bevalt het?quote:Op maandag 19 april 2010 15:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Nog eentje: onlangs gestopt met blowen.
Check.
Dit kan geen toeval meer zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 15:58 schreef zovty het volgende:
Nog eentje: onlangs gestopt met blowen.
Check.
Ej, om 8 uur heb ik echt nog geen zin in betekenisvolle teksten van negers.quote:Op maandag 19 april 2010 16:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Lil Wayne met z'n nietszeggende teksten
Omdat ik net in je fotoboek keekquote:
Altijd? Al die 10 jaar dat ik op fok zit dacht jij dat ik 16 was?quote:Op maandag 19 april 2010 18:45 schreef Buitendam het volgende:
Ben je 35? Ik dacht altijd een manneke van 16...
Nee. De tijd dat ik hier rondkijk en jouw posts lees, natuurlijk.quote:Op maandag 19 april 2010 18:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Altijd? Al die 10 jaar dat ik op fok zit dacht jij dat ik 16 was?
Vreemd.
Du Claudequote:Op maandag 19 april 2010 18:40 schreef ClaudeKelly het volgende:
Die rode ipod is wel hard heb ik ook![]()
Toen haakte ik wel af omdat het alleen maar minder kon worden
Aii mja beetje Michael Scofield en je bent zo weer losquote:Op maandag 19 april 2010 18:56 schreef ClaudeKelly het volgende:
[..]
DU CHUCK ?
Wat is er met jou gebeurd![]()
Vastgezeten zeker dikke relneger
Ja zo ver was ik ook al, maar zovty heeft geen fobo, dusquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 16:32 stelt Garisson72 daarom nogmaals de vraag:
en hoe weet jij dat zo goed?
O maar van zovty hoef ik geen foto te zienquote:Op maandag 19 april 2010 19:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik ook al, maar zovty heeft geen fobo, dus
[..]
ja allemaal leuk en aardig, maar wat als je ertussenin zit dan? xDquote:Op maandag 19 april 2010 12:20 schreef FckFame het volgende:
Ik las laatst op het profiel van een chick iets, vond ik erg veelzeggend...
If your white, stay white. If your black, stay black.
Doe gewoon normaal dan doe je al gek genoeg toch..
Ah dat verklaart 't. Dan kan jij het weten. En dan zijn we twee-eiige fok!twins. Who's keeping score anyway.quote:Op maandag 19 april 2010 19:10 schreef Tally het volgende:
O maar van zovty hoef ik geen foto te zien
Die zie ik wel eens IRL
En heeft ie swagger?quote:Op maandag 19 april 2010 19:10 schreef Tally het volgende:
[..]
O maar van zovty hoef ik geen foto te zien
Die zie ik wel eens IRL
Ik weet niet eens wat het is!quote:
ik ook niet, en dat wens ik zo te houden.quote:Op maandag 19 april 2010 19:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is!
Dus kan ik niet beoordelen.
Dat hij een beetje moeilijk loopt, alsof die dronken is of om te suggereren dat zijn enorme fallus steeds tegen zijn been zwiept.quote:Op maandag 19 april 2010 19:37 schreef Tally het volgende:
Tally!quote:Op maandag 19 april 2010 19:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm.. Het is me niet opgevallen. Ik zal er de volgende keer op letten!quote:Op maandag 19 april 2010 19:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat hij een beetje moeilijk loopt, alsof die dronken is of om te suggereren dat zijn enorme fallus steeds tegen zijn been zwiept.
Heidenquote:
quote:
Wat giechel je geil.quote:
Een blanke man, die zich gedraagt als een nigger. (Wannebee nigger)quote:
Aah oke. Weet ik dat ook weer!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:18 schreef BaasD het volgende:
[..]
Een blanke man, die zich gedraagt als een nigger. (Wannebee nigger)
Ook wel White Nigger.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:18 schreef BaasD het volgende:
Een blanke man, die zich gedraagt als een nigger. (Wannebee nigger)
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |