuners lang zo stabiel niet zijn als hun PCI/ PCI-E broertjes
Hoezo niet? Beetje zonde om 80 euro uit te geven aan een OS als je alleen maar een mediacenter app draait...quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:29 schreef -En4Cer- het volgende:
Nog een vraagje over het OS. Ik ben niet bekend met Linux en was ook niet van plan me hier in te verdiepen.
Is Mediaportal iets? Iemand ervaring mee?
Ziet er namelijk wel strak uit.
Idd, ik was zelf ook niet bekend met linux maar dat leer je snel genoeg. Ik gebruik zelf Boxee op dit moment. Helemaal super. Nog niet gemerkt dat een bestand niet kon worden afgespeeld. Alles wordt zelf herkend via IMDB en zelfs subs en alles automatisch te downloaden. Is trouwens ook te gebruiken onder windows.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoezo niet? Beetje zonde om 80 euro uit te geven aan een OS als je alleen maar een mediacenter app draait...
Ik ga ook geen 80 euro uitgeven aan een ander OS. Ik mag hier verder niet op in gaan (ivm FAQ) , maar je zult begrijpen dat er meerdere wegen naar Rome leiden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoezo niet? Beetje zonde om 80 euro uit te geven aan een OS als je alleen maar een mediacenter app draait...
zo jammer, ditquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:31 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Ik ga ook geen 80 euro uitgeven aan een ander OS. Ik mag hier verder niet op in gaan (ivm FAQ) , maar je zult begrijpen dat er meerdere wegen naar Rome leiden.
Gaat dit over drugs of een vrouw?quote:The look and touch of the aluminium front panel is an experience you will never forget.
daar hoor anders heel weinig over...quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
alleen jammer dat USB DVB tuners lang zo stabiel niet zijn als hun PCI/ PCI-E broertjes
Helaas, anders zou je met een "be quite" voeding klaar. Ik slaap met mijn hoofd op 1,5 meter van de pjoeter en ik hoor niet of ie aan of uit staat. En dan heb ik nog een standaard CPU koeler er inquote:Op maandag 19 april 2010 15:53 schreef Cothen het volgende:
ik moet alleen nog iets verzinnen voor de voeding, die maakt nog wat geluid. Helaas past er in mijn kast geen standaard ATX voeding, dus dat is nog een uitdaging.
- Bluray/DVD/CD's afspelen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:59 schreef Oksel het volgende:
Ik ben erg blij met m'n popcorn hour. Wat kan die niet wat jij wel wil doen?
Ziet er ook niet zo gek uit. Wel iets minder mogelijkheden dan een HTPC, maar het valt te overwegen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:50 schreef DTD het volgende:
De meeste HTPC kom je qua prijs al tussen de 400-500 uit. Waarom ga je niet voor een ION systeem wat de helft kost die alles kan wat je wil (HD content afspelen). Hier een review van een ION apparaatje dat erg mijn aandacht trekt: http://tweakers.net/price(...)n-netbox-nt330i.html
Sja als je er nou nog een reden voor had ofzo, maar die kan ik ook niet ontdekkenquote:
"HTPC" kan iedere pc zijn, ligt er maar net aan hoe je het gebruikt. Wat bedoel je precies met minder mogelijkheden? Grootste nadeel is wat mij betreft dat je er geen 3,5" schijven in kunt schroeven. En geen PCI-kaartjes. Alles wat je wilt uitbreiden zal dus extern via USB moeten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:32 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Ziet er ook niet zo gek uit. Wel iets minder mogelijkheden dan een HTPC, maar het valt te overwegen.
De reden is dat ik dat geld liever in mijn HTPC stop.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja als je er nou nog een reden voor had ofzo, maar die kan ik ook niet ontdekken
[..]
"HTPC" kan iedere pc zijn, ligt er maar net aan hoe je het gebruikt. Wat bedoel je precies met minder mogelijkheden? Grootste nadeel is wat mij betreft dat je er geen 3,5" schijven in kunt schroeven. En geen PCI-kaartjes. Alles wat je wilt uitbreiden zal dus extern via USB moeten.
Daarom zei ik dus al kijk even naar mijn topic Een goede mediacenter voor Linuxquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:32 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Ziet er ook niet zo gek uit. Wel iets minder mogelijkheden dan een HTPC, maar het valt te overwegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |