Lijkt me niet bewust, daar heeft Apple geen baat bij. Ik denk eigenlijk dat Apple helemaal niks bewust lekt. Dat hebben ze ook niet nodig.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Eens. Het enige wat we niet weten is of het een bewust lek was.
Geen flauw ideequote:Op woensdag 21 april 2010 21:01 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?
Ik vond de verzekering met alle respect, afzetterij. Te duur, ging me iets can 13¤ extra per maand kosten.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef WSquater het volgende:
Ik doe er geen hoesje om. Je kan er wel een hoesje om doen zodat er geen krassen enzo op komen, maar wat heb je eraan als je het design zelf toch nooit ziet door het hoesje?
Als je hem een keer laat vallen en het glas ofzo breekt dan ook, dan is dat een risico wat ik wil nemen (toch garantie + verzekering).
Hoe is dat gelukt?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, EINDELIJK in herstelmodus gekregen. ZUCHT
Na een aantal keren http://www.iphoneclub.nl/forum/wiki/DFU proberen.quote:
okeee wtfquote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Na een aantal keren http://www.iphoneclub.nl/forum/wiki/DFU proberen.
Probeer via iTunes te herstellen, maar er gebeurt vrij weinig. in iTunes melding 'wachten op iPhone' en op iPhone een Apple-logo en een leeg voortgangsbalkje...
Ah, nu ineens - na 5 minuten - beweging.
Prachtige foutmelding in Console: "This is not the droid you're looking for (is actually com.apple.mobile.restored). Move along, move along." Huh?
Nja, er zit waterschade bij en ik zit vaak dicht bij het water dus ik vond het zoiezo wel nodig.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vond de verzekering met alle respect, afzetterij. Te duur, ging me iets can 13¤ extra per maand kosten.
Hmm ja ok.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef WSquater het volgende:
[..]
Nja, er zit waterschade bij en ik zit vaak dicht bij het water dus ik vond het zoiezo wel nodig.
Krijg je hem nog wel aan de praat? DFU mode is eigenlijk je laatste redmiddel.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Na een aantal keren http://www.iphoneclub.nl/forum/wiki/DFU proberen.
Probeer via iTunes te herstellen, maar er gebeurt vrij weinig. in iTunes melding 'wachten op iPhone' en op iPhone een Apple-logo en een leeg voortgangsbalkje...
Ah, nu ineens - na 5 minuten - beweging.
Prachtige foutmelding in Console: "This is not the droid you're looking for (is actually com.apple.mobile.restored). Move along, move along." Huh?
Hij is nu backup van eerder vandaag aan 't terugzetten, dus hopen dat dat allemaal goed gaat.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Krijg je hem nog wel aan de praat? DFU mode is eigenlijk je laatste redmiddel.
Probeer hem eens achterin je computer te steken. Gelijk op het moederbord. (Computer rebooten met iphone er nog aan daarna iTunes weer opstarten)
Op iPhoneclub zal dat staan toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef VancouverFan het volgende:
Heeft iemand een link naar een simpele uitleg en software van Cydia.
Wil het installeren voor Element, lockinfo app, maar ik kan nergens vinden hoe ik cydia moet installeren...
http://www.markspace.com/(...)e-sync-software.htmlquote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef joers1 het volgende:
T-mobile is enige die de iPhone bij hun abbo's levert he??
Ik ga zeer binnenkort over op een Mac-computer, en mijn HTC Touch zal wss. wel niet synchroniseren dan. (is immers Windows Mobile-based)
nee volgens mij hebben vodafone en kpn ook al de iphone in hun assortiment, of dat kan elk moment gebeuren...quote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef joers1 het volgende:
Ik ga zeer binnenkort over op een Mac-computer, en mijn HTC Touch zal wss. wel niet synchroniseren dan. (is immers Windows Mobile-based)
Medewerkers van zo'n shop weten niets meer dan jij of ik van dat soort dingen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:34 schreef joers1 het volgende:
Vodafone nog niet...en die krijgen 'm ook niet, volgens de Vodafone-shop....
En je hebt 'm ook daadwerkelijk 2:45 uur gebruikg? Of minder?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef Repeat het volgende:
Ik heb nu van 2 dagen een screen gemaakt met de batterijduur van mn 3GS. Toch niet normaal dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou ik niet perse vanuit gaan. Bij loopt de accu soms ook heel snel leeg en dan blijkt de gebruiksduur exact gelijk te zijn aan de stand-by tijd. Ergens blijft dus iets actief. Vermoeden is dat dat een van de mailaccounts dat contact blijft maken of iets met GPS...quote:
Maak eens eerst een back-up en recover hierna je telefoon via iTunes.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef Repeat het volgende:
Ik heb nu van 2 dagen een screen gemaakt met de batterijduur van mn 3GS. Toch niet normaal dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar twijfel ik aan...een medewerker van Vodafone zal toch echt wel IETS meer weten dan jij en ik over Vodafonequote:Op woensdag 21 april 2010 22:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Medewerkers van zo'n shop weten niets meer dan jij of ik van dat soort dingen.
Niet over de toekomstplannen van het bedrijf hoor, waarom zouden ze dat vertellen aan een winkelmedewerker? Als T-Mobile zijn exclusiviteits-deal verliest in de zomer (het is geheim hoe lang die deal duurt), is het best mogelijk dat Vodafone ook de nieuwe iPhone krijgt. Geen winkelmedewerker die weet of dat wel of niet gaat gebeuren, dat weet alleen de top.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:27 schreef joers1 het volgende:
[..]
Daar twijfel ik aan...een medewerker van Vodafone zal toch echt wel IETS meer weten dan jij en ik over Vodafone
Overigens staat er ook nergens ook maar IOETS over Vodafone en iPhones....dus denk dat ze het goed hebben gehad. Vodafone doet niet aan iphones en gáát dat ook niet doen helaas
iddquote:Op donderdag 22 april 2010 11:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Niet over de toekomstplannen van het bedrijf hoor, waarom zouden ze dat vertellen aan een winkelmedewerker? Als T-Mobile zijn exclusiviteits-deal verliest in de zomer (het is geheim hoe lang die deal duurt), is het best mogelijk dat Vodafone ook de nieuwe iPhone krijgt. Geen winkelmedewerker die weet of dat wel of niet gaat gebeuren, dat weet alleen de top.
Ik denk het wel. Je krijgt zulke informatie echt niet te horen als simpele winkelmedewerker.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:10 schreef joers1 het volgende:
...dan nog gaat de stelling dat een Vodafone-medewerker net zoveel weet, over Vodafone zélf , als "jij en ik" niet geheel op denk ikMaar dat is een andere discussie.
Ik weet niet wat je bedoelt met "over Vodafone zélf", maar hoe dan ook ben je aan het ageren tegen een stelling die je zelf verzonnen hebt. Lees maar eens terug wat ik precies gezegd heb.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:10 schreef joers1 het volgende:
...dan nog gaat de stelling dat een Vodafone-medewerker net zoveel weet, over Vodafone zélf , als "jij en ik" niet geheel op denk ikMaar dat is een andere discussie.
Google even op The Missing Syncquote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef joers1 het volgende:
http://www.phoneshop.nl/A923T10606E0D24V1N1O588O687/quote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef joers1 het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:27 schreef sandsucker het volgende:
ik zit te twijfelen over een aankoop van de 3GS... hij is nu in de aanbieding bij the phone house, voor 20¤ per maand (190min/sms). en gratis toestel dus.
denken jullie dat dit nog goedkoper wordt? als de 4G wordt gereleased?
dat is wel zonder internet he. als je daar nog web 'n walk bij neemt (een iphone zonder internet zou ik nooit kopen namelijk) zit je al op 28 p/m en dan kan je beter gewoon een normaal iphone abbonement kopen...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:27 schreef sandsucker het volgende:
ik zit te twijfelen over een aankoop van de 3GS... hij is nu in de aanbieding bij the phone house, voor 20¤ per maand (190min/sms). en gratis toestel dus.
denken jullie dat dit nog goedkoper wordt? als de 4G wordt gereleased?
inderdaad, als ik dat zou willen zou ik een androidphone kopenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:06 schreef chiren het volgende:
Android op de iPhone
http://www.iphoneclub.nl/(...)de-iphone-jailbreak/
Alhoewel ik niet zou weten waarom iemand Android op zijn iPhone zou willen zetten...
ja idd daar kwam ik pas later achter... zat niet op te lettenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:23 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dat is wel zonder internet he. als je daar nog web 'n walk bij neemt (een iphone zonder internet zou ik nooit kopen namelijk) zit je al op 28 p/m en dan kan je beter gewoon een normaal iphone abbonement kopen...
Automatische synchronisatie met iPhoto uitzetten in iTunes.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:25 schreef Norrage het volgende:
hoe kan je uitzetten dat als je je Iphone aan je computer stopt hij automatisch Iphoto opstart???
dat staat dus uit bij mij,quote:Op donderdag 22 april 2010 18:32 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Automatische synchronisatie met iPhoto uitzetten in iTunes.
[ afbeelding ]
"Sync photos from" uitzetten.
In de voorkeuren van iPhoto. Als je het per camera wilt kunnen instellen kan je ook Cameras installeren: http://www.flexibits.com/quote:Op donderdag 22 april 2010 18:25 schreef Norrage het volgende:
hoe kan je uitzetten dat als je je Iphone aan je computer stopt hij automatisch Iphoto opstart???
aa daar natuurlijk camera uitzetten...ik vergeet altijd dat mijn iPhone onder camera valt, en zo:Pquote:Op donderdag 22 april 2010 18:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
In de voorkeuren van iPhoto. Als je het per camera wilt kunnen instellen kan je ook Cameras installeren: http://www.flexibits.com/
www.pdatech.nlquote:Op donderdag 22 april 2010 18:19 schreef Rejected het volgende:
De volumeknop van mijn iPhone van ca. 3 maanden oud is eraf gevallen.
Ik heb hem in een winkel gekocht die nu failliet is, wat nu?
Welke winkel heb je het over? Had je hem lost gekocht, en was het een door die winkel geïmporteerd exemplaar? Als ie uit België komt (veel Nederlandse aanbieders die de iPhone onafhankelijk van T-Mobile aanbieden hebben hem uit België geïmporteerd), kun je evt. contact opnemen met Apple België.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:19 schreef Rejected het volgende:
De volumeknop van mijn iPhone van ca. 3 maanden oud is eraf gevallen.
Ik heb hem in een winkel gekocht die nu failliet is, wat nu?
Nee ik persoonlijk niet maar er wordt mij door m'n manager opgedragen mensen met iPhone schade buiten garantie daarheen te sturen, ik ben werkzaam bij een APR. Dit komt van de directeur af, dus PDAtech zal wel een redelijke reputatie hebben opgebouwd!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:34 schreef Rejected het volgende:
[..]
Thanks zal er naar kijken, heb je er ervaringen mee?
Het lastige is dat Apple Premium Resellers niks voor je kunnen doen. Ze kunnen het toestel eventueel wel in reparatie nemen, maar dan sturen ze het door naar T-Mobile, en duurt het eigenlijk alleen maar langer voordat je 'm terug hebt omdat hij via een extra omweg gaat. Apple biedt inderdaad in Nederland geen support op de iPhone, zelfs niet telefonisch. T-Mobile is wat dat betreft echt de eigenaar van de iPhone.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:58 schreef Skv het volgende:
Ik heb mijn iPhone (incl. t-mobile abbo) gekocht bij een Apple Store, maar toen deze kapot was moest ik gewoon naar T-Mobile. Ze doen bij de Apple Store niks voor je.
Maargoed, je kan dit soort dingen verwachten als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
Harde reset?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:55 schreef Skv het volgende:
AptBackup draaien helpt ook niet, nu ben ik ook al mijn gewone apps kwijt.
kijk eens 30 posts terugquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:19 schreef joers1 het volgende:
Eindelijk vandaag een aanbieder gevonden die de iPhone verkoopt i.c.m. Vodafone. Telecombinatie.
Ik sinds gisteren denk ik een luie.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:01 schreef WSquater het volgende:
Dit weekend langs T-Mobile, heb dode pixels
had ik al lang gezien, maar dat is NOG 170 euro betalen..en ik heb er nu een gevonden die de ihone gratis bij een Vodafone-verlenging doetquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:10 schreef neen het volgende:
Is er eigenlijk ook een ander abo nodig voor 3G internet of heeft dat inschakelen alleen invloed op de snelheid en batterijduur?
Op m'n iMac draait 't als een zonnetje. Zelfs met bijna 90k nummers.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:10 schreef IHVK het volgende:
iTunes blijft kut
Heb je je iphone al aan de praat gekregen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op m'n iMac draait 't als een zonnetje. Zelfs met bijna 90k nummers.
Punt is dat ik een re-install van Windows heb gedaan en ik nu niet meer kan syncen of hij pleurt alles eraf. Dus nu moet ik van die lamé ass programmas gebruiken om er muziek enzo op te zetten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op m'n iMac draait 't als een zonnetje. Zelfs met bijna 90k nummers.
Yup, dezelfde avond nogquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb je je iphone al aan de praat gekregen?
Heb je geen reservekopie die je kan terugzetten?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Punt is dat ik een re-install van Windows heb gedaan en ik nu niet meer kan syncen of hij pleurt alles eraf. Dus nu moet ik van die lamé ass programmas gebruiken om er muziek enzo op te zetten.
Wie bedenkt zoiets?
Oeh beter!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, dezelfde avond nog. Voordeel is wel dat ie nu - ook met terugzetten van reservekopie - net wat soepeler loopt.
Dat had ik dus gedaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:34 schreef nelisb het volgende:
Heb je geen reservekopie die je kan terugzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |