XBMC +1, ik gebruik dat met mn wireless xbox-360 controller - echter super dat ding.........quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:46 schreef MilaNL het volgende:
XBMC bijvoorbeeld, als je geen tv-kaart hoeft te gebruiken.
Entertainer is ook wel cool, maar nog erg in vroeg stadium
die ga ik ook eens proberenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:46 schreef MilaNL het volgende:
XBMC bijvoorbeeld, als je geen tv-kaart hoeft te gebruiken.
gmote kan ook gebruikt worden voor xbmcquote:Op zondag 18 april 2010 11:32 schreef Black_Ninja het volgende:
Ik heb XBMC nu ook getest. Werkt erg goed en ziet er mooi uit. Blijf voorlopig toch bij Boxee. Werkt ook prima. Wat meer functie's, automatische ondertitel's, youtube, enz.
En belangrijkste reden, mijn android heeft een perfect werkende remote app voor boxee
Ik krijg alleen Gmote niet aan de praat op linuxquote:Op zondag 18 april 2010 11:34 schreef erikkll het volgende:
[..]
gmote kan ook gebruikt worden voor xbmc
ja. Je downloadt gmote server, maakt het uitvoerbaar (rechtsklikken, eigenschappen => bestand kan worden uitgevoerd) en je dubbelklikt het?quote:Op zondag 18 april 2010 11:40 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik krijg alleen Gmote niet aan de praat op linuxtoevallig ervaring er mee?
Was niet zo moeilijk he.quote:Op zondag 18 april 2010 12:08 schreef Black_Ninja het volgende:
Thanks! heb het nu werkendtja met windows kan ik nu wel bijna alles, maar linux ben ik echt een noob
Ik zat te klooien met uitvoeren in consolequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |