quote:Op maandag 19 april 2010 09:41 schreef SicSicSics het volgende:
And then he asked for a 13 but the drew a 31!
Hier, een foto van een knappe vlieg!
[ afbeelding ]
Ewa, je stront is vlieg man!quote:Op maandag 19 april 2010 09:41 schreef SicSicSics het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat is Jan Fagquote:Op maandag 19 april 2010 10:08 schreef Darkangle het volgende:
35 en single in een huurhuis met 2 katten is niet jan modaal.
Faalquote:Op maandag 19 april 2010 09:41 schreef SicSicSics het volgende:
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op maandag 19 april 2010 12:20 schreef FckFame het volgende:
Ik las laatst op het profiel van een chick iets, vond ik erg veelzeggend...
If your white, stay white. If your black, stay black.
Doe gewoon normaal dan doe je al gek genoeg toch..
Kippenvelquote:Op maandag 19 april 2010 12:20 schreef FckFame het volgende:
Het gaat erom dat ik potdikkie ineens swagger heb.quote:Op maandag 19 april 2010 12:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wigger? Alsof luisteren naar rijmpjes alleen voor negers is weggelegd
quote:Op maandag 19 april 2010 09:41 schreef SicSicSics het volgende:
[ afbeelding ]
Jan Modaal heeft met inkomen te maken. Ik verdien natuurlijk ver bovengemiddeld want KLB.quote:Op maandag 19 april 2010 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
Leuk topic. Ik heb er van genoten. Het geeft ook een beetje inzicht in het persoon 'Zovty'.
Interessant, ook prettig te horen dat je hiphop luistert...
Ik heb wel een aanmerking op je OP, misschien is het al gezegd maar het is 'Jan Modaal' .
Uiteraard. Bij dezen dan mijn wel oprechte excuses.quote:Op maandag 19 april 2010 14:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Jan Modaal heeft met inkomen te maken. Ik verdien natuurlijk ver bovengemiddeld want KLB.
Durf me eens spoorknor te noemen. DURF EENS!quote:Op maandag 19 april 2010 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard. Bij dezen dan mijn wel oprechte excuses.
Puntje van kritiek is wel dat je met het OV reist. Ik verwachtte eigenlijk een bazenvehikel bij uw persoon.
Misschien reist hij per spoor, omdat de trein sneller is dan de auto.quote:Op maandag 19 april 2010 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard. Bij dezen dan mijn wel oprechte excuses.
Puntje van kritiek is wel dat je met het OV reist. Ik verwachtte eigenlijk een bazenvehikel bij uw persoon.
quote:Op maandag 19 april 2010 15:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Durf me eens spoorknor te noemen. DURF EENS!![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dus.quote:Op maandag 19 april 2010 15:31 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Misschien reist hij per spoor, omdat de trein sneller is dan de auto.En comfortabeler, gemakkelijker, veiliger, leuker, gezelliger, milieuvriendelijker, omdat je er meer geyle chicks ontmoet, omdat geen parkeerproblemen etc etc etc
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 19 april 2010 15:33 schreef 2NutZ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou. Ja. Eigenlijk wel. De trein helpt me met het dealen met me roadrage.quote:Nee, dus.
Die luister ik voor de gein ook nog wel eens in de trein; roadrage van Dizzee Rascal. Gewoon, omdat het kan.
check.quote:
check. sortof.quote:van een jaar of 35.
check.quote:Ik heb een normale baan,
nee, koopquote:een huurhuis
check.quote:en 2 katten.
check.quote:Ik heb m’n schaapjes op het droge zogezegd.
check.quote:Ik heb een redelijke algemene ontwikkeling
check.quote:en ben welbespraakt.
check.quote:Soms ben ik een beetje schuchter en verlegen, maar ik ben ook weer niet mensenschuw.
check.quote:M’n ouders leven nog en ik ben zelf ook redelijk gezond.
check.quote:Ik ben de verpersoonlijking van Jan Doorsnee.
check.quote:Vanochtend ging ik als vrijwel elke ochtend op een werkdag naar m’n werk.
check, al is het een metaalkleurige nano.quote:Ik heb dan altijd m’n iPod (4thgen, 8gb, RED, thankyouverymuch) op,
Nee, sennheiser, thankyouverymuch.quote:met de standaard Apple dopjes
check.quote:Als ik vanaf huis vertrek zet ik altijd een vrolijk deuntje op,
quote:de laatste tijd is dat vaak Bob Sinclar – World Hold on.
check.quote:Ik word er vrolijk, energie en opgewekt van, probeer het ook eens.
neen, geen bus.quote:In de bus
check.quote:zit ik dan meestal wat losse liedjes uit te zoeken waar ik op dat moment zin in heb. Soms zijn dat lieve poprock liedjes, soms vage minimale techno, soms beukende hardcore,
neen.quote:maar regelmatig Nederlandse of buitenlandse hiphop. Zo ook vandaag.
check.quote:Eenmaal in de trein plaatsgenomen zet ik een album op en ga een krantje lezen.
I think not.quote:Vandaag was mijn keuze gevallen op het album van Lil Wayne – Tha Carter III. Lekker stukkie makkelijke hiphop.
check, check check.quote:Ik blader wat door de krantjes, ik loer wat naar spannende meisjes, peuter wat in m'n neus. Jullie weten zelf.
quote:Op maandag 19 april 2010 15:38 schreef zovty het volgende:
[..]Oh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nou. Ja. Eigenlijk wel. De trein helpt me met het dealen met me roadrage.
Die luister ik voor de gein ook nog wel eens in de trein; roadrage van Dizzee Rascal. Gewoon, omdat het kan.
Die zaken die hij aanhaalt...
Sneller? nee. swaa. eerst met fiets of bus naar station?
Comfortabeler? Haha neeeee. die plankjes waar je op zit en dan mijn dure racestoeltjes zijn niet te vergelijken.
gemakkelijker? ik stap de deur uit en stap de auto in, hoe makkelijker kan het.
Leuker? met al die kutmensen op 1 hoopje? nee, ik rijd liever met een sjill muziekje alleen in de auto op de snelweg, ff wakker worden. Chickies kijken en mongolen afsnijden.
Gezelliger? misschien.. als je s'ochtends vroeg geen humeur hebt zoals ik
Milieuvriendelijker? ja dat wel. Maar wat boeit de natuur nou jonge.. asfalt overall!!
NUFF SAID, dacht ik zo.
SPoorknorren
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Geniaal manquote:Op maandag 19 april 2010 12:20 schreef FckFame het volgende:
quote:Op maandag 19 april 2010 15:38 schreef zovty het volgende:
[..]Dizzee RascalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nou. Ja. Eigenlijk wel. De trein helpt me met het dealen met me roadrage.
Bonkers
![]()
#FreeHat
Vroegah, toen de bustijden nog niet veranderd waren, was ik sneller met bus-trein dan met de auto. Eigenlijk moet ik een fiets en de busreis verruilen voor een stevig potje oudhollandsch doortrappen voor tegen het buikje en voor het kontje he. Voor de kuikentjes. Maar daar ben ik nog even te lam voor.quote:Op maandag 19 april 2010 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh?
Die zaken die hij aanhaalt...
Sneller? nee. swaa. eerst met fiets of bus naar station?
Jij kan warme verse croissantjes eten, krantje lezen, lekkere wijven checken tijdens het racen?quote:Comfortabeler? Haha neeeee. die plankjes waar je op zit en dan mijn dure racestoeltjes zijn niet te vergelijken.
Ik wandel (naja, ren vaak) een stukje naar de bus. Scheelt me een sportschoolabootje maak ik mezelf wijs.quote:gemakkelijker? ik stap de deur uit en stap de auto in, hoe makkelijker kan het.
Ligt er natuurlijk aan waar je gaat zitten in de trein. Ook in het OV werkt het soort-zoekt-soort principe; dus ik zit altijd tussen de Jannen en Elsjes Doorsnee. We hebben het gezellig samen.quote:Leuker? met al die kutmensen op 1 hoopje? nee, ik rijd liever met een sjill muziekje alleen in de auto op de snelweg, ff wakker worden. Chickies kijken en mongolen afsnijden.
Niemand in onze coupee heeft een ochtendhumeur zolang iederen z'n bek maar houdtquote:Gezelliger? misschien.. als je s'ochtends vroeg geen humeur hebt zoals ik![]()
Ik doe het niet voor het mileu. Fuck the world, i ain't here to stay.quote:Milieuvriendelijker? ja dat wel. Maar wat boeit de natuur nou jonge.. asfalt overall!!
Nog eentje: onlangs gestopt met blowen.quote:Op maandag 19 april 2010 15:48 schreef Garisson72 het volgende:
zovty, we zijn Fok!twins. There's no denying it.
bevalt het?quote:Op maandag 19 april 2010 15:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Nog eentje: onlangs gestopt met blowen.
Check.
Dit kan geen toeval meer zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 15:58 schreef zovty het volgende:
Nog eentje: onlangs gestopt met blowen.
Check.
Ej, om 8 uur heb ik echt nog geen zin in betekenisvolle teksten van negers.quote:Op maandag 19 april 2010 16:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Lil Wayne met z'n nietszeggende teksten
Omdat ik net in je fotoboek keekquote:
Altijd? Al die 10 jaar dat ik op fok zit dacht jij dat ik 16 was?quote:Op maandag 19 april 2010 18:45 schreef Buitendam het volgende:
Ben je 35? Ik dacht altijd een manneke van 16...
Nee. De tijd dat ik hier rondkijk en jouw posts lees, natuurlijk.quote:Op maandag 19 april 2010 18:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Altijd? Al die 10 jaar dat ik op fok zit dacht jij dat ik 16 was?
Vreemd.
Du Claudequote:Op maandag 19 april 2010 18:40 schreef ClaudeKelly het volgende:
Die rode ipod is wel hard heb ik ook![]()
Toen haakte ik wel af omdat het alleen maar minder kon worden
Aii mja beetje Michael Scofield en je bent zo weer losquote:Op maandag 19 april 2010 18:56 schreef ClaudeKelly het volgende:
[..]
DU CHUCK ?
Wat is er met jou gebeurd![]()
Vastgezeten zeker dikke relneger
Ja zo ver was ik ook al, maar zovty heeft geen fobo, dusquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 16:32 stelt Garisson72 daarom nogmaals de vraag:
en hoe weet jij dat zo goed?
O maar van zovty hoef ik geen foto te zienquote:Op maandag 19 april 2010 19:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik ook al, maar zovty heeft geen fobo, dus
[..]
ja allemaal leuk en aardig, maar wat als je ertussenin zit dan? xDquote:Op maandag 19 april 2010 12:20 schreef FckFame het volgende:
Ah dat verklaart 't. Dan kan jij het weten. En dan zijn we twee-eiige fok!twins. Who's keeping score anyway.quote:Op maandag 19 april 2010 19:10 schreef Tally het volgende:
O maar van zovty hoef ik geen foto te zien
Die zie ik wel eens IRL
En heeft ie swagger?quote:Op maandag 19 april 2010 19:10 schreef Tally het volgende:
[..]
O maar van zovty hoef ik geen foto te zien
Die zie ik wel eens IRL
Ik weet niet eens wat het is!quote:
ik ook niet, en dat wens ik zo te houden.quote:Op maandag 19 april 2010 19:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is!
Dus kan ik niet beoordelen.
Dat hij een beetje moeilijk loopt, alsof die dronken is of om te suggereren dat zijn enorme fallus steeds tegen zijn been zwiept.quote:Op maandag 19 april 2010 19:37 schreef Tally het volgende:
Tally!quote:Op maandag 19 april 2010 19:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm.. Het is me niet opgevallen. Ik zal er de volgende keer op letten!quote:Op maandag 19 april 2010 19:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat hij een beetje moeilijk loopt, alsof die dronken is of om te suggereren dat zijn enorme fallus steeds tegen zijn been zwiept.
Heidenquote:
quote:
Wat giechel je geil.quote:
Een blanke man, die zich gedraagt als een nigger. (Wannebee nigger)quote:
Aah oke. Weet ik dat ook weer!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:18 schreef BaasD het volgende:
[..]
Een blanke man, die zich gedraagt als een nigger. (Wannebee nigger)
Ook wel White Nigger.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:18 schreef BaasD het volgende:
Een blanke man, die zich gedraagt als een nigger. (Wannebee nigger)
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |