Lijkt me niet bewust, daar heeft Apple geen baat bij. Ik denk eigenlijk dat Apple helemaal niks bewust lekt. Dat hebben ze ook niet nodig.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Eens. Het enige wat we niet weten is of het een bewust lek was.
Geen flauw ideequote:Op woensdag 21 april 2010 21:01 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?
Ik vond de verzekering met alle respect, afzetterij. Te duur, ging me iets can 13¤ extra per maand kosten.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef WSquater het volgende:
Ik doe er geen hoesje om. Je kan er wel een hoesje om doen zodat er geen krassen enzo op komen, maar wat heb je eraan als je het design zelf toch nooit ziet door het hoesje?
Als je hem een keer laat vallen en het glas ofzo breekt dan ook, dan is dat een risico wat ik wil nemen (toch garantie + verzekering).
Hoe is dat gelukt?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, EINDELIJK in herstelmodus gekregen. ZUCHT
Na een aantal keren http://www.iphoneclub.nl/forum/wiki/DFU proberen.quote:
okeee wtfquote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Na een aantal keren http://www.iphoneclub.nl/forum/wiki/DFU proberen.
Probeer via iTunes te herstellen, maar er gebeurt vrij weinig. in iTunes melding 'wachten op iPhone' en op iPhone een Apple-logo en een leeg voortgangsbalkje...
Ah, nu ineens - na 5 minuten - beweging.
Prachtige foutmelding in Console: "This is not the droid you're looking for (is actually com.apple.mobile.restored). Move along, move along." Huh?
Nja, er zit waterschade bij en ik zit vaak dicht bij het water dus ik vond het zoiezo wel nodig.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vond de verzekering met alle respect, afzetterij. Te duur, ging me iets can 13¤ extra per maand kosten.
Hmm ja ok.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef WSquater het volgende:
[..]
Nja, er zit waterschade bij en ik zit vaak dicht bij het water dus ik vond het zoiezo wel nodig.
Krijg je hem nog wel aan de praat? DFU mode is eigenlijk je laatste redmiddel.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Na een aantal keren http://www.iphoneclub.nl/forum/wiki/DFU proberen.
Probeer via iTunes te herstellen, maar er gebeurt vrij weinig. in iTunes melding 'wachten op iPhone' en op iPhone een Apple-logo en een leeg voortgangsbalkje...
Ah, nu ineens - na 5 minuten - beweging.
Prachtige foutmelding in Console: "This is not the droid you're looking for (is actually com.apple.mobile.restored). Move along, move along." Huh?
Hij is nu backup van eerder vandaag aan 't terugzetten, dus hopen dat dat allemaal goed gaat.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Krijg je hem nog wel aan de praat? DFU mode is eigenlijk je laatste redmiddel.
Probeer hem eens achterin je computer te steken. Gelijk op het moederbord. (Computer rebooten met iphone er nog aan daarna iTunes weer opstarten)
Op iPhoneclub zal dat staan toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef VancouverFan het volgende:
Heeft iemand een link naar een simpele uitleg en software van Cydia.
Wil het installeren voor Element, lockinfo app, maar ik kan nergens vinden hoe ik cydia moet installeren...
http://www.markspace.com/(...)e-sync-software.htmlquote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef joers1 het volgende:
T-mobile is enige die de iPhone bij hun abbo's levert he??
Ik ga zeer binnenkort over op een Mac-computer, en mijn HTC Touch zal wss. wel niet synchroniseren dan. (is immers Windows Mobile-based)
nee volgens mij hebben vodafone en kpn ook al de iphone in hun assortiment, of dat kan elk moment gebeuren...quote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef joers1 het volgende:
T-mobile is enige die de iPhone bij hun abbo's levert he??
Ik ga zeer binnenkort over op een Mac-computer, en mijn HTC Touch zal wss. wel niet synchroniseren dan. (is immers Windows Mobile-based)
Medewerkers van zo'n shop weten niets meer dan jij of ik van dat soort dingen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:34 schreef joers1 het volgende:
Vodafone nog niet...en die krijgen 'm ook niet, volgens de Vodafone-shop....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |