dat staat dus uit bij mij,quote:Op donderdag 22 april 2010 18:32 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Automatische synchronisatie met iPhoto uitzetten in iTunes.
[ afbeelding ]
"Sync photos from" uitzetten.
In de voorkeuren van iPhoto. Als je het per camera wilt kunnen instellen kan je ook Cameras installeren: http://www.flexibits.com/quote:Op donderdag 22 april 2010 18:25 schreef Norrage het volgende:
hoe kan je uitzetten dat als je je Iphone aan je computer stopt hij automatisch Iphoto opstart???
aa daar natuurlijk camera uitzetten...ik vergeet altijd dat mijn iPhone onder camera valt, en zo:Pquote:Op donderdag 22 april 2010 18:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
In de voorkeuren van iPhoto. Als je het per camera wilt kunnen instellen kan je ook Cameras installeren: http://www.flexibits.com/
www.pdatech.nlquote:Op donderdag 22 april 2010 18:19 schreef Rejected het volgende:
De volumeknop van mijn iPhone van ca. 3 maanden oud is eraf gevallen.
Ik heb hem in een winkel gekocht die nu failliet is, wat nu?
Welke winkel heb je het over? Had je hem lost gekocht, en was het een door die winkel geïmporteerd exemplaar? Als ie uit België komt (veel Nederlandse aanbieders die de iPhone onafhankelijk van T-Mobile aanbieden hebben hem uit België geïmporteerd), kun je evt. contact opnemen met Apple België.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:19 schreef Rejected het volgende:
De volumeknop van mijn iPhone van ca. 3 maanden oud is eraf gevallen.
Ik heb hem in een winkel gekocht die nu failliet is, wat nu?
Nee ik persoonlijk niet maar er wordt mij door m'n manager opgedragen mensen met iPhone schade buiten garantie daarheen te sturen, ik ben werkzaam bij een APR. Dit komt van de directeur af, dus PDAtech zal wel een redelijke reputatie hebben opgebouwd!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:34 schreef Rejected het volgende:
[..]
Thanks zal er naar kijken, heb je er ervaringen mee?
Het lastige is dat Apple Premium Resellers niks voor je kunnen doen. Ze kunnen het toestel eventueel wel in reparatie nemen, maar dan sturen ze het door naar T-Mobile, en duurt het eigenlijk alleen maar langer voordat je 'm terug hebt omdat hij via een extra omweg gaat. Apple biedt inderdaad in Nederland geen support op de iPhone, zelfs niet telefonisch. T-Mobile is wat dat betreft echt de eigenaar van de iPhone.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:58 schreef Skv het volgende:
Ik heb mijn iPhone (incl. t-mobile abbo) gekocht bij een Apple Store, maar toen deze kapot was moest ik gewoon naar T-Mobile. Ze doen bij de Apple Store niks voor je.
Maargoed, je kan dit soort dingen verwachten als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
Harde reset?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:55 schreef Skv het volgende:
AptBackup draaien helpt ook niet, nu ben ik ook al mijn gewone apps kwijt.
kijk eens 30 posts terugquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:19 schreef joers1 het volgende:
Eindelijk vandaag een aanbieder gevonden die de iPhone verkoopt i.c.m. Vodafone. Telecombinatie.
Ik sinds gisteren denk ik een luie.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:01 schreef WSquater het volgende:
Dit weekend langs T-Mobile, heb dode pixels
had ik al lang gezien, maar dat is NOG 170 euro betalen..en ik heb er nu een gevonden die de ihone gratis bij een Vodafone-verlenging doetquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:10 schreef neen het volgende:
Is er eigenlijk ook een ander abo nodig voor 3G internet of heeft dat inschakelen alleen invloed op de snelheid en batterijduur?
Op m'n iMac draait 't als een zonnetje. Zelfs met bijna 90k nummers.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:10 schreef IHVK het volgende:
iTunes blijft kut
Heb je je iphone al aan de praat gekregen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op m'n iMac draait 't als een zonnetje. Zelfs met bijna 90k nummers.
Punt is dat ik een re-install van Windows heb gedaan en ik nu niet meer kan syncen of hij pleurt alles eraf. Dus nu moet ik van die lamé ass programmas gebruiken om er muziek enzo op te zetten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op m'n iMac draait 't als een zonnetje. Zelfs met bijna 90k nummers.
Yup, dezelfde avond nogquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb je je iphone al aan de praat gekregen?
Heb je geen reservekopie die je kan terugzetten?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Punt is dat ik een re-install van Windows heb gedaan en ik nu niet meer kan syncen of hij pleurt alles eraf. Dus nu moet ik van die lamé ass programmas gebruiken om er muziek enzo op te zetten.
Wie bedenkt zoiets?
Oeh beter!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, dezelfde avond nog. Voordeel is wel dat ie nu - ook met terugzetten van reservekopie - net wat soepeler loopt.
Dat had ik dus gedaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:34 schreef nelisb het volgende:
Heb je geen reservekopie die je kan terugzetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |