Jij bent echt mijn KLB SC koningin.quote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, zolang het maar met jou is.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst zag ik een meisje uit de tweede bij mij op school, een breezersletje. Blond haar, lipgloss (skylark type dus) en die had de letters M.S. in haar fucking arm gekerfd.
Sparta man. Slag bij Thermoplae.quote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Romeinen, duh. Die Grieken waren een stel pussies man.
In die tijd hadden mannen meerdere vrouwen, maar jij zou wel in m'n harem mogen.quote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, zolang het maar met jou is.
Jij zit dan in mijn harem.quote:Op zondag 18 april 2010 23:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sparta man. Slag bij Thermoplae.300 Spartanen die 10k Perzen bijna tegenhouden.
[..]
In die tijd hadden mannen meerdere vrouwen, maar jij zou wel in m'n harem mogen.
Spartanen zijn dan ook een geval apart. Dat zijn bazen.quote:Op zondag 18 april 2010 23:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
In die tijd hadden mannen meerdere vrouwen, maar jij zou wel in m'n harem mogen.
OMGquote:Op zondag 18 april 2010 23:19 schreef wolvendagen het volgende:
Hey JB, waarom neem je geen furby?
[ afbeelding ]
Duh. Alles om jou te pleasen.quote:Op zondag 18 april 2010 23:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
10kquote:Op zondag 18 april 2010 23:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig nog iemand dan.quote:Op zondag 18 april 2010 23:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Duh. Alles om jou te pleasen.
Wd: ik moest hartelijk lachen om je laatste 3 reacties![]()
.
Volgens de legende: 300. Waarschijnlijk: Rond 7000 (?)quote:Op zondag 18 april 2010 23:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
10kHet waren 1000k vriend
Ken je feiten.
Ja dus zit ik nog dichterbij. Met mythe en waarheidquote:Op zondag 18 april 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Volgens de legende: 300. Waarschijnlijk: Rond 7000 (?)
volgens Herodotus 3,4 miljoen, waarschijnlijk 250.000–300.000 (?)
Ja fuck hee. Niet met waarheid.quote:Op zondag 18 april 2010 23:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dus zit ik nog dichterbij. Met mythe en waarheid
Slijmbalquote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent echt mijn KLB SC koningin.
Ja met allemaal woestijn en steppequote:Op zondag 18 april 2010 23:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Doe mij de mongolen onder Genghis Khan dan maar! Die hadden pas een rijk.
Nee, Allure is gewoon een bazin. #Fact.quote:
Ja in precieze getallen niet neequote:
quote:Op zondag 18 april 2010 23:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja met allemaal woestijn en steppedat kan ik ook veroveren, want niemand anders wil het hebben.
Ben jij kankergek of zo. Die lijkt 12.quote:Op zondag 18 april 2010 23:26 schreef Allure_ het volgende:
Wd ik heb een lekkertje voor je gevonden. Hij heet Japsnars.
picca'szzzquote:Op zondag 18 april 2010 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben jij kankergek of zo. Die lijkt 12.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben jij kankergek of zo. Die lijkt 12.
Kleine meisjes als Wd of jou hoef ik niet.quote:Op zondag 18 april 2010 23:26 schreef Allure_ het volgende:
Wd ik heb een lekkertje voor je gevonden. Hij heet Japsnars.
Grotere meisjes dan Allure of ik, hoeven jou niet. Even klein of kleinere ook niet, daar niet van.quote:Op zondag 18 april 2010 23:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kleine meisjes als Wd of jou hoef ik niet.
Weltrustenquote:
Erg klein ben ik jaquote:Op zondag 18 april 2010 23:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Fuck hee, zag je die chick vermoord wordenquote:
Ik moet jou op msn hebben.quote:Op zondag 18 april 2010 23:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Erg klein ben ik ja.
Ik maakte maar een grapje Jappie. Die cappuchon staat je vet sexy.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck hee, zag je die chick vermoord worden? De tering.
SHIT IS AANGEBRACHTquote:Op zondag 18 april 2010 23:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ze was best lekker voordat r oog op dr wang zat en ze een gapend gat in dr hoofd hadquote:Op zondag 18 april 2010 23:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck hee, zag je die chick vermoord worden? De tering.
Ja. Eerst wordt er geneukt met maskers op, dan doet Spartacus haar masker af en wurgt haar maar wordt afgevoerd door bewakers. Komt er zo'n chick lachen, vermoordt die chick haar naakt door haar hoofd tegen de stoep aan te slaan.quote:
Dat is mijn wannabe-mocro capuchon ja.quote:Op zondag 18 april 2010 23:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Erg klein ben ik ja.
Ik maakte maar een grapje Jappie. Die cappuchon staat je vet sexy.
Moh ik zag even de AHX scene voor me.quote:Op zondag 18 april 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja. Eerst wordt er geneukt met maskers op, dan doet Spartacus haar masker af en wurgt haar maar wordt afgevoerd door bewakers. Komt er zo'n chick lachen, vermoordt die chick haar naakt door haar hoofd tegen de stoep aan te slaan.
Die scene met dat hoofd tegen de vloer is bruut btw.quote:Op zondag 18 april 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja. Eerst wordt er geneukt met maskers op, dan doet Spartacus haar masker af en wurgt haar maar wordt afgevoerd door bewakers. Komt er zo'n chick lachen, vermoordt die chick haar naakt door haar hoofd tegen de stoep aan te slaan.
Van zo'n scenario wordt zelfs m'n oma nog wild.quote:Op zondag 18 april 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat neuken met maskers op is weird maar het heeft wel wat.quote:Op zondag 18 april 2010 23:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Van zo'n scenario wordt zelfs m'n oma nog wild.
Heb je dat liever dan een tongpiercing? Dan ga ik morgen maskers halen.quote:Op zondag 18 april 2010 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat neuken met maskers op is weird maar het heeft wel wat.
Hmm, ik weet niet. Maskers zijn alleen chill als je niet weet wie de ander is.quote:Op zondag 18 april 2010 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je dat liever dan een tongpiercing? Dan ga ik morgen maskers halen.
Je weet toch niet wie ik ben.quote:Op zondag 18 april 2010 23:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet. Maskers zijn alleen chill als je niet weet wie de ander is.
Dat zijn sociaal incapabele mensen die op school een bèta profiel hadden.quote:Op zondag 18 april 2010 23:40 schreef Skylark. het volgende:
What's up met al die fags op FoK! die voetbal haten.
Ook dat argumentquote:Op zondag 18 april 2010 23:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn sociaal incapabele mensen die op school een bèta profiel hadden.
"En dan hebben ze de bal eindelijk, en dan schoppen ze hem weer weg!!"quote:Op zondag 18 april 2010 23:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ook dat argument: "Lekker ja, naar 22 zwetende mannen in korte broek kijken." What de fuck
.
"Het is altijd hetzelfde. Gewoon een bal in het doel schoppen, hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 23:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
"En dan hebben ze de bal eindelijk, en dan schoppen ze hem weer weg!!"
Ik wil die mensen altijd slaan.quote:Op zondag 18 april 2010 23:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
"Het is altijd hetzelfde. Gewoon een bal in het doel schoppen, hoe moeilijk kan het zijn.
Dat zijn dezelfde mensen als die niet in de zomer op een terrasje gaan zitten, want thuis is een pilsje of glas ice tea veel goedkoper dan bij die uitzuigers.quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 23:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen als die niet in de zomer op een terrasje gaan zitten, want thuis is een pilsje of glas ice tea veel goedkoper dan bij die uitzuigers.
Wd is licht geraak vandaagquote:Op zondag 18 april 2010 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Even serieus, waarom zou je dit nemen?
quote:Op zondag 18 april 2010 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Even serieus, waarom zou je dit nemen?
quote:Op maandag 19 april 2010 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
Nou, ik ben ook weer up to date over al het dood en verderf dat je op het internet kan vinden.
Hij wil astronaut worden?quote:Op maandag 19 april 2010 00:18 schreef Maisnon het volgende:
Die film is echt briljant uitgewerkt, zelfs in het ontwerp van de poster zit een dikke hint naar de twist
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op maandag 19 april 2010 00:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee. Ik heb jou ook in de topics gezien.
quote:Op maandag 19 april 2010 00:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]Als een zoutzak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |