Ik heb geen Cydia?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:32 schreef chiren het volgende:
[..]
jup, alleen moet je even appsync via cydia op je ipod kwakken, anders werkt het syncen met die gedownloade apps niet...
Nee, zo'n sticker, da's sjiek.quote:
Doe ik maar liever niet. Dit jaar loopt contract af. En hij is al legaal unlocked door T-Mobile. Als tweede telefoon werkt ie vast prima. En ik wil zeker weten geen refurbished voor terug hebbenquote:
Mja, dat mag je vindenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:02 schreef chiren het volgende:
Dat vind ik echt afbreuk doen aan de iPhone. Ik stel me er dan ook meteen een riemclip bij voor die aan een broeksriem van een Edwin spijkerbroek vastzit (i.c.m. een stoffig overhemdje met korte mouwen)
Een zwarte van de MM, 14,95.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat was je huidige hoes dan? voordat ik zo'n eentje koop
Voor hoeveel?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, zo'n sticker, da's sjiek.
Ik heb een paar maanden geleden zo'n lederen etuitje gehaald. Met een openklap-voorkant-ding waardoor het scherm ook niet barst als'ie zou vallen. Gezien mijn historie met mobiele telefoons geen overbodige luxe.
[ afbeelding ]
Zoiets, alleen is dit de 2G versie die er wat lomper uit ziet.
Al sla je me dood.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:30 schreef JDude het volgende:
Ik vind het vooral een bijzonder fijn apparaat qua werking. Functies. Applicaties. Dat spul. Dat'ie er toevallig leuk uit ziet is mooi meegenomen, maar het boeit me niet echt dat ik dat "verstop".
Overigens heb ik 'm nog niet op de grond laten tiefen. *Klopt af. En het hoesje begint inmiddels wel te slijten. Als'ie op is maar eens overwegen of het nog wel nodig is.
RunKeeper. Kun je ook voor fietsen gebruiken. Gebruik 'm zelf voor hardlopen. GPS-route, foto's maken, automatisch route uploaden etc.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Greatmarked het volgende:
Wat is trouwens dé app om je statistieken bij te houden tijdens het (race)fietsen? Ik gebruik nu everytrail, maar vind de info toch wat te beknopt.
Qua routes op Google maps? Ik gebruik RunKeeper voor. Machtig goede app.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Greatmarked het volgende:
Wat is trouwens dé app om je statistieken bij te houden tijdens het (race)fietsen? Ik gebruik nu everytrail, maar vind de info toch wat te beknopt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
RunKeeper. Kun je ook voor fietsen gebruiken. Gebruik 'm zelf voor hardlopen. GPS-route, foto's maken, automatisch route uploaden etc.
Hoogte boeit bij dat ding volgens mij nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:52 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik heb mijn iPhone al 3x op de grond laten tiefen. Gelukkig niet zo hoog. Maar toch.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:50 schreef Aventura het volgende:
Ben er eindelijk achtr waarom liedjes steeds opeens afbraken, vooral wanneer ik mij iPhone in mijn zak stak. De instellingen voor iPod staan default op 'schud voor shuffle'
Dat is ook een oplossing ja! Ik vind het zo dom van mezelf. Erger me er al maanden aan, dacht dat het een bug was ofzoquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:52 schreef VancouverFan het volgende:
[..]Dat had ik ook als ik de trap afliep, dan waren er minstens 3 nummer overgeslagen
Gewoon je iPhone op standby zetten, dan reageert die niet op schudden.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is ook een oplossing ja! Ik vind het zo dom van mezelf. Erger me er al maanden aan, dacht dat het een bug was ofzo
Het laat nog steeds niks zienquote:Op woensdag 21 april 2010 01:44 schreef Merkie het volgende:
http://gizmodo.com/5520876/the-next-iphone-dissected
Aan de hand van wat dan? Want dat is me nog niet duidelijk, zelfs niet na uit elkaar haal foto's, een zogenaamde brief en een sloot websites.quote:Op woensdag 21 april 2010 02:22 schreef Merkie het volgende:
Wat maakt het uit? De echtheid is wel geverifieerd ondertussen.
hij is gejailbreakt maar je hebt geen cydia? Hoe kan dat nouquote:
Wat wil je nou dan? Denk eens even na hoeveel moeite er is gedaan als het een fake zou zijn. Dat zou dan miljoenen dollars kosten om een neppe iPhone te produceren van deze kwaliteit. Hoe groot acht je die kans? Er is geen concreet bewijs, maar wel een heleboel secundair bewijs wat voor mij persoonlijk de kans dat dit prototype niet van Apple is tot 0,01% reduceert.quote:Op woensdag 21 april 2010 02:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Aan de hand van wat dan? Want dat is me nog niet duidelijk, zelfs niet na uit elkaar haal foto's, een zogenaamde brief en een sloot websites.
quote:Op woensdag 21 april 2010 02:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Aan de hand van wat dan? Want dat is me nog niet duidelijk, zelfs niet na uit elkaar haal foto's, een zogenaamde brief en een sloot websites.
volgens mij begrijp ik wat hij heeft gedaan, dat was geen jailbreak, maar een custom restore met de 3.1.3 firmware die hij ergens gedownload heeft.quote:Op woensdag 21 april 2010 03:15 schreef chiren het volgende:
[..]
hij is gejailbreakt maar je hebt geen cydia? Hoe kan dat nou
dan weet ik het eigenlijk ook niet, ik installeer altijd cydia tijdens het jailbreaken (kan dan aanvinken of aangeven wat ik wel en niet wil installeren)
Probeer het hier eens!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:11 schreef Iuc het volgende:
Wie speelt er hier "We Rule"?
Ik moet handelen met iemand maar niemand die ik ken gebruikt plus+ netwerk.
Zou iemand die ook moet handelen in dat spel mij toe kunnen voegen? Ik ben te vinden als eldoi.
Alvast bedankt, dan kan ik weer verder
Eens. Het enige wat we niet weten is of het een bewust lek was.quote:Op woensdag 21 april 2010 03:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat wil je nou dan? Denk eens even na hoeveel moeite er is gedaan als het een fake zou zijn. Dat zou dan miljoenen dollars kosten om een neppe iPhone te produceren van deze kwaliteit. Hoe groot acht je die kans? Er is geen concreet bewijs, maar wel een heleboel secundair bewijs wat voor mij persoonlijk de kans dat dit prototype niet van Apple is tot 0,01% reduceert.
Daarnaast is er ook geen
enkel argument om aan te nemen dat het niet echt is. Bij alle Chinese iPhone-kloons kan je wel 100 dingen opnoemen waaruit blijkt dat het apparaat nep is, bij dit apparaat 0.
Een A4-logo kan je ook faken. Jij bent niet te overtuigen als je nu nog niet overtuigd bent.
Een bewuste lek lijkt me niet het geval, dat heeft Apple niet nodig.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Eens. Het enige wat we niet weten is of het een bewust lek was.
Aandacht, meningen testen, in het gekste geval zelfs bewust een niet-bestaand model laten lekken... je weet het nooit.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Een bewuste lek lijkt me niet het geval, dat heeft Apple niet nodig.
Apple wil de meningen van andere niet weten, Apple bepaald de meningen van anderenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Aandacht, meningen testen, in het gekste geval zelfs bewust een niet-bestaand model laten lekken... je weet het nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |