Ik dacht dat het gewoon onderdeel was van de hele grapquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:04 schreef MilaNL het volgende:
Kom op, eigenlijk is de aflevering toch veel grappiger geworden door die bleeps en censored?
ja vond ik ook hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:04 schreef MilaNL het volgende:
Kom op, eigenlijk is de aflevering toch veel grappiger geworden door die bleeps en censored?
Was geen grap:quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:15 schreef Chowi het volgende:
Dat stuk waarin de moraal van het verhaal werd verteld ("I learned something today..."), wat werd weggepiept... Zou dat nou echt nódig zijn geweest om te censureren of is dat gewoon een extra grap van de makers?
Als het een grap was vind ik het een grote faal, want ik vond het alleen maar irritant..
quote:In fact, Kyle's customary final speech was about intimidation and fear. It didn't mention Muhammad at all but it got bleeped too.
Dat zal de moslims aan hun reet roesten, de rest van de wereld moet zich niet de wet laten voorschrijven door wat terreurbaarden met scheefzittende tampons in hun reet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:47 schreef LimboFan het volgende:
Geniale aflevering, de moslims maken zichzelf toch belachelijk.
Wat kan mij het schelen wie er verantwoordelijk voor is. Dit is gewoon belachelijk. En als deze Matt & Trey dit ook vinden, zoals ze duidelijk maken met deze afleveringen, moeten ze daar ook conclusies aan verbinden.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:35 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Nogmaals, je verwart South Park en Comedy Central. Matt & Trey leveren South Park ongecensureerd aan, maar als het netwerk dan besluit te censureren moet je dat hen niet kwalijk nemen.
Alhoewel ik me kan voorstellen dat die monoloog bleepen hun eigen grap was.
Bewijst het gelijk van ieder weldenkend persoon op planeet Aarde.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:40 schreef planethugo het volgende:
echt belachelijk ja dat die aflevering nu opeens van de site gaan halen. Bewijst het gelijk van de makers
Ik verwacht het ook. In sommige dialogen leek overbodig vaak de naam Mohammed voor te komen. Zodat de grap van extra veel bleepen goed overkwam.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:48 schreef FrankRicard het volgende:
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat vrijwel alle bleeps gewoon door Matt en Trey zijn toegevoegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |