Ja.quote:Op zondag 18 april 2010 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
Bragi, zag je net mijn ghettoname generator?
Yeah..no.quote:Op zondag 18 april 2010 23:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben wel sexy, maar ik heb geen cam. Sorry.
Romeinen, duh. Die Grieken waren een stel pussies man.quote:Op zondag 18 april 2010 23:16 schreef Skylark. het volgende:
Welk tijdperk zouden jullie het liefste in leven?
Ik die van de Grieken of de Romeinen. Ik denk toch van de Grieken.
Maakt me niet uit, zolang het maar met jou is.quote:Op zondag 18 april 2010 23:16 schreef Skylark. het volgende:
Welk tijdperk zouden jullie het liefste in leven?
Ik die van de Grieken of de Romeinen. Ik denk toch van de Grieken.
Waar staat dat voor?quote:Op zondag 18 april 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst zag ik een meisje uit de tweede bij mij op school, een breezersletje. Blond haar, lipgloss (skylark type dus) en die had de letters M.S. in haar fucking arm gekerfd.
Jij bent echt mijn KLB SC koningin.quote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, zolang het maar met jou is.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst zag ik een meisje uit de tweede bij mij op school, een breezersletje. Blond haar, lipgloss (skylark type dus) en die had de letters M.S. in haar fucking arm gekerfd.
Sparta man. Slag bij Thermoplae.quote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Romeinen, duh. Die Grieken waren een stel pussies man.
In die tijd hadden mannen meerdere vrouwen, maar jij zou wel in m'n harem mogen.quote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, zolang het maar met jou is.
Jij zit dan in mijn harem.quote:Op zondag 18 april 2010 23:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sparta man. Slag bij Thermoplae.300 Spartanen die 10k Perzen bijna tegenhouden.
[..]
In die tijd hadden mannen meerdere vrouwen, maar jij zou wel in m'n harem mogen.
Spartanen zijn dan ook een geval apart. Dat zijn bazen.quote:Op zondag 18 april 2010 23:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
In die tijd hadden mannen meerdere vrouwen, maar jij zou wel in m'n harem mogen.
OMGquote:Op zondag 18 april 2010 23:19 schreef wolvendagen het volgende:
Hey JB, waarom neem je geen furby?
[ afbeelding ]
Duh. Alles om jou te pleasen.quote:Op zondag 18 april 2010 23:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |