quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook in Nederland te koop en hoeveel kost het ongeveer?
Dat eerste dusquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:21 schreef hamzter9 het volgende:
die lonely planets, heb geen iPhone maar toch allemaal gedownload.![]()
wat is dat voor een app eigenlijk, is het gewoon de papieren gids (dikke boek) digitaal of iets anders?
Nee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:27 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
kan ik die apps ook openen op mijn MacBook Pro, heb geen iPhone..
garantiequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Hm. Mijn haarscheur wat ik al maanden hebt wordt groter.![]()
(Onderaan bij de dock connector)
Ik heb geen Cydia?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:32 schreef chiren het volgende:
[..]
jup, alleen moet je even appsync via cydia op je ipod kwakken, anders werkt het syncen met die gedownloade apps niet...
Nee, zo'n sticker, da's sjiek.quote:
Doe ik maar liever niet. Dit jaar loopt contract af. En hij is al legaal unlocked door T-Mobile. Als tweede telefoon werkt ie vast prima. En ik wil zeker weten geen refurbished voor terug hebbenquote:
Mja, dat mag je vindenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:02 schreef chiren het volgende:
Dat vind ik echt afbreuk doen aan de iPhone. Ik stel me er dan ook meteen een riemclip bij voor die aan een broeksriem van een Edwin spijkerbroek vastzit (i.c.m. een stoffig overhemdje met korte mouwen)
Een zwarte van de MM, 14,95.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat was je huidige hoes dan? voordat ik zo'n eentje koop
Voor hoeveel?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, zo'n sticker, da's sjiek.
Ik heb een paar maanden geleden zo'n lederen etuitje gehaald. Met een openklap-voorkant-ding waardoor het scherm ook niet barst als'ie zou vallen. Gezien mijn historie met mobiele telefoons geen overbodige luxe.
[ afbeelding ]
Zoiets, alleen is dit de 2G versie die er wat lomper uit ziet.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:30 schreef JDude het volgende:
Ik vind het vooral een bijzonder fijn apparaat qua werking. Functies. Applicaties. Dat spul. Dat'ie er toevallig leuk uit ziet is mooi meegenomen, maar het boeit me niet echt dat ik dat "verstop".
Overigens heb ik 'm nog niet op de grond laten tiefen. *Klopt af. En het hoesje begint inmiddels wel te slijten. Als'ie op is maar eens overwegen of het nog wel nodig is.
RunKeeper. Kun je ook voor fietsen gebruiken. Gebruik 'm zelf voor hardlopen. GPS-route, foto's maken, automatisch route uploaden etc.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Greatmarked het volgende:
Wat is trouwens dé app om je statistieken bij te houden tijdens het (race)fietsen? Ik gebruik nu everytrail, maar vind de info toch wat te beknopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |